Τάσο, κάποιοι λένε ότι αν η αντίδραση του πιλότου ήταν
άμεση, το Α-320 θα σταματούσε περίπου 200 μέτρα πρίν από το Α-330.
Αν όμως καθυστερούσε έστω και κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου, η απόσταση των 200 μέτρων θα ήταν αρκετά μικρότερη (άγνωστο πόση).
Βέβαια μειώνοντας την ταχύτητα θα είχε την δυνατότητα να το στρίψει δεξιά και να το βγάλει εκτός διαδρόμου.
Όλα αυτα είναι βέβαια υποθέσεις μιάς και δεν γνωρίζουμε λεπτομέρεις πχ. βάρος εμπορευμάτων, βάρος καυσίμων κλπ.
Αλλά (πάντα υπάρχει το αλλά) στο μυαλό των "καλο"εκπαιδευμένων πιλότων το μαγικό νούμερο είναι οι 100 κόμβοι.
Τα λέγομενα RTO (Rejected Take Off) κάτω από του 100 κόμβους χαρακτηρίζονται ως Low Speed RTO ενώ πάνω απο τους 100 ως High Speed RTO.
Σου παραθέτω μία παράγραφο:
Low speed RTOs are simple maneuvers, associated with low risks, and rarely lead to runway excursions or to runway overruns.
High speed RTOs, on the other hand, involve difficult maneuvers, that are associated with high risks due to the amount of energy involved, and the necessity to effectively control aircraft braking and the aircraft trajectory on the runway centerline. Runway overruns or excursions mainly occur during high speed RTOs.
Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς κάποιο βράδυ, θα διαβάσεις περισσότερα εδώ:
http://www.airbus.com/fileadmin/med...s/AirbusSafetyLib_-FLT_OPS-TOFF_DEP-SEQ04.pdf