σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.

Ηλία καλύτερη ευκρίνεια έχει ο μονότσιπος.. Τελεία...
Υπάρχουν κι άλλα πράγματα όμως που παίζουν ρόλο.


Μάλιστα. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω Στρατηγέ μου, πώς ενώ δέχεστε ότι ο Sharp 21000 περνάει καλύτερα τη μεγάλη πλειοψηφία από τα πατερνάκια αναφοράς από ότι ο JVC HD1, στο τέλος ο JVC καταλήγει καλύτερος σαν προβολέας από τον Sharp!

Π.χ., εσύ Στρατηγέ μου δέχεσαι ότι ο Sharp έχει καλύτερη ευκρίνεια από τον JVC.

Και ο Τάκης Σωτηρόπουλος δέχτηκε πιο πριν στο θέμα ότι το πατερνάκι της αναλυτικότητας θα το περάσει επίσης καλύτερα ο Sharp από τον JVC.

Πριν ο Κώστας Παπαγεωργίου αναρωτήθηκε αν και πως μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι ο Sharp κάνει καλύτερη διαχείριση φωτεινότητας από τον JVC. Υποστηρίζει μάλιστα ότι δεν υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσουμε! Έλεος! Δηλαδή, δεν αναρωτήθηκε κανείς εδώ μέσα ΠΩΣ γίνεται ο JVC να έχει το διπλό on/off contrast από τον Sharp, αλλά ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να έχει τρεις φορές τουλάχιστον λιγότερο ANSI contrast;!

Απλά, ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ, ο JVC έχει πολύ εντονότερο το φαινόμενο του φωτοστέφανου από ότι ο Sharp, έτσι στο πατερνάκι της σκακιέρας όπου μετριέται το ANSI contrast, το φως από τα λευκά κουτάκια ξεχύνεται στα μαύρα και τα ξεθωριάζει, μειώνοντας δραματικά το ANSI contrast. Το ίδιο φαινόμενο, του φωτοστέφανου δηλαδή, μπορούμε πολύ ευκολότερα να το αντιληφθούμε στο πατερνάκι 720p_title3_21 του DVE HD-DVD, όπου έχουμε ένα λευκό τετράγωνο 100 IRE που καλύπτει περίπου το 20% του πάνελ σε μαύρο φόντο. Εκεί είναι πανεύκολο να διαπιστώσει κάποιος που είναι ακόμα και τυφλός, ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΥΡΗ θα είναι η περιοχή του μαύρου φόντου που συνορεύει με το λευκό τετράγωνο στον Sharp από ότι στον JVC. Αυτό είναι κατά την ταπεινή μου άποψη σωστή διαχείριση φωτεινότητας ενός προβολέα, και σε αυτό αναφέρεται ο Κώστας Κεφάλας.

Το φαινόμενο του φωτοστέφανου που συνδέεται άρρηκτα με το ANSI contrast, παίζει με τη σειρά του δραματικό ρόλο στο ΠΟΣΟ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ θα είναι ένας προβολέας. Γι’ αυτό φυσικά ο Greg Rogers παραδέχεται ότι ο Sharp 21000 είναι περισσότερο τρισδιάστατος από τον JVC HD100, άρα εξ ορισμού και από τον HD1, γιατί εξακολουθεί να διατηρεί την απόλυτη κορυφή στο ANSI contrast.

Ο Στρατηγός μας αναρωτήθηκε πιο πριν πως γίνεται όλες αυτές τις αρετές να μην τις δείχνει ο Sharp σε παράλληλη θέαση με τον JVC. Σε μια τέτοια σύγκριση δύο προβολέων, επηρεάζεται ΠΑΝΤΑ περισσότερο ο προβολέας με τη λιγότερη φωτεινότητα, ας μην ξεχνάμε ότι ο Sharp στο High Contrast Mode αποδίδει λιγότερα από τα μισά ANSI lumens σε σχέση με τον JVC. Αν υπήρχε η δυνατότητα όμως ενός συρόμενου παραβάν ανάμεσα στις δύο οθόνες, έτσι ώστε το φως του ενός να μην επηρεάζει την εικόνα του άλλου, τότε Στρατηγέ μου θα έβλεπες πόσα απίδια βάζει ο σάκκος!!!

