Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

α7rII+16-35/4 @f/4, 23mm, aps-c crop mode (18MP)
vs
X-Τ1+23/1.4 @f/4

b1839cbc26214de485547556e9bd4f39


http://www.dpreview.com/forums/thread/3896603
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Ο αριστερός συνδυασμός σκάλες καλύτερος από τον δεξιό...
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Ο αριστερός συνδυασμός σκάλες καλύτερος από τον δεξιό...

Εντάξει λογικό είναι, μιλάμε για έναν αισθητήρα σκάλες ανώτερο από αυτό της Fuji...όσο καλή και αν είναι η Fuji δεν μπορεί να συναγωνιστεί σε καμία περίπτωση το ''τέρας'' A7RII....εδώ που τα λέμε σχεδόν καμία μηχανή FF δεν μπορεί να συναγωνιστεί την A7RII.....
 
Απάντηση: Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Ο αριστερός συνδυασμός σκάλες καλύτερος από τον δεξιό...

Αυτό είναι για το "Πού πάει η χώρα" βρε Γιώργο!! :flipout:

Εντάξει λογικό είναι, μιλάμε για έναν αισθητήρα σκάλες ανώτερο από αυτό της Fuji...όσο καλή και αν είναι η Fuji δεν μπορεί να συναγωνιστεί σε καμία περίπτωση το ''τέρας'' A7RII....εδώ που τα λέμε σχεδόν καμία μηχανή FF δεν μπορεί να συναγωνιστεί την A7RII.....

Λογικό, φυσικοί νόμοι απο τη μία, εντελώς νέα τεχνολογία απο την άλλη!
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Η αναλυτικότητα του φακού δεν παίζει κανένα ρόλο; Είναι δηλαδή μόνο θέμα αισθητήρα; (Νομίζω όχι).

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αυτό είναι για το "Πού πάει η χώρα" βρε Γιώργο!! :flipout:

:flipout:
Σωστό, αν ήμασταν όμως στο Γενάρη. Μετά με τα δημοψηφίσματα και τα κλεισίματα των τραπεζών, σαν να μην μας τα λέει καλά η σόνυ... :flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

φαντάζομαι ότι έγινε κι ένα καλό downsizing

Σε crop mode ήταν η α7rII, που σημαίνει aps-c ανάλυσης 18MP έναντι aps-c ανάλυσης 16MP της X-T1.
Η σύγκριση δεν είναι με τα 42MP σε ff mode της α7rII ώστε να χρειάζεται downsizing.

Μάλιστα η σύγκριση έγινε με σταθερό φακό στην X-T1, τον XF23/1.4 που θεωρείται ένας από τους καλύτερους φακούς της Fuji.
Στη Sony χρησιμοποιήθηκε zoom φακός, ο FE16-35/4, και μάλιστα τέρμα ανοιχτός στο f/4.
Ταυτόχρονα, η σταθεροποίηση στην α7rII ξεχάστηκε στο ON, ενώ ήταν η μηχανή σε τρίποδο.

Με αυτές τις συνθήκες δεν περίμενα να είναι τόσο αισθητό το προβάδισμα του crop mode της α7rII.
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Η αναλυτικότητα του φακού δεν παίζει κανένα ρόλο; Είναι δηλαδή μόνο θέμα αισθητήρα; (Νομίζω όχι).


Ο Fuji XF23/1.4 είναι από τους καλύτερους φακούς της εταιρίας, και στο κέντρο στο f/4 προσφέρει τη μέγιστη ανάλυσή του.
Ο Sony FE16-35/4 ναι μεν πολύ καλός ακόμη και τέρμα ανοιχτός, αλλά δεν προσφέρει εκεί τη μέγιστη ανάλυση, αλλά στο f/5.6.
Επιφάνεια αισθητήρα έχουμε ίδια και στις δύο περιπτώσεις και ανάλυση σχεδόν ίδια.

Αν υπήρχε τρόπος να μπει o σταθερός φακός της Fuji πάνω στην α7rII ή π.χ. ο Zeiss Batis 25/2, το αποτέλεσμα της α7rII θα ήταν ακόμη καλύτερο.

Τροχοπέδη στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο αισθητήρας κι επεξεργαστής από τη μεριά της Fuji, και ο zoom φακός από τη μεριά της Sony.
 
Versus

Οι δευτεροκλασάτες εταιρείες στην φωτογραφία θέλοντας να ανταγωνιστούν τις canon-nikon αφού δεν μπορούν στην φωτογραφία μας τρέλαναν με προδιαγραφές επαγγελματικών βιντεοκάμερων στην φωτογραφικές.
Τι εννοείς "δεν μπορούν στη φωτογραφία" και πότε προέκυψε ο όρος δευτεροκλασάτες εταιρείες; Με τι κριτήριο κρίνεις την "κλάση" μιας εταιρείας; Λίγο αφοριστικό αυτό...
 
