Sounds at an exhibition..

Μια στιγμη ρε παιδια ,εμεις οι Αθηναιοι ,οι φιλοι μας απο την βορειο Ελλαδα αλλα και απο τα νησια ,πηγαμε στην εκθεση για να αγορασουμε μηχανηματα η περισσοτερο για τον χαβαλε και την παρεα?
Οποιος κυριοι θελει να κανει αγορα "σοβαρη", διαθετει τα 300 ευρω και κατεβαινει στην Αθηνα, αν δεν εχει την δυνατοτητα να ακουσει αυτα που θελει
στο μερος που κατοικει και την δουλεια του την κανει πολυ καλυτερα.
Παιρνει λοιπον τα μηχανηματα που θελει, τα βαζει ομορφα και καλα σπιτι του και περιμενει να παιξουν οπως στον αντιπροσωπο και ως εκ θαυματος δεν παιζουν.
Του λεει λοιπον ο "σοφος" φιλος του:Ειδες την πατησες ειχαν οι π.....δες φροντισμενο τον χωρο και τα παντα παιζουν καλα εκει μεσα και αγορασες τις
μ...κιες.
Μηπως δεν ξερω τι λεω κυριοι? δεν νομιζω,απλα με τιποτα δεν ειμαστε ευχαριστημενοι.
Το μονο που ξερουμε να κανουμε σαν Ελληνες ειναι να κριτικαρουμε κακοβουλα τις περισσοτερες φορες την οποια προσπαθεια κανει καποιος οσο σοβαρη και αν ειναι.
Ειχα την "τυχη" να βρεθω σε καποια στιγμη στο δωματιο της AUDIO VISUAL με τα Ουτοπια,σε καποια στιγμη ερχεται ενας πιτσιρικας μελος του AV CLUB και τι λεει του Μιχαλοπουλου ? Τα ηχεια τα εχεις στησει λαθος! ΠΡΕΠΕΙ να τα κλεισεις προς τα μεσα...τοσο ,ευγενικος ο Ακης του λεει οτι, αυτο ειναι αδυνατον για το μεγεθος της αιθουσας και των σειρων των καθισματων.
Ο μικρος επιμενει και του λεει οτι εχει τα electra 926 και ο κατασκευαστης συνιστα την ταδε αποσταση μεταξυ τους ,ο Ακης προσπαθει να του δωσει να καταλαβει οτι με το συγκεκριμενο ηχειο δεν γινεται ,αλλα ο μικρος το χαβα του. Και ακολουθει η απιστευτη ατακα που ειχε το θρασος να ξεστομησει ο φιλος του: Ελα αστον μωρε αφου βλεπεις οτι ο ανθρωπος δεν καταλαβαινει!
Τραγωδια οπως λεει και ο φιλος μου ο Τζιμης.
Πριν απο πεντε χρονια διαβαζαμε για καποιες εταιρειες σε ξενου τυπου περιοδικα,και δεν πιστευαμε οτι θα παρουσιαζοντουσαν στην Ελλαδα και ομως καναμε λαθος,οι ντοπιοι αντιπροσωποι ξεπερασαν εαυτον "οικονομικα μιλαω παντα" για να τις φερουν.
Αντιμετωπιζουμε τους αντιπροσωπους σαν να παιζουν μπαλα στην πλατη μας προκειμενου να θησαυρισουν.
Προσγειωθειτε κυριοι στην πραγματικοτητα και αντιπαραθεστε ρολους ,...να δουμε εσεις στην θεση τους τι θα κανατε,αφου τα ξερετε ολα και εισαστε βασιλικοτεροι του βασιλεως.
Αν λοιπον στο χομπυ σας καποιοι "ασυνειδητοι" σας χαλανε την μαγια ....καιρος να αλλαξετε χομπυ, δεν υπαρχει λογος να το κουραζετε το θεμα και ταυτοχρονα και μας!
 
1. Έξω απ το Lydra, εγώ δεν είδα καμία αφίσα να λέει:περισσότερο για τον χαβαλέ και την παρέα 2006… άλλο πράμα έγραφε!
2. Όχι δεν αντιμετωπίζουμε τους αντιπρόσωπους σαν να παίζουν μπάλα στην πλάτη μας προκειμένου να θησαυρίσουν ... Αν ήθελαν να θησαυρίσουν θα'ριχναν ταρό στην tv ή θα γινόταν πρόεδροι σε κόμματα ή Π.Α.Ε Το να κοψομεσιάζεσαι να κουβαλάς εμιτέρ λάμ ζιγκάλι και αέριαλ δείχνει κόλλημα και μπράβο τους που το έκαναν! … αλλά τρως που τρως το λούκι… κάντα να παίξουν κι όλας.
3. Όσο και να θέλω να κάνω σοβαρή ακρόαση για αγορά, δεν φτάνει μόνο να διαθέσω 300 ευρώ και να κατέβω στην Αθήνα! Αυτό είναι αδύνατο, γιατί μία ημερήσια εκεί θα αποσυντόνιζε το βαρύ εβδομαδιαίο πρόγραμμα του υπαλληλάκου (όπως εγώ ας πούμε). Για να ακούσει δλδ δέκα διαφορετικά setup που του γιάλυσαν στον τύπο, δεν θα ρήμαζε και δέκα εβδομάδες απ'το πρόγραμμα του και το πρόγραμμα της οικογένειας. Έλεος! Για ένα διήμερο τριήμερο το χρόνο συζητιέται… Και όπως εγώ φέρνω τα πάνω κάτω για να βρεθώ εκεί αλλά και όπως ο κατασκευαστής ιδρώνει κάτι χρονάκια, έτσι και ο αντιπρόσωπος κάτι θα'πρεπε να κάνει.... Σκέψου μόνο το εξής: Γιά ένα χρόνο δουλειάς και ένα κάρο έξοδα για μία νέα κεφαλή ας πούμε ο κατασκευαστής παίρνει τα μισά από αυτά που πληρώνουμε και τα άλλα μισά τα παίρνει το μαγαζί που κάνει έτσι και μας την δίνει από το ράφι.
 
