Εσύ πως ξέρεις ότι αναφέρομαι σε αυτό συγκεκριμένα;
Αφού εμένα έκανες quote, σε ποιον αναφέρεσαι;
Που γράφτηκε ότι το λογισμικό του Tzimisce θα υποστηρίζει κάποιο connect?
Έχω μάναμ. Αλλά παίζει χάλια. Μόνο το spotify άφησα που το ανοιγοκλείνεις για να σκοτώνεις το avahi και το librespot.
Εντωμεταξύ το tidal connect παίζει σαν spotify σε σχέση με το native. Για αυτό και έφυγε.
Για να παίξεις με connect πρέπει να στήσεις application και να πάρεις credentials.
Spotify/Tidal και Qobuz, σε αφήνουν να φτιάξεις application και να το περάσεις, αλλά το καθένα έχει τους δικούς του περιορισμούς.
Από το Spotify που αφήνει μέχρι 5 συνδέσεις, μέχρι τα άλλα που σου αφήνουν μία.
Στο spotify ο 6ος θα πρέπει να φτιάξει άλλο application, στα άλλα θα είμαστε μία χαρούμενη οικογένεια που θα βάζεις εσύ Μαρινέλλα και θα σου το αλλάζω εγώ σε Rotting Christ.
Για το tidal π.χ. υπάρχουν credentials για open source με πολλούς λογαριασμούς που σου δίνουν όμως μέχρι 44.1khz 16bit.
Με τα ίδια credentials μπορείς να στήσεις και native app.
Αν όμως στήσεις με connect χάνεις ΤΡΕΛΑ καλούδια.