Απάντηση: Canon 5D IV

Εννοώ το αυτονόητο . Οι πρώτες μάρκες σε πωλήσεις και αξεσουάρ για όσους ασχολούνται με φωτογραφία είναι όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους οι canon-nikon . Οι υπολοιποι έπονται ακόμη και αν έχουν σε αρκετά επιμέρους σημεία πολύ καλύτερη απόδοση . Και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους (αξιοπιστία,αντοχή,φακοί,αξεσουάρ,μεταπώληση,εργονομία κτλ κτλ).
 
Re: Απάντηση: Canon 5D IV

Εννοώ το αυτονόητο . Οι πρώτες μάρκες σε πωλήσεις και αξεσουάρ για όσους ασχολούνται με φωτογραφία είναι όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους οι canon-nikon . Οι υπολοιποι έπονται ακόμη και αν έχουν σε αρκετά επιμέρους σημεία πολύ καλύτερη απόδοση . Και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους (αξιοπιστία,αντοχή,φακοί,αξεσουάρ,μεταπώληση,εργονομία κτλ κτλ).
Δεν με πείθεις γιατί:

1. Βάζεις τα νούμερα των πωλήσεων ως κριτήριο "κλάσης". Πρόσεξε όμως τι γίνεται τώρα:
- Οι dslr ως τεχνολογία βρίσκονται σε σταθερή κάθοδο πωλήσεων
- Οι mirrorless είναι πολύ νέα τεχνολογία και θα ήταν εξωπραγματικό να είχαν ξεπεράσει σε πωλήσεις τις 50ρες πλέον CaNikon μέσα σε 6 χρόνια παρουσίας στο χώρο (με την πρώτη full frame mirrorless να έχει μόλις 3 χρόνια ζωής). Υπάρχει άνθρωπος που θα περίμενε κάτι άλλο; Μιλάμε για ένα ώριμο σύστημα σε σχέση με ένα που τώρα γεννήθηκε. Αν λοιπόν το κριτήριό σου είναι οι πωλήσεις, τι θα αξιώνεις όταν οι mirrorless ξεπεράσουν τις dslr σε πωλήσεις; χμμ...

2. Αυτοακυρώνεσαι όταν από τη μια λες "δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις CaNikon στη φωτογραφία" και από την άλλη λες "έχουν σε αρκετά σημεία πολύ καλύτερη απόδοση". Επίσης:
- αξιοπιστία & αντοχή: Όλες μα όλες οι εταιρείες έχουν τα προβλήματά τους, ασχέτως τεχνολογίας. Το αν κάποιες αντέχουν περισσότερο στη χρήση, είναι γιατί έχουν κατασκευαστεί ακριβώς για πιο σκληρή χρήση. Επομένως είναι άκυρο να ψάχνουμε αντοχή σε μία Α7 σε σχέση με μία 5DMk4 όταν από κατασκευής διαφέρουν πολύ.
- φακοί: καλά αυτό πλέον είναι παλιό αστείο. Ο επαγγελματίας μπορεί να κάνει τη δουλειά του με πάρα πολλούς φακούς και αν το αποτέλεσμα κρίνεται από τον φακό, τότε πάρε τον Canon και δούλεψέ τον στη Sony με όλες πλέον τις λειτουργίες διαθέσιμες. Πάντως η Sony, αν και φρεσκότατη στο χώρο των φακών, έχει βγάλει τη σειρά G-Master που είτε το θέλουν κάποιοι, είτε όχι, έχουν αφήσει αρκετά πίσω πλέον τους αντίστοιχους φακούς της CaNikon. Δες λίγο τα αποτελέσματα των πρώτων 24-70 f2.8, 85 f1.4 και 70-200 f2.8, αλλά και του 55 f1.8, είναι απίστευτοι φακοί! Αν πάραυτα δεν βρίσκεις (ακόμα) κάποιον native, κάνεις άνετα τη δουλειά σου με τρίτης εταιρείας, για την ακρίβεια με οποιοδήποτε φακό κυκλοφορεί τα τελευταία 150 χρόνια...
- εργονομία: απόλυτα υποκειμενικό (αν και μόλις πρόσφατα η Nikon έβαλε αξιοπρεπές grip στην D750)
- μεταπώληση: ποιός άραγε θα δώσει 1500-1800 για σώμα με τεχνολογία 5 χρόνων πριν; χμμ... (για φακούς αλλάζει το πράγμα αλλά ήδη το αναλύσαμε και αυτό)

*σίγουρα οι ακάθρεφτες έχουν πολύ δρόμο ακόμα στην εξέλιξή τους αλλά είναι το μέλλον στη φωτογραφία, σε αντίθεση με τις dslr που αργοπεθαίνουν (και αυτό θα γίνει στις CaNikon αν δεν μπουν δυναμικά στις επαγγελματικές ακάθρεφτες). 'Ηδη εμφανίστηκε η πρώτη ακάθρεφτη μεσαίου φορμά (Hasselblad X1D).
 
