Το chat του δικάναλου

Εκει (Αμερικη δεν εισαι ; ), ευκολα πιστευω βρισκεις και σε καλες τιμες το AR EB101 με βραχιονα φτιαγμενο απο τη Jelco.
Πολυ καλο πικαπ με αναρτηση ,και ο βραχιονας πολυ καλος.
Δεν αμφιβάλω ότι είναι καλό, αλλά κάτω από 6μιση κατοστάρικα δεν το βρίσκεις, κι αυτό με τα κλασσικά ερωτηματικά ενός παλιού μηχανήματος. :(
 
Αληθεια,τοσο πολυ ; Δεν το φανταζομουν. Στην Ευρωπη το βρισκεις γυρω στα 300 - 350 ευρω, ακομη και πιο κατω.
Ε, ναι πολλα ειναι.
 
Αυτό εδώ καλό μου φαίνεται. Τι λες κι εσύ;
Πολυ καλο. Eιναι το επομενο μοντελο απο το ΧΑ . Το ΧΑ ειναι ο "παππους" ολων των πικαπ με αναρτηση. Το πρωτο που κατασκευαστηκε και ηταν η εμπνευση για το Thorens TD150 , Linn κλπ.........
Εχω ενα ΧΑ εδω και καιρο που προοριζω για μετατροπες.Εμεινε στο ΘΑ .........
Το ακουσα λιγο μετα που το βρηκα σε μια αποθηκη και το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ειναι εξαιρετικο. Ακομη και ο περιεργος βραχιονας του με εξεπληξε.
Εχει χυτο αλουμινενιο υποσασι, καλυτερο απο του ΕΒ-101. Παρομοια πλατω και ελατηρια, Υπαρχουν πολλες αναφορες σε αυτα τα "Χ " και αρκετες μετατροπες.
Πολυ καλη επιλογη .
 
Πολυ καλο. Eιναι το επομενο μοντελο απο το ΧΑ . Το ΧΑ ειναι ο "παππους" ολων των πικαπ με αναρτηση. Το πρωτο που κατασκευαστηκε και ηταν η εμπνευση για το Thorens TD150 , Linn κλπ.........
Εχω ενα ΧΑ εδω και καιρο που προοριζω για μετατροπες.Εμεινε στο ΘΑ .........
Το ακουσα λιγο μετα που το βρηκα σε μια αποθηκη και το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ειναι εξαιρετικο. Ακομη και ο περιεργος βραχιονας του με εξεπληξε.
Εχει χυτο αλουμινενιο υποσασι, καλυτερο απο του ΕΒ-101. Παρομοια πλατω και ελατηρια, Υπαρχουν πολλες αναφορες σε αυτα τα "Χ " και αρκετες μετατροπες.
Πολυ καλη επιλογη .
Προφανώς λοιπόν η AR ήταν για την Αμερική ότι ήταν και η Thorens για τη Γερμανία. Άρα για το πικάπ του maestro μπορούμε να επικεντρωθούμε εκεί. Ψάχνοντας λοιπόν στο αμερικάνικο ebay για Acoustic Research turntable βρήκα αρκετά πικάπ σε καλή λειτουργική κατάσταση. Π.χ. αυτό

Κάποια άλλα θέλουν αρκετή δουλειά για να γίνουν εμφανίσιμα, αλλά και πάλι, με ένα καλό καθάρισμα, ένα ματ, έναν ιμάντα και μια αξιοπρεπή κεφαλή σίγουρα θα παίξουν καλύτερα απο οποιοδήποτε καινούριο στην ίδια κατηγορία τιμής.
 
Φυσικα. Ειτε το ΧΑ ειτε το ΧΒ. Ιδια πικαπ ειναι με μικροδιαφορες που δεν αφορουν το μοτερ, σασι, αναρτηση.
Ουτε το βραχιονα αφορουσε. Αλλαγη διακοπτη και προσθεση ενος "πρωτογονου" armlift ηταν οι διαφορες.
 
Και φυσικά για πολλούς αυτά τα πλατό υπερτερούσαν απ τους 'μιμητές'/αντιγραφείς τους.
Επειδή η πατέντα της Linn από αυτά αντιγράφηκε.