Του λεει λοιπον ο "σοφος" φιλος του:Ειδες την πατησες ειχαν οι π.....δες φροντισμενο τον χωρο και τα παντα παιζουν καλα εκει μεσα και αγορασες τις
μ...κιες.

...ερχεται ενας πιτσιρικας μελος του AV CLUB και τι λεει του Μιχαλοπουλου ? Τα ηχεια τα εχεις στησει λαθος! ΠΡΕΠΕΙ να τα κλεισεις προς τα μεσα...τοσο ,ευγενικος ο Ακης του λεει οτι, αυτο ειναι αδυνατον για το μεγεθος της αιθουσας και των σειρων των καθισματων.
Ο μικρος επιμενει και του λεει οτι εχει τα electra 926 και ο κατασκευαστης συνιστα την ταδε αποσταση μεταξυ τους ,ο Ακης προσπαθει να του δωσει να καταλαβει οτι με το συγκεκριμενο ηχειο δεν γινεται ,αλλα ο μικρος το χαβα του. Και ακολουθει η απιστευτη ατακα που ειχε το θρασος να ξεστομησει ο φιλος του: Ελα αστον μωρε αφου βλεπεις οτι ο ανθρωπος δεν καταλαβαινει!
Τραγωδια οπως λεει και ο φιλος μου ο Τζιμης.


Αντιμετωπιζουμε τους αντιπροσωπους σαν να παιζουν μπαλα στην πλατη μας προκειμενου να θησαυρισουν.

Προσγειωθειτε κυριοι στην πραγματικοτητα και αντιπαραθεστε ρολους ,...να δουμε εσεις στην θεση τους τι θα κανατε,αφου τα ξερετε ολα και εισαστε βασιλικοτεροι του βασιλεως.

Αν λοιπον στο χομπυ σας καποιοι "ασυνειδητοι" σας χαλανε την μαγια ....καιρος να αλλαξετε χομπυ, δεν υπαρχει λογος να το κουραζετε το θεμα και ταυτοχρονα και μας!



Αs μην μαs παραξενευουν αυτεs οι συμπεριφορεs διοτι ειναι γνωστο τιs πασι οτι αυτο ειναι χαρακτηριστικο των ελληνων απο την αρχαια περιοδο.

To τραγικο ειναι πωs τιs τελευταιεs δεκαετιεs αυτο εγινε ανεξελεγκτο !

Για ολα αυτα ομωs, δυστυχωs, αναφερθηκε στο παρελθον και εναs μεγαλοs ελληναs ζωγραφοs - ο Τσαρουχηs - ο οποιοs πρωτοs επεσημανε οτι βιωνουμε - δυστυχωs - την ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑΣ.

Kαι πραγματικα δεν νομιζω οτι υπαρχει χειροτερο απο ετουτο.
Εμειs απο οτι θυμαμαι δεν λειτουργουσαμε ετσι εκεινα τα χρονια, τοτε που ανθουσε το χαιφαι στην Ελλαδα.

Tοτε πηγαιναμε στιs εκθεσειs για να θαυμασουμε και να ονειρευτουμε. Και οχι για να χλευασουμε επαγγελματιεs, εταιριεs αλλα και το ιδιο το χαιφαι. Που τοτε ηταν πολυ πιο ακριβοτερο απο οτι σημερα, λογω δασμων. Σε καθε περιπτωση νομιζω πωs ειναι πολυ λυπηρεs αυτεs οι καταστασειs, να βλεπειs νεουs ανθρωπουs να ισοπεδωνουν ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

Γιατι αυτο ?
 
Καλο θα ηταν να μην δινουμε τοσο ευκολα βαρυγδουπες ερμηνειες για εντυπωσιασμο και μονον , δε νομιζω οτι ειναι και τοσο ωριμο.
Και οταν μιλω για «νεους» δεν εννοω αποκλειστικα νεους ηλικιακα. Αναφερομαι λοιπον οχι μονο σε νεολαιους, αλλα και σε κατι κουρασμενα - οχι απο το χαιφαι - παληκαρια που ενω εχουν μολις αρχισει – η’ δεν αρχισαν καν ακομα - να ανακαλυπτουν το χαιφαι και παρα το γεγονος οτι στερουνται εμπειριων αντ αυτου εχουν...αποψη.
Γι αυτο και η καταληξη μας ως χωρα ειναι αυτη που μας αρμοζει, μια χωρα που δεν παραγει ......ΤΙΠΟΤΑ.
Απο τη νοοτροπια μας και μονον...
Τωρα αν ολα αυτα τα αγνοειτε, δεν ξερω ισως να ειναι και καλο.
 
