Ποδήλατο!

Re: Απάντηση: Ποδήλατο!

Βοηθάει όσο πουθενά αλλού το να βγαίνεις με παρέα! Με ποδηλάτες κοντινής δυναμικότητας, καταπίνεις τα χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις!
Αντε, μήπως οργανώσουμε και καμμία avclubική ποδηλατοβόλτα!
 
δεν ειναι πολυ σκυφτό? Δηλαδη δεν σε πιανει ο αυχένας σου μετά από κάποια ώρα?
 
δεν ειναι πολυ σκυφτό? Δηλαδη δεν σε πιανει ο αυχένας σου μετά από κάποια ώρα?

Από χθες που έχω κάνει καμία 20άρια χλμ όχι.. Καλά εννοείται πως δουλεύω το "πάνω" πιάσιμο κυρίως.
Αυτό που μέχρι τώρα χρειάζεται να συνηθίσω πάνω από όλα είναι η σέλα. Είναι κάπως σκληρή για χωρίς κολάν.
 
Last edited:
Από χθες που έχω κάνει καμία 20άρια χλμ όχι.. Καλά εννοείται πως δουλεύω το "πάνω" πιάσιμο κυρίως.
Αυτό που μέχρι τώρα χρειάζεται να συνηθίσω πάνω από όλα είναι η σέλα. Είναι κάπως σκληρή για χωρίς κολάν.

πάρε το endura fs260 pro σε συνδυασμό με ενα ζευγάρι leg warmers για τον χειμώνα, το οποιο endura εχει φανταστικό μαξιλαράκι...γενικά στον εξοπλισμό, αν πάρεις καλά πράγματα αξίζουν και το τελευταίο τους ευρω!
Επίσης δώσε μεγάλη βάση στο στήσιμο ποδηλάτου. Θα σου πρότεινα να σε στήσει κάποιος ειδικός!
 
πάρε το endura fs260 pro σε συνδυασμό με ενα ζευγάρι leg warmers για τον χειμώνα, το οποιο endura εχει φανταστικό μαξιλαράκι...γενικά στον εξοπλισμό, αν πάρεις καλά πράγματα αξίζουν και το τελευταίο τους ευρω!
Επίσης δώσε μεγάλη βάση στο στήσιμο ποδηλάτου. Θα σου πρότεινα να σε στήσει κάποιος ειδικός!
Το στήσιμο όντως έχει μεγάλη σημασία. Από το μαγαζί που το πήρα μου έκαναν ένα πρώτο "χαλαρό" στήσιμο.
Για το endura θα το ψάξω αν και το θέμα είναι η χρήση του ποδηλάτου όταν δεν μπορείς να φοράς αμιγώς ποδηλατικό εξοπλισμό.
 
Το στήσιμο όντως έχει μεγάλη σημασία. Από το μαγαζί που το πήρα μου έκαναν ένα πρώτο "χαλαρό" στήσιμο.
Για το endura θα το ψάξω αν και το θέμα είναι η χρήση του ποδηλάτου όταν δεν μπορείς να φοράς αμιγώς ποδηλατικό εξοπλισμό.

αν σκοπεύεις να γράψεις χιλιόμετρα, το χαλαρό στήσιμο μπορεί να αποδειχθεί ..πολυ χαλαρό :D πρακτικά πάιζεις με χιλιοστά. Για να καταλάβεις, 4 χιλιοστά ύψος στην σέλα ήταν αρκετά για να σταματήσει να με ενοχλεί το γόνατό μου.

Σε commuting, εκει δεν μπορείς να βάλεις κολλάν, αλλα εκει δεν ειναι και πολλες οι ώρες που θα περάσεις πανω στην σέλλα, οποτε δεν ειναι τοσο τραγικά τα πράγματα...εξάλλου, χρειάζεται λιγο καιρό να την συνηθίσεις.
 
αν σκοπεύεις να γράψεις χιλιόμετρα, το χαλαρό στήσιμο μπορεί να αποδειχθεί ..πολυ χαλαρό :D πρακτικά πάιζεις με χιλιοστά. Για να καταλάβεις, 4 χιλιοστά ύψος στην σέλα ήταν αρκετά για να σταματήσει να με ενοχλεί το γόνατό μου.

