Riddick

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    44
Re: Riddick (2013)

Nαι ... οντως ! Αφησε εποχη με τον Γκοτζιλα ...

Ομως και εδω, εφτιαξε κατι που μοιαζει με βελοσιραπτορα αλλα με πολλα εξτρα καλουδια
(ανασηκωμενη ουρα "σκορπιου", δηλητηριωδες δαγκωμα, στομα δαγκλεοστεου, κλπ, κλπ ....)

Riddick-2013-Wallpaper.jpg
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Riddick (2013)

Εδώ που τα λέμε Νικ, μόλις είδα την "ουρά" να βγαίνει μέσα από το λασπόλακο και να τσεκάρει γύρω-γύρω, είπα μέσα μου "αμάν, τι θα βγεί από κει μέσα;" ...μόλις βγήκε αυτό το "σκυλοειδές" πράγμα ψιλοξενέρωσα, περίμενα κάτι πιο τερατώδες και αποκρουστικό.

Η όλη φάση μου θύμησε λίγο το εξωγήϊνο τέρας που έβγαινε η "κεραία" του από το χώμα στο Enemy Mine, τσεκάριζε και μετά άρπαζε το θύμα...

Που τη θυμήθηκες αυτήν την εργάρα...Respect!

:worshippy::worshippy::worshippy:
 
Το joystick στο cockpit του σκαφους οπου φευγει απο τον πλανητη στο τελος ο riddick, ηταν ενα Saitek x52.




l_06874897.jpg
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Riddick (2013)

Το Enemy mine δεν ειναι μπιμουβια αλλα η η επιτομη του scifi.

Mπιμουβιά του κερατά είναι... μια ματιά στη δουλειά που έγινε στις πτήσεις και τα κοκπητ φτάνει.
ενδιαφέρον στόρυ, ωραία αλληγορία και καλό scifi... period.

Kαλή ταινία... όχι να τρελαίνεσαι αλλά σίγουρα καλή... ας μην "θεοποιούμε" ότι αντίκα βρίσκουμε. Λιγα χρόνια πριν είχε βγει το blade runner... πως θα το χαρακτήριζες αυτό?
Εκτός αν αγαπάμε λόγω das boot............. οπότε πάσο :D
 
Re: Riddick (2013)

Mπιμουβιά του κερατά είναι... μια ματιά στη δουλειά που έγινε στις πτήσεις και τα κοκπητ φτάνει.
ενδιαφέρον στόρυ, ωραία αλληγορία και καλό scifi... period.

Kαλή ταινία... όχι να τρελαίνεσαι αλλά σίγουρα καλή... ας μην "θεοποιούμε" ότι αντίκα βρίσκουμε. Λιγα χρόνια πριν είχε βγει το blade runner... πως θα το χαρακτήριζες αυτό?
Εκτός αν αγαπάμε λόγω das boot............. οπότε πάσο :D

Nικο μπιμουβια σημαινει αγνωστοι ηθοποιοι,αγνωστοι συντελεστες,"χειροποιητη" ταινια,παραγωγη απο στουντιο μεγεθους "ο φωτογραφος της γειτονιας".
Ο Πητερσεν μπορει να εκανε τα πρωτα του βηματα στην Αμερικη τοτε,αλλα το στουντιο που ανελαβε την παραγωγη ηταν μεγαλο,και ο Ντενις Κουειντ με τον Λουις Γκοσσετ καθε αλλο παρα αγνωστοι ηθοποιοι ηταν.Μπορει λοιπον να μην ηταν η ακριβοτερη παραγωγη αλλα μπιμουβια δεν ηταν,σε καμμια περιπτωση.
Επισης το σεναριο δεν ηταν καθολου πρωτοτυπο αλλα αποτελουσε μια space μεταφορα μιας μεγαλης αντιπολεμικης ταινιας των τελων του '60 το Hell In the Pacific του John Boorman.
Για την εποχη της δεν ηταν καθολου μπιμουβια...