Επίσης, απόλυτα λογικό είναι ότι ο JVC θα κερδίσει τις εντυπώσεις στα φωτεινά πλάνα, μια και θυμίζει πραγματικό φάρο σε σχέση με τον Sharp με εντελώς κλειστή ίριδα. Όπως λέει και ο Κώστας Κεφάλας, είναι ένας προβολέας φτιαγμένος από την αρχή για να εντυπωσιάσει την συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών. Άλλο όμως αυτό και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ το πώς θα περάσουν οι δύο προβολείς ολόκληρη τη σειρά από τα πατερνάκια του DVE HD-DVD.

Αυτά τα ολίγα από εμένα, μια και δεν πρόκειται να επανέλθω στο θέμα. Σέβομαι απόλυτα τη διαφορετική άποψη του κάθε μέλους, πιστεύω άλλωστε ότι τη μεγαλύτερη σημασία έχει το να είναι ευχαριστημένος κάποιος με την εικόνα που έχει στον χώρο του. Αν αυτό που βλέπει τον ικανοποιεί και τον γεμίζει, όλα καλά, ας μην ψάχνεται περαιτέρω!

Καλή συνέχεια σε όλους…
 
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!
Καλως τον Παναγιωτη!
Χρειαζοταν αναφορα στον 21000 για να ξετρυπωσεις απο το λαγουμι σου; :D
Ενιγουει, καλη συνεχεια!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas kefalas
Mα εγω δεν διαφωνω στο τι αρεσει στον καθε ενα και τι θελει να παρει...
Καλα κανει και αγοραζει αυτο που του αρεσει .....και ειναι σωστο....

Αλλο ομως ειναι το υποκειμενικο και αλλο το αντικειμενικα σωστο....
Εσεις μιλατε με το τι σας αρεσει ενω εγω οχι....

Έχω μια απορία. Γιατί εκφράζεσαι σε 3ο πρόσωπο; Εσύ δεν αγοράζεις αυτό που θέλεις; Γιατί αν όχι, με αυτή τη λογική δεν θα έπαιρνες ποτέ προβολέα.

Αλλο τι βλεπω σπιτι μου και αλλο τι λεω στον κοσμο....
Συνηθως εδω μεσα γραφετε οτι το καλυτερο ειναι αυτο που εχουμε αγορασει.


Ετσι μπραβο.....
Σημασια εχει οτι βλεπεις οτι ειναι καλυτερος ο sharp απο τον jvc στις παραμετρους εικονας.......Το οτι σου αρεσει το αποτελεσμα του jvc ειναι αλλο που κολαει ποιο πολυ στο γουστο σου.....

Μα δεν είπε αυτό. Είπε απλά ότι στις μετρήσεις είναι καλύτερος. Και μη μου πεις ρε Κώστα πάλι ότι τα patterns δείχνουν την αλήθεια, γιατί θα συμφωνήσω σε αυτό, αλλά θα σου επιστήσω την προσοχή και σε κάτι άλλο πολύ σημαντικό...

Ο SHARP, ο Marantz, οι SONY μπορεί να έχουν ένα πολύ καλό Color Managment αλλά ως εκεί. Θα φθάσουν σε ένα σημείο και μετά τέλος. Ο JVC από την άλλη δεν εξοπλίζεται με ένα τέτοιο σύστημα αλλά αυτό είναι και το μοναδικό του μειονέκτημα. Ο συνδυασμός του δε με έναν καλό scaler ξεπερνά τα όποια προβλήματα και όχι μόνο.


Μα δεν ξεπερναει τα προβληματα....
1)Δινεις 3 χιλιαρικα ακομα για να κανεις κατι το οποιο θα επρεπε να το εχει..!
2)Συγκλιση και ανομοιομορφια πανελ δεν μπορεις να διορθωσεις..που ισως να γινετε και χειροτερη με την χρηση....
3)Εισαι καθε τρεις και λιγο για την διορθωση gamma....!!!!!!
4)Παλετα χρωματος περιοριζμενη η οποια δεν φτιαχνετε


Αυτο που μας δινει σωστη εικονα ειναι τα patterns γι'αυτο υπαρχουν....
Ειναι η βαση για καλη απεικονιση....αλλιως θα επαιζε ο καθε ενας οπως θελει..
Ουτε 16-235 θα υπηρχε ..ουτε 2.2 gamma...κ.λ.π.


Μα την ίδια όμως λογική πρέπει να θέσουμε και κάποιους περιορισμούς κόστους.