Δεν ξέρω αν χρειάζονται και ελατήρια ,επειδή τα ανάρτησης έχουν καταπονηθεί.
Εγώ βρήκα ένα Pink PT TOO πριν χρόνια που είχε θέματα με την ανάρτηση ,ενώ κάποιο άλλο ήταν καλό.
Πάντως δεν είναι δύσκολη η αντικατάσταση ,μπορούμε να βοηθήσουμε και εξ αποστάσεως.

Δείτε στο επόμενο πόσο καταπονημένα είναι,αλλά φαίνονται ολόιδια με του Linn ,που άλλαξα πριν 45 μέρες.


Αυτό που πιστεύω είναι ότι απ' τα αντίστοιχα εισαγωγικά μοντέλα χαμηλής τιμής καινούρια θα παίζει καλύτερα και με τον καιρό μπορεί να απογειωθεί με κάποιες κινήσεις,όπως εξωτερικό τροφοδοτικό κ.λ.π.
Έχει άλλη γοητεία το ανάρτησης.
Αλλά για το τώρα με μια καινούρια κεφαλή ,θα κελαηδάει.

Έχω ποστάρει σχετικό θέμα με Ariston vs Linn Nirvana (το πρώτο Linn ) και τεστ ,αλλά δεν έχω χρόνο να το ψάξω.

Προσωπικά και αυτό και το Manticore Mantra μ άρεσαν περισσότερο από Denon DP /Pioneer εποχών 80ς
 
Δείτε στο επόμενο πόσο καταπονημένα είναι,αλλά φαίνονται ολόιδια με του Linn ,που άλλαξα πριν 45 μέρες.

Δεν ειναι ιδια με του Linn. Η μαζα του AR υποσασι και πλατω ειναι πολυ πιο ελαφρια απο του Linn και ως εκ τουτου τα ελατηρια του AR ειναι πολυ πιο μαλακα ωστε να πετυχουν την επιθυμητη συχνοτητα με τη συγκεκριμενη μαζα.
Επ ευκαιρια, να πουμε οτι πολλοι απο οτι ειδα σε αρκετες συζητησεις, χρησιμοποιησαν ελατηρια της Linn σε Thorens TD160. Μεγαλο λαθος αυτο. Απλα αλλαξαν τη συχνοτητα της αναρτησης σε μια πιο ψηλη, με αποτελεσμα να χειροτερεψουν την ικανοτητα της να απομονωνει το πλατω/βραχιονα/κεφαλη απο κραδασμους.
 
Βρίσκονται στο εμπόριο αν χρειαστεί?
Θα ψάξω αργότερα, γιατί κάπου είδα .
Έχω σπίτι κάποια διαφορετικων περιόδων για Linn και πίστευα ότι τα τελευταία,λόγω μεταλλικού υποσασί /armboard θα ήταν πιο σκληρά,αλλά τα ίδια τα βλέπω.
Όπως ξανα-είπα το ένα που τρώει το μεγαλύτερο βάρος πρέπει να είναι πιο μαλακό,ισχύει το ίδιο και για Thorens.

Μόλις άκουσα ένα εισαγωγικό της Teac σ ένα χώρο,έτσι για μια ιδέα...ίσως ίδια απόδοση με compact των 80ς.(Δις-διάστατο).
 
Δεν προσεξα σε thorens να υπαρχει ενα πιο μαλακο απο τα αλλα. Ουτε σε Linn για να μαι ειλικρινης.
Για ελατηρια thorens ρωτας αν υπαρχουν στο εμποριο; Ξερω οτι ενας Αμερικανος φτιαχνει ελατηρια για thorens, με ακριβως ιδια χαρακτηριστικα με τα original.
Για AR βρηκα καποτε καινουργια (NOS) και πηρα , αλλα και τα παλια μου του AR XA ειναι σε αψογη κατασταση, καμια σχεση με αυτα στο λινκ.
 
