Το chat του δικάναλου

Αν πάω σε καινούριο πάντως, ανάμεσα στα παραπάνω, το Rega μάλλον μόνο αισθητικά υπερέχει, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την τιμή (+$170 σε σχέση με το Project). Επίσης, από όσα διαβάζω, η Shumiko που φοράει το "φθηνό" Project, ενώ δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, είναι μακράν προτιμότερη από την Carbon του Rega.


Βρε συ, αυτό που λες γράφει condition "for parts or not working" :D

Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι τα πάντα είναι σχετικά. Το να πωλείται κάτι σε "λειτουργική κατάσταση" σημαίνει ότι απλά γυρίζει και (ίσως) βγάζει και ήχο (που δεν το ξέρουμε γιατί αυτά συνήθως πωλούνται χωρίς κεφαλή ή χωρίς βελόνα). Από αυτό το σημείο μέχρι να παίξει σωστά υπάρχουν χιλιόμετρα δρόμος, και χρειάζεται τουλάχιστον να ξέρεις τι σου γίνεται (που δεν ισχύει για μένα, που με το ζόρι ξέρω να ρυθμίσω τον βραχίονα κλπ). Άσε που βλέπω γράφετε για ιμάντες, ελατήρια, κλπ, δεν ξέρω πόσα απ'αυτά είναι generic και πόσα χρειάζεται να ταιριάζουν ακριβώς στο μηχάνημα (άρα δυσέυρετα). Πχ, τα dust covers που κατά κανόνα λείπουν πόσο στάνταρ είναι σε μέγεθος; Κλπ κλπ κλπ.

Μήπως να κράταγα τελικά το Drop μέχρι να το λιώσω και να μάθω πέντε πράγματα... και μετά όταν γίνω σοφότερος να πάω σε κάτι σαν αυτά που λέτε;
Το δεύτερο που ανέβασα είναι parts or not working. το πρώτο γράφει "WORKS" με μεγάλα κεφαλαία γράμματα, και μάλιστα φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση. Έναν ιμάντα χρειάζεται, κεφαλή ή βελόνα και λίγο λάδι στο πηγάδι. Τα υπόλοιπα είναι για πολύ ψείρες, μην ασχολείσαι - στην αρχή τουλάχιστον.
 
Το υψος του armboard επιτυγχανεται απλα με την ρυθμιση των τριων παξιμαδιων των ελατηριων.
Ο παραλληλισμος του armboard τωρα, επιτυγχανεται, περιστρεφοντας ενα η περισσοτερα ελατηρια (λεει η Linn στις οδηγιες ποιο/ποια ) , γυρω απο τον αξονα τους, που ειναι η ιδια η βιδα. Η περιστροφη αυτη, μετακινει ολοκληρο το υποσασι, συνεπως και το armboard περιστροφικα (αν το λεω σωστα) μεχρι που το armboard ειναι συμμετρικο με τις γραμμες που καθοριζει η δεξια πλευρα του top plate και η δεξια πλευρα του plinth. Μετα απο αυτο, ενδεχεται να χρειαστουν μικρορυθμισεις υψους καποιου/ων ελατηριων που γινεται με τα παξιμαδια στις βιδες που κρατανε τα ελατηρια.
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως και γιατι ενα ελατηριο που εχασε τις σωστες αρχικες ιδιοτητες του, ξαφνικα λενε οτι βοηθα ,ενω χαλασε. διοτι περι αυτου προκειται. Χαλασμενου.
Ναι αλλά η απόλητη παραλληλία και η περιστροφή των ελατηρίων γύρω απ τον άξονά τους δεν έχει πάντα σαν αποτέλεσμα την 'σωστή ολική κίνηση ' κατακόρυφα ,χωρίς να κινηθεί καθόλου οριζόντια όπως η Εταιρεία.
Εγώ αυτό που προσπαθώ είναι όταν πατάω το κέντρο να μην φεύγει καθόλου οριζόντια,ή οσο το δυνατόν λιγότερο.
Αυτό κάποιες φορές δεν επιτυγχάνεται με την απόλυτη παραλληλία.
Όταν λέω ότι πρέπει να είναι πιο μαλακό,δεν εννοώ ξεχυλωμένο,αλλά πιο ελαστικό απ τα άλλα,(που το ένα είναι τέρμα αριστερά).
Απ το ίδιο ύψος με το βίντεο παρακάτω και καταγράφοντας για slow motion

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Επίσης ακόμα και στο Linn Clinic Τηλεοπτική το 2009/10 αν θυμάμαι καλά ,έλεγε ο υπεύθυνος της Linn ,ότι ο ελατήριο που είναι πίσω ,είναι πιο σφιγμένο,κάτι που κάποιοι πρώην φίλοι μου όπως ξανα-είπα ακολουθούσαν και αυτοί.
Αλλά και τα 4 που είχα πάρει από διαφορετικούς πωλητές ,είχαν αυτό το ελατήριο πιο σφιγκτό.
Όμως εγώ τσεκάρω ώστε να μην κομπάζει η κίνηση και να είναι κατακόρυφη,όπως με το Pink (με ή χωρίς δίσκο).
 
