Οργάνωση ακρόασης Dacs

Εγώ τα ερμηνεύω βάσει αυτού που εισπράττει γενικώς ο ακροατής που είναι ο μέσος RMS. Οι κορυφές είναι δυσεύρετες με το μάτι σε αρχείο και η ένδειξη της μιάς κορυφής δεν μπορεί να δείξει τι γίνεται στο σύνολο του αρχείου, όπου πχ μπορεί μιά κορυφή να μην είναι τόσο υψηλή αλλά να επαναλαμβάνονται αρκετές χαμηλότερες σε σχέση με άλλα αρχεία.

Οπότε διαβάζω

0 Average RMS Power: -20.09 dB -21.85 dB (left right)
1 Average RMS Power: -21.21 dB -22.71 dB
2 Average RMS Power: -20.72 dB -22.07 dB
3 Average RMS Power: -20.75 dB -21.87 dB

και αρκετά εύκολα βλέπουμε (1-0 >> αρχείο 1 πλήν αρχείο 0, και αρχείο 0 το ορίτζιναλ)

1-0 -1.12 -0.86
2-0 -0.63 -0.22
3-0 -0.66 -0.02

Βλέπουμε ότι το 1 υπολείπεται κατά μέσο όρο από σχεδόν 1 έως πάνω από 1 db από τη μάνα, ενώ τα άλλα γύρω στο μισό και μάλιστα στο ένα κανάλι.

1-2 -0.49 -0.64
1-3 -0.46 -0.84
2-3 0.03 -0.2

Εδώ βλέπουμε ότι το 1 με το 2 έχουν διαφορά μισό και παραπάνω db, το 1 με το 3 το ίδιο και περισσότερο, ενώ τα 2 και 3 πρακτικά είναι ισοσταθμισμένα.

1 db είναι αρκετή ένταση γιά να την πιάσει αυτί που είναι εξασκημένο και ψάχνει να βρεί (δηλαδή δεν ακούει απλώς χαλαρά). Μην ξεχνάμε ότι 3db είναι αποτέλεσμα διπλασιασμού ισχύος.



Πολύ ωραία, τι θα λέγατε να γίνουν οι αναγκαίες αλλαγές στο κομμάτι 1 (και σε όποιο άλλο χρειαστεί) και να πάρουμε εκ νέου τα κομμάτια σε τυχαία σειρά? (και για να το κάνουμε πιο δύσκολο, να βάλουμε 4 κομμάτια - 1 κομμάτι να περιέχεται 2 φορές μέσα στην 4άδα)

Τι λέτε? Είναι εφικτό?
 
Ωραία, τι θα λέγατε να γίνουν οι αναγκαίες αλλαγές στο κομμάτι 1 (και σε όποιο άλλο χρειαστεί) και να πάρουμε εκ νέου τα κομμάτια σε τυχαία σειρά? (και για να το κάνουμε πιο δύσκολο, να βάλουμε 4 κομμάτια - 1 κομμάτι να περιέχεται 2 φορές μέσα στην 4άδα)

Τι λέτε?

δεν γίνονται αλλαγές τώρα...
Εκ των υστέρων θα μπούν και άλλοι παράγοντες στο παιχνίδι.
Επρεπε να γίνουν κατά την αρχική "μεταφορά" των αρχείων.

Πάντως γιά δοκιμή βάλτε το plugin του foobar ΑΒΧ.
Είναι πολύ πολύ βολικό.
Ακούς μιά το ένα μιά το άλλο μετά το Χ και διαλέγεις αν το Χ είναι το Α ή το Β.
Μετά βλέπεις το σκόρ.
Αν, μάλιστα, κάνεις και μιά αυτόματη διόρθωση στο gain να έρθουν στα ίσια και αν καταλάβετε διαφορές (με εξαφανισμένη τη διαφορά στάθμης) γράψτε μου ένα τηλεγράφημα.

Εννοώ διαφορές των τριών μεταξύ τους.
Όχι τη μάνα. Η μάνα ξεχωρίζει.
 
Re: Απάντηση: Re: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Μητσε καλημερα,δεν ηταν η δικη μου αντιλοπη στο σπιτι του Ανδρεα,ηταν ενα ντεμο του Κοψ που ειχε πειραχτει και ειχε ξεχαστει ετσι.