Ο Τατόπουλος είχε κάνει τον κόσμο να παραμιλά με το Γκοτζίλα αν θυμάμαι καλά ε;

Kαι οχι μονο Νικο.Δες εδω τις δουλειες που εχει κανει.Μεχρι και στο Δρακουλα του Κοπολα εχει δουλεψει...

http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Tatopoulos
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Riddick (2013)

Είσαι κλασσικός μπιμουβάκιας ρε τρελοπάξ :grinning-smiley-043

Άμα σου πω τι θα παρακολουθήσω σήμερα το βράδυ θα με αποκυρήξεις :flipout: ...του Κόρμαν είναι πάντως και του Τζιρολάμι. Δεν θα το έλεγα ότι είμαι μπιμουβάκιας, αν και τις κάνω πολύ κέφι αυτές τις ταινίες, πιο πολύ blockbuster και mainstream fan θα με χαρακτήριζα, βλέπω περισσότερο αυτά που με ευχαριστούν γιατί για μένα προσωπικά ο κινηματογράφος είναι ψυχαγωγία και τίποτα παραπάνω. :ernaehrung004:

Αν δεν κανω λαθος ο δικος μας ο Τατοπουλος σχεδιασε τα "ζωντανα".

Δεν κάνεις λάθος φίλε Ναθ. Από τους αγαπημένος μου δημιουργούς εφέ ο Πάτρικ, απλά επειδή μου αρέσει η "υπερβολή" στα τέρατα στις ταινίες είχα την εντύπωση για κάτι άλλο. Προς θεού μια χαρά τα έχει φτιάξει, για ένα λεπτό ψιλοχαλάστηκα και το ξεπέρασα αμέσως...Ομολογώ πως δεν σκέφτηκα την εκδοχή των "ζωντανών" που έγραψε ο SR71B στο spoiler, και όντως έτσι είναι. :ernaehrung004:

Το joystick στο cockpit του σκαφους οπου φευγει απο τον πλανητη στο τελος ο riddick, ηταν ενα Saitek x52.

Μιλάμε είμαστε πολύ μπροστά, ακόμα και για τον 25ο αιώνα :music-smiley-005:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Riddick (2013)

Nικο μπιμουβια σημαινει αγνωστοι ηθοποιοι,αγνωστοι συντελεστες,"χειροποιητη" ταινια,παραγωγη απο στουντιο μεγεθους "ο φωτογραφος της γειτονιας".
Ο Πητερσεν μπορει να εκανε τα πρωτα του βηματα στην Αμερικη τοτε,αλλα το στουντιο που ανελαβε την παραγωγη ηταν μεγαλο,και ο Ντενις Κουειντ με τον Λουις Γκοσσετ καθε αλλο παρα αγνωστοι ηθοποιοι ηταν.Μπορει λοιπον να μην ηταν η ακριβοτερη παραγωγη αλλα μπιμουβια δεν ηταν,σε καμμια περιπτωση.
Επισης το σεναριο δεν ηταν καθολου πρωτοτυπο αλλα αποτελουσε μια space μεταφορα μιας μεγαλης αντιπολεμικης ταινιας των τελων του '60 το Hell In the Pacific του John Boorman.
Για την εποχη της δεν ηταν καθολου μπιμουβια...

Δεν ξέρω για την εποχή της, αλλά όταν την είδα εγώ κάπου στα 90ς τέτοια μου έμοιασε.

Αν ήταν "επιτομή του sf" που λέει ο Ναθ και συμφωνείς, να μου χαρακτηρίσετε το blade runner (αναφέρομαι σε αυτό ως κοινώς αποδεκτό, της ίδιας εποχής, που δεν είχε δα και κανα πρωταγωνιστή περιωπής).

Eπίσης δεν ξέρω για το budget, το στούντιο κτλ αλλά η όλη υλοποίηση με B Movie μοιάζει και σε αυτό θα επιμείνω. Φτήνια και προχειρότητα στο μεγαλείο της (σκηνικά/scifi sets). Αυτό βγάζει η ταινία (όχι τι βλέπεις γι αυτό βέβαια,,, έχει αρκετά άλλα πράγματα να σε απορροφήσουν)
Kαι ποιός Koυέιντ τώρα? Σοβαροί να είμαστε. Με την ίδια λογική θα πούμε και για τον Γαρδέλη στη εποχή του.