Καλο θα ηταν να μην δινουμε τοσο ευκολα βαρυγδουπες ερμηνειες για εντυπωσιασμο και μονον , δε νομιζω οτι ειναι και τοσο ωριμο.
Και οταν μιλω για «νεους» δεν εννοω αποκλειστικα νεους ηλικιακα. Αναφερομαι λοιπον οχι μονο σε νεολαιους, αλλα και σε κατι κουρασμενα - οχι απο το χαιφαι - παληκαρια που ενω εχουν μολις αρχισει – η’ δεν αρχισαν καν ακομα - να ανακαλυπτουν το χαιφαι και παρα το γεγονος οτι στερουνται εμπειριων αντ αυτου εχουν...αποψη.
Γι αυτο και η καταληξη μας ως χωρα ειναι αυτη που μας αρμοζει, μια χωρα που δεν παραγει ......ΤΙΠΟΤΑ.
Απο τη νοοτροπια μας και μονον...
Τωρα αν ολα αυτα τα αγνοειτε, δεν ξερω ισως να ειναι και καλο.


καλά τώρα μιλάτε σοβαρά αγαπητέ μου?
γνωρίζετε μήπως καταστάσεις και πρόσωπα?
ή βγάζετε συμπεράσματα αβίαστα...?
Γιατί και από τα λεγόμενά σας μπορούμε να βγάλουμε κι εμείς κάποια συμπεράσματα.
btw εσείς πως θα περιγράφατε τον εαυτό σας και σε ποιά κατηγορία θα τον εντάσσατε?
(γιατί από όσο βλέπω κάνατε μιά καλή προσπάθεια να περιγράψετε την κατηγορία στην οποία εντάξατε αρκετό κόσμο...)
 
Προσωπικα δεν εχω προθεση να θιξω κανενα μελος η’ μη, με αυτα που επεσημανα η’ και καυτηριασα ισως. Το εκανα με αφορμη τις ορθες κατ εμε ενστασεις που εξεφρασε το μελος georgepyr. Μου κανει ομως εκπληξη οτι παρα την καπως πιο εντονη διαμαρτυρια του δεν ειδα να αντιδρατε με τον ιδιο τροπο οπως κανετε με τις δικες μου ενστασεις που πιστευω οτι ειναι στο ιδιο κλιμα.
Γιατι αυτο ?
Επισης αποφευγω να εντασω συνανθρωπους μου σε κατηγοριες, ποσο μαλλον τον εαυτον μου.Αυτο ειναι ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ, δε νομιζετε ?
Περα ομως απο αυτο δεν αισθανομαι καποιου ειδους ανασφαλεια για να ενταχθω σε...κατηγοριες.
Αν ομως εννοειτε ως κατηγορια την εκφραση του Τσαρουχη περι Δικτατοριας της Μετριοτητας – που με βρισκει συμφωνο - και αυτους που λειτουργουν ως βασιλικοτεροι του βασιλεως η’ ως δικτατορες τοτε λυπαμαι ρωτηστε αυτους ποτε ιδρυσαν την κατηγορια τους.
Ως φιλος ομως της μουσικης και της πιστοτητας του ηχου δεν εχω καταλαβει γιατι θα πρεπει σε αυτη την ...κατηγορια να ειναι, απο ανθρωπους που ειναι ολοφανερο πως δεν εχουν καμια διαθεση να ασχοληθουν με αυτο το χομπυ, μονιμα κατηγορουμενο το ιδιο το χαιφαι & χαιεντ και μαζι του οι εταιριες οι αντιπροσωπειες , οι αγοραστες και χομπιστες.Και ολα αυτα ...εδω ! Σε ετουτη εδω την κατηγορια!
Τα παλαιοτερα χρονια πριν 15-20 χρονια που επαναλαμβανω ολα ηταν πολυ ακριβοτερα σε σχεση με σημερα δεν υπηρχαν αυτες οι...γκρινιες. Το μονο που καναμε ηταν υπομονη και οικονομιες οσο μπορουσαμε για να αποκτησουμε καποιες απο τις συσκευες που ονειρευομασταν. Υπηρχε κατι κακο σε αυτο που καναμε ? Και σε εκθεσεις πηγαιναμε, οι οποιες ηταν χειροτερες απο τις σημερινες, χωρις ομως να ειμαστε κακοριζικοι με ολους και ολα σαν τους δυο παπουδες στο μπαλκονι του Μαπετ Σοου...
Επειδη ομως εχω την υποψια πως αγνοειτε εντελως τις καταστασεις στις οποιες αναφερομαι μαλλον ειναι καλυτερα να μην το πλατιασουμε αλλο το θεμα γιατι θα χασουμε την - ηδη χαμενη - ουσια ακομα πιο πολυ.
Φιλικα
Β. Καμιδηs
Πευκα Θεσσαλονικηs
 
Κατ' αρχήν, καλώς ήρθατε φίλτατε στο AVClub. Όπως ορθά επισημάνατε, δεν υπήρξαν ενστάσεις στα γραφόμενα του georgepyr, κι αυτό διότι το εν λόγω μέλος είναι από τα ιδρυτικά του "πατέρα" αυτής της διαδικτυακής κοινότητας (AVForum) και, κατά συνέπεια, γνωστός και μη εξαιρετέος στους περισσότερους "παλιούς" για τις ακραίες, συχνά, τοποθετήσεις του. Οι οποίες, όμως, γίνονται πάντα καλοπροαίρετα (για όσους γνωρίζουν τον Γιώργο) και χωρίς ίχνος ιδιοτέλειας, πιστέψτε με.

Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι ένα νεότερο (σε ημερομηνία εγγραφής) μέλος δεν είναι δυνατό να γνωρίζει την προϊστορία, ούτε να προσαρμόζει τον τρόπο ανάγνωσης των μηνυμάτων σε αυτή. Εδώ, λοιπόν, έχετε δίκαιο να εκφράζετε ένα μικρό παράπονο για την αντιμετώπιση των θαμώνων της κατηγορίας στο δικό σας μήνυμα.

Όμως, επιτρέψτε μου να σας πω ότι, επειδή ακριβώς έχουν διαμειφθεί ομηρικοί καβγάδες στο (όχι και τόσο απώτερο) παρελθόν σε τούτη την κατηγορία, οι περισσότεροι από τους τακτικούς θαμώνες αντιμετωπίζουν τις διαρκώς επαναλαμβανόμενες (φυσικό, εφόσον συνεχώς μπαίνει "νέο αίμα") καταστάσεις με "τη γλώσσα στο μάγουλο", που λένε και οι Αγγλοσάξωνες.

Αυτό, πιστέψτε με, δε σημαίνει ότι απαξιώνουν την προϊστορία του χώρου (εξάλλου, οι περισσότεροι είμαστε κάποιας ηλικίας και έχουμε βιώσει όλη τη σχετική διαδρομή) ούτε ισοπεδώνουν παραδοσιακές αξίες.

Είναι πιθανό, και απόλυτα σεβαστό, να αισθάνεστε, σε προσωπικό επίπεδο, ικανοποιημένος από τη σημερινή εικόνα του χώρου (Hi-Fi, Audio, High End, όπως θέλετε πείτε τον), συγκρίνοντας με τις όντως τραγικές εικόνες του παρελθόντος.
Όμως, για πολλούς που γράφουν εδώ, αυτή η προσέγγιση (της ελάχιστης ικανοποίησης) δεν είναι αρκετή για να σιγάσει τον πόθο και να ικανοποιήσει το μεράκι. Πολλοί -μαζί και ο γράφων- θεωρούν ότι η σημερινή κατάσταση δεν εκφράζει τίποτε περισσότερο από την αγωνία του επιχειρησιακού κυκλώματος (εισαγωγείς/έμποροι/ΜΜΕ) να "αρμέξουν" όσο γίνεται, τώρα που μπορούν, τη χρυσή αγελάδα (το εν δυνάμει αγοραστικό κοινό).

Είναι, ξανά, της μόδας το Hi-Fi, βλέπετε. Και όσο κάτι είναι στη μόδα, τόσο περισσότεροι αλεξιπτωτιστές ενσκήπτουν για να εκμεταλλευθούν τις καταστάσεις. Αντίβαρο στο πνεύμα αυτό είναι -και οφείλει να είναι, αν θέλετε- τούτο το φόρουμ, όπου ανταλλάσσονται ελεύθερα όλες οι απόψεις και, συχνά πυκνά, γράφονται σκληρές αλήθειες για όλους και όλα.

Αυτό, θαρρώ πως είναι το αντικειμενικό όφελος της συμμετοχής στο AVClub και εκεί θα έπρεπε να εστιάσουμε, όπως και όσο μπορεί έκαστος, την προσοχή μας. Έτσι μόνο υπάρχει η πιθανότητα να βοηθήσουμε στην αναβάθμιση του χόμπι και όχι αφορίζοντας γενικά συμπεριφορές και καταστάσεις.

Ελπίζω να συνεχίσετε να συμμετέχετε και να μεταφέρετε και την "άλλη άποψη", εφόσον πιστεύετε ότι είμαστε εν αδίκω.
Και πάλι, καλώς ορίσατε...//;-)
 
Last edited:
Τα παλαιοτερα χρονια πριν 15-20 χρονια που επαναλαμβανω ολα ηταν πολυ ακριβοτερα σε σχεση με σημερα δεν υπηρχαν αυτες οι...γκρινιες