Θυμάμαι στην Lyric έβαφαν το σπιράλ λίγο ..
από εκεί και πέρα τα υλικά έχουν εξελιχθεί,όπως και οι πειραματισμοί κ.λ.π.
π.χ. όπως και στο Ariston .

Change base board to thick MDF ?
Change all the bolts/nuts/screws to stainless steel variety?
Add nylon washers(aka tap washers) between lock nut and flat washers on springs?
Add some sort of tight plastic tubing/shrink wrap over the spring bolts?
Add foam washers under the rubber spring washers?
Add corner bracings to plinth?
Change the thin pressed metal cross bracing plate that holds the electricals with something more solid eg 5-8mm brass/aluminium/stainless plate?
Add some sort of damping(bitumous)material to the sub chassis,under the top plate and around the plinth sides?
κ.λ.π.
κ.λ.π.
 
Ένα ακόμα bounce test...
τι να πω ,πάντως δεν μπορώ να το στείλω για ρύθμιση και εφόσον είχα μπει σ ένα κλαμπ ατόμων με 3-4 ο καθένας ,είπα να το ψάξω έτσι.
Πάντως θυμάμαι ότι κουβάλησα Sondek σε πορτ μπαγκάζ και το έβαλα να παίξει δίπλα σε Axis (που θα έδιωχνα) και το πρώτο που μου έκανε εντύπωση ,ήταν το χαμηλό εν έτη 1992 περίπου και τα δύο με goldring.
 
Θυμάμαι στην Lyric έβαφαν το σπιράλ λίγο ..
από εκεί και πέρα τα υλικά έχουν εξελιχθεί,όπως και οι πειραματισμοί κ.λ.π.
π.χ. όπως και στο Ariston .

Change base board to thick MDF ?
Change all the bolts/nuts/screws to stainless steel variety?
Add nylon washers(aka tap washers) between lock nut and flat washers on springs?
Add some sort of tight plastic tubing/shrink wrap over the spring bolts?
Add foam washers under the rubber spring washers?
Add corner bracings to plinth?
Change the thin pressed metal cross bracing plate that holds the electricals with something more solid eg 5-8mm brass/aluminium/stainless plate?
Add some sort of damping(bitumous)material to the sub chassis,under the top plate and around the plinth sides?
κ.λ.π.
κ.λ.π.
Γι αυτο και για αλλους λογους το πουλησα και ησυχασα . Και δεν το μετανιωσα καθολου.
 
  • Like
Reactions: petronik
Γι αυτο και για αλλους λογους το πουλησα και ησυχασα . Και δεν το μετανιωσα καθολου.
Μπορεί με το κατάλληλο upgrade να σ άρεσε.
Ότι έχω ακούσει με αναβαθμίσεις της ίδιας ή ανταγωνιστών έχουν καταφέρει να το κάνουν σύγχρονο άλλος πιο 'κοντά' άλλος πιο 'μακρυά'.
Για άλλη μια φορά λέω ότι δεν έχει σχέση το Linn Klimax με τον πατροπαράδοτο ήχο της Linn,άλλο το να 'φέρνει',άλλο το πως ακούγεται...
Εσύ καλά είσαι με την τροχαλία..
 
Ένα ακόμα bounce test...
τι να πω ,πάντως δεν μπορώ να το στείλω για ρύθμιση και εφόσον είχα μπει σ ένα κλαμπ ατόμων με 3-4 ο καθένας ,είπα να το ψάξω έτσι.
Πάντως θυμάμαι ότι κουβάλησα Sondek σε πορτ μπαγκάζ και το έβαλα να παίξει δίπλα σε Axis (που θα έδιωχνα) και το πρώτο που μου έκανε εντύπωση ,ήταν το χαμηλό εν έτη 1992 περίπου και τα δύο με goldring.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου ,αλλά και στο δεύτερο βίντεο μου φαίνεται ότι έχει μια στροφή κάποιων μοιρών 'παραπάνω' το αριστερό ελατήριο,σαν να βλέπω το δικό μου..
 
