NovaGO

Status
Not open for further replies.
Με ΙΕ βλέπω κανονικά ενώ με chrome μου βγάζει μήνυμα: "Έχετε φτάσει στο όριο των επιτρεπόμενων συσκευών. Πατήστε εδώ για πληροφορίες και αίτηση διαγραφής συσκευών". Πρώτη φορά μετά το reset μπήκα με ΙΕ. Μήπως νομίζει ότι ο chrome είναι σε άλλη συσκευή; Δεν υπάρχει πρόβλημα αφού βλέπω κανονικά με ΙΕ αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο. Όλα αυτά σε λάπτοπ με windows 7. Πριν το reset χρησιμοποιούσα αποκλειστικά chrome για το novago χωρίς κανένα πρόβλημα.
 
Άστο όπως είναι, αφού δουλεύει. Είσαι πλέον μέλος του "debug team" :award:
Είμαι σίγουρος. ότι το διάβασαν στην Νόβα και ήδη το τσεκάρουν...
 
Αν μπορεί ας μου απαντήσει κάποιος;

Λειτουργεί με windows 8 στο laptop το Nova-Go;
 
mitnik ειχα παθει κατι παρομοιο σε android tablet οπου πηγα σα χαζος να κανω το login μεσα απο το chrome και φυσικα εκανε login αλλα μετα δεν εδειχνε κατι, γιατι επρεπε να ειχα παει να κατεβασω το application απο googleplay και να κανω το login μεσα απο αυτο το app. Οταν λοιπον πηγα να κανω login μεσα απο το app μου εβγαλε οτι ειχα ξεπερασει το οριο των επιτρεπομενων συσκευων. Φυσικα τραβουσα τα μαλια μου γιατι δεν μπορουσα να ξανακανω reset για καμια 20αρια μερες ακομα αλλα τελικα μετα απο 2 μερες και συνεχομενα restart ξεκινησε να παιζει κανονικα.
 
Fotis246 απο το novago FAQ:
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε:
Laptops με λειτουργικό Windows 7 και άνω.
Δεν ξερω αν οντως λειτουργει γιατι δεν εχω 8 (και δε θελω να βαλω) αλλα θεωρητικα υποστηριζεται.
 
Γνωρίζω ότι θεωρητικά λειτουργεί με Windows 8 αλλά είχα διαβάσει μηνύματα εδώ μέσα ότι υπάρχουν προβλήματα τελικά.

Γι' αυτό ρωτώ ώστε να ξέρω πριν κάνω ενεργοποίηση σε windows 8 ή αν θα πρέπει να ξαναγυρίσω στα 7.
 
Αν στο faq του NovaGO αναφέρεται, τότε η Νοβα θα είναι υποχρεωμένη να σε υποστηρίξει, αν βέβαια πληρείς όλες τις προϋποθέσεις, σε περίπτωση προβλήματος.
 
Re: Απάντηση: NovaGO

Σε ώρες αιχμής στο novasports1 (π.χ. αγώνες Champions League) μου έχει συμβεί αρκετές φορές να βγάλει ένα μήνυμα για network congestion και να σταματάει. Συμβαίνει σε όλους;
 
Re: Απάντηση: NovaGO

Συμβαίνει κάποιες φορές, αλλά πατάω ΟΚ όταν μου βγάζει το μήνυμα "congested network" και συνεχίζει κανονικά χωρίς διακοπή.

Παρατήρησα επίσης για πρώτη φορά ότι πέφτει πολύ η ποιότητα εικόνας, όταν δεν είναι γρήγορη η σύνδεση στο ίντερνετ. Δεν μου το είχε ξανακάνει.
 
