Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

Περνάνε ατελείωτες ώρες στον υπολογιστή πλέον, θα περνάνε και άλλες τόσες για διάβασμα?

Με τίποτα. Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση καλό είναι να χρησιμοποιείται για κάτι διαδραστικό ή για κάποια εκπαιδευτική εφαρμογή.

Ως εκεί όμως. Με μέτρο...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Oλα τα σχολικά βιβλ

Παν μετρον Αριστον.
Οτιδηποτε ακραιο δεν συνισταται.

Το να καταδικαζουμε ομως καθετα μια αποψη, αντι να σκεφτουμε τροπους να την βελτιωσουμε δεν ειναι επικοδομητικο. Ιδιαιτερα οταν προκειται για την τεχνολογια στα σχολεια που αν χρησιμοποιηθει σοφα μονο να ωφελησει μπορει.

Μπορεις να μου εξηγησεις πως η κριτικη σκεψη απαξιωνεται εαν στη θεση του βιβλιου μπει το ipad? Αυτο δεν ειναι το θεμα? Διοτι δεν μιλαμε για εξισωση εγκεφαλου και υπολογιστη, μιλαμε για πιθανη αντικατασταση βιβλιων.



Νομιζω πώς το εξήγησα σαφώς πιο πάνω..
Μιλησα βεβαια για τα παιδιά του νηπιαγωγειου και του δημοτικού..

Θεωρώ πως ακριβώς το ιδιο ισχύει και για τά παιδιά τού Γυμνασιου και τού Λυκειου..

Δέν φτάνει που δέχονται διαρκώς μιά εξειδικευμένη γνώση πού τά απομακρύνει(και λογω του συστήματος τών εισαγωγικών)απο την γενική γνώση και την κριτική σκέψη ,αν χάσουν και στοιχειώδεις δεξιότητες θα γινουν χρήσιμοι ηλίθιοι..

Δεν έχω τιποτα εναντίον τής τεχνολογιας ,αλλά την θεωρώ πάντα συμπληρωματική στήν μάθηση.

Το σχολειό οφείλει νά παράγει πολίτες και οχι freaks ..Και η λογοτεχνία ,η εκφραση γνώμης στό χαρτί,η ανάπτυξη τής σκέψης και η ευρεια μορφωση ειναι πολύ πιό αναγκαια απο το i-pad...


Η τεχνολογια δεν ειναι σκοπός,αλλά μέσον...Και ειναι χρήσιμη σε ανθρωπους που έχουν ήδη αποκτήσει βάσεις...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Oλα τα σχολικά

Νομιζω πώς το εξήγησα σαφώς πιο πάνω..
Μιλησα βεβαια για τα παιδιά του νηπιαγωγειου και του δημοτικού..

Θεωρώ πως ακριβώς το ιδιο ισχύει και για τά παιδιά τού Γυμνασιου και τού Λυκειου..

Δέν φτάνει που δέχονται διαρκώς μιά εξειδικευμένη γνώση πού τά απομακρύνει(και λογω του συστήματος τών εισαγωγικών)απο την γενική γνώση και την κριτική σκέψη ,αν χάσουν και στοιχειώδεις δεξιότητες θα γινουν χρήσιμοι ηλίθιοι..

Δεν έχω τιποτα εναντίον τής τεχνολογιας ,αλλά την θεωρώ πάντα συμπληρωματική στήν μάθηση.

Το σχολειό οφείλει νά παράγει πολίτες και οχι freaks ..Και η λογοτεχνία ,η εκφραση γνώμης στό χαρτί,η ανάπτυξη τής σκέψης και η ευρεια μορφωση ειναι πολύ πιό αναγκαια απο το i-pad...


Η τεχνολογια δεν ειναι σκοπός,αλλά μέσον...Και ειναι χρήσιμη σε ανθρωπους που έχουν ήδη αποκτήσει βάσεις...

Ολα αυτα τα δεινα θα τα φερει η απλη αναγνωση απο ipad αντι βιβλιου? Γιατι περι αυτου ομιλω, για απλη αναγνωση! Δεν λεμε να γραφουνε εκθεση ουτε να εκφραζονται γραπτως η να ζωγραφιζουν στο ipad διοτι πολυ απλα ειναι πρακτικα αδυνατον!