Απάντηση: Canon 5D IV

Δεν τα έγραψα για να σε πείσω , την γνώμη μου έγραψα. Και διαφωνούμε στα περισσότερα. Το είπα και πριν ότι ο καθένας μας έχει την γνώμη του.
Για να τα αναλύσω ένα προς ένα που διαφωνώ θα γράψω σεντόνι και δεν έχω κουράγιο και χρόνο. Μόνο από κοντά γίνονται τέτοιες κρασο-αναλύσεις :ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Canon 5D IV

Δεν τα έγραψα για να σε πείσω , την γνώμη μου έγραψα. Και διαφωνούμε στα περισσότερα. Το είπα και πριν ότι ο καθένας μας έχει την γνώμη του.
Για να τα αναλύσω ένα προς ένα που διαφωνώ θα γράψω σεντόνι και δεν έχω κουράγιο και χρόνο. Μόνο από κοντά γίνονται τέτοιες κρασο-αναλύσεις :ernaehrung004:
Το "δεν με πείθεις" είναι γνωστή διαλεκτική ρήση, μην την παίρνεις κυριολεκτικά. Πάντως, επειδή δεν είμαι fanboy καμμίας εταιρείας, αν αύριο η Canon βγάλει κάτι αξιόλογο σε full frame mirrorless, δεν θα είχα πρόβλημα να αλλάξω από Sony.
 
Re: Canon 5D IV

το αντίθετο δείχνεις. Ειλικρινά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το ακάθρεφτο είναι το απόλυτο μέλλον και ένα αξιοπρεπές παρόν . Το οποίο παρόν μπορεί να είναι άριστο σε πολλούς τομείς και δεν χρειάζεται να τους αναφέρουμε πάλι. Όμως συνεχίζουν να υπάρχουν πολλοί τομείς της φωτογραφίας, όπου ακόμη, το τονίζω το ακόμη, οι ακάθρεφτες, όχι γενικά και αόριστα, αλλά οι σημερινές ακάθρεφτες, δεν είναι οι καλύτερες επιλογές. Ελπίζουμε όλοι ότι τα πράγματα θα συνεχίσουν να βελτιώνονται, όπως είναι η φυσιολογική πορεία των πραγμάτων και σύντομα, πολύ σύντομα, οι dslr να μην έχουν λόγο ύπαρξης.

Αλλά στη φωτογραφία .... ακόμα υπάρχει δρόμος.

Και όσα αναφέρεις για την πτώση των πωλήσεων κλπ. επίσης ισχύουν, όπως επίσης ότι στο επαγγελματικό φωτογραφικό κομμάτι οι canon/nikon είναι οι μοναδικές επιλογές για τους μεγάλους πελάτες. Στη βιντεοσκόπηση φυσικά τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.

Και να τον ακούτε τον μπάρμπα Kosh....
 
Re: Canon 5D IV

Βλάση μιλάω με τα σημερινά δεδομένα. Δεν υποστηρίζω καμία Sony, απλώς δουλεύω με τα προϊόντα της γιατί με βοηθάνε περισσότερο από άλλα για να κάνω αυτά που θέλω. Πέρασαν από τα χέρια μου και full frame dslr αλλά δεν με κέρδισαν. Ήδη ανέφερα ότι οι ακάθρεφτες έχουν ακόμα πολύ δρόμο εξέλιξης αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου ως προς το ποιες είναι οι επιλογές για τους επαγγελματίες. Αλήθεια ποιος ορίζεται επαγγελματίας; Αυτός που καλύπτει τον βιοπορισμό του από τη φωτογραφία (όχι απαραίτητα ο ποιοτικός φωτογράφος). Σε αυτόν τον τομέα δεν μένουμε μόνο στη φωτογράφηση σπορ, άγριας ζωής, γάμου κλπ. αλλά υπάρχουν και τα τοπία, η fine art φωτογραφία, ακόμα και μια ελεϊνή pinhole φωτογραφία μπορεί να σου αποφέρει χρήματα. Γενικά, σε περιπτώσεις όπου η άμεση εστίαση δεν είναι κάτι αναγκαίο, δεν βρίσκω τον λόγο να δουλέψεις υποχρεωτικά με ένα dslr σύστημα, πόσο μάλλον όταν δουλεύεις με τοπία, long exposure κλπ. όπου η Canon, ακόμα και με τις φρέσκιες 5DS είναι χρόνια πίσω σε dynamic range και shadow recovery. Πως άραγε αξιώνεις επαγγελματικό τοπίο εν έτει 2016 με dynamic range που ακόμα και οι APS-C έχουν ξεπεράσει προ ετών; Αναμένω τις επιδόσεις της 5DMk4 σε αυτά τα θέματα αλλά αφού οι 5DS δεν έκαναν την "υπέρβαση", δεν θα φέρει κάτι νέο η 5DMk4...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