Δεν υπηρχε ομως και το Διαδυκτιο ,σε αυτες τις εποχες που μνημονευετε..:chinscratch:
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον Σπύρο.
Κύριε Καμίδη είναι σεβαστές οι απόψεις σας. Μάλιστα θα έλεγα πως τεκμηριωμένες απόψεις τις έχουμε ανάγκη είτε συμφωνούμε είτε όχι.
Οι απαιτήσεις των καταναλωτών-χομπιστων έχουν αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια.
Η πληροφορία ρέει, η αγορά αλλάζει.
Η αγωνία μας μεγαλώνει ακριβώς για αυτό που λέει ο Σπύρος.
Το να προστατευτεί ένας νέος χομπίστας από κάποιον κακό επαγγελματία αλεξιπτωτιστή νομίζω πως είναι θεμιτό.
Με αυτό τον τρόπο προστατεύονται και οι σωστοί επαγγελματίες.
Και είναι αρκετοί.
Δεν μπορώ να δεχτώ με ευκολία την αγορά για π.χ. ενός ακριβού ενισχυτή από το Ίντερνετ.
Ναι προτιμώ να αγοραστεί από την εδώ αντιπροσωπεία, να έχει εγγύηση κ.τ.λ.
Εάν τονωθεί η Ελληνική αγορά και καλύτερες τιμές θα πετύχουμε και περισσότερα μηχάνηματα θα βλέπουμε.
Αρκεί να υπάρχει αλληλοσεβασμός.

Τρία βασικά προβλήματα που εντοπίζω θα τα συζητήσουμε σε άλλο θέμα.
Την τιμολογιακή πολιτική , το service και την πληθώρα των αντιπροσωπειών σε μία μικρή αγορά.
Καλημέρα.
 
Απάντηση: Re: Sounds at an exhibition..

Τρία βασικά προβλήματα που εντοπίζω θα τα συζητήσουμε σε άλλο θέμα.
Την τιμολογιακή πολιτική , το service και την πληθώρα των αντιπροσωπειών σε μία μικρή αγορά.
Καλημέρα.

Υπηρχε ενα σχετικο, πολυσελιδο, θεμα στο AVforum οπου ειχαν συμμετασχει και καποιοι εμποροι, μερικοι εκ των οποιων ειναι στον κοσμο τους και πιστευουν πως μηχανηματα αγοραζουν ΜΟΝΟ οι παμπλουτοι, οι ηλιθιοι και οι ασχετοι. Ευτυχως ομως υπαρχουν και αρκετοι καλοι εμποροι.

Eκεινο το thread μου ειχε ανοιξει τα ματια...
 
Last edited:
Αγαπητέ κύριε Καμίδη, ο φίλος Σπύρος Κωστόπουλος θα έλεγα με κάλυψε στα περισσότερα.

Ο λόγος μη αντίδρασης στα λόγια του georgepyr είναι ακριβώς αυτός.
Από την άλλη θα μου πείτε γιατί να αντιδράσω (-ουμε) με τα δικά σας?
Να σας πω:
Ηθελα να δείξω, όπως έγραψα πολύ πιό πάνω, και αλλού αλλά και επί σειρά ετών (γράφω) ότι ισοπέδωση δεν υπάρχει.

Σίγουρα υπάρχει μιά πεποίθηση εκ μέρους μου ότι υπάρχει κακώς εννοούμενο hiend, ότι υπάρχει απαξίωση καλών προσιτών λύσεων που επιτυγχάνουν ηχητικά το hifi, ότι μόνο το hifi είναι αυτό που πρέπει να επιζητούμε, και γενικά ότι "το δερμα φιδιού με το οποίο είναι διακοσμημένο ένα ποτενσιόμετρο σε μιά Hiend συσκευή" είναι κάτι που θα το κάνει προς εμέ απωθητικό.

Επειδή λοιπόν αναφερθήκατε σε κάποιους που "όψιμα ανακάλυψαν το hifi κλπ και στερούνται εμπειριών", θεώρησα ότι εντάσσετε ίσως και άδικα κάποιους που δεν συμφωνούν με σας σε μιά τέτοια κατηγορία. (γι αυτό και αντέδρασα)

Παλιότερα, πριν 20 χρόνια, δεν υπήρχαν οι γκρίνιες διότι το hiend (κάπου εκεί οριοθετείται) ήταν κάτι συνώνυμο με το υψηλό κόστος και οι αγνές του προθέσεις θεωρούνταν δεδομένες. Ναι είναι και σήμερα συνώνυμο του κόστους. Μόνο που σήμερα αυτό αμφισβητείται πλέον ξεκάθαρα και προσπάθειες απόπειρας εκμετάλλευσης του κοινού αποκαλύφθηκαν σε αρκετές περιπτώσεις.

από την άλλη η γκρίνια, σίγουρα είναι και αυτή μιά μορφή κριτικής, οπότε στα πλαίσια αυτά γιατί να μην την αποδεχτείτε και εσείς?

Εγώ θεωρώ πάντως ότι οι προθέσεις σας είναι καλές, και εύχομαι με την ενεργή συμμετοχή σας να τα λέμε πιό συχνά.

Από ότι βλέπω είμαστε και γείτονες οπότε οι πιθανότητες επικοινωνίας είναι πολύ περισσότερες και ελπιδοφόρες.
 