Σόρρυ Λάκη, νόμιζα ότι ήταν η δικιά σου.. -bye-
 
Μιας και οι περισσότεροι δεν είμαστε εξοικειωμένοι με το dsd, θα ήθελα να ρωτήσω τι artifacts πιθανά εισάγει η αύξηση στάθμης καναλιού σε επίπεδο dsd. Υπάρχουν δηλαδή παρενέργειες ?

Sonus Naturalis, όλα τα αρχεία επεξεργάστηκαν για διόρθωση στάθμης, ή κάποιο από τα τρία ηχογραφημένα δε χρειάστηκε να πέρασε από τη διαδικασία?
 
Τις κυματομορφές τις έβαλα διότι αρκετοι (κάποιοι) διαμαρτυρήθηκαν ότι σε υψηλή ανάλυση υπάρχουν διαφορές έντονες...

Ορίστε και τα συνολικά....
0

Left Right
Min Sample Value: -29831 -28744
Max Sample Value: 29782 28190
Peak Amplitude: -.82 dB -1.14 dB
Possibly Clipped: 0 0
DC Offset: 0 0
Minimum RMS Power: -92.06 dB -91.75 dB
Maximum RMS Power: -6.64 dB -8.72 dB
Average RMS Power: -20.09 dB -21.85 dB
Total RMS Power: -18.45 dB -20.44 dB
Actual Bit Depth: 16 Bits 16 Bits

Using RMS Window of 50 ms

1
Left Right
Min Sample Value: -29656.96 -28174.51
Max Sample Value: 29348.2 26812.89
Peak Amplitude: -.87 dB -1.31 dB
Possibly Clipped: 0 0
DC Offset: 0 0
Minimum RMS Power: -94.45 dB -96.86 dB
Maximum RMS Power: -7.55 dB -9.55 dB
Average RMS Power: -21.21 dB -22.71 dB
Total RMS Power: -19.55 dB -21.29 dB
Actual Bit Depth: 24 Bits 24 Bits

Using RMS Window of 50 ms


2
Left Right
Min Sample Value: -30881.46 -30039.42
Max Sample Value: 30735.83 28930.05
Peak Amplitude: -.52 dB -.76 dB
Possibly Clipped: 0 0
DC Offset: 0 0
Minimum RMS Power: -71.46 dB -82.8 dB
Maximum RMS Power: -7.1 dB -8.93 dB
Average RMS Power: -20.72 dB -22.07 dB
Total RMS Power: -19.09 dB -20.67 dB
Actual Bit Depth: 24 Bits 24 Bits

Using RMS Window of 50 ms

3
Left Right
Min Sample Value: -30724.8 -30652.09
Max Sample Value: 30560.01 29510.88
Peak Amplitude: -.56 dB -.58 dB
Possibly Clipped: 0 0
DC Offset: 0 0
Minimum RMS Power: -68.25 dB -67.77 dB
Maximum RMS Power: -7.14 dB -8.75 dB
Average RMS Power: -20.75 dB -21.87 dB
Total RMS Power: -19.13 dB -20.48 dB
Actual Bit Depth: 24 Bits 24 Bits

Using RMS Window of 50 ms

Sorry για το offtopic αλλά εκείνο το "RMS power" , βγάζει μάτι.
Δεν ορίζεται ούτε υπάρχει τέτοιο πράγμα και πόσο μαλλον το "Minimum RMS Power" και το "Average RMS Power".
Καλό θα ήταν να διορθωθεί ...
 
πως να διορθωθεί βρε Μήτσο αφού είναι output copy ?
Δεν τους βγήκε τους adobeηδες η ορολογία σωστά...
 
Μιας και οι περισσότεροι δεν είμαστε εξοικειωμένοι με το dsd, θα ήθελα να ρωτήσω τι artifacts πιθανά εισάγει η αύξηση στάθμης καναλιού σε επίπεδο dsd. Υπάρχουν δηλαδή παρενέργειες ?