Πάνο το έχω ξαναγράψει εννοώντας ότι απ την τριάδαν των νέων ελατηρίων, αυτό που 'κρατάει' την πίσω/δεξιά 'περιοχή' συνιστούν κάποιοι dealers να χρησιμοποιήσουμε το παλιό που φυσικά είμαι πιο 'μαλακό'
Άρα αφήνουμε το ένα ,αλλάζοντας μόνο grommet /βάση ,εγώ άφησα τα ίδια παξιμάδια με τα στεφάνια ,εκτός το ένα.
Απ το 2004 έχασε ελάχιστα σε μπόσικα.
Το έχω κάνει και εκτός απ την ευκολία που δίνει στην οριζοντίωση,βλέπω ότι οι κινήσεις του armboard είναι πιο 'κάθετες' και στο τεστ με το δάκτυλο όταν παίζει νοιώθω ότι δεν έχει οριζόντια απόσβεση,αλλά ούτε 'σκληράδα'.
Το έχω επίσης τσεκάρει στο 'συγχωρεμένο' Linn Forum.
Τα ελατήρια τα πήρα από Dealer/Ρίτσο/άλλο μαγαζί.
Απλά απορώ πως στην φωτό του ebay φαίνονται σε τόσο μαύρο χάλι.
Ακόμα και τα αριστερόστροφα Nirvana ,του 88 που κράτησα,δεν έχουν γίνει έτσι...
Ίσως το είχε σε κάποιο υπόγειο.
 
Δεν ξερω γιατι καποιοι dealers το λενε αυτο. Πισω δεξια , ειναι ο βραχιονας οπου ο κατασκευαστης του πικαπ εχει υπολογισει το βαρος του και τοποθετησε το ελατηριο στη σωστη θεση ωστε το υποσασι/πλατω /βραχιονας να παλλονται οσο το δυνατον πιο συγχρονισμενα .
Αν λοιπον ο κατασκευαστης του πικαπ στελνει τρια ιδια ελατηρια, ο καθε dealer δεν μπορει να λεει οτι θελει. Δηλαδη τι ; Αμφισβητει τον κατασκευαστη; Αν ειναι σιγουρος γι αυτο που λεει, οφειλει να το τεκμηριωσει κι ολας τεχνικα ,οχι φραστικα . Αν τωρα ο κατασκευαστης του πικαπ θεωρει οτι εκεινο το ελατηριο πρεπει να ειναι διαφορετικο, τοτε σιγουρα, το εχει ηδη τοποθετημενο στο πικαπ του . Προσεξε,διαφορετικο.... οχι παλιο που εχασε την αρχικη του δυναμη και υψος.
Μιλωντας για Linn , μου φαινεται απιθανο αυτο που λενε. Εδω τους εκανε μαθηματα πως και σε ποιο σημειο να δενουν το καλωδιο του βραχιονα και πως να γινεται twisted κατα την εξοδο του 5 pin βισματος . Ειδες να πουλανε σετ 2 ελατηριων ;
Αλλα, ο καθενας (οπως παντα) ειναι ελευθερος να προτεινει οτι θελει, οτι νομιζει, και οποιος θελει.

Σημ. Ο λογος που βλεπεις οριζοντιες κινησεις στο πλατω ειναι διοτι ενα ή περισσοτερα ελατηρια δεν εχουν τη σωστη θεση γυρω απο τον εαυτο τους.
Κανενας αλλος.

Κατασκευαστες πικαπ που εδιναν εξτρα ελατηρια και εξηγουσαν και γιατι , υπηρχαν και υπαρχουν. Απλα πιστευω οτι η Linn δεν ειναι μεταξυ αυτων.
Απλά απορώ πως στην φωτό του ebay φαίνονται σε τόσο μαύρο χάλι.
Ακόμα και τα αριστερόστροφα Nirvana ,του 88 που κράτησα,δεν έχουν γίνει έτσι...
Ίσως το είχε σε κάποιο υπόγειο.
Καπου με πολλη υγρασια μαλλον.
 
Έχω σπίτι κάποια διαφορετικων περιόδων για Linn και πίστευα ότι τα τελευταία,λόγω μεταλλικού υποσασί /armboard θα ήταν πιο σκληρά,αλλά τα ίδια τα βλέπω.
Για κατι τετοια ειναι που βαρεθηκα το linn μου , το πουλησα και ησυχασα :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Πάντως απ'ό,τι φαίνεται, αν πάμε σε καινούριο θα είναι κάποιο εκ των Project Debut Carbon Evo ή Planar 1/2. Για βετεράνους, αν βρεθεί κάτι ενδιαφέρον, θα το κοιτάξω.