Σε commuting, εκει δεν μπορείς να βάλεις κολλάν, αλλα εκει δεν ειναι και πολλες οι ώρες που θα περάσεις πανω στην σέλλα, οποτε δεν ειναι τοσο τραγικά τα πράγματα...εξάλλου, χρειάζεται λιγο καιρό να την συνηθίσεις.

Ακριβώς...
Θέλω να δοκιμάσω να την φέρω ένα κλικ πιο μπροστά. Νομίζω θα μου ταιριάζει καλύτερα. Όπως κ να έχει η συνήθεια είναι σημαντική....
 
που θα το κυκλοφορησεις αυτο... σε δρομους της Ελλαδας και χωματοδρομο ?
Δεν υπαρχει περιπτωση ν αντεξει.

Εγω οταν προσπαθησα να καβαλησω κατι παρομοιο πριν χρονια, με ξαναπιασαν οι κοιλες και η δισκοποαθεια !!!
Οι δρομοι μας δεν ειναι για τετοια ποδηλατα.
Εγω κατεληξα σε double suspension KTM , και το εκανα και ηλεκτρικο (μιας κι εχω θεμα και με τα γονατα)...

Τι να σου φταιει το καημενο το ποδηλατο αμα εισαι mac-ο-γεροντας και θες αναπηρικό καροτσάκι; :p

Περαν της πλακας, το ποδηλατο δεν ειναι μηχανοκινητο σπορ να βαζεις αναρτησεις και μοτερ.

Εσυ το κινεις, μη τη δικη σου ενεργεια, αρα θες το πιο ''αποδοτικό'' (aka οχι βαρος, οχι αναρτήσεις).

Εγω τσιμπησα φέτο(ς) δαύτο http://www.malatestasbikes.gr/bicycles/bikes/off-road-trekking/cube-curve-2012/ και μετα απο λιγες μονο (χαλαρες) βολτες θυμηθηκα γιατι θα πρεπε να παρω ''κουρσα''....
 
Κολάν με pad υποχρεωτικά!

Δεν είχα δει τα επόμενα (του... καλσον) μηνύματα! Συμφωνώ με το σχόλιο του sfortis περί αναγκαιοτητας του κολαν στο commuting 100%.
 
πλάκα θα εχει μια avblub'o'βόλτα! για να το δούμε με τον νέο χρόνο!! προπονηθείτε! :D
 
Κύριοι μετά απο βόλτα σε μαγαζιά, βλέποντας, ανεβαίνοντας, και κουβεντιάζοντας με τους πωλητές και μάστορες άλλαξα κατα 99% γνώμη....
KONA HONKY TONG
honky_tonk.jpg

http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/kona-honky-tonk-2014.html
μην βαράτε ρέεειιι
ξέρω πως δεν παιζει χωμα αλλά όλα τα υπόλοιπα νομίζω θα τα κάνει πολύ πιο καλά και έχει όλα τα πλεονεκτήματα του ατσαλιού... και είναι και κουκλί!!