Sonus Naturalis, όλα τα αρχεία επεξεργάστηκαν για διόρθωση στάθμης, ή κάποιο από τα τρία ηχογραφημένα δε χρειάστηκε να πέρασε από τη διαδικασία?
ε όλα τα αρχεία έγινε διόρθωση στάθμης. Η μεγαλύτερη απ' όλες στο αρχείο της Αντιλόπης -2,70 dB, αν θυμάμαι καλά και μετακίνηση του Balance κατά 20% περίπου, ώσπου να πετύχω ισορροπία με τα αντίστοιχα Peaks του Original αρχείου.
Επίσης μιά μικρή αύξηση της στάθμης στα άλλα δύο για να ισορροπήσουν. Τα ακριβή νούμερα θα τα δώσω στον απολογισμό που θα ετοιμάσω για το τέλος. Δεν πιστεύω, ότι είχαμε παρενέργειες από εκεί. Ίσα-ίσα οι διορθώσεις σε επίπεδο DSD έγιναν με σκοπό την ελαχιστοποίηση σφαλμάτων. Η διαδικασία ήταν επίπονη, διότι εγινε manually, αλλά τι να κάνουμε, τα εργαλεία είναι υποτυπώδη. Πάντως για να έχεις μιά εικόνα της τάξης μεγέθους, είναι σαν να έχουμε το ισοδύναμο με αρχεία 176,4 KHz/32 Bits.

*************




Ερωτήματα: Σειρά ολόκληρη ερωτημάτων πρέπει ν' απαντηθούν στο σύνολο τους για να είμαστε συνεπείς:
  1. Καταγράφονται οι διαφορές μεταξύ των συσκευών με μιά τέτοια διαδικασία;
  2. Αυτές οι διαφορές είναι ακουστές;
  3. Αν οι διαφορές δεν είναι ακουστές, ή είναι επηρεασμένες από όλα τα επιμέρους συστήματα που παρεμβάλλονται, πως εξηγείται ότι προέκυψαν σταθερά πρότυπα (patterns) στις απαντήσεις που δόθηκαν; Γιατί 2-3-1 ως επι το πλείστον και έπειτα 3-2-1; Γιατί όχι 1-2-3; ή 1-3-2; ή 3-1-2 κλπ, κλπ;
  4. Εχουν σχέση -και πόση;- οι παρατηρούμενες μέσω ενός τετοιυ τεατ διαφορές με πραγματικές διαφορές ανάμεσα στα μηχανήματα. Η μήπως τελικά κάνουμε μιά τρύπα στο νερο!
Τελικά χτες βράδυ μόλις, πιστεύω πως κατάφερα να βρω κάποια απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα. Χρειάζομαι χρόνο όμως για να επαληθεύσω και να βεβαιωθώ...

Supersonic χωρίς να το ξέρεις με βοήθησες. Και αν ψάξεις λίγο ακόμα -καλά το πας- θα τη βρεις τη λύση. Όμως δεν βρίσκεται εκεί που την ψάχνεις... ;)
Καλά τώρα εγώ νοιώθω σαν Σερλοκ Χολμς που συνομιλεί με τον Δρα Γουώτσον! :D

Καλό βράδυ σε όλους! -bye-
 
Φουλέτο όλοι για Wyred4Sound τώρα λέμεε..:p..

Υ.Γ: Καλαμπουράκι..:smash:..

Μας διαβαζουνε....

Χαμος εγινε με τις παραγγελιες....

Πηγα και εγω να παραγγειλω (να το στειλουν σε φιλη μου στην Βοστωνη που ερχεται στις 17 του μηνος, και εφαγα πορτα:

Hello Ntinos,

Thank you very much for having interest in the DAC-2. The DAC-2s are back ordered a couple of weeks and we will not be able to deliver one in the specified time frame. I apologize, perhaps we could deliver it directly to where she resides.


Take Care,
Clint

[email protected]
www.wyred4sound.com
Ph: (805) 466-9973
Fax: (805) 462-8962
Δεν μπορουσατε να κρατηθειτε λιγο ακομη .... -bye-
 
Οι διαφορές στις στάθμες μεταξύ των κομματιών είναι τόσο μικρές που δεν δικαιολογείται να αλλάζει από δείγμα σε δείγμα και η χροιά στο σαξόφωνο. Αλλοίμονο αν συμπεριφερόντουσαν με αυτό τον τρόπο όλα τα ηχεία, ή ακόμα και τα ακουστικά τύπου ψείρας όπως αυτά της apple.
 
