Οι σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού

Πωπω, πάω να βάλω λίγα πιανιστικά του Ραμώ από το πρώτο βιβλίο, να σιάξω .....
 
Αρκετές οι αντρικές σπουδαίες φωνές του Ελληνικού τραγουδιού, με την μεγαλύτερη αυτουνού που τραγούδαγε ενα μέτρο από το μικρόφωνο και που το όνομά του δεν λείπει από καμμία αναφορά των συναδέλφων του, των στιχουργών και των συνθετών στο ίδιο θέμα. Δεν μας ενδιαφέρει ο προσωπικός χαρακτήρας, συμπεριφορά ή ρεπερτόριο, φωνή κρίνουμε.
Το παραδέχεται και η Πάολα, τι άλλο θέλετε πια για να το παραδεχθείτε και σείς;

ΥΓ. Ο ίδιος αν δεν απατώμαι είχε αναφέρει ως άξιους συνεχιστές τους την Πίτσα και τον Θέμη.
 
Last edited:
ωραια τα λετε
και ποιο ωραιες οι κοντρες σας
αλλα ολες αυτες οι σπουδαιες η μη φωνες του ελληνικου τραγουδιου
δεν υπαρχουν

σημερα τι υπαρχει ?

ολο το ελληνικο τραγουδι
ειναι για ερωτες για απιστιες και παλι για ερωτες

και φωνες ολες ειναι ιδιες
ολα τεκνα των τηλεοπτικων σκουπιδιων

τι κριμα
 
Re: Απάντηση: Οι σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού

Αρκετές οι αντρικές σπουδαίες φωνές του Ελληνικού τραγουδιού, με την μεγαλύτερη αυτουνού που τραγούδαγε ενα μέτρο από το μικρόφωνο και που το όνομά του δεν λείπει από καμμία αναφορά των συναδέλφων του, των στιχουργών και των συνθετών στο ίδιο θέμα. Δεν μας ενδιαφέρει ο προσωπικός χαρακτήρας, συμπεριφορά ή ρεπερτόριο, φωνή κρίνουμε.
Το παραδέχεται και η Πάολα, τι άλλο θέλετε πια για να το παραδεχθείτε και σείς;

ΥΓ. Ο ίδιος αν δεν απατώμαι είχε αναφέρει ως άξιους συνεχιστές τους την Πίτσα και τον Θέμη.

Ποιόν Θέμη;
 
Δεν είμαι σίγουρος για το κατά πόσο μπορεί να "καταταχθεί" στις "σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού" κυρίως γιατί νιώθω ότι ποτέ δε θα διεκδικούσε κάτι τέτοιο αλλά έχω την εντύπωση πως πάραυτα θα μπορούσε να φάει για πρωινό πολλούς πολλούς από τους προαναφερθέντες.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Στην αρχή σκέφτηκα να βάλω το κορυφαίο "εγώ κι εσύ μαζί" από το soundtrack του toystory στο οποίο τραγουδάει ντουέτο με τον πανούση αλλά μετά από ώριμη σκέψη είπα να πάω σε κάτι πιο αρτιστίκ.
 
Αλκίνοος...

......
- Από του νεότερους ξεχωρίζω τον Μπάση, τον Κότσιρα, τον Θαλασσινό, τον Θωμαΐδη, τον Λιδάκη, αλλά είναι λίγο νωρίς γι αυτούς, έχουν καιρό.

Καλό βράδυ. Αν θυμηθώ κάποιους που ίσως μου διέφυγαν, θα επανέλθω.
-

Δεν είμαι σίγουρος για το κατά πόσο μπορεί να "καταταχθεί" στις "σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού" κυρίως γιατί νιώθω ότι ποτέ δε θα διεκδικούσε κάτι τέτοιο αλλά έχω την εντύπωση πως πάραυτα θα μπορούσε να φάει για πρωινό πολλούς πολλούς από τους προαναφερθέντες.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

....

:SFGSFGSF:
Όντως, αυτόν τον ξέχασα. Μέσα!
-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού

Αδαμαντιδη προφανως. Θεωρειται φωναρα αλλα ειναι λιγο out of touch...

Κάτι που είχε πεί και ο Καζαντζίδης,ξεχώριζε Αδαμαντίδη και Πάριο
 
Απάντηση: Re: Οι σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού

.......Ο αμέσως επόμενος δίσκος του, το 1975, ήταν το Υπάρχω με στίχους Πυθαγόρα και μουσική Χρήστου Νικολόπουλου. ......[/INDENT]

Στον οποίο δίσκο, δεύτερη φωνή κάνει ο Γ Νταλάρας (μεγάλη φίρμα τότε) και του οποίου το όνομα ούτε καν αναφέρεται στους συντελεστές του δίσκου, αλλά φαίνεται στις φωτό και ακούγεται φυσικά.
 