Tεσπα... άλλη άποψη. Σεβαστή και η δική σας.
Δεν έχω πρόβλημα με τα Β Μovies, πάντως. Μη παρεξηγηθώ.
Μια χαρά τα βλέπω, πολύ ευχάριστα και διασκεδαστικά είναι... εδώ είμαι φαν του σταρ τρεκ, γιατί να χαλαστώ απο τα Β Μovies.
 
Re: Riddick (2013)

Καταρχην τι αποκαλουμε μπιμουβια.....

Ενα πολυ χαμηλου προυπολογισμου φιλμ με πρωταγωνιστες δευτερης γραμμης μην πω τριτης και τεταρτης.

Την εποχη που εγινε η ταινια ο παντα αγαπημενος μπεκρης Ντενις μολις ξεκινουσε να ειναι καυτο ονομα στην σοου μπιζ και ο Λουις Γκοσετ τζουνιορ μονο ξοφλημενος δεν ηταν εκεινη την εποχη.

Οποτε αν περιοριστουμε στο οτι δεν ειχε ακριβο επιπεδο παραγωγης να πω οτι δεν χρειαζοταν για μια τετοια ταινια που θα μπορουσε καλλιστα να γινει και θεατρικο εργο.



Αν ήταν "επιτομή του sf" που λέει ο Ναθ και συμφωνείς, να μου χαρακτηρίσετε το blade runner (αναφέρομαι σε αυτό ως κοινώς αποδεκτό, της ίδιας εποχής, που δεν είχε δα και κανα πρωταγωνιστή περιωπής).

Το Μπλειντ ρανερ ειχε τον πιο καυτο τοτε ζεν πρεμιε με 2 τεραστιες επιτυχιες τα star wars του 77 και του 80 και τον πρωτο Ιντιανα Τζοουνς του 81. Ε πως......... ο Κουειντ αντιθετα μετα το Enemy mine εγινε σταρ.

Οσο για το τι ειναι το Μπλειντ Ρανερ αν το enemy mine ειναι η επιτομη του scifi μονο μια λεξη το περιγραφει.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ. Μαζι με το αδικημενο απο την παραγωγη του αριστουργημα του Φρανκ Χερμπερτ το DUNE.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Riddick (2013)

To Blade Runner ειναι αριστουργημα που δεν περιοριζεται στα ορια του scifi.Οπως και η Οδυσσεια.
Kαθαροαιμα b-movies ειναι τα φιλμ του Καρπεντερ και του μεγαλου Ροτζερ Κορμαν παλαιοτερα,που ανεφερε και ο φιλος πιο πανω.
Ταινιες που στοιχιζαν μερικες εκατονταδες χιλιαδες δολαρια.
Το Enemy Mine στοιχισε 40 μυρρια το '85,ποσο μαμουθ.
Και ειχε φρεσκο-οσκαρουχο ηθοποιο (Λουις Γκοσσετ) και τον...Γαρδελη (ημαρτον!) Κουειντ,ο οποιος ηταν ανερχομενο ονομα και ηδη μια πολυ μεγαλη ταινια πισω του (Long Riders).
Aλλο αν για δικους σου λογους,σου αφησε την αισθηση της προχειρης και αλλο αν ειναι κυριολεκτικα b-movie.
Γιατι ετσι και ο Εμεριχ ειναι ο βασιλιας της μπιμουβιας (και πολυ του παει)...
 
Απάντηση: Riddick (2013)

To Blade Runner ειναι αριστουργημα που δεν περιοριζεται στα ορια του scifi.Οπως και η Οδυσσεια.
Kαθαροαιμα b-movies ειναι τα φιλμ του Καρπεντερ και του μεγαλου Ροτζερ Κορμαν παλαιοτερα,που ανεφερε και ο φιλος πιο πανω.
Ταινιες που στοιχιζαν μερικες εκατονταδες χιλιαδες δολαρια.
Το Enemy Mine στοιχισε 40 μυρρια το '85,ποσο μαμουθ.
Και ειχε φρεσκο-οσκαρουχο ηθοποιο (Λουις Γκοσσετ) και τον...Γαρδελη (ημαρτον!) Κουειντ,ο οποιος ηταν ανερχομενο ονομα και ηδη μια πολυ μεγαλη ταινια πισω του (Long Riders).
Aλλο αν για δικους σου λογους,σου αφησε την αισθηση της προχειρης και αλλο αν ειναι κυριολεκτικα b-movie.
Γιατι ετσι και ο Εμεριχ ειναι ο βασιλιας της μπιμουβιας (και πολυ του παει)...