Re: Απάντηση: NovaGO

Με ΙΕ βλέπω κανονικά ενώ με chrome μου βγάζει μήνυμα: "Έχετε φτάσει στο όριο των επιτρεπόμενων συσκευών. Πατήστε εδώ για πληροφορίες και αίτηση διαγραφής συσκευών". Πρώτη φορά μετά το reset μπήκα με ΙΕ. Μήπως νομίζει ότι ο chrome είναι σε άλλη συσκευή; Δεν υπάρχει πρόβλημα αφού βλέπω κανονικά με ΙΕ αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο. Όλα αυτά σε λάπτοπ με windows 7. Πριν το reset χρησιμοποιούσα αποκλειστικά chrome για το novago χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αυτό είναι πολύ παράδοξο και καθόλου φυσιολογικό αφού το plugin ελέγχει άλλες αναγνωριστικές παραμέτρους του Η/Υ και οι browsers δεν επηρεάζουν κάτι πάνω σ' αυτό.
Για να σου δώσω να καταλάβεις, στην περίπτωσή μου, όταν δοκίμαζα με ποιον browser ανταποκρίνεται καλύτερα το novago στο δικό μου Η/Υ, είχα κάνει πειράματα με I.E., Firefox, Chrome και Opera (τελικά κατέληξα στον τελευταίο) και ποτέ δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που περιγράφεις.
Σίγουρα είναι bug και καλό είναι να το εξετάσει το τεχνικό τμήμα, αν δεν το έχει αντιμετωπίσει κι άλλη φορά και δεν γνωρίζει την ύπαρξή του.
mitnik ειχα παθει κατι παρομοιο σε android tablet οπου πηγα σα χαζος να κανω το login μεσα απο το chrome και φυσικα εκανε login αλλα μετα δεν εδειχνε κατι, γιατι επρεπε να ειχα παει να κατεβασω το application απο googleplay και να κανω το login μεσα απο αυτο το app. Οταν λοιπον πηγα να κανω login μεσα απο το app μου εβγαλε οτι ειχα ξεπερασει το οριο των επιτρεπομενων συσκευων. Φυσικα τραβουσα τα μαλια μου γιατι δεν μπορουσα να ξανακανω reset για καμια 20αρια μερες ακομα αλλα τελικα μετα απο 2 μερες και συνεχομενα restart ξεκινησε να παιζει κανονικα.
Αυτό που γράφεις φίλε μου είναι τελείως διαφορετικό σενάριο γιατί αναφέρεσαι σε android συσκευή. Από τη στιγμή που έκανες login, έστω και με browser, είναι λογικό να σου χρεώσει μια συσκευή, αφού το σύστημα των δηλωμένων συσκευών έτσι λειτουργεί, με τα logins. Απλά το λάθος είναι που, ενώ το σύστημα αντιλαμβάνεται ότι σερφάρεις από κινητό ή tablet, σε αφήνει να κάνεις login και δε σε κόβει πριν από αυτό βγάζοντάς σου προειδοποιητικό μήνυμα ότι πρέπει να κατεβάσεις το κατάλληλο .apk (όπως γίνεται με το plugin στους υπολογιστές), ώστε να μην φας της "πατάτα" της τσάμπα δηλωμένης συσκευής.
Παρατήρησα επίσης για πρώτη φορά ότι πέφτει πολύ η ποιότητα εικόνας, όταν δεν είναι γρήγορη η σύνδεση στο ίντερνετ. Δεν μου το είχε ξανακάνει.
Είναι πολύ φυσιολογικό αυτό κι έτσι λειτουργούν οι περισσότερες iptv συνδρομητικές υπηρεσίες.
Όταν η ταχύτητα της γραμμής δεν επαρκεί για το βέλτιστο αποτέλεσμα, για να μην διακοπεί η απρόσκοπτη θέαση, πέφτει η ποιότητα της εικόνας, αλλά συνεχίζει κανονικά να παίζει η υπηρεσία. Όταν βελτιωθεί η ταχύτητα, αυτομάτως βελτιώνεται και η εικόνα. Το αναφέρει άλλωστε και στα FAQ του novago.
Γνωρίζω ότι θεωρητικά λειτουργεί με Windows 8 αλλά είχα διαβάσει μηνύματα εδώ μέσα ότι υπάρχουν προβλήματα τελικά.

