πωλησεις βινυλιου εως σημερα

καταρχήν συγγνώμη για το flame που άνοιξα...δε το περίμενα....

να πω πως συμφωνώ και διαφωνώ με πολλά που ακούστηκαν. Ο χρόνος θα δείξει τι θα γίνει. Με το ίδιο σκεπτικό και το cd εδώ και καιρό το χουν ξορκίσει πολλοί στο χρονοντούλαπο, αλλά έλα που ακόμα συνεχίζει ακμαιότατο κατέχοντας την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις. Το οτι αυξάνονται οι πωλήσεις βινυλίου μόνο καλό είναι και πέραν της hipsterias δείχνει οτι οι νέοι ανακαλύψανε κάτι νεο και καλύτερο του mp3.

Επίσης σε όλα θέλει μέτρο. Ναι είμαι ρομαντικός, αλλά όχι καταναλωτικό θύμα. Ειδικές εκδόσεις δεν έχω πάρει ποτέ και έχω χιλιάδες cd. Είναι απλά κοροιδία και οπαδιλίκι. Βινύλια αγοράζω ως επί το πλείστον μεταχειρισμένα και πολλές φορές σοκάρομαι με το πόσο καλύτερα ακούγονται. Με νέα βινύλια την έχω πατήσει αλλά μια δυο φορές μόνο. Στα περισσότερα καινούρια δίνουν και το cd σκέτο και πάντα μου ακούγεται χειρότερο. Σχεδόν πάντα :)

Επίσης όταν ακούω μουσική δε προσπαθώ να αναλύσω ποιο φορμά είναι καλύτερο. Ακούω ξεκάθαρα για να "νιώθω" και απαραίτητο συστατικό για να νιώσεις είναι και το υλικό στοιχείο. Προσωπικά δεν νιώθω τίποτα με το να βλέπω στο imac ένα εξώφυλλo.

Εξακολουθώ να πιστεύω οτι η όποια στροφή στα άυλα είναι απλά για την ευκολία της υπόθεσης και αναμφισβήτητα της εφάμιλλης ποιότητας με το cd, άντε και του βινυλίου αλλά σε τελική ανάλυση ποιά ειναι παρακαταθήκη κάποιου; Ενας σκληρός δίσκος;

Τώρα όσον αφορά κάποιες αναφορές για οικονομικά αρμέγματα εις βάρος των απλών μουσικόφιλων δεν ισχύει εκτός αν μιλάτε για τσάμπα κατέβασμα κάτι στο οποίο δεν συμφωνώ. Και γω κατεβάζω πολλά και αν κάτι μ αρέσει θα το αγοράσω. Online βρίσκεις τρελές τιμές πλέον. Cd ειδικά τσάμπα. Εκτός αν θέλουμε δισκογραφίες τσάμπα εντελώς... Και γω προσωπικά θέλω να πηγαίνει ο οβολός μου στον καλλιτέχνη, άσχετα αν θα πάρει ένα πολύ πολύ μικρό ποσοστό.
Ολοι όσοι υποστηρίζετε άυλα εννοείτε οτι πληρώνετε κάπου και τα κατεβάζετε ή μιλάτε για τσάμπα τελείως;

Σε κάθε περίπτωση προτιμώ να τα σκάω σε δισκογραφίες υλικές παρά σε καλώδια, ντακ ή δε ξέρω γω τι άλλο. Είναι οξύμωρο να μιλάει κανείς για οικονομικό άρμεγμα όταν έχει σύστημα 10κ ευρώ... Είναι υποτιμητικό για τους αναγνώστες νομίζω.

Τονίζω οτι ο καθένας κάνει οτι γουστάρει απλα επειδή το θέμα είναι η αύξηση των πωλήσεων των βινυλίων εγώ για τους απλούς λόγους που ειπα θεωρώ οτι είναι αυτονόητο και καλοδεχούμενο. Δεν αγοράζεις μουσική μόνον, αγοράζεις ένα πολύ μικρό έργο τέχνης.
 