To δίλημα έχει ως εξής: Αγοράζουμε κάποιον από τους Marantz, SONY, SHARP με τα όποια πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα έχουν αλλά με πιο ισορροπημένη εικόνα, ή αγοράζουμε τον HD-1 πακέτο με έναν Lumagen ή έναν Crystallio?

Και μόνο έτσι αν θέλεις θα συζητήσουμε για σύγκριση. Γιατί όπως και να το κάνουμε, δεν μπορεί να συγκρίνουμε έναν προβολέα των 4500 ευρώ, με άλλους που ξεκινούν από 8000 ευρώ και καταλήγουν στα 12.000 ! ! !

α)sharp
β)sony

Τον marantz δεν τον εχω δει....

Για μενα προσωπικα δεν παιζει εικονα ο jvc hd1
Για να τον εχω σπιτι και να βλεπω καμια ταινια να περναω την ωρα μου ΝΑΙ ειναι μια χαρα.....βλεπω και σε πολυ χειροτερους προβολεις,δεν εχω προβλημα...
Ο JVC δεν ειναι προβολεας αναφορας σε τιποτα.....(εκτος μαυρου)
Αν μπορεις να το καλαβεις αυτο ειναι μια αρχη.....
Εκτος και αν εχουν καποιο στοιχειο αναφορας και δεν το ειδα....!!!!!!!
 
Παναγιωτη θα σου ελεγα οτι χαρηκα που σε ξαναειδα να γραφεις, αλλα δυστυχως δεν μου το επιτρεπεις αφου στο ιδιο κειμενο μας "αποχαιρετας" κιολας......

Anyway, καλοριζικος και ο sharp ..;)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC

Απόσπασμα:
....
Ο JVC δεν ειναι προβολεας αναφορας σε τιποτα.....(εκτος μαυρου)
Αν μπορεις να το καλαβεις αυτο ειναι μια αρχη.....
Εκτος και αν εχουν καποιο στοιχειο αναφορας και δεν το ειδα....!!!!!!!

Τελειως ενημερωτικα, ο JVC HD-100 αποτελει τον νεο προβολεα αναφορας του Greg Rogers, οτι και αν σημαινει αυτο...
 
Απάντηση: Re: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.

Αρχική Δημοσίευση από kostas kefalas
Και βεβαια....και ειναι οφθαλμοφανες....
Με τα patterns βλεπεις επακριβος ποσο χανει ο ενας και ποσο ο αλλος.

Πάλι απαντάς όπως αγαπάς. Εγώ σε ρώτησα αν μπορείς να το δεις σε θέαση, εννοώντας βέβαια απλά ΤΑΙΝΙΕΣ!

Όμως δυστυχώς βλέπω ότι δεν θέλεις να πάμε παρακάτω. Αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια πράγματα.


Στα patterns εισαι ακριβης....
Κατα τηνθεαση ταινιων βλεπεις το ημιση του προβληματος..αλλα το βλεπεις.


Ειμαι κατα της αυτοματης ιριδας....ανεκαθεν.

Άρα λοιπόν δε βλέπεις τα προβλήματα αυτής... Εμένα προσωπικά με ενοχλούν...
Τα μπερδεψες....
Ισα-ισα επειδη βλεπω κουκουρουκου εικονα με την αυτοματη ιριδα δεν μου αρεσει .....γ´'αυτο λεω ειμαι κατα της αυτοματης ιριδας.


Κανενα μηχανακι δεν χρειαζεται να το ρυθμισεις τοσο σωστα ωστε να δεις αν μπορει να παιξει η οχι....!!!!!Βλεπεις της δυνατοτητες του....


Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω κάθετα. Μπορείς να πάρεις μια καλή ιδέα, αναλόγως της εμπειρίας σου, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις ένα τελικό ασφαλές συμπέρασμα...

Νομιζω οτι μετα απο την παροδο τοσων χρονων να εχω μια μικρη εμπειρια ωστε να μπορω να κρινω ενα μηχανακι που μπορει να φτασει....
Στο 100" ισως οχι αλλα μεχρι το 97% ναι..!!!!;):drummer:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC

Τελειως ενημερωτικα, ο JVC HD-100 αποτελει τον νεο προβολεα αναφορας του Greg Rogers, οτι και αν σημαινει αυτο...

Ασε να τον δουμε ......

Και εκτος αυτου μιλας για τον καινουριο jvc....
 
Απάντηση: Re: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.