Οντως πολυ του παει, γιατι αν αυτος ειναι ο βασιλιας, ο Κορμαν που οι ταινιες του ειχαν και ουσια
θα ειναι τουλαχιστον αυτοκρατορας.
Για τον Καρπεντερ παλι δεν ξερω...αναφερεσαι σε ολες τις ταινιες του?
Αν ναι, δεν ειμαι σιγουρος αν συμφωνω, συνυπολογιζοντας την ανεκτιμητη (για μενα
τουλαχιστον) αξια καποιων ταινιων του.
Παρε για παραδειγμα την Επιθεση στο σταθμο 13. Μολονοτι ανταποκρινεται στον ορισμο που εχετε δωσει,
μπορεις να χαρακτηρισεις μπιμουβια μια τετοια ταινια? Ή μια αλληγορια σαν το They Live?
Ή το πρωτο Haloween, με την υποδειγματικη και πρωτοποριακη σκηνοθεσια που μιμηθηκαν
κατοπιν μιλιουνια σκηνοθετες?
Νομιζω οτι ο ορισμος που προταθηκε απο τον Κοsh χρειαζεται καποιες προσαρμογες γιατι δεν με πολυκαλυπτει...
 
Last edited:
Απάντηση: Riddick (2013)

Οντως πολυ του παει, γιατι αν αυτος ειναι ο βασιλιας, ο Κορμαν που οι ταινιες του ειχαν και ουσια
θα ειναι τουλαχιστον αυτοκρατορας.
Για τον Καρπεντερ παλι δεν ξερω...αναφερεσαι σε ολες τις ταινιες του?
Αν ναι, δεν ειμαι σιγουρος αν συμφωνω, συνυπολογιζοντας την ανεκτιμητη (για μενα
τουλαχιστον) αξια καποιων ταινιων του.
Παρε για παραδειγμα την Επιθεση στο σταθμο 13. Μολονοτι ανταποκρινεται στον ορισμο που εχετε δωσει,
μπορεις να χαρακτηρισεις μπιμουβια μια τετοια ταινια? Ή μια αλληγορια σαν το They Live?
Ή το πρωτο Haloween, με την υποδειγματικη και πρωτοποριακη σκηνοθεσια που μιμηθηκαν
κατοπιν μιλιουνια σκηνοθετες?
Νομιζω οτι ο ορισμος που προταθηκε απο τον Κοsh χρειαζεται καποιες προσαρμογες γιατι δεν με πολυκαλυπτει...

Μισο γιατι εχουμε μπερδεψει τους ορους.
Ο ορος Β-movie δοθηκε καθαρα για λογους μπατζετ.Οχι για την καλλιτεχνικη αξια μιας ταινιας.Στην πορεια συνδεθηκε και με την καλλιτεχνικη της αξια,γιατι οι περισσοτερες ταινιες του ειδους,την εποχη εκεινη που πρωτοπαρουσιαστηκε ο ορος,ηταν μαπες.Μετα μπλεχτηκε ο ορος και με το cult και εγιναν ολα αχταρμας.
Οποτε δεν μιλαω για την καλλιτεχνικη αξια του Καρπεντερ και του Κορμαν.Μιλαω για το μπατζετ που ειχαν που τις κατατασει στις b-movies.
Ηταν βασιλιαδες του b-movie κυριολεκτικα.Καλλιτεχνικα και ο Κορμαν και ο Καρπεντερ υπηρξαν μεγαλοι δασκαλοι.
Ο Καρπεντερ ειναι αγαπημενος και θεωρω το Dark Star απο τα καλυτερα scifi ever...
 