Μαλλον δεν καταλαβαινομαστε σημερα. It's ok:fahne90:
 
Σπύρο , θεωρώ ότι οι περισσότεροι που εκφράζουν αφιβολείες αναφερονται σε μια συσκευή τύπου ipad , εγω θέλω να μιλαω περισσότερο για συσκευή τύπου kindle , δηλαδή ηλεκτρονικό χαρτί . Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν εγγυμονει ιδιεταιτερους κυνδυνους.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Oλα τ

Ολα αυτα τα δεινα θα τα φερει η απλη αναγνωση απο ipad αντι βιβλιου? Γιατι περι αυτου ομιλω, για απλη αναγνωση! Δεν λεμε να γραφουνε εκθεση ουτε να εκφραζονται γραπτως η να ζωγραφιζουν στο ipad διοτι πολυ απλα ειναι πρακτικα αδυνατον!

Μαλλον δεν καταλαβαινομαστε σημερα. It's ok:fahne90:

Μιά χαρά καταλαβαινόμαστε..

Απλά διαφωνούμε..

Θά επιμείνω λοιπόν ,οτι γιά παιδιά κάθε ηλικίας οιοδήποτε ηλεκτρονικό μέσο ανάγνωσης ,δεν βοηθά στην συγκέντρωσή τους,σέ σχέση μέ το απλό,καλό βιβλίο και το ωραίο του χαρτί...

Η ανάγνωση τού βιβλίου είναι μιά σύνθετη διαδικασία ,όπου ενεργοποιούνται οι αισθήσεις,αλλά και η αντίληψη και η σκέψη..

Εισαι εσύ και τό βιβλίο χωρις κανένα άλλο μπλιμπλίκι....

Sorry αλλά η ηλεκτρονική ανάγνωση μειώνει ολα τά παραπάνω .
 
Last edited:
Σπύρο , θεωρώ ότι οι περισσότεροι που εκφράζουν αφιβολείες αναφερονται σε μια συσκευή τύπου ipad , εγω θέλω να μιλαω περισσότερο για συσκευή τύπου kindle , δηλαδή ηλεκτρονικό χαρτί . Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν εγγυμονει ιδιεταιτερους κυνδυνους.

θα ήθελα να θυμήσω ότι μιλούμε για αρχεία pdf κι όχι για εφαρμογές ebook.

Από εκεί και πέρα θυμηθείτε ότι μιλούμε για εντατική μελέτη, άρα ο νεοσός μας θα πρέπει να είναι καρφωμένος και συγκεντρωμένος μπροστά στον ΗΥ ή στο φορητό ή στο 10άρι νέτμπουκ. Και να διαβάζει και να ξαναδιαβάζει μέχρι να γίνει ΟΚ. Not the easiest thing.

Από την άλλη σκεφθείτε ότι με το παραδοσιακό διάβασμα ήμασταν στο γραφείο μαζί με τα παιδιά. Να υποθέσω ότι θα είμαστε στο εξής μαζί μπροστά στον ΗΥ;

Και αρχίζουμε.

Αντιγραφή. Κοιτά ο νεοσός στο μόνιτορ και γράφει στο τετράδιο. Ξανά στο μόνιτορ. Ξανά στο τετράδιο. Ξανά στο μόνιτορ ξανά στο τετράδιο. Πόσο θα αντέξει;

Ορθογραφία. Επαναλάβετε σύμφωνα με το παραπάνω.

Εμείς και ο κόσμος. Επαναλάβετε σύμφωνα με το παραπάνω, απλώς θα συμπληρώσετε τις ασκήσεις στις φωτοτυπίες.

Μαθηματικά. Επαναλάβετε σύμφωνα με το παραπάνω, απλώς θα συμπληρώσετε τις ασκήσεις στις φωτοτυπίες.
 
Last edited:
Όλα , είναι και θέμα συνήθειας κάπου , έτσι δεν είναι .
Και ας μη ξεχνούμε ότι αλλα τα δικα μας , πλεων μάτια , και άλλο τον μικρών . Αυτα που είδη ξέρουν , έχουν δει τα παιδιά μας , εμείς ούτε στο star trek original , δεν είχαμε δει.
 
θα ήθελα να θυμήσω ότι μιλούμε για αρχεία pdf κι όχι για εφαρμογές ebook.