M αρεσει το μαυρο τους και η απουσια pixel ειπα (παντα για 9ιντσο, αντε και κανα καλο 8ιντσο μεχρι 100 ιντσες φυσικα) , οχι εν γενει η εικονα τους.
Απλα αυτα τα 2, ειναι για μενα τα βασικοτερα...
Ναι βρε καταλαβα....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.

Μάλιστα. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω Στρατηγέ μου, πώς ενώ δέχεστε ότι ο Sharp 21000 περνάει καλύτερα τη μεγάλη πλειοψηφία από τα πατερνάκια αναφοράς από ότι ο JVC HD1, στο τέλος ο JVC καταλήγει καλύτερος σαν προβολέας από τον Sharp!

Π.χ., εσύ Στρατηγέ μου δέχεσαι ότι ο Sharp έχει καλύτερη ευκρίνεια από τον JVC.

Και ο Τάκης Σωτηρόπουλος δέχτηκε πιο πριν στο θέμα ότι το πατερνάκι της αναλυτικότητας θα το περάσει επίσης καλύτερα ο Sharp από τον JVC.

Πριν ο Κώστας Παπαγεωργίου αναρωτήθηκε αν και πως μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι ο Sharp κάνει καλύτερη διαχείριση φωτεινότητας από τον JVC. Υποστηρίζει μάλιστα ότι δεν υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσουμε! Έλεος! Δηλαδή, δεν αναρωτήθηκε κανείς εδώ μέσα ΠΩΣ γίνεται ο JVC να έχει το διπλό on/off contrast από τον Sharp, αλλά ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να έχει τρεις φορές τουλάχιστον λιγότερο ANSI contrast;!

Απλά, ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ, ο JVC έχει πολύ εντονότερο το φαινόμενο του φωτοστέφανου από ότι ο Sharp, έτσι στο πατερνάκι της σκακιέρας όπου μετριέται το ANSI contrast, το φως από τα λευκά κουτάκια ξεχύνεται στα μαύρα και τα ξεθωριάζει, μειώνοντας δραματικά το ANSI contrast. Το ίδιο φαινόμενο, του φωτοστέφανου δηλαδή, μπορούμε πολύ ευκολότερα να το αντιληφθούμε στο πατερνάκι 720p_title3_21 του DVE HD-DVD, όπου έχουμε ένα λευκό τετράγωνο 100 IRE που καλύπτει περίπου το 20% του πάνελ σε μαύρο φόντο. Εκεί είναι πανεύκολο να διαπιστώσει κάποιος που είναι ακόμα και τυφλός, ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΥΡΗ θα είναι η περιοχή του μαύρου φόντου που συνορεύει με το λευκό τετράγωνο στον Sharp από ότι στον JVC. Αυτό είναι κατά την ταπεινή μου άποψη σωστή διαχείριση φωτεινότητας ενός προβολέα, και σε αυτό αναφέρεται ο Κώστας Κεφάλας.

Το φαινόμενο του φωτοστέφανου που συνδέεται άρρηκτα με το ANSI contrast, παίζει με τη σειρά του δραματικό ρόλο στο ΠΟΣΟ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ θα είναι ένας προβολέας. Γι’ αυτό φυσικά ο Greg Rogers παραδέχεται ότι ο Sharp 21000 είναι περισσότερο τρισδιάστατος από τον JVC HD100, άρα εξ ορισμού και από τον HD1, γιατί εξακολουθεί να διατηρεί την απόλυτη κορυφή στο ANSI contrast.

Ο Στρατηγός μας αναρωτήθηκε πιο πριν πως γίνεται όλες αυτές τις αρετές να μην τις δείχνει ο Sharp σε παράλληλη θέαση με τον JVC. Σε μια τέτοια σύγκριση δύο προβολέων, επηρεάζεται ΠΑΝΤΑ περισσότερο ο προβολέας με τη λιγότερη φωτεινότητα, ας μην ξεχνάμε ότι ο Sharp στο High Contrast Mode αποδίδει λιγότερα από τα μισά ANSI lumens σε σχέση με τον JVC. Αν υπήρχε η δυνατότητα όμως ενός συρόμενου παραβάν ανάμεσα στις δύο οθόνες, έτσι ώστε το φως του ενός να μην επηρεάζει την εικόνα του άλλου, τότε Στρατηγέ μου θα έβλεπες πόσα απίδια βάζει ο σάκκος!!!

