wagelis
AVClub Enthusiast
- 8 July 2011
- 1,036
Α, μπορεί να ήταν και 8 ah .
Αυτό που θυμάμαι ,μιας και τον ρώτησα , ότι κρατούσαν αρκετά οι μπαταρίες σε διάρκεια ,έτσι τουλάχιστον μου είπε . Δεν πρόσεξα αν ήταν xlock η απλός , αλλά για ερασιτέχνη και ο απλός μια χαρά είναι.
Πάντως ο τύπος είχε ένα μεγάλο VAN και μέσα είχε εργαλεία top. Εντύπωση μου έκανε ένα μηχάνημα της Kraenzle (που έχει αντιπροσωπεία στη ελλάδα απότι μου είπε) που έβγαζε πεπιεσμένο αέρα και έσπρωχνε την ίνα μέσα στη σωλήνα μέχρι το ΚΑΦΑΟ των οπτικών ινών , που είναι ξεχωριστό από τα κλασσικά ΚΑΦΑΟ του χαλκού . Τέσσερις τύποι ήταν συνολικά με επικεφαλής έναν μηχανολόγο μηχανικό . Δούλευαν για λογαριασμό του ΟΤΕ .
Έξυπνη ιδέα ήταν η πάνινη τσάντα που είχε θήκες δεξιά και αριστερά για τις μπαταρίες . Δεν σκέφτηκα να τη βγάλω μια φωτό. Τον ρώτησα γιατί δεν χρησιμοποιεί ένα L-Boxx 236 και πάνω , και μου είπε ότι είχε διαμορφώσει ειδικά ένα μεγάλο x-boxx αλλά ήταν βαρύ και δεν του πολυάρεσε .
Αυτό που θυμάμαι ,μιας και τον ρώτησα , ότι κρατούσαν αρκετά οι μπαταρίες σε διάρκεια ,έτσι τουλάχιστον μου είπε . Δεν πρόσεξα αν ήταν xlock η απλός , αλλά για ερασιτέχνη και ο απλός μια χαρά είναι.
Πάντως ο τύπος είχε ένα μεγάλο VAN και μέσα είχε εργαλεία top. Εντύπωση μου έκανε ένα μηχάνημα της Kraenzle (που έχει αντιπροσωπεία στη ελλάδα απότι μου είπε) που έβγαζε πεπιεσμένο αέρα και έσπρωχνε την ίνα μέσα στη σωλήνα μέχρι το ΚΑΦΑΟ των οπτικών ινών , που είναι ξεχωριστό από τα κλασσικά ΚΑΦΑΟ του χαλκού . Τέσσερις τύποι ήταν συνολικά με επικεφαλής έναν μηχανολόγο μηχανικό . Δούλευαν για λογαριασμό του ΟΤΕ .
Έξυπνη ιδέα ήταν η πάνινη τσάντα που είχε θήκες δεξιά και αριστερά για τις μπαταρίες . Δεν σκέφτηκα να τη βγάλω μια φωτό. Τον ρώτησα γιατί δεν χρησιμοποιεί ένα L-Boxx 236 και πάνω , και μου είπε ότι είχε διαμορφώσει ειδικά ένα μεγάλο x-boxx αλλά ήταν βαρύ και δεν του πολυάρεσε .