Απάντηση: Riddick (2013)

Μισο γιατι εχουμε μπερδεψει τους ορους.
Ο ορος Β-movie δοθηκε καθαρα για λογους μπατζετ.Οχι για την καλλιτεχνικη αξια μιας ταινιας.Στην πορεια συνδεθηκε και με την καλλιτεχνικη της αξια,γιατι οι περισσοτερες ταινιες του ειδους,την εποχη εκεινη που πρωτοπαρουσιαστηκε ο ορος,ηταν μαπες.Μετα μπλεχτηκε ο ορος και με το cult και εγιναν ολα αχταρμας.
Οποτε δεν μιλαω για την καλλιτεχνικη αξια του Καρπεντερ και του Κορμαν.Μιλαω για το μπατζετ που ειχαν που τις κατατασει στις b-movies.
Ηταν βασιλιαδες του b-movie κυριολεκτικα.Καλλιτεχνικα και ο Κορμαν και ο Καρπεντερ υπηρξαν μεγαλοι δασκαλοι.
Ο Καρπεντερ ειναι αγαπημενος και θεωρω το Dark Star απο τα καλυτερα scifi ever...

:2thumb22sup::2thumb22sup:...Οκ τωρα συμφωνω μεχρι τελειας.
Απλα να συμπληρωσω οτι υπαρχουν σκηνοθετες οπως οι 2 προαναφερθεντες που καταφερναν
να κανουν την ταινια να μοιαζει πολυ πιο ακριβη απ'οτι ειναι και σκηνοθετες που οσα λεφτα
και να πεσουν απο τον παραγωγο δε μπορουν παρα να κανουν φτηνες ταινιες. Φτηνες σε ολα τους.

Ο Κορμαν ηταν και ιδιαζουσα περιτωση αφου κρατουσε το ρολο και του σκηνοθετη και του
παραγωγου. Πρεπει να ηταν πιο σχιζοφρενης και απο τον Κινσκι για να το καταφερει αυτο!
Οταν το ενα του χερι πηγαινε να βγαλει τα λεφτα απο την τσεπη, το αλλο πρεπει να προσπαθουσε να τα κρατησει μεσα. Παντως περα απο την πλακα δε μπορω να σκεφτω αλλον που να καταφερε να μοιραστει τοσο επιτυχως στους δυο αυτους ρολους.
 
Απάντηση: Riddick (2013)

:2thumb22sup::2thumb22sup:...Οκ τωρα συμφωνω μεχρι τελειας.
Απλα να συμπληρωσω οτι υπαρχουν σκηνοθετες οπως οι 2 προαναφερθεντες που καταφερναν
να κανουν την ταινια να μοιαζει πολυ πιο ακριβη απ'οτι ειναι και σκηνοθετες που οσα λεφτα
και να πεσουν απο τον παραγωγο δε μπορουν παρα να κανουν φτηνες ταινιες. Φτηνες σε ολα τους.

Ο Κορμαν ηταν και ιδιαζουσα περιτωση αφου κρατουσε το ρολο και του σκηνοθετη και του
παραγωγου. Πρεπει να ηταν πιο σχιζοφρενης και απο τον Κινσκι για να το καταφερει αυτο!
Οταν το ενα του χερι πηγαινε να βγαλει τα λεφτα απο την τσεπη, το αλλο πρεπει να προσπαθουσε να τα κρατησει μεσα. Παντως περα απο την πλακα δε μπορω να σκεφτω αλλον που να καταφερε να μοιραστει τοσο επιτυχως στους δυο αυτους ρολους.

Ο Κορμαν ειχε κανει πανω απο 100 ταινιες και οπως ειπε και ο ιδιος καποτε "σε καμμια δεν μπηκε μεσα".
Μεγιστος σκηνοθετης εφτιαχνε διαμαντια απο το τιποτα.
Ο Καρπεντερ ηταν απο τους πρωτους "αποστολους" του.Αυτος το πηγε ακομα μακρυτερα το πραγμα.
Εκτος απο παραγωγη και σκηνοθεσια,εγραφε και τα σεναρια αλλα και τη μουσικη...:worshippy:
Μεγαλες μορφες πραγματικα κυριως γιατι η αισθητικη περισσευε απο τα πατζακια τους.
Αν το εχεις αυτο οσο και μικρο μπατζετ να εχεις καλη ταινια θα φτιαξεις.
Αν δεν την εχεις θα σε λενε....Μαικλ Μπει...
 