Από εκεί και πέρα θυμηθείτε ότι μιλούμε για εντατική μελέτη, άρα ο νεοσός μας θα πρέπει να είναι καρφωμένος και συγκεντρωμένος μπροστά στον ΗΥ ή στο φορητό ή στο 10άρι νέτμπουκ. Και να διαβάζει και να ξαναδιαβάζει μέχρι να γίνει ΟΚ. Not the easiest thing.

Από την άλλη σκεφθείτε ότι με το παραδοσιακό διάβασμα ήμασταν στο γραφείο μαζί με τα παιδιά. Να υποθέσω ότι θα είμαστε στο εξής μαζί μπροστά στον ΗΥ;

Βλάση , ουδέποτε αναφέρθηκα προσωπικά στο .PDF ως το απόλυτο μέσο για ανάγνωση , δεν είμαι και ούτε σκοπεύω να γίνω μέτοχος της adobe , το χρησημοποιησα σαν διαδεδωμενο δείγμα , τύπο , αρχείου . Δική μου πρόθεση ήταν εη αρχής η αναφορά στο ηλεκτρονικό χαρτί , σε κάτι σαν το kindle ξανά λέω πολλοστή φορά , ούτε σε pc αναφέρθηκα , ούτε πουθενά αλλού .
Η διαδικασία της μάθησης και για μένα προυποθετη τη συλογικη μελέτη , σαν μέρος της εκπαίδευσης .
 
Δεν νομιζω πάντως οτι ο ανθρώπινος εγκέφαλος,έχει αλλάξει ως προς τις βασικες του λειτουργιες,άλλο αν η τεχνολογια εχει εξελιχθεί..Και για εμάς τους παλιότερους ,οι τεχνολογικες ανακαλύψεις που επισυνέβησαν τότε,ησαν επισης για τους γονείς μας ''αγραφος χάρτης''.

Αλλο άν τον αναγκάσουμε νά προσαρμοσθεί(μέ αμφιβολα αποτελέσματα)...Αν και πάλι εξακολουθώ νά πιστεύω πώς η εγρήγορση τού εγκεφάλου εξαρτάται και απο εξωτερικούς παράγοντες ,που συχνά δρούν αποσπώντας την προσοχή.

Και επειδή η ανάγνωση δεν ειναι μιά μηχανιστική πράξη ,αλλά ενα σύνολο ''εσωτερικών νευρωνικών διεργασιών'' και μάλιστα αρκετά πολύπλοκο,τού ανθρωπίνου εγκεφάλου,θά επιμεινω(πάντα κατά την γνώμη μου),πώς οιοδήποτε ηλεκτρονικό μέσον μειώνει και την εγρήγορση ,αλλά και την συγκέντρωση-προσοχή του παιδιού.
 
Τρανό πάραδειγμα ακαταλληλοτητας του iPad για γραφή , τα 3 τελευταία πόστο μου . Αλλα γράφω αλλα βγάζει .
 
Σπύρο , θεωρώ ότι οι περισσότεροι που εκφράζουν αφιβολείες αναφερονται σε μια συσκευή τύπου ipad , εγω θέλω να μιλαω περισσότερο για συσκευή τύπου kindle , δηλαδή ηλεκτρονικό χαρτί . Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δεν εγγυμονει ιδιεταιτερους κυνδυνους.

Ολοι για συσκευη διαβασματος μιλαμε.
Ενας τυπος απλοικου i-pad ειναι και τα book readers οπως το kindle. Απλα το ονομα ipad η τυπος i pad ειναι πιο γνωστο και κατανοητο απο το ονομα kindle.

Και εννοειται οτι οποιαδηποτε συσκευη και αν ειναι θα χρησιμοποιηται μονο για αναγνωση, οπως εγραψα και πιο πανω. Δεν γινεται και πολυ διαφορετικα..
 
Πάντως έχω την εντύπωση ότι, όσο ενδιαφέρον κι αν είναι αυτό που συζητάμε, έχουμε βγει εκτός θέματος. Διότι τα βιβλία δεν βρίσκονται διαθέσιμα σε pdf επειδή έτσι έκρινε το Υπουργείο ότι πρέπει να είναι η νέα μέθοδος εκπαίδευσης, αλλά επειδή κάποιος είτε τσιγκουνέυτηκε, είτε ξέχασε (!!!) να κανονίσει τα λεφτά για να τυπωθούν τα βιβλία.
 