Αν πάω σε καινούριο πάντως, ανάμεσα στα παραπάνω, το Rega μάλλον μόνο αισθητικά υπερέχει, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την τιμή (+$170 σε σχέση με το Project). Επίσης, από όσα διαβάζω, η Shumiko που φοράει το "φθηνό" Project, ενώ δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, είναι μακράν προτιμότερη από την Carbon του Rega.
Προφανώς λοιπόν η AR ήταν για την Αμερική ότι ήταν και η Thorens για τη Γερμανία. Άρα για το πικάπ του maestro μπορούμε να επικεντρωθούμε εκεί. Ψάχνοντας λοιπόν στο αμερικάνικο ebay για Acoustic Research turntable βρήκα αρκετά πικάπ σε καλή λειτουργική κατάσταση. Π.χ. αυτό

Κάποια άλλα θέλουν αρκετή δουλειά για να γίνουν εμφανίσιμα, αλλά και πάλι, με ένα καλό καθάρισμα, ένα ματ, έναν ιμάντα και μια αξιοπρεπή κεφαλή σίγουρα θα παίξουν καλύτερα απο οποιοδήποτε καινούριο στην ίδια κατηγορία τιμής.

Βρε συ, αυτό που λες γράφει condition "for parts or not working" :D

Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι τα πάντα είναι σχετικά. Το να πωλείται κάτι σε "λειτουργική κατάσταση" σημαίνει ότι απλά γυρίζει και (ίσως) βγάζει και ήχο (που δεν το ξέρουμε γιατί αυτά συνήθως πωλούνται χωρίς κεφαλή ή χωρίς βελόνα). Από αυτό το σημείο μέχρι να παίξει σωστά υπάρχουν χιλιόμετρα δρόμος, και χρειάζεται τουλάχιστον να ξέρεις τι σου γίνεται (που δεν ισχύει για μένα, που με το ζόρι ξέρω να ρυθμίσω τον βραχίονα κλπ). Άσε που βλέπω γράφετε για ιμάντες, ελατήρια, κλπ, δεν ξέρω πόσα απ'αυτά είναι generic και πόσα χρειάζεται να ταιριάζουν ακριβώς στο μηχάνημα (άρα δυσέυρετα). Πχ, τα dust covers που κατά κανόνα λείπουν πόσο στάνταρ είναι σε μέγεθος; Κλπ κλπ κλπ.

Μήπως να κράταγα τελικά το Drop μέχρι να το λιώσω και να μάθω πέντε πράγματα... και μετά όταν γίνω σοφότερος να πάω σε κάτι σαν αυτά που λέτε;
 
Last edited:
Δεν ξερω γιατι καποιοι dealers το λενε αυτο. Πισω δεξια , ειναι ο βραχιονας οπου ο κατασκευαστης του πικαπ εχει υπολογισει το βαρος του και τοποθετησε το ελατηριο στη σωστη θεση ωστε το υποσασι/πλατω /βραχιονας να παλλονται οσο το δυνατον πιο συγχρονισμενα .
Αν λοιπον ο κατασκευαστης του πικαπ στελνει τρια ιδια ελατηρια, ο καθε dealer δεν μπορει να λεει οτι θελει. Δηλαδη τι ; Αμφισβητει τον κατασκευαστη; Αν ειναι σιγουρος γι αυτο που λεει, οφειλει να το τεκμηριωσει κι ολας τεχνικα ,οχι φραστικα . Αν τωρα ο κατασκευαστης του πικαπ θεωρει οτι εκεινο το ελατηριο πρεπει να ειναι διαφορετικο, τοτε σιγουρα, το εχει ηδη τοποθετημενο στο πικαπ του . Προσεξε,διαφορετικο.... οχι παλιο που εχασε την αρχικη του δυναμη και υψος.
Μιλωντας για Linn , μου φαινεται απιθανο αυτο που λενε. Εδω τους εκανε μαθηματα πως και σε ποιο σημειο να δενουν το καλωδιο του βραχιονα και πως να γινεται twisted κατα την εξοδο του 5 pin βισματος . Ειδες να πουλανε σετ 2 ελατηριων ;
Αλλα, ο καθενας (οπως παντα) ειναι ελευθερος να προτεινει οτι θελει, οτι νομιζει, και οποιος θελει.

Σημ. Ο λογος που βλεπεις οριζοντιες κινησεις στο πλατω ειναι διοτι ενα ή περισσοτερα ελατηρια δεν εχουν τη σωστη θεση γυρω απο τον εαυτο τους.
Κανενας αλλος.