@Totsipaki.Αγαπητέ Πέτρο. Για πολλοστή φορά μπαίνεις σε ένα νήμα με θέμα το βινύλιο λέγοντας αρχικά ότι είσαι βινυλάκιας για να συνεχίσεις με ατέρμονο κακολόγημα του μέσου, ότι είναι πολύ ακριβό, ότι τα άυλα μέσα είναι πλέον ανώτερα και διάφορα άλλα ηχηρά παρόμοια.

Λυπάμαι που θα σου το πω αλλά έχει καταντήσει άκρως αναμενόμενο, βαρετό και κουραστικό. Όλοι ξέρουμε πλέον ότι έχεις βρει το νιρβάνα σου στα άυλα, μπράβο σου, καλά κάνεις, μείνε εκεί και άσε τους άλλους στο δικό τους χόμπι. Μην παριστάνεις όμως τον παντογνώστη, και κυρίως μην παριστάνεις τον αναλογικάριο για να ενισχύσεις το επιχείρημά σου υπέρ των άυλων. Δεν είσαι αναλογικάριος, τελεία και παύλα. Επίσης δεν έχεις πάρει μονοπώλιο στην ηχητική αλήθεια, ούτε είναι όλοι οι βινυλιόφιλοι κουφοί. Αν δε σου αρέσει πλέον ο ήχος του βινυλίου, αυτό μπορεί απλά να σημαίνει ότι το αναλογικό σετάπ σου δεν είναι αρκετά καλό. Αν θεωρείς τις νέες παραγωγές κατώτερες, δόξα τω θεώ υπάρχουν εκατομμύρια παλιοί δίσκοι σε λογική τιμή.

Και ένα τελευταίο:Κανείς δεν έχει βάλει εσένα ή κάποιον άλλον προστάτη των νέων χομπιστών, για να πετάγεσαι συνεχώς και να τους αποτρέπεις να ασχοληθούν με το βινύλιο. Έχεις και εσύ μιά γνώμη όπως όλοι μας, όχι αυθεντία από καθέδρας.
 
καταρχήν συγγνώμη για το flame που άνοιξα...δε το περίμενα....

Μην ζητάς συγνώμη φιλε vsklav δέν φταίς εσύ όυτε η άκρως σεβαστή άποψη σου.

OVER AND OUT..
 
Δυστυχώς υπάρχουν και νέες μουσικές παραγωγές που αξιζει να τις ακούμε και εκεί απλά το βινύλιο δεν... Είτε είναι ψηφιακό, είτε περιορισμένοι οι τίτλοι. Επίσης παρατηρώ προσεγμένες κι ακριβές επανεκδόσεις σε συγκεκριμένα μουσικά είδη μόνο και όχι σε όλα. Άρα για ποιά αύξηση των πωλήσεων να μιλήσουμε? Ελάχιστη είναι και το δείγμα δεν είναι συνολικά αντιπροσωπευτικό. Αλήθεια πιστεύετε ότι θα γυρίσει ανάποδα ο κόσμος και θα γίνει το μέσο κυρίαρχο? Δε νομίζω. Για όσο ακόμα υπάρχει κονόμι από το βινύλιο και τα παραφερνάλιά του, τόσο θα μας βαυκαλίζει το marketing.

Κατακρίνω τη σύγκριση βινυλίου με mp3 όσον αφορά την ηχητική ποιότητα. Δεν μπορεί να αποτελέσει λόγο στροφής προς το βινύλιο η ποιότητα του mp3. Αυτό κι αν είναι στρέβλωση.
Όσο για το αν ένα σύστημα αναπαραγωγής βινυλίου είναι αρκετά καλό ώστε να το αναδεικνυει και να το κάνει να ακούγεται ανώτερο σε σχέση με ένα αντίστοιχο ψηφιακό, αυτό δεν μπορεί να το κρίνουμε έτσι αβασάνιστα. Κι αυτό γιατί βλέπω πολλούς να αναζητούν vintage πλατό και να τους βάζουν σύγχρονους βραχιονες και κεφαλές και να ορκίζονται στην ανωτερότητά τους έναντι των σύγχρονων.
Άρα δεν υπάρχει εξέλιξη κι ό,τι ήταν να δώσει το βινύλιο το έδωσε.