Γι' αυτό ρωτώ ώστε να ξέρω πριν κάνω ενεργοποίηση σε windows 8 ή αν θα πρέπει να ξαναγυρίσω στα 7.
Κι εγώ δεν έχω windows 8, αλλά θυμάμαι να έχουν γράψει κάποια παιδιά σε προηγούμενα posts ότι τους παίζει κανονικά και χωρίς προβλήματα.
Από εκεί και πέρα, φαντάζομαι ότι αν κάτι πάει στραβά, από τη στιγμή που είσαι καλυμμένος με τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του συστήματος, δεν θα σου αρνηθεί κάποιος το extra reset.
Άλλωστε ακόμα και με 1 screenshot είναι εύκολο να αποδείξεις ότι έχεις windows 8 και παραδόξως η υπηρεσία δεν παίζει σε εσένα (κάτι που φυσικά απεύχομαι).
 
Φιλε Φουφουτος ειτε απο browser πηγαινα ειτε απο το app και τα 2 connections ηταν απο την ιδια συσκευη με το ιδιο mac address. Αρα δε δικαιολογειται να χτυπησει μηνημα οτι εχω περασει το οριο συσκευων. Και για του λογου το αληθες, 2 μερες μετα και χωρις να κανω κατι αλλο, μετα απο καποια restarts, δουλεψε απο μονο του.
 
φερε εναν παπα να στο ξεματιασει!!!!!!! χα χα χα (διακομοδω την κατασταση, μην παρεξηγηθω). εχει δικιο ο foufoutos φιλε μου, εχει δικιο.
 
Παντως βλεπω οτι μη επιτρεποντας να μπεις με τη συνδεση του κινητου παρα μονο με wifi περιοριζεται πολυ η χρησιμοτητα του
και μαλιστα το wifi πρεπει να ειναι πολυ καλο και να μην εχουν μπει πολλοι αλλιως κολλαει
Στην ουσια πρεπει να εισαι σε σπιτι με καλη συνδεση
Σε καφετεριες και σε μερη που μπαινουν πολλοι δεν προκειται να δεις
 
Re: Απάντηση: NovaGO

Κανένας δεν είπε ότι δεν επιτρέπεται να μπεις με τη σύνδεση του κινητού σου.
Η υπηρεσία δεν το υποστηρίζει επίσημα για λόγους δικαιωμάτων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει με τέτοιο τρόπο.
Όμως είναι ιδιαίτερα ασύμφορη μέθοδος, αφού καταναλώνει πολλά MB όπως έχουν γράψει κάποια άτομα σε προηγούμενα posts.
Γι' αυτό το λόγο, όταν μπήκαν και οι πολλοί περιορισμοί διακωμώδησα εν μέρει κάποια στιγμή την όλη κατάσταση, αφού στην Ελλάδα ακόμα είμαστε πάρα πολύ πίσω σε θέματα wifi hotspots κτλ.
Συνέκρινα μάλιστα τη διαφήμιση από το Ιταλικό Sky Go, που δείχνει μια οικογένεια να χρησιμοποιεί την υπηρεσία σε κάποια παραλία. Μπορείτε να φανταστείτε κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα; Εγώ όχι...
Οπότε, κατά μία έννοια, τι να το κάνουμε το on the go (με την πραγματική του έννοια) αν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε μόνο σε σπίτια ή έστω στη δουλειά, δηλαδή σε λύσεις με σταθερή σύνδεση;
Παρόλα αυτά, δεν παύει να είναι μια ενδιαφέρουσα σε υλοποίηση υπηρεσία και οτιδήποτε καλό πρέπει να το στηρίζουμε και να προσπαθούμε να το βελτιώσουμε!
Φιλε Φουφουτος ειτε απο browser πηγαινα ειτε απο το app και τα 2 connections ηταν απο την ιδια συσκευη με το ιδιο mac address. Αρα δε δικαιολογειται να χτυπησει μηνημα οτι εχω περασει το οριο συσκευων. Και για του λογου το αληθες, 2 μερες μετα και χωρις να κανω κατι αλλο, μετα απο καποια restarts, δουλεψε απο μονο του.
Στο έγραψα, γιατί είναι άλλο πράγμα ένας browser και άλλο το application. Δεν μπορείς να ξέρεις ποια στοιχεία της συσκευής σου ελέγχει το ένα και ποια το άλλο. Δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι ελέγχουν αποκλειστικά και τα δύο την mac address και τίποτα άλλο. Άλλωστε, δεν ήταν δικό σου το λάθος που σε άφησε να κάνεις login μέσα από τον browser, αλλά της υπηρεσίας.
Από εκεί και πέρα, το γιατί στην αρχή σου εμφάνιζε το μήνυμα για το όριο συσκευών και μετά έφυγε από μόνο του, είναι από τα ανεξήγητα της υπηρεσίας (όπως και τόσα άλλα).
Οπότε, διορθώνοντας λίγο το σχόλιο του sakis (με τους πολλούς αριθμούς) θα σου πρότεινα να "μην το πεις ούτε του παπά" ή ακόμα καλύτερα να φέρεις έναν παπά να σου κάνει ευχέλαιο που γλίτωσες από την ταλαιπωρία να επικοινωνήσεις με τμήμα υποστήριξης της εταιρείας για να σου βρει λύση στο αναπάντεχο πρόβλημά σου! :D
 