Στα 350.000 ευρώ το νέο δημιούργημα της Wilson Benesch ,το GTM One.
Κάποτε ήρθε η εταιρεία προς τα μέρη μας και με πλατό και με ηχεία...ουδέτερα και τα δύο κατά τη γνώμη μου απ ότι άκουσα σ Εκθέσεις Ελλάδα και Έξω και στον αντιπρόσωπο, αλλά δεν τράβηξε.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Μπορεί με το κατάλληλο upgrade να σ άρεσε.
Πιθανον ,αλλα τι θα κοστιζε αν εμπαινα στη διαδικασια αυτη ειναι το θεμα,μεχρι " η ιδιοτροπια μου" να ικανοποιειτο .....χαχαχα . Εκεινο που δεν ηταν αποδεκτο απο μενα οταν το ειχα, ηταν να το ακουω διπλα απο το rega P3-24 και να σκεφτομαι αν ειναι οντως καλυτερο. Δεκτον οτι θεωρητικα ηταν. Πρακτικα και για το τι ηθελα, επρεπε να φυγει. Το Thorens TD160HD, αλλα κυριως το Garrard (ακομη και στον απλο παλιο πλινθο) του "εδειξαν το δρομο" . Μπορει η linn να υποστηριζε οτι καλυτερα το sondek με μια AT95E ,αλλα το P3-24 με μια benz ace που ειχα τοτε ειχε αλλη γνωμη. Πουλωντας δε τον rb301 και αντικαθιστωντας τον με τον rb303 , ηταν το "καμπανακι" που τα ξεκινησε ολα για την αναβαθμιση του garrard. Πηρε χρονο, και με εξαιρεση το σχετικα ψηλο κοστος του πλινθου, το κοστος χρησιμοποιωντας γνησια εξαρτηματα ηταν πολυ χαμηλο . Δυο νεες/καινουργιες τροχαλιες απο Ιταλια και Ρωσια δεν εδωσαν το αναμενομενο, οποτε μια original εκανε το ταξιδι στην Αμερικη και επιδιορθωθηκε στα ακριβη specs της . Εκει ηταν για μενα "game over". Αυτο θα παροτρυνα να το εχουν υπ'οψιν οσοι εχουν ενα garrard , στην πραξη (για μενα) ειναι ισως πιο σημαντικη (η σωστη τροχαλια) ακομη και απο τον πλινθο.Ο Αμερικανος δεν προσθεσε στην ακρη "φρεσκο" λαστιχο.Το αφαιρεσε ολο , το αντικατεστησε με καινουργιο και το εφερε στον CNC στις σωστες διαστασεις με απιστευτη ακριβεια. Με το που μπηκε στο 401 ,ολα πηγαν στη θεση τους.
Εχω ακομη μια original σε αψογη κατασταση ακομη ,που χρησιμοποιω σαν "reference" .Τωρα ξερω οτι ,αν χρειαστει , που θα παει.

Απο πανω προς τα κατω, η Ιταλικη, η Ρωσικη και η original .


4.jpg10.jpg401.jpg
 
Last edited:
Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου ,αλλά και στο δεύτερο βίντεο μου φαίνεται ότι έχει μια στροφή κάποιων μοιρών 'παραπάνω' το αριστερό ελατήριο,σαν να βλέπω το δικό μου..
Γενικα στο δευτερο βιντεο κατι δεν ειναι ενταξει.
 
Δεξιά η μη ακριβής παραλληλία σε σχέση με τον πλίνθο , δείχνει μια παραπάνω ελάχιστη περιστροφή του αριστερού ελατηριου,κάπου 15-40 μοίρες,είμαι σίγουρος ότι το εκανε για να έχει το bounce αυτό.
Το 'τράβηγμα' προς το αριστερά , αυτό το ελάχιστο σε 1-2 χιλιοστά, σημαίνει αυτή την μικρή περιστροφή μόνο του αριστερού.
Σίγουρα θα δοκίμασε να μην το περιστρέψει ,όπως εγώ, αλλά το αποτέλεσμα του bounce ,θα ήταν μια πιο σφιγκτή ή και οριζόντια κίνηση, οπότε έκατσε έτσι..
Οπτικά ,αλλά και η κίνηση μοιάζουν με την δική μου ρύθμιση.
Εκτονώνεται η πλαϊνή (βλέπεις ότι πάει να κινηθεί, αλλά αποσβένεται)και μένει η κατακόρυφη με άνεση και όχι σφιγκτά.

Θα το έχω υπόψη μου για την τροχαλία,έχω αλλάξει το πλαστικό μέσω ενός Γερμανού,είναι εντελώς αθόρυβη ,όπως το Clearaudio.
Σου έχω πει ότι περιμένει ένα 301 , αλλιώς θα αλλάξω τον βραχίονα του lenco και την εξωτερική καλωδίωση
Ο παρόν βραχίονας είναι ο linn basic plus.
 
Ελπίζω να μην απογοητευσαμε τον Maestro, αλλά πιστεύω ότι δεν θα ακούσει μουσική Μ αυτό το πικάπ σε σχέση με το ψηφιακό.
Για αυτό ψάχνω για άλλη λύση,πέραν του linn axis ,που ρυθμίζεται μόνο εξωτερικά , απλούστατα με το Allen.
 