Αυτό είναι το πραγματικό νόημα του τραγουδιού. Είναι πολύ σημαντικός ο ρόλος του, καθώς είναι ιδιαίτερα δραστικός, στη ψυχοσύνθεση των ανθρώπων.
 
Απάντηση: Re: Οι σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού

Νομίζω ότι και ο μεγάλος Στράτος Διονυσίου είναι μέσα στους υπόλοιπους
 
Απάντηση: Re: Οι σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού

Με αφορμή τις διαφωνίες για τον Ψαριανό, θα ήθελα να επισημάνω ότι η αξία ενός τραγουδιστή σε κάποιο βαθμό φαίνεται και στο ποιοι και πόσοι επιχείρησαν να ερμηνεύσουν ξανά τραγούδια που αποτελούν σήμα κατατεθέν αυτού του τραγουδιστή (τέτοιες αναφορές έκαναν εύστοχα κάποιοι συμφορουμίτες για άλλους τραγουδιστές). Πόσοι και ποιοι μπόρεσαν να υπερβούν το αισθητικό αποτέλεσμα του Ψαριανού στον Μεγάλο Ερωτικό (και της Φ. Νταντωνάκη αντιστοίχως);
Επίσης, αναφορικά με το ρόλο της τεχνικής επεξεργασίας της φωνής, θα ήθελα να πω ότι μπορεί να βελτιώσει την εντύπωση μιας φωνής, όχι όμως να την κατασκευάσει. Επίσης ότι εκτός από το φυσικό χάρισμα της κατασκευαστικά ποιοτικής φωνής δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε την αξία των συστηματικών μουσικών σπουδών, για να μην πω και της ευρύτερης παιδείας (η οποία περισσότερο επηρεάζει την ερμηνεία, το ήθος όπως θα λέγαμε αλλιώς).
Κατά τα άλλα, νομίζω ότι ξεχάσαμε δυο εξαιρετικές "χατζιδακικές" φωνές, τον Λέκκα και τον Λιούγκο.
 
Απάντηση: Re: Οι σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού

Κατά τα άλλα, νομίζω ότι ξεχάσαμε δυο εξαιρετικές "χατζιδακικές" φωνές, τον Λέκκα..

Δεν τον αντέχω. ´Οχι να τον ακούω, κυρίως να τον βλέπω να τραγουδάει. Μου φαίνονται τόσο δήθεν όλες αυτές οι χειρονομίες και οι εκφράσεις του, αυτό το θεατρινίστικο που βγάζει προσπαθώντας να μας δείξει πόσο "ποιοτικός καλιτέχνης" είναι και πόσο το ζεί αυτό που τραγουδάει που δεν αντέχω, αλλάζω κανάλι.
 
Re: Απάντηση: Re: Οι σπουδαίες αντρικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού

Δεν τον αντέχω. ´Οχι να τον ακούω, κυρίως να τον βλέπω να τραγουδάει. Μου φαίνονται τόσο δήθεν όλες αυτές οι χειρονομίες και οι εκφράσεις του, αυτό το θεατρινίστικο που βγάζει προσπαθώντας να μας δείξει πόσο "ποιοτικός καλιτέχνης" είναι και πόσο το ζεί αυτό που τραγουδάει που δεν αντέχω, αλλάζω κανάλι.
+1, κάτι σαν πχοιοτικός Φίλιππος Νικολάου.
 
Κάπου το 94 τον είχα πατήσει κατα λάθος (τον Λεκκα) σε ένα μπάρ στο Ηράκλειο,στο Φλού για όσους το θυμούνται..Με είχε κοιτάξει τόσο δολοφονικά,ενώ του ζήτησα συγνώμη προφανώς,που έχασα πάσα ιδέα.Γιατί η...πχιότητα είναι φιλοσοφία και όχι μάσκα.
 
.

διαβαζω το ωραιο αυτο θεμα και δεν ειδα κανεις
να αναφερθει σε ενα πολυ μεγαλο

ο Θρυλικος Ζαμπετας ειχε πει για αυτον
-- η πιστα η θα σε φαει η θα την φας
αυτος ανεβαινε και την καταπινε !!

εχει εξαιρετικη οδοντοστοιχια
και γνωστος για την συμπεριφορα του στο ωραιο φυλλο

ειπανε Πριγκιπα και τον Νοτη

αλλα ο πραγματικος ειναι ενας !!!


.