Last edited:
Ερωτήματα: Σειρά ολόκληρη ερωτημάτων πρέπει ν' απαντηθούν στο σύνολο τους για να είμαστε συνεπείς:
  1. Καταγράφονται οι διαφορές μεταξύ των συσκευών με μιά τέτοια διαδικασία;
  2. Αυτές οι διαφορές είναι ακουστές;
  3. Αν οι διαφορές δεν είναι ακουστές, ή είναι επηρεασμένες από όλα τα επιμέρους συστήματα που παρεμβάλλονται, πως εξηγείται ότι προέκυψαν σταθερά πρότυπα (patterns) στις απαντήσεις που δόθηκαν; Γιατί 2-3-1 ως επι το πλείστον και έπειτα 3-2-1; Γιατί όχι 1-2-3; ή 1-3-2; ή 3-1-2 κλπ, κλπ;
  4. Εχουν σχέση -και πόση;- οι παρατηρούμενες μέσω ενός τετοιυ τεατ διαφορές με πραγματικές διαφορές ανάμεσα στα μηχανήματα. Η μήπως τελικά κάνουμε μιά τρύπα στο νερο!
Τελικά χτες βράδυ μόλις, πιστεύω πως κατάφερα να βρω κάποια απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα. Χρειάζομαι χρόνο όμως για να επαληθεύσω και να βεβαιωθώ...

Supersonic χωρίς να το ξέρεις με βοήθησες. Και αν ψάξεις λίγο ακόμα -καλά το πας- θα τη βρεις τη λύση. Όμως δεν βρίσκεται εκεί που την ψάχνεις... ;)
Καλά τώρα εγώ νοιώθω σαν Σερλοκ Χολμς που συνομιλεί με τον Δρα Γουώτσον! :D

Καλό βράδυ σε όλους! -bye-

1. Αν καταγράφονται, αυτές είναι αμελητέες. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν καταγράφτηκαν διότι τα μηχανήματα ήταν σχεδόν ισάξια.
2. Όχι - τουλάχιστον γιά να προβληματιστεί κανείς (όχι φυσικά να αγοράσει) καν γιά αυτό που αγόρασε έναντι του άλλου
3. Οι κρίσεις επιρρεάστηκαν σε επίπεδο μάζας, μπουλουκιού, παρέας, πείτε το όπως θέλετε
4. Τρύπα στο νερό. Αλλά έπρεπε να το διαπιστώσουμε, όσο και να το υποπτευόμασταν.:drummer:

@sn δεν ψάχνω τίποτα, από όσο θυμάμαι. Χαίρομαι που σε βοήθησα, ελπίζω να μην χάλασα την προσπάθειά σου ή να την αποπροσανατόλισα.-bye-
 
Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Οι διαφορές στις στάθμες μεταξύ των κομματιών είναι τόσο μικρές που δεν δικαιολογείται να αλλάζει από δείγμα σε δείγμα και η χροιά στο σαξόφωνο. Αλλοίμονο αν συμπεριφερόντουσαν με αυτό τον τρόπο όλα τα ηχεία, ή ακόμα και τα ακουστικά τύπου ψείρας όπως αυτά της apple.

θέλω να μου δανείσεις το ipod σου...:award:-bye-
 
Απάντηση: Re: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Δηλαδή αυτοί που είμασταν εκεί και βγάλαμε άλλο πρώτο στο ζωντανό από το κονσέρβα "φάγαμε το placebάκι μας" (που λέει και ο Χιούστον) ?! :ears:

Υ.Γ: Καλή Σαρακοστή κι απο εμένα! :ADFADF1:

Μήπως ήσασταν προκατειλημμένοι ;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Apple Lossless -bye-

τι θες να πεις, τα μετέτρεψες σε alac και τα άκουσες?

αν είναι έτσι να το κάνω και γω μπας και δω φως...:bigcry:
 
Προσωπικά εμαθα τη τιμη του wyred μετα το τέλος της ακρόασης, κατα τη διάρκεια θεωρούσα ότι κοστίζει όσο το weiss.
Παρολαυτα στο συγκεκριμένο καλα στημένο σύστημα ήταν χειρότερο και απο τα τρία, κάτι που ήταν εμφανές στο κομμάτι με πιάνο που ακούσαμε! Οι υψηλές του συχνότητες ηχουσαν λεπτοηχες και σχετικά τονισμενες!

Παρολαυτα σε dac που είχε παίξει 20 ώρες ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος!

Όμως με τις διάφορες που ακουσα στον Ανδρέα θεωρώ ότι σε ένα μικρότερης δυναμικής σύστημα ίσως και να μην αξίζει η χρηματική διαφορά!
 
