Πήγαινε στο #207, δύο σελίδες πίσω.
Όπως βλέπω τις φωτογραφίες σου, κάποιες κοπές θα τις κάνεις κρατώντας με το αριστερό χέρι το κομμάτι μαζί με τον φράχτη και με το δεξί χέρι θα σπρώχνεις το πριόνι. Σε κάποιες άλλες κοπές, όπως σε μακρόστενα κομμάτια που θα κόψεις κατά μήκος , πρέπει να στερεώσεις κάπως το κομμάτι. Η λύση που είχα περιγράψει δύο σελίδες πίσω, ήταν να ανοιχτούν τρύπες στην επιφάνεια ώστε να μπορείς να πιάνεις το κομμάτι πάνω της με ένα σφιγκηράκι τύπου C που θα είναι ανάποδα. Και για να μην πατάει όλος ο οδηγός στο κεφάλι του σφιγκτήρα, βάζεις ποδαράκια κάτω από τον οδηγό πχ 3-4 λωρίδες κόντρα πλακέ με πλάτος δυο-τρία εκατοστά και μήκος όσο είναι ο οδηγός σου.
Όπως βλέπω τις φωτογραφίες σου, κάποιες κοπές θα τις κάνεις κρατώντας με το αριστερό χέρι το κομμάτι μαζί με τον φράχτη και με το δεξί χέρι θα σπρώχνεις το πριόνι. Σε κάποιες άλλες κοπές, όπως σε μακρόστενα κομμάτια που θα κόψεις κατά μήκος , πρέπει να στερεώσεις κάπως το κομμάτι. Η λύση που είχα περιγράψει δύο σελίδες πίσω, ήταν να ανοιχτούν τρύπες στην επιφάνεια ώστε να μπορείς να πιάνεις το κομμάτι πάνω της με ένα σφιγκηράκι τύπου C που θα είναι ανάποδα. Και για να μην πατάει όλος ο οδηγός στο κεφάλι του σφιγκτήρα, βάζεις ποδαράκια κάτω από τον οδηγό πχ 3-4 λωρίδες κόντρα πλακέ με πλάτος δυο-τρία εκατοστά και μήκος όσο είναι ο οδηγός σου.