Streaming με Raspberry

@Tzimisce ψαχνω καποιο hat η κατι αλλο για να ανεβει η απομονωση και η ποιοτητα της usb εχεις κατι υπ'οψην σου?

Δυστυχώς δεν έχω βρει πουθενά.
Πέρα από εμπορικά usb isolators και reclockers, δεν έχω βρει κάποιο hat.
Ο Ian έχει ασχοληθεί με τα πάντα εκτός από την usb.

Το rpi με την υλοποιηση σου μπορει να παιζει και σαν renderer απλα? Ρωταω γιατι παιζω με ultrarendu και μου αρεσει η τοπολογια αυτη και ασ μην εχει μπλιμπλικια.

Η υλοποίηση μου είναι δύο κομμάτια.
Το application που έχει τα πάντα επάνω και το rpi σαν renderer.
Αλλά παίζει μόνο με το δικό μου application γιατι δεν έχει μέσα upmpdcli.
Έχω γράψει δικό μου api που μιλάει απευθείας με το mpd.
 
Θέλω να φτιάχνω Playlist από όλα τα services και όλα τα applications σε ένα.
Όπως και να έχω agnostic library, unified search, πλήρη έλεγχο του dac μου και της ποιότητας που θα βγάλει, κοινό user interface για όποια πηγή έχω, είτε είναι streaming είτε nas είτε local αρχεία από την usb, explore, να φτιάχνω αυτόματα radio σύμφωνα με το mood μου, τα είδη μουσικής που ακούω, τους καλλιτέχνες που ακούω, να έχω στατιστικά για το τι είδη μουσικής ακούω, τι καλλιτέχνες, τι τραγούδια, ποια ήταν τα τελευταία τραγούδια που άκουσα... Να συνεχίσω; 😂
Τι ακριβώς θα μου προσφέρει το connect;
Που ήδη είχα και έβγαλα δηλαδή, εκτός από του Spotify.

Τα πάντα παίζει αλλά Spotify το έχω για το αυτοκίνητο 😂
 
Θέλω να φτιάχνω Playlist από όλα τα services και όλα τα applications σε ένα.
Όπως και να έχω agnostic library, unified search, πλήρη έλεγχο του dac μου και της ποιότητας που θα βγάλει, κοινό user interface για όποια πηγή έχω, είτε είναι streaming είτε nas είτε local αρχεία από την usb, explore, να φτιάχνω αυτόματα radio σύμφωνα με το mood μου, τα είδη μουσικής που ακούω, τους καλλιτέχνες που ακούω, να έχω στατιστικά για το τι είδη μουσικής ακούω, τι καλλιτέχνες, τι τραγούδια, ποια ήταν τα τελευταία τραγούδια που άκουσα... Να συνεχίσω; 😂
Τι ακριβώς θα μου προσφέρει το connect;
Που ήδη είχα και έβγαλα δηλαδή, εκτός από του Spotify.

Τα πάντα παίζει αλλά Spotify το έχω για το αυτοκίνητο 😂

Το unified search το έχουν και άλλα app λέμε. Ένα απλό heos να πάρεις, το έχει.
Το θέμα είναι να υποστηρίζεται και το connect παράλληλα, για να μπορείς να παίζεις απ' ευθείας.

Άρα να συμπεράνω πως ούτε Spotify lossless μπορεί να έχει;
 
Από που τα συμπέρανες αυτό ;

Τι ακριβώς θα μου προσφέρει το connect;
Που ήδη είχα και έβγαλα δηλαδή, εκτός από του Spotify.

Από εδώ ας πούμε;
Μη φοβάσαι, αν βγει ποτέ εμπορικό δεν θα χτυπήσει το eversolo.
Δεν θα μπορούν να το αγοράσουν αυτοί που παίρνουν eversolo. 😂
 
Από που τα συμπέρανες αυτό ;



Από εδώ ας πούμε;
Μη φοβάσαι, αν βγει ποτέ εμπορικό δεν θα χτυπήσει το eversolo.
Δεν θα μπορούν να το αγοράσουν αυτοί που παίρνουν eversolo. 😂

Όχι βρε. Εγώ κοιτούσα να αντικαταστήσω ένα Amazon echo dot που έχω στο δωμάτιο, αλλά απ' ο,τι βλέπω θα πρέπει να περιμένω... 😁

Επομένως. Το connect στο tidal μπορεί να γίνει χωρίς περιορισμούς μόνο με συνδρομή για το connect.
Spotify lossless δεν έχει.
Τα κάνει στο qobuz όλα αυτά, αλλά δεν υπάρχει στην Ελλάδα αυτό απ ευθείας.


Τι να φοβηθώ μαναμ'; Μη γίνεσαι καχύποπτος. Δε λέει.
 
Last edited:
Ούτως ή άλλως θα πρέπει να περιμένεις.
Δεν κυκλοφορεί το δικό μου έτσι.