Γιατί όταν κληθεί να συνεργαστεί με υψηλής ανάλυσης και καθαρότητας σύγχρονο σύστημα, τότε φαίνονται οι αδυναμίες του. Κι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία στο βινυλιακό set up, τόσο λιγοστεύει ο αριθμός των δίσκων που απολαμβάνουμε πραγματικά και αξίζει να μείνουν στη δισκοθήκη μας.
Φτάνουμε λοιπόν σε σημείο κατάντιας. Να έχουμε ακριβό βινυλικό rig π.χ. 15000 και να ακούμε μόνο 100 δίσκους. Αντί να μας υπηρετεί το πικαπ, να το υπηρετούμε εμείς. Ό,τι χειρότερο και να έχουμε το θράσος να λέμε ότι είμαστε και μουσικόφιλοι από πάνω.
 
Δυστυχώς υπάρχουν και νέες μουσικές παραγωγές που αξιζει να τις ακούμε και εκεί απλά το βινύλιο δεν... Είτε είναι ψηφιακό, είτε περιορισμένοι οι τίτλοι. Επίσης παρατηρώ προσεγμένες κι ακριβές επανεκδόσεις σε συγκεκριμένα μουσικά είδη μόνο και όχι σε όλα. Άρα για ποιά αύξηση των πωλήσεων να μιλήσουμε? Ελάχιστη είναι και το δείγμα δεν είναι συνολικά αντιπροσωπευτικό. Αλήθεια πιστεύετε ότι θα γυρίσει ανάποδα ο κόσμος και θα γίνει το μέσο κυρίαρχο? Δε νομίζω. Για όσο ακόμα υπάρχει κονόμι από το βινύλιο και τα παραφερνάλιά του, τόσο θα μας βαυκαλίζει το marketing.

Κατακρίνω τη σύγκριση βινυλίου με mp3 όσον αφορά την ηχητική ποιότητα. Δεν μπορεί να αποτελέσει λόγο στροφής προς το βινύλιο η ποιότητα του mp3. Αυτό κι αν είναι στρέβλωση.
Όσο για το αν ένα σύστημα αναπαραγωγής βινυλίου είναι αρκετά καλό ώστε να το αναδεικνυει και να το κάνει να ακούγεται ανώτερο σε σχέση με ένα αντίστοιχο ψηφιακό, αυτό δεν μπορεί να το κρίνουμε έτσι αβασάνιστα. Κι αυτό γιατί βλέπω πολλούς να αναζητούν vintage πλατό και να τους βάζουν σύγχρονους βραχιονες και κεφαλές και να ορκίζονται στην ανωτερότητά τους έναντι των σύγχρονων.
Άρα δεν υπάρχει εξέλιξη κι ό,τι ήταν να δώσει το βινύλιο το έδωσε.

Γιατί όταν κληθεί να συνεργαστεί με υψηλής ανάλυσης και καθαρότητας σύγχρονο σύστημα, τότε φαίνονται οι αδυναμίες του. Κι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία στο βινυλιακό set up, τόσο λιγοστεύει ο αριθμός των δίσκων που απολαμβάνουμε πραγματικά και αξίζει να μείνουν στη δισκοθήκη μας.
Φτάνουμε λοιπόν σε σημείο κατάντιας. Να έχουμε ακριβό βινυλικό rig π.χ. 15000 και να ακούμε μόνο 100 δίσκους. Αντί να μας υπηρετεί το πικαπ, να το υπηρετούμε εμείς. Ό,τι χειρότερο και να έχουμε το θράσος να λέμε ότι είμαστε και μουσικόφιλοι από πάνω.