Last edited:
Απάντηση: Riddick (2013)

Καταρχην τι αποκαλουμε μπιμουβια.....

Ενα πολυ χαμηλου προυπολογισμου φιλμ με πρωταγωνιστες δευτερης γραμμης μην πω τριτης και τεταρτης.

Την εποχη που εγινε η ταινια ο παντα αγαπημενος μπεκρης Ντενις μολις ξεκινουσε να ειναι καυτο ονομα στην σοου μπιζ και ο Λουις Γκοσετ τζουνιορ μονο ξοφλημενος δεν ηταν εκεινη την εποχη.

Οποτε αν περιοριστουμε στο οτι δεν ειχε ακριβο επιπεδο παραγωγης να πω οτι δεν χρειαζοταν για μια τετοια ταινια που θα μπορουσε καλλιστα να γινει και θεατρικο εργο.

Nαθ χωρίς να διεκδικώ τον ορισμό του B Movie έχω άλλη άποψη.
Μεγάλοι ηθοποιοί όπως ο Nικολσον και ο Ντε Νίρο έχουν παίξει σε χαμηλού μπάντζετ ταινίες.
Παρ'όλα αυτά δεν αναφερόμαστε σε αυτές ως B Movies, ούτε φυσικά στους ηθοποιούς ως Β Actors.
Στα συστατικά του B Movie imo συμπεριλαμβάνουμε πολλά ακόμα στοιχεία. Πρώτα απ'όλα τεχνικά (φωτογραφία, γραφικά, σκηνικά κτλ) αναλόγως φυσικά το είδος που έχουμε να κάνουμε...
άλλο πράγμα θα είναι σε ένα western όπου χρειάζεσαι και Β Αctors και λίγες σκηνές / γυρίσματα και άλλο σε ένα sci fi που κατα τη γνώμη μου πρέπει να φτιάξεις πειστικά ένα ολόκληρο κόσμο/σύστημα.

Δεν θα τα χαλάσουμε, ας κρατήσουμε τις απόψεις μας. Προσωπικά δεν βάζω τον οικονομικό παράγοντα ως κυρίαρχο στα B Movieς.
Υπάρχει και άλλες κατηγορία Trash ή low budget (καλή ή κακή) κτλ που μπορεί να καλύψει την περίπτωση.

ps1 To μπεκρής στον κουέιντ είναι παράσημο? Αν ναι βρήκαμε γιατί να τον θυμόμαστε. Πως το λέει ο ποιητής? Α ναι. Παλεύει με τα δαιμόνιά του! λολ
ps2 Για τον Χαν Σόλο όπως είδες δεν έγραψα τίποτα..... :-)

Το Μπλειντ ρανερ ειχε τον πιο καυτο τοτε ζεν πρεμιε με 2 τεραστιες επιτυχιες τα star wars του 77 και του 80 και τον πρωτο Ιντιανα Τζοουνς του 81. Ε πως......... ο Κουειντ αντιθετα μετα το Enemy mine εγινε σταρ.

Οσο για το τι ειναι το Μπλειντ Ρανερ αν το enemy mine ειναι η επιτομη του scifi μονο μια λεξη το περιγραφει.

ΒΑΣΙΛΙΑΣ. Μαζι με το αδικημενο απο την παραγωγη του αριστουργημα του Φρανκ Χερμπερτ το DUNE.

Μου αρέσει που εφευρίσκεις τίτλους λολ
Οκ έχουμε δύο βασιλιάδες ένα πριγκιπόπουλο και την επιτομή... ή μεσολαβούν τίποτα στρατηγοί πορδυπουργοί κτλ.?

imo πάντα το enemy όχι απλά δεν ξεχωρίζει στις sci fi αλλά αρνούμαι να του βάλω το "η" με οποιοδήποτε άλλο χαρακτηρισμό.
Πολλές ταινίες σε αυτό το επίπεδο.