φιλε foufoutos (με το 7 κολλητο) εισαι απαιχτος και σε ευχαριστουμε εσενα και μερικους αλλους του forum που μας ενημερωνετε σχετικα με καποια ζητηματα που προκυπτουν ξαφνικα με το θεμα μας.η ορθοτητα του λογου σας και αποψεων σας ,οπως επισης και εμπειρια σας σχετικα με το θεμα μας βοηθα να λυσουμε πολλα προβληματα που εχουμε,σας ευχαριστουμε για την αναλυτικοτητα των θεματων και επισης συνεχιστε ετσι να μας δινετε τα φωτα σας σε εμας που δεν κατεχουμε οσο εσεις καποια πραγματα! και κατι αλλο μην παμε να συγκρινουμε ξενα πακετα με την δικια μας εταιρια , ειναι ανουσιο, ειμαστε πολυ πισω σε πολλα, να σκεφτεις μονο ενα παραδειγμα θα σου πω, ξερεις ποσο εχει το πακετο sky it σε τιμη στην ιταλια? 65 ευρ. και τι προσφερει αυτο? τα παντα!!!!!!!!! ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΣΤΟ!!!!!!!!!!! αυτα μου τα λεει ο φιλος μου που το εχει στην ιταλια και την nova δεν θελει ουτε να την βλεπει(δικαιωμα του φυσικα)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Last edited by a moderator:
μετά απο φορμάτ στο λάπτοπ μπορώ να ξαναβάλω τον κωδικό ή πρέπει να ζητήσω resεt συσκευής?
 
Φιλε Φουφουτε στο συγκεκριμενο νημα οτι δεν υποστηριζεται απο τη Nova θεωρειται και απαγορευμενο.
Δεν ξερω πως εχουν γραψει τον κωδικα τους φιλε μου αλλα επειδη εχω ασχοληθει με κωδικα ξερω οτι δε γινεται να μην παιζει τη μια στιγμη και μετα χωρις να πειραξεις κατι να παιζει. Καποια αλλαγη καπου θα εχει γινει που το επηρεαζει. Απο τη στιγμη που αναφερουν συσκευη θα επρεπε να εχουν φροντισει καθε συσκευη με οποιοδηποτε τροπο και να την χρησιμοποιησεις, ειτε αυτο ειναι browser ειτε app να την θεωρει ακριβως το ιδιο. Ειδαλλως και απο τη στιγμη που εχουν αυτον τον περιορισμο περι 1 τωρα και 2 πριν λιγο καιρο συσκευων ενεργοποιημενων, θα επρεπε να το διευκρινιζουν ξεκαθαρα! Τεςπα δεν εχει σημασια, δουλεψε οποτε δεν εχει και νοημα να το συζηταμε.
 
Οταν μπαινω την πρωτη φορα ενω εχω βαλει να αποθηκευσει τον κωδικο μου λεει οτι ειναι λαθος και αν τον ξαναβαλω τον δεχεται και παιζει
Αλλα οταν βγω και ξαναμπω παλι τα ιδια
 
Status
Not open for further replies.