Πάντως έχω την εντύπωση ότι, όσο ενδιαφέρον κι αν είναι αυτό που συζητάμε, έχουμε βγει εκτός θέματος. Διότι τα βιβλία δεν βρίσκονται διαθέσιμα σε pdf επειδή έτσι έκρινε το Υπουργείο ότι πρέπει να είναι η νέα μέθοδος εκπαίδευσης, αλλά επειδή κάποιος είτε τσιγκουνέυτηκε, είτε ξέχασε (!!!) να κανονίσει τα λεφτά για να τυπωθούν τα βιβλία.

Μετρο ανικανοτητας....η...ανικανοτητα του μετρου;
 
Πάντως έχω την εντύπωση ότι, όσο ενδιαφέρον κι αν είναι αυτό που συζητάμε, έχουμε βγει εκτός θέματος. Διότι τα βιβλία δεν βρίσκονται διαθέσιμα σε pdf επειδή έτσι έκρινε το Υπουργείο ότι πρέπει να είναι η νέα μέθοδος εκπαίδευσης, αλλά επειδή κάποιος είτε τσιγκουνέυτηκε, είτε ξέχασε (!!!) να κανονίσει τα λεφτά για να τυπωθούν τα βιβλία.

Το θεμα του νηματος και η παραπομπη του link μιλανε για το Ψηφιακο σχολειο που ετοιμαζεται. Αρα εντος θεματος ειμαστε :))

To ρεζιλικι και η ντροπη με την ελλειψη βιβλιων που σωστα τονιζεις ειναι αλλο θεμα και ισως σοβαροτερο.
 
Όσο αφορά τα σχολικά βιβλία είναι εδώ και χρόνια σε μορφή pdf.

Έχουν τα καλά τους πάντως, τα βιβλία σε μορφή pdf.
Εγώ πέρσι βρήκα σε μορφή pdf(σε ένα αρχείο) όλα τα αναγνωστικά από το 1940 και μετά, μέχρι σήμερα.
Τα έβαλα σε ένα tablet pc και τα έδειξα στην τάξη.
Το να βρω όλα αυτά τα αναγνωστικά σε βιβλία και να τα δείξω στην τάξη, θα ήταν σχεδόν αδύνατο.
 
'Εχοντας διδυμα αγόρια που φέτος θα πάνε Α' Γυμνασίου,έχω να σας πω ότι με αφήνει ΣΧΕΤΙΚΑ αδιάφορο ο τρόπος που θα καλούνται τα παιδιά μας να διαβάσουν την ύλη τους.
Αυτό που με απασχολεί και με έχει συνάμα τρομάξει είναι η ΥΛΗ που καλούνται να διδαχθούν και όχι το υλικό μέσω του οποίου θα την διαβάζουν.

Με απασχολεί και με έχει συνάμα τρομάξει,διαβάζοντας του τι κάνει ο κ.Αντωνογλου στους μαθητές του,το γιατί δεν τα κάνει και κάποιος απο τους έως και σήμερα δασκάλους των παιδιών μου.

Με απασχολεί και με έχει συνάμα τρομάξει το ότι η ποσότητα της ύλης είναι τέτοια που είναι αναγκασμένα τόσο εκείνα,όσο και η δάσκαλοί τους αλλά και εμείς σαν γονείς να είμαστε αναγκασμένοι να "προσπερνάμε" κεφάλαια ή και σελίδες ολόκληρες μέσα απο τα βιβλία,προκειμένου να τελειώσουμε την "ύλη".

Με απασχολεί και με έχει συνάμα τρομάξει ότι λόγω του όγκου της ύλης να είμαστε όλοι οι παραπάνω αναγκασμένοι να διαχωρίσουμε από το Δημοτικό τα μαθήματα σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα,βάζοντας πολλές φορές στην δεύτερη κατηγορία μαθήματα όπως η λογοτεχνία,η γεωγραφία και κυρίως ,την ιστορία.
Ειδικά στην ιστορία,ερχόντουσαν κάθε ημέρα όπου σε ένα κεφάλαιο με 2 ή και 3 σελίδες γνώσης,είχαν υπογραμμίσει από το σχολείο και καθ´υπόδειξην του δάσκαλού τους,2-3 παραγράφους μόνο.