To Blade Runner ειναι αριστουργημα που δεν περιοριζεται στα ορια του scifi.Οπως και η Οδυσσεια.
Kαθαροαιμα b-movies ειναι τα φιλμ του Καρπεντερ και του μεγαλου Ροτζερ Κορμαν παλαιοτερα,που ανεφερε και ο φιλος πιο πανω.
Ταινιες που στοιχιζαν μερικες εκατονταδες χιλιαδες δολαρια.
Το Enemy Mine στοιχισε 40 μυρρια το '85,ποσο μαμουθ.
Και ειχε φρεσκο-οσκαρουχο ηθοποιο (Λουις Γκοσσετ) και τον...Γαρδελη (ημαρτον!) Κουειντ,ο οποιος ηταν ανερχομενο ονομα και ηδη μια πολυ μεγαλη ταινια πισω του (Long Riders).
Aλλο αν για δικους σου λογους,σου αφησε την αισθηση της προχειρης και αλλο αν ειναι κυριολεκτικα b-movie.
Γιατι ετσι και ο Εμεριχ ειναι ο βασιλιας της μπιμουβιας (και πολυ του παει)...

Πάνο δεν τα γνώριζα τα οικονομικά της ταινίας, δεν ενημερώθηκα πριν γράψω.
Ξαναλέω αυτήν την εντύπωση μου άφησε.
Τωρα που μου τα λές όλα αυτά σαφώς υποβαθμίζεται στα μάτια μου η συγκεκριμένη δουλειά. Με τόσα λεφτά το '85 μπορούσες να κάνει παπάδες.

Για τον Kουέιντ ίσως να ήμουν υπερβολικός... Πάνος Μιχαλόπουλος :-)
Για τον Κάρπεντερ συμφωνούμε. Ίσως αυτός να είναι ο Βασιλιάς του B Movie.
Kορμαν δεν... αυτό με την τερατολογία δεν μου λέει τίποτα σαν είδος, οπότε δεν ασχολήθηκα για να κρίνω.
Εμεριχ συμφωνούμε. Ίσως είναι το καλύτερο παράδειγμα για αυτό που εννοώ B Movie μεγάλου κόστους η απόλυτη ρηχότητα λολ

Είναι προφανές ότι έχουμε αντιληφθεί και ορίσει με διαφορετικό τρόπο τις μπιμουβιές.
Αφήστε πάντως κάποιο περιθώριο γιατί το είδος έχει αναπροσαρμοστεί πολλάκις απο την ημερομηνία γέννησής του και εντεύθεν.
 
Απάντηση: Riddick (2013)

Πάνο δεν τα γνώριζα τα οικονομικά της ταινίας, δεν ενημερώθηκα πριν γράψω.
Ξαναλέω αυτήν την εντύπωση μου άφησε.
Τωρα που μου τα λές όλα αυτά σαφώς υποβαθμίζεται στα μάτια μου η συγκεκριμένη δουλειά. Με τόσα λεφτά το '85 μπορούσες να κάνει παπάδες.

Για τον Kουέιντ ίσως να ήμουν υπερβολικός... Πάνος Μιχαλόπουλος :-)
Για τον Κάρπεντερ συμφωνούμε. Ίσως αυτός να είναι ο Βασιλιάς του B Movie.
Kορμαν δεν... αυτό με την τερατολογία δεν μου λέει τίποτα σαν είδος, οπότε δεν ασχολήθηκα για να κρίνω.
Εμεριχ συμφωνούμε. Ίσως είναι το καλύτερο παράδειγμα για αυτό που εννοώ B Movie μεγάλου κόστους η απόλυτη ρηχότητα λολ

Είναι προφανές ότι έχουμε αντιληφθεί και ορίσει με διαφορετικό τρόπο τις μπιμουβιές.
Αφήστε πάντως κάποιο περιθώριο γιατί το είδος έχει αναπροσαρμοστεί πολλάκις απο την ημερομηνία γέννησής του και εντεύθεν.

Εν πασει περιπτωσει στα δικα μου ματια το Enemy Mine δεν υπηρξε μπιμουβια και με καθαρα "κατασκευαστικα" κριτηρια.
Και σαν ταινια γενικοτερα τη θεωρω απο τα καλυτερα και πιο παραγνωρισμενα scifi.
Τωρα αν τα εφε θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα?
Πιθανοτατα αν και σε αυτο ισως φταει οτι το φιλμ γυριστηκε στην Ευρωπη,οπου η τεχνογνωσια τοτε στον τομεα των εφε υστερουσε κατα πολυ των Αμερικανων.
 