Αγαπητέ Quevedo. Δεν θα ασχοληθώ με όλο το ποστ σου, το οποίο θεωρώ άστοχο στο σύνολό του, αλλά με την κραυγαλέα ανακριβή τελευταία πρόταση. Προσωπικά γνωρίζω πολλούς βινυλιόφιλους με πανάκριβα συστήματα, αλλά κανέναν που να ακούει μόνο 100 δίσκους. Ο λόγος είναι απλός: Δεν είναι ανάγκη να δώσεις πολλά λεφτά για να αγοράσεις καλό βινύλιο. Υπάρχουν εκατομμύρια μεταχειρισμένοι δίσκοι εκεί έξω, σε άψογη κατάσταση με εξαιρετικό ήχο και σε τιμή χώμα. Αν δεν το πιστεύεις υπάρχει ολόκληρο νήμα στο φόρουμ μας με τίτλο "Μαύρα Διαμάντια". Αφορά μόνο κλασική μουσική, αλλά αρκεί για να πάρεις μιά ιδέα.
 
To τελος ολων θα ειναι το hi res streaming.

Αυτο για μια σειρα λογων (οικολογικοί, ευκολια, κερδος και κάποια στιγμη στο μέλλον ποιοτητα αναπαραγωγής).

Στην παρούσα χρονικη φαση ομως το βινύλιο θα συνεχισει να αυξανει τις πωλήσεις του. Χαρακτηριστικά να αναφερω οτι ολα τα pressing plants αναζητούν μανιωδώς μετ/σμενες μηχανές γιατι η παραγωγή εχει περιπου 6 μηνες lead time σε Αμερικη και Ευρωπη. Δλδ θα ειχαμε ακομα περισσότερες πωλήσεις αν ειχαμε μεγαλύτερη δυνατοτητα πιεσης βινυλιων.

For the record Που λενε και στο χωριο μου, ο νουμερο 1 τροπος ακροασης μουσικης ειναι το youtube, μετα ερχονται τα πειρατικά dl, το streaming, μετα οι πωλήσεις CD, τα αυλα download και τελευταια και καταϊδρωμένα τα νεα βινυλια. Το μαυρο δισκακι παραμενει δλδ niche market.
 
εγώ θα μείνω στα λεγόμενα του Κώστα Ζαγγογιάννη και στο οτι δε πρέπει επ'ουδενί να αποτρέπουμε κάποιον νέο και επίδοξο βινυλιόφιλο. Η ηχητική νιρβάνα παρουσιάζεται με διαφορετικούς τρόπους στον καθένα μας. Πολλοί δεν ψάχνουμε να ακούσουμε πόσο καλύτερα θα ακουγότανε το πιατίνι ή το τίμπρο με μια άλλη ηχογράφηση ή με ένα άλλο πικάπ ή με ένα flac. Αρεσκόμαστε στο να βυθιζόμαστε στις νότες.

Επίσης όπως πολύ σωστά ξαναείπε ο φίλτατος υπάρχουν τόσοι πολλοί παλιοί μεταχειρισμένοι δίσκοι για να αγοράσει και να απολαύσει κάποιος σε εξευτελιστικές τιμές και να μπορέσει να χτίσει μια δισκοθήκη με χειροπιαστά αντικείμενα. Με αντικείμενα που θα ναι και παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές.
Επίσης όσον αφορά την ψηφιοποίηση των καινούριων βινυλίων και τον χειρότερο ήχο τους, δυστυχώς λογικά ισχύει γιατί πολλοί εκμεταλλεύονται την κάψα του κόσμου για βινύλιο.

Ομως δε πιστεύω οτι κάποιος κάθεται και ακούει κάτι χειρότερο και το εκθειάζει. Ακόμα και ο πιο άσχετος (και βάζω και μένα μέσα, ειδικά στο βινύλιο) θα καταλάβει αν κάτι ακούγεται χειρότερα ή καλύτερα και στο μέλλον θα ναι πιο προσεκτικός. Από τους ελάχιστους καινούριους δίσκους που έχω αγοράσει ένα ποσοστό 5 με 10% δεν έχει καλή ποιότητα. Η μάλλον δεν έχει την αναμενόμενη ποιότητα.

