ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ
AVClub Enthusiast
- 17 June 2006
- 1,235
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.
Μάλιστα. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω Στρατηγέ μου, πώς ενώ δέχεστε ότι ο Sharp 21000 περνάει καλύτερα τη μεγάλη πλειοψηφία από τα πατερνάκια αναφοράς από ότι ο JVC HD1, στο τέλος ο JVC καταλήγει καλύτερος σαν προβολέας από τον Sharp!
Π.χ., εσύ Στρατηγέ μου δέχεσαι ότι ο Sharp έχει καλύτερη ευκρίνεια από τον JVC.
Και ο Τάκης Σωτηρόπουλος δέχτηκε πιο πριν στο θέμα ότι το πατερνάκι της αναλυτικότητας θα το περάσει επίσης καλύτερα ο Sharp από τον JVC.
Πριν ο Κώστας Παπαγεωργίου αναρωτήθηκε αν και πως μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι ο Sharp κάνει καλύτερη διαχείριση φωτεινότητας από τον JVC. Υποστηρίζει μάλιστα ότι δεν υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσουμε! Έλεος! Δηλαδή, δεν αναρωτήθηκε κανείς εδώ μέσα ΠΩΣ γίνεται ο JVC να έχει το διπλό on/off contrast από τον Sharp, αλλά ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να έχει τρεις φορές τουλάχιστον λιγότερο ANSI contrast;!
Απλά, ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ, ο JVC έχει πολύ εντονότερο το φαινόμενο του φωτοστέφανου από ότι ο Sharp, έτσι στο πατερνάκι της σκακιέρας όπου μετριέται το ANSI contrast, το φως από τα λευκά κουτάκια ξεχύνεται στα μαύρα και τα ξεθωριάζει, μειώνοντας δραματικά το ANSI contrast. Το ίδιο φαινόμενο, του φωτοστέφανου δηλαδή, μπορούμε πολύ ευκολότερα να το αντιληφθούμε στο πατερνάκι 720p_title3_21 του DVE HD-DVD, όπου έχουμε ένα λευκό τετράγωνο 100 IRE που καλύπτει περίπου το 20% του πάνελ σε μαύρο φόντο. Εκεί είναι πανεύκολο να διαπιστώσει κάποιος που είναι ακόμα και τυφλός, ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΥΡΗ θα είναι η περιοχή του μαύρου φόντου που συνορεύει με το λευκό τετράγωνο στον Sharp από ότι στον JVC. Αυτό είναι κατά την ταπεινή μου άποψη σωστή διαχείριση φωτεινότητας ενός προβολέα, και σε αυτό αναφέρεται ο Κώστας Κεφάλας.
Το φαινόμενο του φωτοστέφανου που συνδέεται άρρηκτα με το ANSI contrast, παίζει με τη σειρά του δραματικό ρόλο στο ΠΟΣΟ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ θα είναι ένας προβολέας. Γι’ αυτό φυσικά ο Greg Rogers παραδέχεται ότι ο Sharp 21000 είναι περισσότερο τρισδιάστατος από τον JVC HD100, άρα εξ ορισμού και από τον HD1, γιατί εξακολουθεί να διατηρεί την απόλυτη κορυφή στο ANSI contrast.
Ο Στρατηγός μας αναρωτήθηκε πιο πριν πως γίνεται όλες αυτές τις αρετές να μην τις δείχνει ο Sharp σε παράλληλη θέαση με τον JVC. Σε μια τέτοια σύγκριση δύο προβολέων, επηρεάζεται ΠΑΝΤΑ περισσότερο ο προβολέας με τη λιγότερη φωτεινότητα, ας μην ξεχνάμε ότι ο Sharp στο High Contrast Mode αποδίδει λιγότερα από τα μισά ANSI lumens σε σχέση με τον JVC. Αν υπήρχε η δυνατότητα όμως ενός συρόμενου παραβάν ανάμεσα στις δύο οθόνες, έτσι ώστε το φως του ενός να μην επηρεάζει την εικόνα του άλλου, τότε Στρατηγέ μου θα έβλεπες πόσα απίδια βάζει ο σάκκος!!!
Επίσης, απόλυτα λογικό είναι ότι ο JVC θα κερδίσει τις εντυπώσεις στα φωτεινά πλάνα, μια και θυμίζει πραγματικό φάρο σε σχέση με τον Sharp με εντελώς κλειστή ίριδα. Όπως λέει και ο Κώστας Κεφάλας, είναι ένας προβολέας φτιαγμένος από την αρχή για να εντυπωσιάσει την συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών. Άλλο όμως αυτό και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ το πώς θα περάσουν οι δύο προβολείς ολόκληρη τη σειρά από τα πατερνάκια του DVE HD-DVD.
Αυτά τα ολίγα από εμένα, μια και δεν πρόκειται να επανέλθω στο θέμα. Σέβομαι απόλυτα τη διαφορετική άποψη του κάθε μέλους, πιστεύω άλλωστε ότι τη μεγαλύτερη σημασία έχει το να είναι ευχαριστημένος κάποιος με την εικόνα που έχει στον χώρο του. Αν αυτό που βλέπει τον ικανοποιεί και τον γεμίζει, όλα καλά, ας μην ψάχνεται περαιτέρω!
Καλή συνέχεια σε όλους…
Ηλία καλύτερη ευκρίνεια έχει ο μονότσιπος.. Τελεία...