Κατασκευαστες πικαπ που εδιναν εξτρα ελατηρια και εξηγουσαν και γιατι , υπηρχαν και υπαρχουν. Απλα πιστευω οτι η Linn δεν ειναι μεταξυ αυτων.

Καπου με πολλη υγρασια μαλλον.
Με απλά ,πολύ απλά λόγια απ την εμπειρία μου ,αλλά και όσα έχω δει να ρυθμίζουν παλιοί γνωστοί..
Θέλοντας να είναι παράλληλο το armboard με τις επιφάνειες ,αλλά και να είναι ακριβώς στο ύψος του plinth το δεξί ελατήριο βοηθά με την παραπάνω 'ελαστικότητα' του.
Επίσης με την ρύθμιση του βραχίονα /κεφαλή η περαπάνω ελαστικότητα του δεξιού βοηθά.
Με το χέρι και τα 4 που έχω σπίτι (2 χρησιμοποιημένα) σαν καινούρια ήταν πιο σκληρά.
Κάνοντας αυτό το tweak το ρύθμισα στο άψε σβήσε αυτήν την φορά.
2004 και 2012 τα άλλαξα ,αλλά πειταματίστηκα πολύ στα 90ς.
Τώρα αλλά και πριν διαπίστωσα ότι δεν ξε-ρυθμίζεται όσο λένε,αλλά και να ξερυθμιστεί,είναι ευκολότερο ένα σπείρωμα στο ένα παράκαι στα τρία !!!
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι αν 'χάσει' λίγο και στο Pink και στο Linn απ αυτό το σημείο θα 'χάσει'.

Αν το βρω θα στο στείλω και απ το φόρουμ τους.
 
Αν πάω σε καινούριο πάντως, ανάμεσα στα παραπάνω, το Rega μάλλον μόνο αισθητικά υπερέχει, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την τιμή (+$170 σε σχέση με το Project). Επίσης, από όσα διαβάζω, η Shumiko που φοράει το "φθηνό" Project, ενώ δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, είναι μακράν προτιμότερη από την Carbon του Rega.


Βρε συ, αυτό που λες γράφει condition "for parts or not working" :D

Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι τα πάντα είναι σχετικά. Το να πωλείται κάτι σε "λειτουργική κατάσταση" σημαίνει ότι απλά γυρίζει και (ίσως) βγάζει και ήχο (που δεν το ξέρουμε γιατί αυτά συνήθως πωλούνται χωρίς κεφαλή ή χωρίς βελόνα. Από αυτό το σημείο μέχρι να παίξει σωστά υπάρχουν χιλιόμετρα δρόμος, και χρειάζεται τουλάχιστον να ξέρεις τι σου γίνεται (που δεν ισχύει για μένα, που με το ζόρι ξέρω να ρυθμίσω τον βραχίονα κλπ). Άσε που βλέπω γράφετε για ιμάντες, ελατήρια, κλπ, δεν ξέρω πόσα απ'αυτά είναι generic και πόσα χρειάζεται να ταιριάζουν ακριβώς στο μηχάνημα (άρα δυσέυρετα). Πχ, τα dust covers πόσο στάνταρ είναι σε μέγεθος; Κλπ κλπ κλπ.

Μήπως να κράταγα τελικά το Drop μέχρι να το λιώσω και να μάθω πέντε πράγματα... και μετά όταν γίνω σοφότερος να πάω σε κάτι σαν αυτά που λέτε;
Μια χαρά είναι το Project Debut Carbon Evo και με την sumiko ακόμα καλύτερα. Μην μπλέκεις με το άγνωστο τουλάχιστον όχι ακόμα,
ὀπως λες αργότερα όταν γίνεις σοφότερος, δοκιμάζεις κάτι παραπέρα.
 
Αν πάω σε καινούριο πάντως, ανάμεσα στα παραπάνω, το Rega μάλλον μόνο αισθητικά υπερέχει, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την τιμή (+$170 σε σχέση με το Project). Επίσης, από όσα διαβάζω, η Shumiko που φοράει το "φθηνό" Project, ενώ δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, είναι μακράν προτιμότερη από την Carbon του Rega.