Επίσης θέλω να πιστεύω πως, αν και είμαι σε ένα φόρουμ όπου ο περισσότερος κόσμος ψάχνει την νιρβάνα του σε ένα καλώδιο ρεύματος ή ένα audiophile usb καλώδιο με φερρίτες ή όχι, αντί να ψάχνει να βρει την νιρβάνα σε ένα δίσκο ξεχασμένο και παραγνωρισμένο απ' όλους, είναι πάνω απ'όλα μουσικόφιλος και με αυτά τα κριτήρια πρέπει να πορεύεται. Ε και το βινύλιο είναι μάλλον το ζενίθ της απόλαυσης. Ας αφήσουμε το γιατί ανεβήκανε ή κατεβήκανε οι πωλήσεις και ας απολαύσουμε :)
 
'Αλλο "μηχανηματάκιας" και άλλο μουσικόφιλος - συλλέκτης (προσωπικά, κατατάσσομαι στην πρώτη κατηγορία).

Ο τελευταίος δεν περιορίζεται αποκλειστικά στην ακουστική ποιότητα αλλά στην διεύρυνση των ακουστικών εμπειριών με οποιοδήποτε κόστος (έστω και με υποβάθμιση της ποιότητας).

Ο πρώτος όμως, ο μηχανηματάκιας, ενδιαφέρεται περισσότερο για την πιστότερη / φυσικότερη αναπαραγωγή, κάτι που θα οδηγήσει σε διεύρυνση των μουσικών προτιμήσεων (λόγω εγγραφής). That's me!

Και επειδή είμαι μεν λάτρης της μουσικής αλλά μηχανηματάκιας, δεν μπορώ να αγνοήσω το γεγονός ότι πολλές παραγωγές δίσκων (όχι κλασσική) ΔΕΝ έχουν την αναμενόμενη ποιότητα ώστε να με κάνουν να ασχοληθώ αποκλειστικά με το βινύλιο...

Βέβαια μπορεί να φταίει και η βινυλιακή αλυσίδα μου. Who knows? :)
 
'Αλλο "μηχανηματάκιας" και άλλο μουσικόφιλος - συλλέκτης (προσωπικά, κατατάσσομαι στην πρώτη κατηγορία).

Ο τελευταίος δεν περιορίζεται αποκλειστικά στην ακουστική ποιότητα αλλά στην διεύρυνση των ακουστικών εμπειριών με οποιοδήποτε κόστος (έστω και με υποβάθμιση της ποιότητας).

Ο πρώτος όμως, ο μηχανηματάκιας, ενδιαφέρεται περισσότερο για την πιστότερη / φυσικότερη αναπαραγωγή, κάτι που θα οδηγήσει σε διεύρυνση των μουσικών προτιμήσεων (λόγω εγγραφής). That's me!

Και επειδή είμαι μεν λάτρης της μουσικής αλλά μηχανηματάκιας, δεν μπορώ να αγνοήσω το γεγονός ότι πολλές παραγωγές δίσκων (όχι κλασσική) ΔΕΝ έχουν την αναμενόμενη ποιότητα ώστε να με κάνουν να ασχοληθώ αποκλειστικά με το βινύλιο...

Βέβαια μπορεί να φταίει και η βινυλιακή αλυσίδα μου. Who knows? :)

μια χαρά τα λες και λογικά δε φταίει η αλυσίδα αλλά οι κακές παραγωγές. επίσης παν μέτρον άριστον όπως είχα ξαναπεί. Όλα τα μέσα άυλα ή μη έχουν να δώσουν κάτι.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

επίσης να πω οτι έχοντας εμπειρία από τον κοινωνικό μου περίγυρο (δουλειά,φίλοι, συγγενείς) ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ακούει flac χαχα!
πιστεύω το 90% δε ξέρει καν τι είναι. Αρα αν το πάμε αναλογικά ίσως ο περισσότερος κόσμος έτσι είναι. Δεν ενδιαφέρονται και ακούνε από youtube, spotify και mp3 στα 320 στην καλύτερη! Επίσης έχω παραδείγματα φίλων που χουν πιο μεγάλες δισκοθήκες από μένα ( σε cd και βινύλια) και έχουν κολλήσει με spotify λόγω της ευκολίας που προσφέρει και ας έχει χειρότερο ήχο. Η ευκολία στην σημερινή κοινωνία μας έχει κάνει να αναζητούμε το εύκολο διακαώς κάνοντας εκπτώσεις στην ποιότητα αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα γενικά για την κοινωνία γυρω μας.