Με απασχολεί και με έχει συνάμα τρομάξει η σημερινή μου συνομιλία με τον πρόεδρο της σχολικής επιτροπής του Δήμου που θα πάνε σχολείο,ο οποίος σχεδόν βουρκομένος μου είπε ότι δεν έχει δοθεί η παραμικρή οικονομική ενίσχυση από πέρισυ,με αποτέλεσμα να υπάρχουν απλήρωτοι όλοι σχεδόν οι προμηθευτές των σχολικών συγκροτημάτων κάτι που τον κάνει να προσανατολίζεται στο να ζητήσει από τους καθηγητές να επιβλέπουν διαρκώς τους μαθητές έτσι ώστε αν κάποιο παιδάκι προκαλέσει κάποια ζημιά,να ζητείται από τους γονείς του να την πληρώσουν.
Οι δε υποτιθέμενες φωτοτυπίες που θα μοιράζονται τα μαθήματα,πρυποθέτουν την ύπαρξη χαρτιού.Χαρτί όμως...γιοκ και λεφτά για να αγορασθεί...δεν.


Με όλους λοιπόν τους παραπάνω προβληματισμούς,θέλω να σας ρωτήσω,μήπως τελικά βλέπουμε το δένδρο και χάνουμε το δάσος.;


Y.Γ.
Το ipad/tablet, θα μας "σώσει" από τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια;
Tα βιβλία,μας έσωσαν από τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια;
 
Καλά, το θέμα της ύλης είναι ένα μεγάλο ζήτημα...
Δεν ξέρω πως και αν θα καταφέρουν τα παιδιά να μάθουν αυτά που πρέπει στο σχολείο τους. Οι υπεύθυνοι έχουν απλά ξεφύγει!
Και αν αρχίσουν να δίνουν τα βιβλία σε pdf θα χαθεί η μπάλα...
Δεν διαβάζεται ρε παιδιά το pdf! Δεν είναι δυνατόν να μελετήσεις έτσι!
Προσωπικά δεν έχω καταφέρει ποτέ μου να μελετήσω κάτι απευθείας σε pdf.
Και είμαι από αυτούς που αν τους δώσεις στυλό ψάχνουν να βρουν τι πρέπει να πατήσουν για να γυρίσει στα Αγγλικά!
 
Χαμός στο thread!!

Αργά η γρήγορα θα έρθει η ώρα και θα συμπληρώσουν αυτά τα τεχνολογικά ευρήματα τον παραδοσιακό τρόπο μελέτης στο σπίτι στο σχολείο στο φροντιστήριο. Είναι αναπόφευκτο.

Μη κολλάτε σε pdf μπορεί να μη χρειαστεί πότε κάνεις να ασχολειθει με αυτά. Κάποιο application θα είναι που θα ανοίγει αυτόματα βιβλία σε menu. Δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε με ¨διαδικαστικά" τι και πως.

Σκεφτείτε το μάθημα της γεωγραφίας στις μικρότερες ηλικίες πόσο ποιο εύκολο και κατανοητό θα ήταν σε μια σοβαρή εφαρμογή στην ταμπλέτα με συνδυασμό κάποιο είδος google earth, σκεφτείτε ιστορία με γραφικά, real time σε χάρτες, αριθμητική και δημοτικό και ποσα αλλα, οι εφαρμογές απεριόριστες. Δε μιλάμε και πάλι για ένα χαζό Pdf άνοιξε το και διάβασε. Ασκήσεις multiple choice, σε ξένες γλώσσες με παιχνίδια λέξεων και χίλια δυο.
Εγω παρατηρώ οτι είναι ένα πεδίο με πολύ "ψωμί" και κάποιοι θα σπεύσουν να μπουν στο παιχνίδι μιας και μια νέα αγορά θα ανθίσει και συνεχώς θα βλέπουμε νέες επιμορφωτικές εφαρμογές που θα συμπληρώνουν την παραδοσιακή εκπαίδευση.
 
Χαμός στο thread!!