Μάλλον ορισμένοι έχουν παρεξηγήσει τους λόγους για τους οποίους γίνεται μια έκθεση προιόντων, τι εξυπηρετεί, ποιοι είναι οι στόχοι της και πώς πρέπει να οργανώνεται. Δυστυχώς μεταξύ αυτών είναι και έμποροι και επισκέπτες.
Καταθέτω την άποψή μου γενικά γνωρίζοντας κάποια πράγματα από εκθέσεις λόγω επαγγέλματος.
Περι εκθετών αρχικά...
Η έκθεση, όπως και η λέξη περιγράφει, έχει σκοπό να εκτεθούν τα προιόντα του εμπόρου. Το αν τα εκθέτει σωστά, αναδεικνύοντάς τα, ή όχι, είναι κάτι που εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο. Οι επιλογές του χώρου, του χρόνου, του τρόπου είναι οι παράγοντες που κάνουν τα προιόντα να λάμψουν ή να "θαφτούν" - μαζί με τις δημόσιες σχέσεις (βλ. Τύπος) που πάντα είναι απαραίτητες αλλά όχι καθοριστικές για την επιτυχία μιας έκθεσης.
Ως (πιθανός) πελάτης λοιπόν ή απλός επισκέπτης-χομπίστας (ο διαχωρισμός έχει σημασία) που πληρώνω για να επισκεφθώ την έκθεση, έχω ,όχι απαίτηση, αλλά προσδοκία να δω (να ακούσω εδώ) τα προιόντα στην ιδανική τους μορφή και απόδοση. Φαντάζομαι και ελπίζω ότι την ίδια προσδοκία έχουν και οι έμποροι γιατί αλλιώς είναι σαν να "θάβουν" οι ίδιοι το προιόν τους. Δεν μου κάνουν χάρη που εκτίθενται, κάνουν απλά μια κίνηση που θα ωφελήσει τον τζίρο τους μεσοπρόθεσμα. Και λέω μεσοπρόθεσμα γιατί όποιος έμπορος περιμένει άμεση αύξηση των πωλήσεών του από μια έκθεση, είναι αφελής.
Συμπέρασμα 1ον: Δεν μπορώ να είμαι και πολύ επιεικής με την απόδοση των μηχανημάτων λόγω χώρου, ή λόγω πολυκοσμίας, κτλ, γιατί όλα αυτά ήταν επιλογή τους. Αν του χρόνου αποφασίσουν ότι πρέπει να νοικιάσουν το Μέγαρο Μουσικής γιατί εκεί οι Lamm παίζουν καλύτερα, ας το κάνουν. Αν πάλι κρίνουν ότι αυτό είναι ασύμφορο και δεν θέλουν να κατέβουν καθόλου, προσωπικά θα το σεβόμουν 100%. Πάντως δικαιολογίες δεν υπάρχουν._
Περί επισκεπτών...
Αυτό που καθορίζει την "ποιότητα" των επισκεπτών είναι αρχικά το ίδιο το επίπεδο των προιόντων, αλλά και οι παραπάνω επιλογές χώρου, χρόνου, κτλ. Η επιλογή ας πούμε ενός 5* ξενοδοχείου δίνει στίγμα. Επίσης το αντίτιμο της εισόδου είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να αποτρέψεις ή να ενθαρύνεις αντίστοιχες ομάδες ανθρώπων να επισκεφθούν μια έκθεση. Αν λοιπόν κάποιοι έμποροι δεν θέλουν πιτσιρικάδες που κάνουν τους έξυπνους να τους λένε πώς να βάλουν τα ηχεία, υπάρχουν τρόποι να τους απομονώσουν. Αν πάλι, τους θέλουν ως εν δυνάμη πελάτες, ας οργανώσουν π.χ. ένα σεμινάριο ακουστικής παράλληλα. Θα είναι επένδυση για τους ίδιους. Εύκολη κριτική εκ των υστέρων και με βάση μεμονωμένα περιστατικά δεν έχουν νόημα, απλά δημιουργούν εντυπώσεις. Εκτός αν οι "έξυπνοι πιτσιρικάδες" ήταν το 40% των επισκεπτών που δεν το νομίζω.
Συμπέρασμα 2ο: Και την πίττα ολόκληρη, και τον σκύλο χορτάτο δεν γίνεται. Για το ποιο είναι το target group του HiFi αποφασίζουν οι marketeers του HiFi και ανάλογα χτίζουν την εικόνα τους με τα ανάλογα ρίσκα βέβαια. Μπορεί να σε πουν ελιτιστή, μπορεί και μπας-κλας. Έτσι είναι το εμπόριο, θέλει...ρίσκο.
Τελικό συμπέρασμα: Προσωπικά την έκθεση τη θέωρησα καλή για την ελληνική αγορά (με ποικιλία παρουσιών και μεγάλων ονομάτων) αλλά όχι για τον Έλληνα πελάτη (με αρκετές προχειρότητες). Ίσως οι πελάτες που έχουν την οικονομική δυνατότητα να είναι λίγοι (άρα μικρό εμπορικό ενδιαφέρον) αλλά οι πελάτες που γνωρίζουν και είναι απαιτητικοί είναι πολλοί (άρα υψηλές απαιτήσεις παρουσίασης). Το πώς αυτά τα δύο μπορεί να συνδυαστούν απλά είναι το κριτήριο διαχωρισμού καλών και κακών εμπόρων.
 
Απάντηση: Re: Sounds at an exhibition..