Επίσης, απόλυτα λογικό είναι ότι ο JVC θα κερδίσει τις εντυπώσεις στα φωτεινά πλάνα, μια και θυμίζει πραγματικό φάρο σε σχέση με τον Sharp με εντελώς κλειστή ίριδα. Όπως λέει και ο Κώστας Κεφάλας, είναι ένας προβολέας φτιαγμένος από την αρχή για να εντυπωσιάσει την συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών. Άλλο όμως αυτό και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΟ το πώς θα περάσουν οι δύο προβολείς ολόκληρη τη σειρά από τα πατερνάκια του DVE HD-DVD.

Αυτά τα ολίγα από εμένα, μια και δεν πρόκειται να επανέλθω στο θέμα. Σέβομαι απόλυτα τη διαφορετική άποψη του κάθε μέλους, πιστεύω άλλωστε ότι τη μεγαλύτερη σημασία έχει το να είναι ευχαριστημένος κάποιος με την εικόνα που έχει στον χώρο του. Αν αυτό που βλέπει τον ικανοποιεί και τον γεμίζει, όλα καλά, ας μην ψάχνεται περαιτέρω!

Καλή συνέχεια σε όλους…

Χάρηκα πολυ που ξαναγράφεις εδω Παναγιώτη.Ελπίζω να επανέλθεις σύντομα σε κάποια απο τα υπόλοιπα ,πολλά και ενδιαφέροντα θέματα του club, απο την στιγμή που όπως λες δεν θα επανέλθεις σε αυτο το θέμα.... -bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC

Ασε να τον δουμε ......

Και εκτος αυτου μιλας για τον καινουριο jvc....

..ο οποιος περαν του μεγαλυτερου On/off contrast ,του ακομα πιο διευρυμένου χρωμ. τριγωνου και την δυνατοτητα ρυθμισης gamma, ειναι ουσιαστικά το ιδιο μηχανημα (hardware, software, φακος, λαμπα) ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.

Το φαινόμενο του φωτοστέφανου που συνδέεται άρρηκτα με το ANSI contrast, παίζει με τη σειρά του δραματικό ρόλο στο ΠΟΣΟ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ θα είναι ένας προβολέας. Γι’ αυτό φυσικά ο Greg Rogers παραδέχεται ότι ο Sharp 21000 είναι περισσότερο τρισδιάστατος από τον JVC HD100, άρα εξ ορισμού και από τον HD1, γιατί εξακολουθεί να διατηρεί την απόλυτη κορυφή στο ANSI contrast.

Κατσε ......
παραδέχεται ότι ο Sharp 21000 είναι περισσότερο τρισδιάστατος από τον JVC HD100.....
Ο θεμα......!!!!!!!!

Τακη τι εγινε η αναφορα.....?
Μην μου πεις οτι ειναι και καλυτερος σε συγκλιση-ομοιομορφια

Αστο Τακη....
Η θα λεμε τα συκα-συκα η αστο καλυτερα.....
Πες ....μου αρεσει ο jvc και τελος....και ασε την πιστοτητα εικονας
 