Επίσης άτομα που δεν έχουν ασχολήθει με μουσική και δισκογραφίες έχουν στο νου τους το mp3 μόνον οπότε λογικά όταν ακούνε ένα σεβαστό βινύλιο καταλαβαίνουν τι χάνουν.
Και εκεί πιστευω οφείλεται η αύξηση των πωλήσεων. Από τους νέους και "άσχετους" που είχαν μάθει να ακούνε με mp3 και είδαν το φως το αληθινό.
 
Εγώ θα το πω με παράδειγμα.
Η αναλογική μου αλυσίδα (πικάπ-βραχίονας-κεφαλή-phono) είναι περίπου στο χιλιάρικο όλα μαζί,δηλαδή εισαγωγικός και ούτε.

Καμιά ώρα τώρα,έφτιαξα το καφεδάκι μου και το έχω να μου παίζει τις "Γραμμές Των Οριζόντων",Ελληνική παραγωγή δηλαδή,καταλάβατε.
Και την έχω καταβρεί.
Αν έχει αδυναμίες;Τρελές.
Και χρουτς έχει και θόρυβο επιφάνειας και τα υψηλά του δεν φτάνουν το ντακ,κλπ.
Κι όμως την αίσθηση,την σκηνή και την χαλάρωση που μου δίνει μόνο σε μια πηγή 12 χιλιάδων ευρώ την έχω ξαναβρεί.

Οπότε ούτε να το παρατήσω ποτέ πρόκειται,ούτε να ψυχαναγκαστώ και να πείσω τον εαυτό μου πως χρειάζομαι το πιο σωστό και φυσικό για να απολαύσω τις μουσικές μου.
Κι ας είμαι του σωστού και των μετρήσεων.
Έχει κι αυτό τα καλά του όπως άλλα καλά έχουν και τα άυλα.

Γιατί να τα απορρίψω λοιπόν;
 
Σκέψου και το άλλο. Μουσική μπορείς να ακούς παντού. Οποιοσδήποτε έχει αυτή τη δυνατότητα (μέσω κινητού).

Όταν έχεις τη δυνατότητα να ακούς ΟΛΗ τη μέρα μουσική δωρεάν και σε αποδεκτά επίπεδα, πόσο ενδιαφέρον ακούγεται πλέον η υψηλή πιστότητα, όταν μάλιστα υπάρχουν και άλλα σοβαρά πράγματα που μας απασχολούν?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το dac σου φταίει Σωκ. :)
 
Re: Απάντηση: πωλησεις βινυλιου εως σημερα

Εγώ θα το πω με παράδειγμα.
Η αναλογική μου αλυσίδα (πικάπ-βραχίονας-κεφαλή-phono) είναι περίπου στο χιλιάρικο όλα μαζί,δηλαδή εισαγωγικός και ούτε.

Καμιά ώρα τώρα,έφτιαξα το καφεδάκι μου και το έχω να μου παίζει τις "Γραμμές Των Οριζόντων",Ελληνική παραγωγή δηλαδή,καταλάβατε.
Και την έχω καταβρεί.
Αν έχει αδυναμίες;Τρελές.
Και χρουτς έχει και θόρυβο επιφάνειας και τα υψηλά του δεν φτάνουν το ντακ,κλπ.
Κι όμως την αίσθηση,την σκηνή και την χαλάρωση που μου δίνει μόνο σε μια πηγή 12 χιλιάδων ευρώ την έχω ξαναβρεί.

Οπότε ούτε να το παρατήσω ποτέ πρόκειται,ούτε να ψυχαναγκαστώ και να πείσω τον εαυτό μου πως χρειάζομαι το πιο σωστό και φυσικό για να απολαύσω τις μουσικές μου.
Κι ας είμαι του σωστού και των μετρήσεων.
Έχει κι αυτό τα καλά του όπως άλλα καλά έχουν και τα άυλα.