Ελπίζω να μην απογοητευσαμε τον Maestro, αλλά πιστεύω ότι δεν θα ακούσει μουσική Μ αυτό το πικάπ σε σχέση με το ψηφιακό.
Για αυτό ψάχνω για άλλη λύση,πέραν του linn axis ,που ρυθμίζεται μόνο εξωτερικά , απλούστατα με το Allen.
Σε ποιο πικάπ αναφέρεσαι;
 
Θα το έχω υπόψη μου για την τροχαλία,έχω αλλάξει το πλαστικό μέσω ενός Γερμανού,είναι εντελώς αθόρυβη ,όπως το Clearaudio.
Αθορυβες ειναι και η Ιταλικη και η Ρωσικη. Το προβλημα,οσο κι αν ακουγεται περιεργο, ειναι οτι και με τις δυο, αλλαζει ο ηχος .Και οι δυο μεταξυ τους αλλα και σε σχεση με την original. Καποιος θα προτιμησει οποιαδηποτε απο τις τρεις.
Εγω προτιμησα την original ,ακομη και πριν την επιδιορθωση της.
 
Last edited:
Σε ποιο πικάπ αναφέρεσαι;
Έλεγα για ένα φθηνο της GoldNote από ebay.uk ,δερμάτινο ,που το δοκίμασα σπίτι για λογαριασμό γνωστού που το πήρε για να το χαρεί στην Ελλάδα,αλλά οι εξελίξεις τον ανάγκασαν να φύγει.
Ήθελε να το τεστάρει και το έβαλα πάνω σε all Linn παλιό σύστημα ,όπως ήταν σεταρισμένο.
Ο ήχος του ουδέτερος ,αλλά ζεστός..το βλέπω στο bay.co.uk.
Aν βέβαια πήγαινε στο Velora καλύτερα,αλλά πάει πιο πολύ.
Αυτό που μπορώ να πω για το πλατό είναι ότι ήταν αναλυτικό και λεπτομερές..έχανε βέβαια απ το Lenco /linn basic.

 
...Πουλωντας δε τον rb301 και αντικαθιστωντας τον με τον rb303 , ηταν το "καμπανακι" που τα ξεκινησε ολα για την αναβαθμιση του garrard.
Τι διαφορές έχουν οι συγκεκριμένοι? Από την κωδική ονομασία καταλαβαίνω ότι ο 303 αντικαθιστούσε τον 301 στην επόμενη έκδοση του P3. Τώρα έχει τον 330 στην τρέχων έκδοση του P3 αν δεν κάνω λάθος. Κοιτούσα πριν κανα χρόνο τον 808 (μεταχειρισμένο) και διάβασα ένα σχόλιο ότι πάνω - κάτω οι βραχίονες στα Planar 3, 6 και 8 δεν έχουν μεγάλες διαφορές οπότε έχει ενδιαφέρον η εμπειρία σου με τους δύο που ανέφερες.
 
Τι διαφορές έχουν οι συγκεκριμένοι? Από την κωδική ονομασία καταλαβαίνω ότι ο 303 αντικαθιστούσε τον 301 στην επόμενη έκδοση του P3. Τώρα έχει τον 330 στην τρέχων έκδοση του P3 αν δεν κάνω λάθος. Κοιτούσα πριν κανα χρόνο τον 808 (μεταχειρισμένο) και διάβασα ένα σχόλιο ότι πάνω - κάτω οι βραχίονες στα Planar 3, 6 και 8 δεν έχουν μεγάλες διαφορές οπότε έχει ενδιαφέρον η εμπειρία σου με τους δύο που ανέφερες.
Ο 303 εχει το armtube του 330 , ο 301 το armtube του 300. Στους 303 & 330 η κατανομη της μαζας ειναι συμφωνα με την εταιρεια πιο σωστη. Και αν δεν κανω λαθος τα καθετα ρουλεμαν ειναι βελτιωμενα. Ηχητικα ο 303 συγκριτικα με τον 301 , ακουγεται πιο εξευγενισμενος, αποκαλυπτικος , και τονικα ισορροπημενος. Μπορει να χειριστει καλυτερα πιο καλες κεφαλες. Ειδικα με καλυτερες κεφαλες, η διαφορα ειναι πολυ εμφανης.
 
https://argonaudio.com/products/tt-3 στην χώρα που βρίσκομαι για επίσκεψη ,έχει πάρει καλές κριτικές με τιμή 380 ευρώ.

Κοίταξε και αυτό που όπως είδα σε ομαδικό τεστ πήρε καλή βαθμολογία στα 650 ευρώ ,Βρετανία βρίσκεται και στο 500άρικο.


Κατά τη γνώμη μου υποδεέστερα απ το Ariston,Rega,Linn ,Goldnote. κ.λ.π. προτάσεις. (χωρίς να τα έχω ακούσει)