Εσύ παραμιλάς για συνδρομές και έλλειψη lossless.
Τον πανικό σου δεν κατάλαβα, να κρίνεις κάτι που δεν ξέρεις καν με τι μοιάζει.
 
Ούτως ή άλλως θα πρέπει να περιμένεις.
Δεν κυκλοφορεί το δικό μου έτσι.

Εσύ παραμιλάς για συνδρομές και έλλειψη lossless.
Τον πανικό σου δεν κατάλαβα, να κρίνεις κάτι που δεν ξέρεις καν με τι μοιάζει.

Σε τι πράγμα να "πανικοβληθω;" Σου είπα μην γίνεσαι καχύποπτος, άσε να ρεζιλευονται άλλοι που λειτουργούν παβλοφικά.

Το rpi το ξέρω, έλεγα να δω τι παραπάνω μπορεί να κάνει από ένα streamer παλαιότερης γενιάς.
 
Αν το κάνεις και παίζει Spotify lossless θα το ξαναβάλω στην πρίζα

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μπορεί να ταπεινώσει streamer καινούργιας γενιάς πολλαπλάσιας τιμής.

Ένα Amazon echo dot που δεν υποστηρίζει Spotify lossless βασικά σκεφτόμουν να αντικαταστήσω. Έχω και tidal αλλά από αυτό γιοκ το dot εδώ και χρόνια ούτε καν μέσω του άθλιου app, για connect ούτε λόγος φυσικα. Αυτά τα δύο για μένα είναι essential.
Φτιάξε ένα smooth unified search, και το ξαναβλέπω. USB dongle στην έξοδο και από κει σε ένα ζευγάρι Logitech που παίζουν με λίγα mv είναι το σενάριο.
 
Το λογισμικό του Tzimisce δεν απευθύνεται ούτε στο κοινό που ψάχνει το lossless Spotify (γιατί το κοινό που ξέρει 2 πράγματα παραπάνω ξέρει ότι το lossless Spotify έχει κατώτερο ήχο από τα Qobuz & Tidal) ούτε στο κοινό που θα το πειράξει ότι δεν έχει connect.

Δεν θα το πειράξει επειδή θα εκτιμήσει το ότι ο καλύτερος δυνατός ήχος θα έρθει αν δεν γίνει χρήση του connect.

Και αυτό και μόνο αυτό πρωταρχικά νοιάζει το "κοινό" του Tzimisce.

Το "κοινό του Echo Dot" δεν έχει νόημα να ασχοληθεί. Υπάρχουν 1000 λύσεις πιο κατάλληλες για αυτούς.
 
Το λογισμικό του Tzimisce δεν απευθύνεται ούτε στο κοινό που ψάχνει το lossless Spotify (γιατί το κοινό που ξέρει 2 πράγματα παραπάνω ξέρει ότι το lossless Spotify έχει κατώτερο ήχο από τα Qobuz & Tidal)

Το κοινό που ξέρει δύο πράγματα παραπάνω, ψάχνει την ποιότητα ανεξαρτήτως πηγής, αλλιώς όχι μόνο δεν ξέρει δύο πράγματα παραπάνω, αλλά καταλήγει να ξέρει μείον τέσσερα πράγματα παρακάτω.

Το κοινό του echo dot μπορεί παράλληλα να έχει και άλλο streamer για τις ποιοτικές αναζητήσεις, και να αναζητά και μια λύση ποιοτικότερη από το dot, οικονομική και εύχρηστη.
 
Πέρα από την ευκολία του connect να συνεχίζεις παίζεις από άλλη συσκευή, πχ ότι δεν σταματάει όταν χτυπάει το κινητό ποια τα άλλα οφέλη του που μπορεί να είναι deal breaker για rpi ειδικά.
Το interface ui προφανώς είναι και υποκειμενικό.
Στο wiim προσωπικά, προερχόμενος από USB Audio Player PRO, με ξένισε στην αρχή όταν επέλεγα υπηρεσία και άνοιγε νέα εφαρμογή.

Και στο volumio που δοκίμασα, για tidal είχα επιλέξει να παίζω μέσω εφαρμογής και όχι connect.

Πλέον,ακούγοντας μόνο qompuz και nas σαφώς προτιμώ το να έχω μία εφαρμογή.
Για χειρισμό, όπως έχω ξαναγράψει, έχω ένα παλιό redmi note μόνο Για οτι αφορά ήχο στο σπίτι.
Τέλος, δεν ακούω πολλές playlists.

Θα παίξει ολόκληρος δίσκος συνήθως.

Επίσης, αναφορικά με αυτό που ανέφερε ο Δημήτρης, σε τρία άτομα που θέλησα να δώσω το wiim, χαρίσω όχι πουλήσω, μου είπαν τι να το κάνω.
Το ifi go max από την άλλη γαμπρός ανηψιος, μάλωναν ποιός Θα το κρατήσει.