Ούτε εγώ έχω σκοπό να συνεχίσω άλλο αυτή τη συζήτηση γιατί απλά δεν είναι συζήτηση, είναι κάτι άλλο.
Θα απαντήσω λοιπόν πιό πολύ για να τιμήσω έναν καλό φίλο απ' τα παλιά, τον Παναγιώτη, και να μην δοθεί η λάθος εντύπωση οτι αδιαφόρησα.
Λοιπόν, το πόσα απίδια παίρνει ο σάκος Παναγιώτη το είδα όταν οι προβολείς έπαιζαν μιά ο ένας και μιά ο άλλος καλύπτωτας εναλάξ το φακό του καθενός, άρα ο φωτεινός δεν επειρέαζε το σκοτεινό.
Βεβαίως το οτι εγώ δεν έκοψα φλέβες για τον 21000 δεν σημαίνει κάτι.
Επειδή επικαλέστηκες τον Greg Rogers φαντάζομαι θα διάβασες όλο το review άρα θα ξέρεις και την άποψή του για τον "άχρηστο", σύμφωνα με την άποψη μερικών εδώ μέσα, HD100, γιατί απομονώνοντας μιά φράση βγαίνουν λάθος συμπεράσματα.
Κι επειδή έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω θα το πώ άλλη μιά φορά κι όποιος θέλει καταλαβαίνει, όποιος δεν θέλει τι να κάνουμε;
Δεν αγόρασα τον HD1 για τα χρώματά του ούτε για την ευκρίνειά του ούτε για την ομοιομορφία του ούτε για τη σύγκλισή του ούτε....ούτε... ούτε...
Τον αγόρασα για το 15000:1 native contrast και γιά ότι αυτό συνεπάγεται, πολύ καλό μαύρο και ταυτόχρονα πολύ φώς.
Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο σε μιά εικόνα, για μένα όμως το μαύρο είναι πάνω απ´όλα. Χωρίς μαύρο δεν υπάρχει εικόνα. Για μένα, ξεκαθαρίζω.
Και τονίζω το "για μένα" επειδή εγώ εδώ μέσα γράφω τις δικές μου απόψεις και τα δικά μου γούστα και προτιμήσεις. Δεν είμαι ούτε δάσκαλος ούτε ειδικός, ούτως ή άλλως δεν μου το επιτρέπουν και οι γνώσεις μου.
Αρα γράφω και θα γράφω αυτό που αρέσει σ´εμένα γιατί αυτό ξέρω, αυτό γνωρίζω ρε παιδί μου.
Γι' αυτό το λόγο βεβαίως δεν έχω πεί και ποτέ μα ποτέ οτι "εγώ ξέρω να βλέπω" και, το κυριότερο, δεν έχω πεί ποτέ και σε κανέναν "εσύ δεν βλέπεις". Άλλοι το κάνουν αυτό, και μάλιστα επανειλλημένα.
Αυτοί λοιπόν ας μας πούν και πιό είναι "το σωστό" και πιό "το λάθος". Μην περιμένετε από μένα, γι´αυτό λοιπόν μην μου τη λέτε συνεχώς επειδή δεν γράφω το σωστό αλλα αυτό που αρέσει σ' εμένα. Αυτά ξέρω αυτά γράφω.
Σε άλλους ανήκει η έδρα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.

Κατσε ......
παραδέχεται ότι ο Sharp 21000 είναι περισσότερο τρισδιάστατος από τον JVC HD100.....
Ο θεμα......!!!!!!!!

Τακη τι εγινε η αναφορα.....?
Μην μου πεις οτι ειναι και καλυτερος σε συγκλιση-ομοιομορφια

Αστο Τακη....
Η θα λεμε τα συκα-συκα η αστο καλυτερα.....
Πες ....μου αρεσει ο jvc και τελος....και ασε την πιστοτητα εικονας

Ενταξει ρε Κωστα, τον χαβα σου εσυ...

Να τα ξαναπω μηπως επιτελους καταλαβεις:
-ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ
-ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ
-ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ
-ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΡΑΣΤ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΜΕ ΟΝ/ΟFF ΚΑΤΩ ΤΟΥ 1/10.000 ΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ

Εσυ, παλι εχεις αλλα κριτήρια..
Σεβαστον, αλλα μην λεμε τα ιδια και τα ιδια συνεχεια!
Με το ζορι να συμφωνήσω μαζι σου;
 
Δεν αγόρασα τον HD1 για τα χρώματά του ούτε για την ευκρίνειά του ούτε για την ομοιομορφία του ούτε για τη σύγκλισή του ούτε....ούτε... ούτε...
Τον αγόρασα για το 15000:1 native contrast και γιά ότι αυτό συνεπάγεται, πολύ καλό μαύρο και ταυτόχρονα πολύ φώς.
Τι ποιο ωραιο απο αυτο ρε Μπαμπινο....
Μακαρι να ακολουθουσαν και αλλοι αυτο το στυλ .....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: σύγκριση μεταξυ Sony W200 και JVC HD-1.

Ενταξει ρε Κωστα, τον χαβα σου εσυ...

