Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Έχουμε σαφώς καλύτερα αποτελέσματα από τον ff αισθητήρα. Παρακάτω βίντεο σύγκρισης των φωτογραφιών του Δημήτριου.
...Δημήτρη δε σε ρώτησα που σημαίνει το κατεβάζω άμεσα αν υπάρχει πρόβλημα.
...σε 1440p


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Μόνο που συγκρίνεις 3200 με 1600... Και επίσης για να πάρω το ίδιο βάθος πεδίου που έχω με f4 στην m4/3 θα έπρεπε να κλείσω στο f8 στην FF, αλλά δεν το έκανα για να έχουμε κάποιες "σταθερές" στην παράθεση των εικόνων...
 
Θα τιμωρηθείς παραδειγματικά! :flipout:

Τες πα, όπως λέει κι ο Κώστας (kbouk), ψιλοαναμενόμενο το αποτέλεσμα, η τεχνολογία προχωράει και ο αισθητήρας της ΙΙ ήταν ίδιος με της Ι, δηλαδή πίσω στο 2013. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας...
 
Άλλο ένα βίντεο με iso 1600 και οι δυο φωτογραφίες με υπέρ της GX9 που δουλεύει 1/6 ταχύτητα κλείστρου. Στο τέλος ζουμάρω ανιχνεύοντας που είναι η βασική εστίαση των καμερών ... στη Sony πάνω στα φωτάκια που επιφέρει μειονέκτημα. Τελικό δικό μου συμπέρασμα υπέρ FF αισθητήρα, δεν είναι τυχαίο που δε μπορώ να γυρίσω πίσω σε crop σύστημα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Δε μπορώ να πω με σιγουριά αν δε παίξω πραγματικά μαζί της, βλέπω ότι υποχρεώνεται να ανεβάσει iso σε "καταστάσεις" δες προηγούμενο βίντεο πως σε ίδια ταχύτητα κλείστρου ανέβηκε σε 3200. Με 1/6 πήρε περισσότερη πληροφορία και η σύγκριση μικρού αισθητήρα μας πέταξε εκτός.
Θα ήθελα πραγματικά να τη συγκρίνω με την a6500.
 
Απάντηση: Re: Versus - Συγκριτικά φωτογραφικά δείγματα μηχανών/φακών

Και που να έβαζες την Penff (βάζω αυτή ως μηχανή 2-3 χρόνων σε κυκλοφορία) σε hires και τη σύγκρινες σε βραδυνό στατικό με την α7ΙΙ π.χ. σε ISO 1600/3200 , θα είχες μια περίεργη αίσθηση οτι FF θα ήταν άλλη :music-smiley-005: αφού το αυτόματο stacking καθαρίζει σκούπα τον θόρυβο.

Βέβαια η σύγκριση αυτή μόνο σε τριποδι μπορεί να γίνει αφού όλες οι m43 δεν μπορούν να τραβήξουν hires αρχείο στο χερι, με εξαιρεση την ΕΜ1Χ.
Γιαυτο και γράφω καιρό τώρα οτι η επόμενη hiend m43 που δεν θα είναι τέρας και δεν θα στοιχίζει τριχίλιαρο θα είναι game changer μηχανή για όσους νιώθουν να πιέζονται από θόρυβο σε υψηλά ISO.

E σίγουρα το επόμενο βήμα θα είναι να ρθει και καποια ενσωματωμένη λειτουργία αλλά Focos και θα δέσει το γλυκό και στο DOF.

ΥΣ αντε στείλτη πίσω τώρα και κάτσε στα αυγά σου :music-smiley-005: αν κανεις την κίνηση για FF όπως σου είχα πεί παρε την R, τουλάχιστον όχι τόσο για να εχεις καλυτερο αρχείο στο θόρυβο αλλά για να μην χάσεις την ανάλυση του 20αρη αισθητήρα της GX9 και να εχεις και την καλύτερη διαχείρηση DOF με μικρούς prime.
 
