Re: Απάντηση: NovaGO
Με ΙΕ βλέπω κανονικά ενώ με chrome μου βγάζει μήνυμα: "Έχετε φτάσει στο όριο των επιτρεπόμενων συσκευών. Πατήστε εδώ για πληροφορίες και αίτηση διαγραφής συσκευών". Πρώτη φορά μετά το reset μπήκα με ΙΕ. Μήπως νομίζει ότι ο chrome είναι σε άλλη συσκευή; Δεν υπάρχει πρόβλημα αφού βλέπω κανονικά με ΙΕ αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο. Όλα αυτά σε λάπτοπ με windows 7. Πριν το reset χρησιμοποιούσα αποκλειστικά chrome για το novago χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αυτό είναι πολύ παράδοξο και καθόλου φυσιολογικό αφού το plugin ελέγχει άλλες αναγνωριστικές παραμέτρους του Η/Υ και οι browsers δεν επηρεάζουν κάτι πάνω σ' αυτό.
Για να σου δώσω να καταλάβεις, στην περίπτωσή μου, όταν δοκίμαζα με ποιον browser ανταποκρίνεται καλύτερα το novago στο δικό μου Η/Υ, είχα κάνει πειράματα με I.E., Firefox, Chrome και Opera (τελικά κατέληξα στον τελευταίο) και ποτέ δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που περιγράφεις.
Σίγουρα είναι bug και καλό είναι να το εξετάσει το τεχνικό τμήμα, αν δεν το έχει αντιμετωπίσει κι άλλη φορά και δεν γνωρίζει την ύπαρξή του.
mitnik ειχα παθει κατι παρομοιο σε android tablet οπου πηγα σα χαζος να κανω το login μεσα απο το chrome και φυσικα εκανε login αλλα μετα δεν εδειχνε κατι, γιατι επρεπε να ειχα παει να κατεβασω το application απο googleplay και να κανω το login μεσα απο αυτο το app. Οταν λοιπον πηγα να κανω login μεσα απο το app μου εβγαλε οτι ειχα ξεπερασει το οριο των επιτρεπομενων συσκευων. Φυσικα τραβουσα τα μαλια μου γιατι δεν μπορουσα να ξανακανω reset για καμια 20αρια μερες ακομα αλλα τελικα μετα απο 2 μερες και συνεχομενα restart ξεκινησε να παιζει κανονικα.
Αυτό που γράφεις φίλε μου είναι τελείως διαφορετικό σενάριο γιατί αναφέρεσαι σε android συσκευή. Από τη στιγμή που έκανες login, έστω και με browser, είναι λογικό να σου χρεώσει μια συσκευή, αφού το σύστημα των δηλωμένων συσκευών έτσι λειτουργεί, με τα logins. Απλά το λάθος είναι που, ενώ το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι σερφάρεις από κινητό ή tablet, σε αφήνει να κάνεις login και δε σε κόβει πριν από αυτό βγάζοντάς σου προειδοποιητικό μήνυμα ότι πρέπει να κατεβάσεις το κατάλληλο .apk (όπως γίνεται με το plugin στους υπολογιστές), ώστε να μην φας της "πατάτα" της τσάμπα δηλωμένης συσκευής.
Παρατήρησα επίσης για πρώτη φορά ότι πέφτει πολύ η ποιότητα εικόνας, όταν δεν είναι γρήγορη η σύνδεση στο ίντερνετ. Δεν μου το είχε ξανακάνει.
Είναι πολύ φυσιολογικό αυτό κι έτσι λειτουργούν οι περισσότερες iptv συνδρομητικές υπηρεσίες.
Όταν η ταχύτητα της γραμμής δεν επαρκεί για το βέλτιστο αποτέλεσμα, για να μην διακοπεί η απρόσκοπτη θέαση, πέφτει η ποιότητα της εικόνας, αλλά συνεχίζει κανονικά να παίζει η υπηρεσία. Όταν βελτιωθεί η ταχύτητα, αυτομάτως βελτιώνεται και η εικόνα. Το αναφέρει άλλωστε και στα FAQ του novago.
Γνωρίζω ότι θεωρητικά λειτουργεί με Windows 8 αλλά είχα διαβάσει μηνύματα εδώ μέσα ότι υπάρχουν προβλήματα τελικά.
Γι' αυτό ρωτώ ώστε να ξέρω πριν κάνω ενεργοποίηση σε windows 8 ή αν θα πρέπει να ξαναγυρίσω στα 7.
Κι εγώ δεν έχω windows 8, αλλά θυμάμαι να έχουν γράψει κάποια παιδιά σε προηγούμενα posts ότι τους παίζει κανονικά και χωρίς προβλήματα.
Από εκεί και πέρα, φαντάζομαι ότι αν κάτι πάει στραβά, από τη στιγμή που είσαι καλυμμένος με τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του συστήματος, δεν θα σου αρνηθεί κάποιος το extra reset.
Άλλωστε ακόμα και με 1 screenshot είναι εύκολο να αποδείξεις ότι έχεις windows 8 και παραδόξως η υπηρεσία δεν παίζει σε εσένα (κάτι που φυσικά απεύχομαι).