Καλησπέρα φίλε,
σοφή, τελικά, επιλογή να πάς κατ´ευθείαν σε κούρσα. Το cyclocross καλό είναι να το φορτώνεις και να κάνεις τον γύρο της Ελλάδας, αλλά για να κάνεις την καθημερινή σου βόλτα (σε άσφαλτο) το ιδανικό ποδήλατο είναι η κούρσα.
Δεν υπάρχει κανένα θέμα με τη θέση οδήγησης. Όλοι, όσοι περάσαμε από διάφορα trekking, υβριδικά κ.λ.π σε κούρσα, είχαμε κάποιο ενδοιασμό για την θέση οδήγησης. Θα δεις ότι μάλλον είναι πιο άνετη από τα προηγούμενα. Άσε που σου δίνει τη δυνατότητα διαφορετικών λαβών οπότε δεν πιάνονται και τα χέρια σου. Όταν δε αρχίσεις τις βόλτες θα δεις ότι σε λίγο καιρό θα "καταπίνεις| τα χιλιόμετρα χωρίς να καταλαβαίνεις τίποτε (για προπόνηση μεσημεριανή θα κάνεις 45-50 Km σε 1,5-2 ώρες).
Βρες οπωσδήποτε παρέα που θα σε κινητοποιεί ώστε η βόλτες σου να είναι πιο ευχάριστες. Προτίμησε μετά από κάποιο χρονικό διάστημα να πηγαίνεις βόλτες και με πιο έμπειρους. Έτσι θα ανέβεις επίπεδο και θα μάθεις πολλά μυστικά.
ΥΓ. Λάστιχα μπορείς να βάλεις 25mm ή ακόμα και 23mm. Μάλλον το 25mm είναι η μέση λύση. Προτιμότερο από τα 28mm που φοράει τώρα.
Επίσης πολύ σημαντική αλλαγή είναι το να τοποθετήσεις κουμπωτά πεντάλ (είτε Look είτε Shimano). Η απόδοσή σου θα ανέβει +20%.
Για την παραμετροποίηση του ποδηλάτου [ύψος σέλας, τιμονιού, είδος τιμονιού (drop, πλάτος κ.λ.π)] να απευθυνθείς εκεί που το αγόρασες ή σε κάποιο άλλο κατάστημα ώστε να σου κάνουν πλήρη μέτρηση και στήσιμο πάνω στο ποδήλατο.
Κράνος οπωσδήποτε.
Καλές βόλτες....και πάντα όρθιος
Καλές βόλτες..... και πάντα όρθιος
 
Ευχαριστώ πολύ!!!

Ναι κράνος είναι η επόμενη άμμεση αγορά!!!! Αλήθεια τι προτείνετε; Δεν υπάρχει σάλιο βεβαια... οπότε συγκρατημένες προτάσεις :) :)!!!
Σε πρώτη φάση έβαλα διπλά πεντάλ.. με mtb κούμπωμα! Δεν ξέρω αν έκανα καλά... ασε που με ζορίζουν ακόμα στο να βρω ευκολα την "παπουτσάδικη" μεριά τους!
Οταν λέω "χαλαρό" στήσιμο εννοώ πως με μέτρησε το παιδί στο μαγαζί και μου έστησε το ποδήλατο όχι πολύ επιθετικά για αρχή!!
 
Να επιλέξεις κράνος με πολλούς αεραγωγούς και όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ (<280gr)
π.χ Διάλεξε από εδώ, χωρίς μεταφορικά
http://dx.com/c/sports-outdoors-1699/cycling-1607/bike-helmet-1650?sort=price&sortType=asc
Κάνε όμως μια έρευνα αγοράς πρώτα στην πόλη σου γιατί βρίσκεις πολλές ευκαιρίες, ελέω κρίσης!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποδήλατο!

Γιατί να μην αντέξει; Όσο κακοί κι αν είναι οι ελληνικοί δρόμοι, δε φτάνουν επ ουδενί τις διαδρομές Cyclocross. Προφανώς υπάρχουν και εξαιρέσεις με δρόμους-χωράφια αλλά απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Εκτός και αν στο πρότεινε ορθοπεδικός (που θα μοτ φαινόταν παράξενο), τα full suspension ποδήλατα δεν είναι για κίνηση στο δρόμο καθώς λόγω των αναρτήσεων έχεις τεράστια απώλεια δύναμης. Τα δε ηλεκτρικά, δεν είναι καν ποδήλατα... Να γυμναστεί θέλει ο άνθρωπος!
Το τρίμηνο είναι υπερβολικά απαισιόδοξη εκτίμηση. Δε νομίζω ότι θα χρειαστεί περισσότερο από 1 εβδομάδα με 10 μέρες, ειδικά από τη στιγμή που φαίνεται τόσο αποφασισμένος ο φίλος. Για το μετά συμφωνώ 100%!!

Αααα μην το λές,αν δεν έχεις προπονηθεί δεν είναι εύκολη υπόθεση,εκτός και πηγαίνεις στην κατηφόρα,είμαι φανατικός ποδηλάτης!!!!