Μηχανή EOS R mode FF

_X5A65542.jpg

κόψιμο 100% από το αρχείο

_X5A65541.jpg

Μηχανή EOS R mode 1,6 crop

_X5A65552.jpg

κόψιμο 100% από το αρχείο

_X5A65551.jpg

Ο μύθος ότι διπλασιαζεται το εστιακό μήκος του φακού καταρρίπτεται. Ένα πλεονέκτημα έχουν οι μικροί αισθητήρες την ανάλυση. Έχουν πολύ περισσότερη ανάλυση. Τα 20mp έχουν σχέση και με το εμβαδό του αισθητήρα. Όσο μεγαλύτερο το εμβαδόν του για τον ίδιο αριθμό πιξελ τόσο χαμηλότερη η ανάλυση του αισθητήρα.
Το βαθος πεδιου εχει σχεση με το εστιακό μήκος του φακού και την απόσταση από το θέμα. Στους μικρούς αισθητήρες για την ίδια απόσταση χρησιμοποιουν πιο ευρυγωνιους φακούς έτσι αυξάνεται το βάθος πεδίου.
 
Απάντηση: Re: Versus - Συγκριτικά φωτογραφικά δείγματα μηχανών/φακών

...ΥΣ αντε στείλτη πίσω τώρα και κάτσε στα αυγά σου :music-smiley-005: αν κανεις την κίνηση για FF όπως σου είχα πεί παρε την R, τουλάχιστον όχι τόσο για να εχεις καλυτερο αρχείο στο θόρυβο αλλά για να μην χάσεις την ανάλυση του 20αρη αισθητήρα της GX9 και να εχεις και την καλύτερη διαχείρηση DOF με μικρούς prime.

Είναι ήδη πακεταρισμένη και κολλάω πάνω τις ετικέτες της επιστροφής... :bigcry::flipout:

...Δεν με βλέπω για FF, το βάθος πεδίου είναι περιοριστικός παράγοντας. Δέστε στο βίντεο του Βασίλη στο ~2:50 τον διακόπτη και μετά πάλι στο ~4:40 περίπου το πρόσωπο στο κάδρο, είναι out of focus στην "μεγάλη". Είπαμε, καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες, άλλος ψοφάει για bokeh - κι άλλος τα θέλει όλα "πιάτο". Ουσιαστικά δηλαδή το όποιο κέρδος θα έχει μια Α7 ΙΙΙ σε θόρυβο (που είναι το ζητούμενο για μένα) θα το χάνω γιατί θα πρέπει να κλείσω 2-3 stop το διάφραγμα - χαμένος θα είμαι στην τελική. Όταν (και αν) χρειαστώ περισσότερη ανάλυση τα ξαναλέμε...

edit: + τα όσα λέει ο φίλος μας στο προηγούμενο post...
 
Απάντηση: Re: Versus - Συγκριτικά φωτογραφικά δείγματα μηχανών/φακών

Το ff είναι για μας που θελουμε dof τρίχας! :p


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Και το m43 για εμάς που θελουμε τριχιά :ernaehrung004: .... δοκίμασα όπως πιθανόν ξέρετε πριν 2 μήνες τις δυο Lumix S1/S1R (ότι πιο σύγχρονο σε ανάλυση/απόδοση σε FF αισθητήρα) και με τον reference φακό των 2500 Lumix S-pro 50mm/1.4, το DOF ήταν εντυπωσιακό με ανοιχτό διάφραγμα αλλά όχι κάτι που μπορείς να κανεις χρήση εύκολα, με τους mzuiko pro 1.2 έχω φτάσει στο δικό μου όριο σε DOF χωρίς να θυσίασω οπτική απόδοση και ποιότητα bokeh. Έχω 3 φακούς pro1.2 διαφορετικών εστιακών 17-25-45mm που μου στοίχισαν σχεδόν όσο ο Spro 50/1.4.
 