Μάλλον ορισμένοι έχουν παρεξηγήσει τους λόγους για τους οποίους γίνεται μια έκθεση προιόντων, τι εξυπηρετεί, ποιοι είναι οι στόχοι της και πώς πρέπει να οργανώνεται. Δυστυχώς μεταξύ αυτών είναι και έμποροι και επισκέπτες.
Καταθέτω την άποψή μου γενικά γνωρίζοντας κάποια πράγματα από εκθέσεις λόγω επαγγέλματος.
Περι εκθετών αρχικά...
Η έκθεση, όπως και η λέξη περιγράφει, έχει σκοπό να εκτεθούν τα προιόντα του εμπόρου. Το αν τα εκθέτει σωστά, αναδεικνύοντάς τα, ή όχι, είναι κάτι που εξαρτάται αποκλειστικά από τον ίδιο. Οι επιλογές του χώρου, του χρόνου, του τρόπου είναι οι παράγοντες που κάνουν τα προιόντα να λάμψουν ή να "θαφτούν" - μαζί με τις δημόσιες σχέσεις (βλ. Τύπος) που πάντα είναι απαραίτητες αλλά όχι καθοριστικές για την επιτυχία μιας έκθεσης.
Ως (πιθανός) πελάτης λοιπόν ή απλός επισκέπτης-χομπίστας (ο διαχωρισμός έχει σημασία) που πληρώνω για να επισκεφθώ την έκθεση, έχω ,όχι απαίτηση, αλλά προσδοκία να δω (να ακούσω εδώ) τα προιόντα στην ιδανική τους μορφή και απόδοση. Φαντάζομαι και ελπίζω ότι την ίδια προσδοκία έχουν και οι έμποροι γιατί αλλιώς είναι σαν να "θάβουν" οι ίδιοι το προιόν τους. Δεν μου κάνουν χάρη που εκτίθενται, κάνουν απλά μια κίνηση που θα ωφελήσει τον τζίρο τους μεσοπρόθεσμα. Και λέω μεσοπρόθεσμα γιατί όποιος έμπορος περιμένει άμεση αύξηση των πωλήσεών του από μια έκθεση, είναι αφελής.
Συμπέρασμα 1ον: Δεν μπορώ να είμαι και πολύ επιεικής με την απόδοση των μηχανημάτων λόγω χώρου, ή λόγω πολυκοσμίας, κτλ, γιατί όλα αυτά ήταν επιλογή τους. Αν του χρόνου αποφασίσουν ότι πρέπει να νοικιάσουν το Μέγαρο Μουσικής γιατί εκεί οι Lamm παίζουν καλύτερα, ας το κάνουν. Αν πάλι κρίνουν ότι αυτό είναι ασύμφορο και δεν θέλουν να κατέβουν καθόλου, προσωπικά θα το σεβόμουν 100%. Πάντως δικαιολογίες δεν υπάρχουν._
Περί επισκεπτών...
Αυτό που καθορίζει την "ποιότητα" των επισκεπτών είναι αρχικά το ίδιο το επίπεδο των προιόντων, αλλά και οι παραπάνω επιλογές χώρου, χρόνου, κτλ. Η επιλογή ας πούμε ενός 5* ξενοδοχείου δίνει στίγμα. Επίσης το αντίτιμο της εισόδου είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να αποτρέψεις ή να ενθαρύνεις αντίστοιχες ομάδες ανθρώπων να επισκεφθούν μια έκθεση. Αν λοιπόν κάποιοι έμποροι δεν θέλουν πιτσιρικάδες που κάνουν τους έξυπνους να τους λένε πώς να βάλουν τα ηχεία, υπάρχουν τρόποι να τους απομονώσουν. Αν πάλι, τους θέλουν ως εν δυνάμη πελάτες, ας οργανώσουν π.χ. ένα σεμινάριο ακουστικής παράλληλα. Θα είναι επένδυση για τους ίδιους. Εύκολη κριτική εκ των υστέρων και με βάση μεμονωμένα περιστατικά δεν έχουν νόημα, απλά δημιουργούν εντυπώσεις. Εκτός αν οι "έξυπνοι πιτσιρικάδες" ήταν το 40% των επισκεπτών που δεν το νομίζω.
Συμπέρασμα 2ο: Και την πίττα ολόκληρη, και τον σκύλο χορτάτο δεν γίνεται. Για το ποιο είναι το target group του HiFi αποφασίζουν οι marketeers του HiFi και ανάλογα χτίζουν την εικόνα τους με τα ανάλογα ρίσκα βέβαια. Μπορεί να σε πουν ελιτιστή, μπορεί και μπας-κλας. Έτσι είναι το εμπόριο, θέλει...ρίσκο.
Τελικό συμπέρασμα: Προσωπικά την έκθεση τη θέωρησα καλή για την ελληνική αγορά (με ποικιλία παρουσιών και μεγάλων ονομάτων) αλλά όχι για τον Έλληνα πελάτη (με αρκετές προχειρότητες). Ίσως οι πελάτες που έχουν την οικονομική δυνατότητα να είναι λίγοι (άρα μικρό εμπορικό ενδιαφέρον) αλλά οι πελάτες που γνωρίζουν και είναι απαιτητικοί είναι πολλοί (άρα υψηλές απαιτήσεις παρουσίασης). Το πώς αυτά τα δύο μπορεί να συνδυαστούν απλά είναι το κριτήριο διαχωρισμού καλών και κακών εμπόρων.