Γιατί να τα απορρίψω λοιπόν;

μιλησες σοφα Γεροντα!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Σκέψου και το άλλο. Μουσική μπορείς να ακούς παντού. Οποιοσδήποτε έχει αυτή τη δυνατότητα (μέσω κινητού).

Όταν έχεις τη δυνατότητα να ακούς ΟΛΗ τη μέρα μουσική δωρεάν και σε αποδεκτά επίπεδα, πόσο ενδιαφέρον ακούγεται πλέον η υψηλή πιστότητα, όταν μάλιστα υπάρχουν και άλλα σοβαρά πράγματα που μας απασχολούν?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το dac σου φταίει Σωκ. :)

ολα στη ζωη ειναι θεμα προτεραιοτητων! περι ορεξεως λογος ουδεις!
συμφωνω απολυτα.
 
Απάντηση: Re: πωλησεις βινυλιου εως σημερα

Το dac σου φταίει Σωκ. :)

:flipout:
Μακάρι να μου έφταιγε μόνο το δικό μου.
Αμ πόσα ντακ να μου φταίνε πια;
Κι ας τα αγαπάω κι αυτά,το δικό μου κοντεύω να το κάνω λάμπα χέριασε-χέριασε βέβαια.

Βρε δως μου εσύ 12 χιλιάρικα και ξέρω εγώ τι δεν θα μου φταίει.:flipout:
 
Οι μεταχειρισμένοι δίσκοι είναι από συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και δύσκολα μπορούν να καλύψουν τις πιο καινούργιες κυκλοφορίες. Δεν ακούμε μόνο μουσική από τις δεκαετίες 60, 70 και 80.
Επίσης ένα όχι τόσο αναλυτικό και αποκαλυπτικό σύστημα δεν μπορεί να φανερώσει τις όποιες ελλείψεις-περιορισμούς του βινυλίου.
Οι νέοι και οι άσχετοι είναι αυτοί που παρασύρονται. Βλέπουν το δίσκο να γυρίζει πάνω στο πλατό και ψαρώνουν, τους πλασάρουν ότι ακούνε αναλογικό ήχο (ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει), ταβάνι ποιότητας το βινύλιο (όχι πια) και τους "αρμέγουν" κανονικότατα. Πληρώνουν για να βλέπουν το δίσκο να γυρίζει. Αν δεν υπήρχε αυτό το οφθαλμόλουτρο ουτε που θα αγόραζαν πικαπ.
 
Re: Απάντηση: πωλησεις βινυλιου εως σημερα

Εγώ θα το πω με παράδειγμα.
Η αναλογική μου αλυσίδα (πικάπ-βραχίονας-κεφαλή-phono) είναι περίπου στο χιλιάρικο όλα μαζί,δηλαδή εισαγωγικός και ούτε.

Καμιά ώρα τώρα,έφτιαξα το καφεδάκι μου και το έχω να μου παίζει τις "Γραμμές Των Οριζόντων",Ελληνική παραγωγή δηλαδή,καταλάβατε.
Και την έχω καταβρεί.
Αν έχει αδυναμίες;Τρελές.
Και χρουτς έχει και θόρυβο επιφάνειας και τα υψηλά του δεν φτάνουν το ντακ,κλπ.
Κι όμως την αίσθηση,την σκηνή και την χαλάρωση που μου δίνει μόνο σε μια πηγή 12 χιλιάδων ευρώ την έχω ξαναβρεί.

Οπότε ούτε να το παρατήσω ποτέ πρόκειται,ούτε να ψυχαναγκαστώ και να πείσω τον εαυτό μου πως χρειάζομαι το πιο σωστό και φυσικό για να απολαύσω τις μουσικές μου.
Κι ας είμαι του σωστού και των μετρήσεων.
Έχει κι αυτό τα καλά του όπως άλλα καλά έχουν και τα άυλα.