Έτσι φόρεσα τον 100αρι πάνω στη κάμερα και λιγουρεύομαι και τον 135αρι .... τώρα σε αρχιτεκτονική φωτογράφιση που ασχολείται ο Κώστας και Δημήτρης δεν.

Το ff είναι για μας που θελουμε dof τρίχας! :p


Sent from my iPad using Tapatalk Pro




Ότι μεγεθύνεται μες στη κάμερα είναι κέρδος συν η καλύτερη εστίαση συν ότι πετάμε περιττό κάδρο κρατώντας το μοντέλο μας .

...
Ο μύθος ότι διπλασιαζεται το εστιακό μήκος του φακού καταρρίπτεται. ......
 
Να σας πω την αμαρτία μου... ήδη "χουφτώνοντας" την E-M1 mk1 το είχα νιώσει, τώρα με την A7 μου ήρθε πάλι (θου Κύριε φυλακή... ): ωραία τα μικρά/ελαφρά σώματα που μπαίνουν (μεγάλη) τσέπη κ.λ.π. αλλά τα κάπως πιο μεγάλα έχουν κάποια υπέρ... Δηλαδή να, πιάνεις την GX9 τραβάς, εντάξει. Πιάνεις μετά την Α7, τραβάς και σου "λέει" το χέρι σου, "μισό με ένα στοπ κέρδος σταθεροποίηση το 'χεις φίλε από την αδράνεια της μάζας και το καλύτερο πιάσιμο, τι λες κι εσύ?"
 
Re: Απάντηση: Versus - Συγκριτικά φωτογραφικά δείγματα μηχανών/φακών

Να σας πω την αμαρτία μου... ήδη "χουφτώνοντας" την E-M1 mk1 το είχα νιώσει, τώρα με την A7 μου ήρθε πάλι (θου Κύριε φυλακή... ): ωραία τα μικρά/ελαφρά σώματα που μπαίνουν (μεγάλη) τσέπη κ.λ.π. αλλά τα κάπως πιο μεγάλα έχουν κάποια υπέρ... Δηλαδή να, πιάνεις την GX9 τραβάς, εντάξει. Πιάνεις μετά την Α7, τραβάς και σου "λέει" το χέρι σου, "μισό με ένα στοπ κέρδος σταθεροποίηση το 'χεις φίλε από την αδράνεια της μάζας και το καλύτερο πιάσιμο, τι λες κι εσύ?"

πολύ σωστά, καταλαβαινόμαστε...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Versus - Συγκριτικά φωτογραφικά δείγματα μηχανών/φακών

Έτσι είναι Δημήτρη, η σταθεροποίηση κάνει θαύματα αν μάθεις να κρατάς σωστά τη μηχανή και αναπνέεις και σωστά.Μονο με τις δυο ΕΜ1 έχω καταφέρει να κρατήσω σε χρόνους 4-8 δευτέρα, το προσπάθησα με την μικρή ΕΜ5ΙΙΙ αλλά δεν μου έκατσε.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Versus - Συγκριτικά φωτογραφικά δείγματα μηχανών/φακών

Μια μηχανή 4/3 με 20mp έχει την ίδια ανάλυση με μια μηχανή FF των 80mp (όταν θα βγει).
Τότε έχοντας αυτές τις δυο μηχανές με φακο με το ίδιο εστιακό μήκος και βγάζοντας από την ίδια απόσταση μια φωτογραφία με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις ΑΝ κροπαρεις την FF στα 20mp θα πάρεις την ίδια ακριβώς φωτογραφία με το 4/3.
 
Έχει ήδη φτάσει Ισπανία, είναι μάγκες στα ΕΛΤΑ... ...Σε ευχαριστώ για την ενασχόληση και την βοήθεια. Κάποια στιγμή θα γράψω 2-3 πράγματα για τις εντυπώσεις μου - οι μηχανές ΔΕΝ είναι μόνο προδιαγραφές και IQ, υπάρχουν κι άλλα που μετράνε...