Απάντηση: Riddick (2013)

Μα δε σε αμφισβητώ βρε Πάνο μου.
Μπορεί να σου αρέσει οτιδήποτε και να το ταξινομείς σε όποια κατηγορία θες.

Η μοναδική μου αντίρρηση είναι σε αυτό που είπατε με τον Ναθ περί επιτομής του scifi.
Συγκεντρώνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του είδους αυτό το έργο?
Και εννοιολογικά να το δεις, απο τη στιγμή που λές ότι δεν ανήκει μόνο στο scifi και μάλλον παραδέχεστε ότι δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο τεχνολογικά, είναι τελείως λάθος ο χαρακτηρισμός.
Συγκέντρωσε αυτή η ταινία ηθοποιούς, σενάριο, τεχνολογία, κοινωνικοπολιτικό στάτους εποχής ή κάτι άλλο?

τεσπα.
σεβαστό.
 
Απάντηση: Riddick (2013)

Μα δε σε αμφισβητώ βρε Πάνο μου.
Μπορεί να σου αρέσει οτιδήποτε και να το ταξινομείς σε όποια κατηγορία θες.

Η μοναδική μου αντίρρηση είναι σε αυτό που είπατε με τον Ναθ περί επιτομής του scifi.
Συγκεντρώνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του είδους αυτό το έργο?
Και εννοιολογικά να το δεις, απο τη στιγμή που λές ότι δεν ανήκει μόνο στο scifi και μάλλον παραδέχεστε ότι δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο τεχνολογικά, είναι τελείως λάθος ο χαρακτηρισμός.
Συγκέντρωσε αυτή η ταινία ηθοποιούς, σενάριο, τεχνολογία, κοινωνικοπολιτικό στάτους εποχής ή κάτι άλλο?

τεσπα.
σεβαστό.

Νικ δεν με ενοχλει η αμφισβητηση,το αντιθετο.Αλλωστε εγω σε αμφισβητησα πρωτος.
Απο εκει και περα η ταινια οπως εγραψα ειναι σαφεστατα scifi.Ασχετως αν το σεναριο ειναι διασκευη.
Το οποιο ηταν εξαιρετικο (αν δεις την οριτζιναλ ταινια θα καταλαβεις γιατι πραγμα μιλαμε) και σαφως αβανταδορικο.
Οι ηθοποιοι οπως σου ειπα ηταν για την εποχη τους ο ενας ραγδαια ανερχομενο αστερι (με τα σημερινα μετρα κατι αντιστοιχο του Gossling) και ενας φρεσκο οσκαρικος.
Μια χαρα βαση για να χτισεις καλη ταινια.Και τεχνολογικα ηταν αρτια.Αν μπορουσε να γινει καλυτερη?
Θα μπορουσε οπως και ολες.Μην ξεχνας οτι κοτζαμ Blade Runner ξαναβγηκε με αλλαγμενο φιναλε...
Επιτομη του scifi με την εννοια οτι ειχε ολα τα συστατικα μιας καλης scifi ταινιας (αν ερμηνευω σωστα το Ναθαναηλ) σιγουρα.
 
Απάντηση: Riddick (2013)

Επιτομή, επαναλαμβάνω, είναι κάτι που συγκεντρώνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του είδους.

Ζητώ πραγματικά συγνώμη που επιμένω, αλλά είναι αδύνατον να κατανοήσω πως η συγκεκριμένη ταινία το κάνει αυτό.

Τεχνολογικά είναι σε χαμηλό επίπεδο, σαφώς υπάρχουν πολύ πολύ καλύτερες σε casting κτλ κτλ να μην επανέρχομαι. Πιο κατανοητός δεν πρόκειται να γίνω.
Δεκάδες που πετυχαίνουν και ως "επιτομές" νεότερες και παλιότερες. Δεν θα τις αναφέρω. Κάποιες απο αυτές αρνούμαι να τις βάλω καν σε σύγκριση.

(για το σενάριο το έγραψα απο την αρχή ότι είναι ενδιαφέρον)