δια τουτο κ ως καθολικος παροχος, επιδοτειται με ποσα που εγκρινει/αποφασιζει η ΕΕΤΤ, και που κυμαινονται γυρω στα 20-24 εκατ ευρω ετησιως..ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ο κρατος δινει περιπου τα μισα, γιατι 'ετσι' ..καντε τον πολλαπλασιασμο για 12-13 χρονια --απο το 2012, κ βγαλτε το νουμερο...γυρω στα 100 εκατ...χαμενα..ΥΓ παρεθεσα τα στοιχεια..Μιά χαρά τα γράφετε! Ολόσωστα στις λεπτομέρειες τους.
Διαφωνώ και με τους δυό σας.
Όχι με τα γραφόμενα, αλλά με το πνεύμα που κρύβεται από πίσω..
Αντιμετωπίζετε τα ΕΛΤΑ σαν να πρόκειται για μία οποιαδήποτε εταιρεία. Και την κρίνετε με βάση τα οικονομικά και τεχνοκρατικά της αποτελέσματα. Ειλικρινά, αν έπεφτε έξω η ACS, ή άλλη παρόμοια, δεν θα στενοχωριόμουν ούτε θα απασχολιόμουν.
Αλλά τα ΕΛΤΑ δεν είναι το ίδιο.
Είναι Εθνική Υπηρεσία.
Με σκοπό να συνδέει τον πολίτη με το Κράτος και τους πολίτες μεταξύ τους, όπου κι' αν βρίσκονται. Από το κέντρο της Αθήνας ως το πιό δύσβατο ορεινό χωριουδάκι πάνω στα κατσάβραχα. Ως το πιο απομακρυσμένο και αποκομμένο το χειμώνα νησάκι. Η χώρα μας, ή πατρίδα μας, είναι ορεινή και νησιωτική, αυτή είναι η κληρονομιά μας.
Σκοπός μίας Εθνικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας είναι να ενοποιεί το κράτος. Δεν ανέφερα στην τύχη πιο πάνω το Αρχαίο Περσικό Αυτοκρατορικό Ταχυδρομείο. Οι Μεγάλες αυτοκρατορίες της ιστορίας, ή Περσική, ή Ρωμαϊκή, ή Βυζαντινή, στηρίχθηκαν σε άριστα οργανωμένες ταχυδρομικές υπηρεσίες. Αλλά και οι ΗΠΑ σήμερα θεωρούν αναπόσπαστο στοιχείο του ομοσπονδιακού κράτους το Ταχυδρομείο. (Και έχουμε δει αρκετές σχετικές κινηματογραφικές ταινίες).
Μικρή σημασία έχει αν η Ταχυδρομική Υπηρεσία θα είναι Δημόσια ή αν λειτουργεί ως Ανώνυμη Εταιρεία με ιδιωτικόοικονομικά κριτήρια, ή όπως αλλιώς.
Αρκεί να εξυπηρετείται ο Εθνικός Ενοποιητικός Σκοπός. Αν είναι πράγματι αυτός ο σκοπός, όλα τα υπόλοιπα αποτελούν μέσα για την πραγματοποίηση του. Αυτό είναι το κριτήριο.
Υ.Γ. Τη λογική "Πονάει δόντι, κόψει κεφάλι" δεν μπορώ να τη δεχτώ.
ΑΡΑ?
