Εγώ πιστεύω ότι τεχνητές δυσκολίες είναι παντελώς άχρηστες.
Υπάρχουν υπέροχα προβλήματα, υπαρκτά και όμορφα, στα οποία θα έπρεπε να ξοδεύουν το χρόνο τους και τη δημιουργικότητά τους τα παιδιά.
Η ορθογραφία είναι λίγο πιο πάνω από την καλλιγραφία. Κάποτε ήσουν άξεστος αν δεν ήξερες καλλιγραφία. Και σίγουρα θα το θυμάσαι το μάθημα του σχολείου.
Ακόμη πιο παλιά, τα βιβλία ήταν χειρόγραφα, με ζωγραφιές κλπ.
Δεν είναι σε αυτά τα πράγματα η ουσία. Η ζωή προχωρά.
Και βέβαια τα λέω αυτά παρότι έτυχε από μικρός να είμαι καλός και στην καλλιγραφία και στην ορθογραφία και δεν με δυσκόλεψαν ποτέ, και μου αρέσουν, και με ενοχλεί όταν βλέπω ανορθογραφίες. Άλλο όμως τι μου αρέσει, και άλλο τι θεωρώ σημαντικό.
Εγώ θα ήθελα ας πούμε να έχουν διαβάσει 100 λογοτεχνικά βιβλία μέχρι την έκτη δημοτικού. Αυτό θα το θεωρούσα σημαντική γλωσσική καλλιέργεια.