Υπάρχουν κι άλλα πράγματα όμως που παίζουν ρόλο.
Μάλιστα. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω Στρατηγέ μου, πώς ενώ δέχεστε ότι ο Sharp 21000 περνάει καλύτερα τη μεγάλη πλειοψηφία από τα πατερνάκια αναφοράς από ότι ο JVC HD1, στο τέλος ο JVC καταλήγει καλύτερος σαν προβολέας από τον Sharp!
Π.χ., εσύ Στρατηγέ μου δέχεσαι ότι ο Sharp έχει καλύτερη ευκρίνεια από τον JVC.
Και ο Τάκης Σωτηρόπουλος δέχτηκε πιο πριν στο θέμα ότι το πατερνάκι της αναλυτικότητας θα το περάσει επίσης καλύτερα ο Sharp από τον JVC.
Πριν ο Κώστας Παπαγεωργίου αναρωτήθηκε αν και πως μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι ο Sharp κάνει καλύτερη διαχείριση φωτεινότητας από τον JVC. Υποστηρίζει μάλιστα ότι δεν υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσουμε! Έλεος! Δηλαδή, δεν αναρωτήθηκε κανείς εδώ μέσα ΠΩΣ γίνεται ο JVC να έχει το διπλό on/off contrast από τον Sharp, αλλά ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να έχει τρεις φορές τουλάχιστον λιγότερο ANSI contrast;!
Απλά, ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ, ο JVC έχει πολύ εντονότερο το φαινόμενο του φωτοστέφανου από ότι ο Sharp, έτσι στο πατερνάκι της σκακιέρας όπου μετριέται το ANSI contrast, το φως από τα λευκά κουτάκια ξεχύνεται στα μαύρα και τα ξεθωριάζει, μειώνοντας δραματικά το ANSI contrast. Το ίδιο φαινόμενο, του φωτοστέφανου δηλαδή, μπορούμε πολύ ευκολότερα να το αντιληφθούμε στο πατερνάκι 720p_title3_21 του DVE HD-DVD, όπου έχουμε ένα λευκό τετράγωνο 100 IRE που καλύπτει περίπου το 20% του πάνελ σε μαύρο φόντο. Εκεί είναι πανεύκολο να διαπιστώσει κάποιος που είναι ακόμα και τυφλός, ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΥΡΗ θα είναι η περιοχή του μαύρου φόντου που συνορεύει με το λευκό τετράγωνο στον Sharp από ότι στον JVC. Αυτό είναι κατά την ταπεινή μου άποψη σωστή διαχείριση φωτεινότητας ενός προβολέα, και σε αυτό αναφέρεται ο Κώστας Κεφάλας.
Το φαινόμενο του φωτοστέφανου που συνδέεται άρρηκτα με το ANSI contrast, παίζει με τη σειρά του δραματικό ρόλο στο ΠΟΣΟ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ θα είναι ένας προβολέας. Γι’ αυτό φυσικά ο Greg Rogers παραδέχεται ότι ο Sharp 21000 είναι περισσότερο τρισδιάστατος από τον JVC HD100, άρα εξ ορισμού και από τον HD1, γιατί εξακολουθεί να διατηρεί την απόλυτη κορυφή στο ANSI contrast.
Ο Στρατηγός μας αναρωτήθηκε πιο πριν πως γίνεται όλες αυτές τις αρετές να μην τις δείχνει ο Sharp σε παράλληλη θέαση με τον JVC. Σε μια τέτοια σύγκριση δύο προβολέων, επηρεάζεται ΠΑΝΤΑ περισσότερο ο προβολέας με τη λιγότερη φωτεινότητα, ας μην ξεχνάμε ότι ο Sharp στο High Contrast Mode αποδίδει λιγότερα από τα μισά ANSI lumens σε σχέση με τον JVC. Αν υπήρχε η δυνατότητα όμως ενός συρόμενου παραβάν ανάμεσα στις δύο οθόνες, έτσι ώστε το φως του ενός να μην επηρεάζει την εικόνα του άλλου, τότε Στρατηγέ μου θα έβλεπες πόσα απίδια βάζει ο σάκκος!!!
Επίσης, απόλυτα λογικό είναι ότι ο JVC θα κερδίσει τις εντυπώσεις στα φωτεινά πλάνα, μια και θυμίζει πραγματικό φάρο σε σχέση με τον Sharp με εντελώς κλειστή ίριδα. Όπως λέει και ο Κώστας Κεφάλας, είναι ένας προβολέας φτιαγμένος από την αρχή για να εντυπωσιάσει την συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών. Άλλο όμως αυτό και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ το πώς θα περάσουν οι δύο προβολείς ολόκληρη τη σειρά από τα πατερνάκια του DVE HD-DVD.
Αυτά τα ολίγα από εμένα, μια και δεν πρόκειται να επανέλθω στο θέμα. Σέβομαι απόλυτα τη διαφορετική άποψη του κάθε μέλους, πιστεύω άλλωστε ότι τη μεγαλύτερη σημασία έχει το να είναι ευχαριστημένος κάποιος με την εικόνα που έχει στον χώρο του. Αν αυτό που βλέπει τον ικανοποιεί και τον γεμίζει, όλα καλά, ας μην ψάχνεται περαιτέρω!
Καλή συνέχεια σε όλους…