Γιατί να τα απορρίψω λοιπόν;

+1000
 
Εγώ πάντως μουσικό υλικό προ του 70 που έχω σε βινύλιο δεν το βρίσκω σε cd ή στο internet, παίζει κι αυτό το ρόλο του, για να μην αναφέρω και μονοφωνικούς δίσκους γραμμοφώνου.
 
Ρε παιδιά, μπορεί να είμαι τρελός αλλά μπορεί τελικά να έχω σοβαρό πρόβλημα στο βινυλιακό μου rig και να μην το έχω καταλάβει...

Υπάρχουν βιντεάκια στο YouTube (ψάξτε για εκείνα του χρήστη BDS2000), τα οποία μέσω ενός σχετικά ταπεινού συστήματος (Rega P25 / ZYX 100 / Audio Research PH5) και τη χρήση σωστής ψηφιοποίησης (Apogee) μεταφέρουν ατόφια τη "μουσικότητα" που τόσο επιθυμούμε να ακούσουμε (βλέπε ποστ Σωκ παραπάνω), ακόμα και σε σύγχρονες προσεγμένες παραγωγές.

Είναι αξιέπαινο το πως συμβαίνει αυτό παρόλο που υπάρχει το burden του διαδικτυακού καναλιού με περιορισμένο bandwidth...
 
Re: Απάντηση: πωλησεις βινυλιου εως σημερα

Εγώ θα το πω με παράδειγμα.
Η αναλογική μου αλυσίδα (πικάπ-βραχίονας-κεφαλή-phono) είναι περίπου στο χιλιάρικο όλα μαζί,δηλαδή εισαγωγικός και ούτε.

Καμιά ώρα τώρα,έφτιαξα το καφεδάκι μου και το έχω να μου παίζει τις "Γραμμές Των Οριζόντων",Ελληνική παραγωγή δηλαδή,καταλάβατε.
Και την έχω καταβρεί.
Αν έχει αδυναμίες;Τρελές.
Και χρουτς έχει και θόρυβο επιφάνειας και τα υψηλά του δεν φτάνουν το ντακ,κλπ.
Κι όμως την αίσθηση,την σκηνή και την χαλάρωση που μου δίνει μόνο σε μια πηγή 12 χιλιάδων ευρώ την έχω ξαναβρεί.

Οπότε ούτε να το παρατήσω ποτέ πρόκειται,ούτε να ψυχαναγκαστώ και να πείσω τον εαυτό μου πως χρειάζομαι το πιο σωστό και φυσικό για να απολαύσω τις μουσικές μου.
Κι ας είμαι του σωστού και των μετρήσεων.
Έχει κι αυτό τα καλά του όπως άλλα καλά έχουν και τα άυλα.

Γιατί να τα απορρίψω λοιπόν;

Kαλά με έφτιαξες πολυ...Βάζω βινύλιο και παω να ξαναφτιάξω καφέ (μεσημεριάτικο)
 
Οι μεταχειρισμένοι δίσκοι είναι από συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και δύσκολα μπορούν να καλύψουν τις πιο καινούργιες κυκλοφορίες. Δεν ακούμε μόνο μουσική από τις δεκαετίες 60, 70 και 80.
Επίσης ένα όχι τόσο αναλυτικό και αποκαλυπτικό σύστημα δεν μπορεί να φανερώσει τις όποιες ελλείψεις-περιορισμούς του βινυλίου.
Οι νέοι και οι άσχετοι είναι αυτοί που παρασύρονται. Βλέπουν το δίσκο να γυρίζει πάνω στο πλατό και ψαρώνουν, τους πλασάρουν ότι ακούνε αναλογικό ήχο (ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει), ταβάνι ποιότητας το βινύλιο (όχι πια) και τους "αρμέγουν" κανονικότατα. Πληρώνουν για να βλέπουν το δίσκο να γυρίζει. Αν δεν υπήρχε αυτό το οφθαλμόλουτρο ουτε που θα αγόραζαν πικαπ.

είσαι ισοπεδωτικός! δε συμφωνώ καθόλου....
αν υπάρχει άνθρωπος που πληρώνει για να βλέπει ένα δίσκο να γυρίζει τότε καλά κάνουν και τον αρμέγουν!