Να τα ξαναπω μηπως επιτελους καταλαβεις:
-ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ
-ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ
-ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ
-ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΡΑΣΤ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΜΕ ΟΝ/ΟFF ΚΑΤΩ ΤΟΥ 1/10.000 ΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ

Εσυ, παλι εχεις αλλα κριτήρια..
Σεβαστον, αλλα μην λεμε τα ιδια και τα ιδια συνεχεια!
Με το ζορι να συμφωνήσω μαζι σου;
Ναπεις οτι γουσταρεις αυτο ....οχι να βγαζουμε μηχανηματα χειροτερα που στην ουσια εχουν ποιο πολλα συν απο πλην
 
Ούτε εγώ έχω σκοπό να συνεχίσω άλλο αυτή τη συζήτηση γιατί απλά δεν είναι συζήτηση, είναι κάτι άλλο.
Θα απαντήσω λοιπόν πιό πολύ για να τιμήσω έναν καλό φίλο απ' τα παλιά, τον Παναγιώτη, και να μην δοθεί η λάθος εντύπωση οτι αδιαφόρησα.
Λοιπόν, το πόσα απίδια παίρνει ο σάκος Παναγιώτη το είδα όταν οι προβολείς έπαιζαν μιά ο ένας και μιά ο άλλος καλύπτωτας εναλάξ το φακό του καθενός, άρα ο φωτεινός δεν επειρέαζε το σκοτεινό.
Βεβαίως το οτι εγώ δεν έκοψα φλέβες για τον 21000 δεν σημαίνει κάτι.
Επειδή επικαλέστηκες τον Greg Rogers φαντάζομαι θα διάβασες όλο το review άρα θα ξέρεις και την άποψή του για τον "άχρηστο", σύμφωνα με την άποψη μερικών εδώ μέσα, HD100, γιατί απομονώνοντας μιά φράση βγαίνουν λάθος συμπεράσματα.
Κι επειδή έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω θα το πώ άλλη μιά φορά κι όποιος θέλει καταλαβαίνει, όποιος δεν θέλει τι να κάνουμε;
Δεν αγόρασα τον HD1 για τα χρώματά του ούτε για την ευκρίνειά του ούτε για την ομοιομορφία του ούτε για τη σύγκλισή του ούτε....ούτε... ούτε...
Τον αγόρασα για το 15000:1 native contrast και γιά ότι αυτό συνεπάγεται, πολύ καλό μαύρο και ταυτόχρονα πολύ φώς.

Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο σε μιά εικόνα, για μένα όμως το μαύρο είναι πάνω απ´όλα. Χωρίς μαύρο δεν υπάρχει εικόνα. Για μένα, ξεκαθαρίζω.
Και τονίζω το "για μένα" επειδή εγώ εδώ μέσα γράφω τις δικές μου απόψεις και τα δικά μου γούστα και προτιμήσεις. Δεν είμαι ούτε δάσκαλος ούτε ειδικός, ούτως ή άλλως δεν μου το επιτρέπουν και οι γνώσεις μου.
Αρα γράφω και θα γράφω αυτό που αρέσει σ´εμένα γιατί αυτό ξέρω, αυτό γνωρίζω ρε παιδί μου.
Γι' αυτό το λόγο βεβαίως δεν έχω πεί και ποτέ μα ποτέ οτι "εγώ ξέρω να βλέπω" και, το κυριότερο, δεν έχω πεί ποτέ και σε κανέναν "εσύ δεν βλέπεις". Άλλοι το κάνουν αυτό, και μάλιστα επανειλλημένα.
Αυτοί λοιπόν ας μας πούν και πιό είναι "το σωστό" και πιό "το λάθος". Μην περιμένετε από μένα, γι´αυτό λοιπόν μην μου τη λέτε συνεχώς επειδή δεν γράφω το σωστό αλλα αυτό που αρέσει σ' εμένα. Αυτά ξέρω αυτά γράφω.
Σε άλλους ανήκει η έδρα.


Ολα κατανοητα. Αυτο που δεν μπορω να χωνεψω με τιποτα ομως , ειναι που εχεις συνδεσει ετσι αυθαίρετα , το οποιο σχολιο για τον JVC , σαν σχολιο απεναντι στην αγορα σου και το τι σου αρεσει ......
Πιστευω οτι το εχεις παρει καπως στραβα αυτο , η οτι μονος σου τα μπερδευεις :o
 
Ολα κατανοητα. Αυτο που δεν μπορω να χωνεψω με τιποτα ομως , ειναι που εχεις συνδεσει ετσι αυθαίρετα , το οποιο σχολιο για τον JVC , σαν σχολιο απεναντι στην αγορα σου και το τι σου αρεσει ......
Πιστευω οτι το εχεις παρει καπως στραβα αυτο , η οτι μονος σου τα μπερδευεις :o
Συμφωνω...
Και οχι μονο για τον Μπαμπη αλλα σε ολους που τον εχουν παρει και διαβαζουν το θεμα...