Προσωπικά εμαθα τη τιμη του wyred μετα το τέλος της ακρόασης, κατα τη διάρκεια θεωρούσα ότι κοστίζει όσο το weiss.
Παρολαυτα στο συγκεκριμένο καλα στημένο σύστημα ήταν χειρότερο και απο τα τρία, κάτι που ήταν εμφανές στο κομμάτι με πιάνο που ακούσαμε! Οι υψηλές του συχνότητες ηχουσαν λεπτοηχες και σχετικά τονισμενες!

!

Είδες τελικά, πόσο λάθος είναι να κρίνουμε ένα DAC από μία ακρόαση σε ένα συγκεκριμένιο σύστημα που μπορεί ενδεχομένως και να το αδικεί
Το πιο ουδέτερο DAC, το W4S στη δική μας περίπτωση με τα αρχεία του Sonus Naturalis, να μην παίζει σωστά το πιάνο στο σύστημα του Ανδρέα :bigcry:
 
γιατί να το υποθέσεις αυτό?
η κοινή λογική και η εμπειρία - ενασχόληση των παρευρισκομένων με το αντικείμενο υποθέτω εγγυώνται το αντίθετο.
 
Απάντηση: Re: Οργάνωση ακρόασης Dacs

γιατί να το υποθέσεις αυτό?
η κοινή λογική και η εμπειρία - ενασχόληση των παρευρισκομένων με το αντικείμενο υποθέτω εγγυώνται το αντίθετο.

Διαφορετικά καλώδια σε σχέση με τα καλώδια που πραγματοποιήθηκε η ζωντανή αναπαραγωγή στο σύστημα του Ανδρέα :HTEHETH63:
 
Τις κυματομορφές τις έβαλα διότι αρκετοι (κάποιοι) διαμαρτυρήθηκαν ότι σε υψηλή ανάλυση υπάρχουν διαφορές έντονες...

Ορίστε και τα συνολικά....
0

Left Right
Min Sample Value: -29831 -28744
Max Sample Value: 29782 28190
Peak Amplitude: -.82 dB -1.14 dB
Possibly Clipped: 0 0
DC Offset: 0 0
Minimum RMS Power: -92.06 dB -91.75 dB
Maximum RMS Power: -6.64 dB -8.72 dB
Average RMS Power: -20.09 dB -21.85 dB
Total RMS Power: -18.45 dB -20.44 dB
Actual Bit Depth: 16 Bits 16 Bits

Using RMS Window of 50 ms

1
Left Right
Min Sample Value: -29656.96 -28174.51
Max Sample Value: 29348.2 26812.89
Peak Amplitude: -.87 dB -1.31 dB
Possibly Clipped: 0 0
DC Offset: 0 0
Minimum RMS Power: -94.45 dB -96.86 dB
Maximum RMS Power: -7.55 dB -9.55 dB
Average RMS Power: -21.21 dB -22.71 dB
Total RMS Power: -19.55 dB -21.29 dB
Actual Bit Depth: 24 Bits 24 Bits

Using RMS Window of 50 ms


2
Left Right
Min Sample Value: -30881.46 -30039.42
Max Sample Value: 30735.83 28930.05
Peak Amplitude: -.52 dB -.76 dB
Possibly Clipped: 0 0
DC Offset: 0 0
Minimum RMS Power: -71.46 dB -82.8 dB
Maximum RMS Power: -7.1 dB -8.93 dB
Average RMS Power: -20.72 dB -22.07 dB
Total RMS Power: -19.09 dB -20.67 dB
Actual Bit Depth: 24 Bits 24 Bits

Using RMS Window of 50 ms

3
Left Right
Min Sample Value: -30724.8 -30652.09
Max Sample Value: 30560.01 29510.88
Peak Amplitude: -.56 dB -.58 dB
Possibly Clipped: 0 0
DC Offset: 0 0
Minimum RMS Power: -68.25 dB -67.77 dB
Maximum RMS Power: -7.14 dB -8.75 dB
Average RMS Power: -20.75 dB -21.87 dB
Total RMS Power: -19.13 dB -20.48 dB
Actual Bit Depth: 24 Bits 24 Bits

Using RMS Window of 50 ms

Μετά από μια συζήτηση με το Μιχάλη (Sonus Naturalis) έχω να πω ότι τα νούμερα, ακόμη και χωρίς ομαδοποίηση-επεξεργασία αποκαλύπτουν κάποιο pattern, έναν κανόνα σε σχέση με τα αποτελέσματα που δεν είχα προσέξει, αν και είναι τόσο καιρό μπροστά μας. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω παραπάνω, η δόξα-χαρά της αποκάλυψης του ανήκει :D