Αργά η γρήγορα θα έρθει η ώρα και θα συμπληρώσουν αυτά τα τεχνολογικά ευρήματα τον παραδοσιακό τρόπο μελέτης στο σπίτι στο σχολείο στο φροντιστήριο. Είναι αναπόφευκτο.

Μη κολλάτε σε pdf μπορεί να μη χρειαστεί πότε κάνεις να ασχολειθει με αυτά. Κάποιο application θα είναι που θα ανοίγει αυτόματα βιβλία σε menu. Δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε με ¨διαδικαστικά" τι και πως.

Σκεφτείτε το μάθημα της γεωγραφίας στις μικρότερες ηλικίες πόσο ποιο εύκολο και κατανοητό θα ήταν σε μια σοβαρή εφαρμογή στην ταμπλέτα με συνδυασμό κάποιο είδος google earth, σκεφτείτε ιστορία με γραφικά, real time σε χάρτες, αριθμητική και δημοτικό και ποσα αλλα, οι εφαρμογές απεριόριστες. Δε μιλάμε και πάλι για ένα χαζό Pdf άνοιξε το και διάβασε. Ασκήσεις multiple choice, σε ξένες γλώσσες με παιχνίδια λέξεων και χίλια δυο.
Εγω παρατηρώ οτι είναι ένα πεδίο με πολύ "ψωμί" και κάποιοι θα σπεύσουν να μπουν στο παιχνίδι μιας και μια νέα αγορά θα ανθίσει και συνεχώς θα βλέπουμε νέες επιμορφωτικές εφαρμογές που θα συμπληρώνουν την παραδοσιακή εκπαίδευση.

Δε διαφωνώ πως κάποτε ίσως και να γίνει έτσι. Το θέμα είναι ότι τώρα έχουμε μόνο pdf και μάλιστα αντί πραγματικών βιβλίων που δεν υπάρχουν!!! Και δεν έχουμε συσκευές για να τα διαβάσουν οι μαθητές. Και δε βλέπω με την κρίση χρηματοδότηση στην Παιδεία για να γίνουν όλα αυτά. Ούτε καν από το ΕΣΠΑ. Εδώ netbook έδωσαν μια χρονιά σε μια τάξη. Θα δίνουν κάθε χρόνο σε όλους τους μαθητές ipad; (που κοστίζουν τα διπλά). Θα τα πληρώνουν γονείς απολυμένοι, που έχουν βάλει λουκέτο στο μαγαζί ή παίρνουν 700 ευρώ το μήνα;

Άσε που στο υπουργείο δεν έχουν ιδέα από πληροφορική. Για αυτό και θεωρούν κατόρθωμα που σκάναραν τα βιβλία.

Με βάση τα σημερινά δεδομένα:

Ένα όμορφο πρωινό, στο "ψηφιακό σχολείο"

- Ανοίξτε τα βιβλία σας στη σελ 23.
- Μου κόλλησε το netbook δυο λεπτά να κάνω reset
- To δικό μου είναι στο service, θα είναι έτοιμο σε 15 μέρες.
- Μου τελείωσε η μπαταρία. Γρήγορα ξεφορτίζεται.
- Δε χωράει το pdf στο book reader, δε μπορώ να δω τη σελίδα, κάνει μια ώρα να ζουμάρει.
- Κύριε δεν έχουμε λεφτά για υπολογιστή. Ο μπαμπάς απολύθηκε
- Ο δικός μου είναι σε εργασιακή εφεδρεία.
- Τα λεφτά που μάζευα για υπολογιστή τα δώσαμε στην έκτακτη εισφορά.
 
Εμενα με ανησυχει βαθυτατα η ταση που υπαρχει σε ολες μας τις δραστηριοτητες πλεον να αντικαθιστουμε τα καθημερινα μας εργαλεια με άϋλες πατεντες...
αϋλα χρηματα
αϋλη μουσικη
αϋλα βιβλια
αϋλες φιλιες
Ωραια καλλουδια της προοδου,που ομως η αποκλειστικη χρηση τους οδηγει σε αϋλους ανθρωπους.Οταν οι βιβλιοθηκες αντικατασταθουν παντελως απο κατασκευασματα πυριτιου θα ειμαστε ως ειδος πιο ευαλλωτοι απο ποτε..Δικη μου αποψη...