συμφωνω στο 100%
 
Καλα Σπυρο πολυ γκει εκφραση η "γλωσσα στο μαγουλο,να δω τον Βαλιανατο και τον Ζαχαρατο μελη να δω τι θα κανεις!
 
Re: Απάντηση: Sounds at an exhibition..

1. Έξω απ το Lydra, εγώ δεν είδα καμία αφίσα να λέει:περισσότερο για τον χαβαλέ και την παρέα 2006… άλλο πράμα έγραφε!
2. Όχι δεν αντιμετωπίζουμε τους αντιπρόσωπους σαν να παίζουν μπάλα στην πλάτη μας προκειμένου να θησαυρίσουν ... Αν ήθελαν να θησαυρίσουν θα'ριχναν ταρό στην tv ή θα γινόταν πρόεδροι σε κόμματα ή Π.Α.Ε Το να κοψομεσιάζεσαι να κουβαλάς εμιτέρ λάμ ζιγκάλι και αέριαλ δείχνει κόλλημα και μπράβο τους που το έκαναν! … αλλά τρως που τρως το λούκι… κάντα να παίξουν κι όλας.
3. Όσο και να θέλω να κάνω σοβαρή ακρόαση για αγορά, δεν φτάνει μόνο να διαθέσω 300 ευρώ και να κατέβω στην Αθήνα! Αυτό είναι αδύνατο, γιατί μία ημερήσια εκεί θα αποσυντόνιζε το βαρύ εβδομαδιαίο πρόγραμμα του υπαλληλάκου (όπως εγώ ας πούμε). Για να ακούσει δλδ δέκα διαφορετικά setup που του γιάλυσαν στον τύπο, δεν θα ρήμαζε και δέκα εβδομάδες απ'το πρόγραμμα του και το πρόγραμμα της οικογένειας. Έλεος! Για ένα διήμερο τριήμερο το χρόνο συζητιέται… Και όπως εγώ φέρνω τα πάνω κάτω για να βρεθώ εκεί αλλά και όπως ο κατασκευαστής ιδρώνει κάτι χρονάκια, έτσι και ο αντιπρόσωπος κάτι θα'πρεπε να κάνει.... Σκέψου μόνο το εξής: Γιά ένα χρόνο δουλειάς και ένα κάρο έξοδα για μία νέα κεφαλή ας πούμε ο κατασκευαστής παίρνει τα μισά από αυτά που πληρώνουμε και τα άλλα μισά τα παίρνει το μαγαζί που κάνει έτσι και μας την δίνει από το ράφι.

To οποιο μαγαζι πληρωνει νοικια και υπαλληλους καθε μηνα.Τα ρουχα που φορατε δεν τα εχετε πληρωσει επι δυο σε σχεση με το πραγματικο κοστος τους.Μηπως να αλλαξουμε το εμποριο το οποιο ειναι ιδιο σε ολο τον πλανητη?
 
πραγματικά έχει πολύ γούστο κύριε Μιχαήλο, που από όσα έγραψα βρήκατε ένα σημείο αναφοράς μόνο που και αυτό το καταλάβατε λάθος: "ότι το μόνο που μου άρεσε ήταν οι γυναίκες!!!"-bye-

Αυτά παθαίνει κανείς όταν δεν θέλει να απαντήσει αλλά μόνο να πιαστεί από κάτι ενδιαφέρον από τα λόγια του συνομιλητή του και να φτιάξει μια αττάκα
.

Πάντως θα συμφωνήσω μαζί σας ότι φέτος ήταν η καλύτερη έκθεση από κάθε άλλη φορά.
Πριν 4 χρόνια οι εκθέτες που είχαν υποφερτό ήχο ήταν λιγώτεροι από 5 και καλό είχαν 1 ή 2.
Φέτος άκουσα τουλάχιστον 5-6 πολύ καλούς ήχους.

Μαλλον δεν καταλαβατε πως το πρωτο το ειπα καλοπροαιρετα.Αλλα πως καταλαβατε πως δεν θελω να απαντησω? απο τις απαντησεις μου?
 
Τι λες Γιαννη για ποιο κοστος μιλας στα ρουχα επι δυο ντρεπεσαι να πεις επι πεντε ειδικα στα επωνυμα?
Μου ερχονται στο μαγαζι καποιες κυριες και με ρωτανε ποσο τους χρεωνω το γραμμαριο το κοσμημα,λες και ειναι στην λαικη και αγοραζουν πατατες.
Σε μια κυρια με αυτη την αντιληψη καποτε της ειπα"φοραγε ενα Blue marine συνολο που πρεπει να το ειχε πληρωσει τουλαχιστον 1500 ευρω",αν ηξερες ποσο εχει το μετρο το υφασμα του συνολου που φορας ,το πιθανοτερο να ειχες κανει χαρακιρι.
 
Φιλε εχω σπουδασει στα τει πειραια κλωστουφαντουργος και δουλεψα για καποιο χρονικο διαστημα στην levis. Ξερω πολυ καλα τι σημαινει κερδος και τι διαφορα υπαρχει απο την παραγωγη στην καταναλωση.