με φιλική διάθεση...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Canon 5D IV

Και οι Α7 ειδικά ζηλευτές, και μόνο που είναι FF με μικρό μέγεθος, άριστους αισθητήρες και τοπ βίντεο για κάποιους είναι όχι απλά αρκετό, αλλά μονόδρομος.


Πρεπει καποτε να ευχαριστησουμε τις Canon/Nikon που κρατουν τις dslr σε ενα σοβαρο μεγεθος για επαγγελματικη χρηση.

Δεν θα αντεχα μια μηχανη με το μεγεθος μιας Α7 S,R. Δεν πιανεται αυτη η καμερα αν δεν τις βαλεις προσθηκες.....ημαρτον με τις σμικρυνσεις. Για μενα ακομα και η 5D σε ολες τις τις εκδοσεις ειναι στο οριο του .....μαζεμενου....
 
Re: Canon 5D IV

Πρεπει καποτε να ευχαριστησουμε τις Canon/Nikon που κρατουν τις dslr σε ενα σοβαρο μεγεθος για επαγγελματικη χρηση.

Δεν θα αντεχα μια μηχανη με το μεγεθος μιας Α7 S,R. Δεν πιανεται αυτη η καμερα αν δεν τις βαλεις προσθηκες.....ημαρτον με τις σμικρυνσεις. Για μενα ακομα και η 5D σε ολες τις τις εκδοσεις ειναι στο οριο του .....μαζεμενου....
Τις Α7 τις βαζεις προσθηκες, αν θες. Τις χοντροκομμενες DSLR τι τις κανεις; :p Ετυχε να βγαζω φωτογραφιες σε ενα παιδικο παρτυ και μου δωσανε να παιξω με μια 5DmkIII με εναν zoom 2.8 . 20-70 ( δεν θυμαμαι) Οχι. Η φωτογραφικη δεν ηταν για να την εχεις στο χερι τρεις ωρες και να κυνηγάς παιδακια... Μετα η a6000 εμοιαζε σε βαρος σαν να φοραω το ρολοι μου...
 
Απάντηση: Re: Canon 5D IV

Ώπα παιδια μην τρελαθούμε κιολας, σιγα μην ανάψουμε λαμπάδα στην Canon Nikon που παρουσιαζουν τέρατα μηχανες φακούς, το ιδανικό θαταν να ειχαν μικρότερους επαγγελματικούς φακους οποτε να χρειάζονταν και μικρότερα σωματα, δεν μιλω για αντίστοίχα σώματα με τις μινιατούρες των ακαθρεπτων που δεν μπορεις να πατήσεις κουμπι αλλά να υπάρχει και ένα μέτρο, μην βαπτίζουμε εργονομία την αδυναμία τους να παρουσιάσουν μικρότερο εργονομικό συνολο επαγγελματικοϋ σωματος φακοϋ ...

Να κανω και μια ερωτηση που με βασανίζει? ειναι σχεδον σιγουρο ότι κάποτε θα αποφασίσουν να βγάλουν ακαθρεπτα σωματα, (ειμαι σιγουρος ότι ηδη υπαρχουν πρωτότυπα), καλα αν το κανουν σε δέκα χρονια αλλα αν γινει σε 1-2 χρόνια τι θα πουν σε εναν που έσκασε 4000 τωρα και δεν ειναι επαγγελματιας να τα αποσβέσει τουλαχιστον?
 
Re: Canon 5D IV

Με την υπάρχουσα τεχνολογία FF=μεγάλοι φακοί. Καλύτερα ένα σώμα που να υποστηρίζει τέτοια μεγέθη, σωστά εργονομικό για επαγγελματική χρήση. Δεν υπάρχει λόγος να πάρει κάποιος τέτοια μηχανή πέρα του επαγγελματία και του εξειδικευμένου χομπίστα (και του κινέζου τουρίστα).Από την άλλη οι ακάθρεπτες είναι άριστες για τους περισσότερους και λόγω βάρους αλλά και των εξαιρετικών αποτελεσμάτων στην εικόνα και στο βίντεο. Αλλά (ακόμα) δεν είναι επαγγελματικές μηχανές όσο και να είναι της μόδας τέτοιου τύπου μαρκετινγκ.