Βρε συ, αυτό που λες γράφει condition "for parts or not working" :D

Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι τα πάντα είναι σχετικά. Το να πωλείται κάτι σε "λειτουργική κατάσταση" σημαίνει ότι απλά γυρίζει και (ίσως) βγάζει και ήχο (που δεν το ξέρουμε γιατί αυτά συνήθως πωλούνται χωρίς κεφαλή ή χωρίς βελόνα). Από αυτό το σημείο μέχρι να παίξει σωστά υπάρχουν χιλιόμετρα δρόμος, και χρειάζεται τουλάχιστον να ξέρεις τι σου γίνεται (που δεν ισχύει για μένα, που με το ζόρι ξέρω να ρυθμίσω τον βραχίονα κλπ). Άσε που βλέπω γράφετε για ιμάντες, ελατήρια, κλπ, δεν ξέρω πόσα απ'αυτά είναι generic και πόσα χρειάζεται να ταιριάζουν ακριβώς στο μηχάνημα (άρα δυσέυρετα). Πχ, τα dust covers που κατά κανόνα λείπουν πόσο στάνταρ είναι σε μέγεθος; Κλπ κλπ κλπ.

Μήπως να κράταγα τελικά το Drop μέχρι να το λιώσω και να μάθω πέντε πράγματα... και μετά όταν γίνω σοφότερος να πάω σε κάτι σαν αυτά που λέτε;
Rega δεν υπάρχει demo ή used?
Μην αγχώνεσαι,δεν είναι τόσο δραματικά..
Θυμάμαι ένα Rega 3 και ήταν σε μια βιτρίνα όρθιο ,γυρίζοντας επί μέρες σ ένα μαγαζί στο Gotheburg.

Το θέμα είναι να ακούσεις μουσική σε απόδοση κοντά ή καλύτερα απ τα αρχεία.
 
Με απλά ,πολύ απλά λόγια απ την εμπειρία μου ,αλλά και όσα έχω δει να ρυθμίζουν παλιοί γνωστοί..
Θέλοντας να είναι παράλληλο το armboard με τις επιφάνειες ,αλλά και να είναι ακριβώς στο ύψος του plinth το δεξί ελατήριο βοηθά με την παραπάνω 'ελαστικότητα' του.
Επίσης με την ρύθμιση του βραχίονα /κεφαλή η περαπάνω ελαστικότητα του δεξιού βοηθά.
Με το χέρι και τα 4 που έχω σπίτι (2 χρησιμοποιημένα) σαν καινούρια ήταν πιο σκληρά.
Κάνοντας αυτό το tweak το ρύθμισα στο άψε σβήσε αυτήν την φορά.
2004 και 2012 τα άλλαξα ,αλλά πειταματίστηκα πολύ στα 90ς.
Τώρα αλλά και πριν διαπίστωσα ότι δεν ξε-ρυθμίζεται όσο λένε,αλλά και να ξερυθμιστεί,είναι ευκολότερο ένα σπείρωμα στο ένα παράκαι στα τρία !!!
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι αν 'χάσει' λίγο και στο Pink και στο Linn απ αυτό το σημείο θα 'χάσει'.

Αν το βρω θα στο στείλω και απ το φόρουμ τους.
Το υψος του armboard επιτυγχανεται απλα με την ρυθμιση των τριων παξιμαδιων των ελατηριων.
Ο παραλληλισμος του armboard τωρα, επιτυγχανεται, περιστρεφοντας ενα η περισσοτερα ελατηρια (λεει η Linn στις οδηγιες ποιο/ποια ) , γυρω απο τον αξονα τους, που ειναι η ιδια η βιδα. Η περιστροφη αυτη, μετακινει ολοκληρο το υποσασι, συνεπως και το armboard περιστροφικα (αν το λεω σωστα) μεχρι που το armboard ειναι συμμετρικο με τις γραμμες που καθοριζει η δεξια πλευρα του top plate και η δεξια πλευρα του plinth. Μετα απο αυτο, ενδεχεται να χρειαστουν μικρορυθμισεις υψους καποιου/ων ελατηριων που γινεται με τα παξιμαδια στις βιδες που κρατανε τα ελατηρια.
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως και γιατι ενα ελατηριο που εχασε τις σωστες αρχικες ιδιοτητες του, ξαφνικα λενε οτι βοηθα ,ενω χαλασε. διοτι περι αυτου προκειται. Χαλασμενου.