To NAD το'χα βάλει κι εγώ στο μάτι, κοστίζει εδώ όσο και το Carbon Evo αλλά φαίνεται πιο στιβαρό και καλοφτιαγμένο.
Η ιδια εταιρεια τα φτιαχνει.To NAD το'χα βάλει κι εγώ στο μάτι, κοστίζει εδώ όσο και το Carbon Evo αλλά φαίνεται πιο στιβαρό και καλοφτιαγμένο.
800 euros για μια βαμένη σανίδα με ένα λεπτό ακρυλικό πλατώ και ένα μοτέρ; πολλά δεν είναι; Πίστεψέ με, το AR θα είναι πολύ ανώτερο κι ας είναι vintage.To NAD το'χα βάλει κι εγώ στο μάτι, κοστίζει εδώ όσο και το Carbon Evo αλλά φαίνεται πιο στιβαρό και καλοφτιαγμένο.
800 euros για μια βαμένη σανίδα με ένα λεπτό ακρυλικό πλατώ και ένα μοτέρ; πολλά δεν είναι; Πίστεψέ με, το AR θα είναι πολύ ανώτερο κι ας είναι vintage.
MDF παρακαλώ.800 euros για μια βαμένη σανίδα με ένα λεπτό ακρυλικό πλατώ και ένα μοτέρ; πολλά δεν είναι; Πίστεψέ με, το AR θα είναι πολύ ανώτερο κι ας είναι vintage.
Δεν.Όχι ρε συ $570 εχει εδώ, οριακά κάτω από το Carbon Evo. Γι'αυτό μπήκε στους υποψήφιους. Το ότι το AR θα έιναι ανώτερο το πιστεύω, αν είχα έστω και μια αξιόπιστη άκρη για μάστορα εδώ γύρω θα το έκανα το πείραμα, τώρα φοβάμαι. Η μόνη εμπειρία που έχω με Audio επαγγελματίες στην Όμαχα ήταν με το home cinema που βρήκαμε εγκατεστημένο στο σπίτι, που το σχεδίασε/υλοποίησε υποτίθεται εξειδικευμένος τεχνικός και αυτά που έχει κάνει είναι να βάζεις τα γέλια.
Το 1600 το προτιμώ από αποιοδήποτε παλιό Τhorens πλην των 520/521, υποθέτω ότι είμαι στην μειοψηφία μιας και τα Thorens έχουν φανατικούς ακόλουθους. Δεν έχω εμπειρία όμως, καθαρά αισθητικά μιλάω και γιατί διαβάζω ότι η ανάρτηση (αν και κατασκευασμένο στη Ταιβάν) είναι πιο μελετημένη και πιο ανθεκτική. Εγώ ούτε εμπειρία έχω ούτε όρεξη να ρυθμίζω αναρτήσεις γι' αυτό και έχω κρατηθεί μακριά από πικάπ με ανάρτηση.Να κάνω μια «άσχετη» ερώτηση μιας που συζητάγατε για πικάπ με ανάρτηση;
Έχει κανείς άποψη/εικόνα για τη νέα σειρά της Thorens, τα TD1500/1600;
Το 1600 το προτιμώ από αποιοδήποτε παλιό Τhorens πλην των 520/521, υποθέτω ότι είμαι στην μειοψηφία μιας και τα Thorens έχουν φανατικούς ακόλουθους. Δεν έχω εμπειρία όμως, καθαρά αισθητικά μιλάω και γιατί διαβάζω ότι η ανάρτηση (αν και κατασκευασμένο στη Ταιβάν) είναι πιο μελετημένη και πιο ανθεκτική. Εγώ ούτε εμπειρία έχω ούτε όρεξη να ρυθμίζω αναρτήσεις γι' αυτό και έχω κρατηθεί μακριά από πικάπ με ανάρτηση.
Γενικά όπως οτιδήποτε στο HiFi θεωρώ και τα Thorens υπερτιμολογημένα, ειδικά τα κλασικά μοντέλα που ο καθένας ζητάει ότι θέλει. Το 1600 είχε 2500€ τον Δεκέμβρη και 2850€ σήμερα. Το καλοκαίρι θα έχει περάσει τα 3000€.
Όχι ρε συ $570 εχει εδώ, οριακά κάτω από το Carbon Debut Evo. Γι'αυτό μπήκε στους υποψήφιους. Το ότι το AR θα έιναι ανώτερο το πιστεύω, αν είχα έστω και μια αξιόπιστη άκρη για μάστορα εδώ γύρω θα το έκανα το πείραμα, τώρα φοβάμαι. Η μόνη εμπειρία που έχω με Audio επαγγελματίες στην Όμαχα ήταν με το home cinema που βρήκαμε εγκατεστημένο στο σπίτι, που το σχεδίασε/υλοποίησε υποτίθεται εξειδικευμένος τεχνικός και αυτά που έχει κάνει είναι να βάζεις τα γέλια.
Υπηρχαν αρκετα πικαπ με αναρτηση που ρυθμιζες τα ελατηρια χωρις να ανοιξεις το πικαπ ...... Ariston RD40, Systemdek II & IIX , Oracle, Pink triangleΛανσάρει και ένα νέο ( ; ) σύστημα που τα ελατήρια τα ρυθμίζεις από πάνω, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις το πικάπ.
Ναι, το φαντάστηκα. Για αυτό έβαλα το ; που βγήκε χαμογελάκι με τις παρενθέσεις.Υπηρχαν αρκετα πικαπ με αναρτηση που ρυθμιζες τα ελατηρια χωρις να ανοιξεις το πικαπ ...... Ariston RD40, Systemdek II & IIX , Oracle, Pink triangle
το έφτιαξα Νίκο.. να αφήνεις κενό ανάμεσα στο ερωτηματικό με τις παρενθέσεις για να μην βγάζει emoticonΝαι, το φαντάστηκα. Για αυτό έβαλα το ; που βγήκε χαμογελάκι με τις παρενθέσεις.
Προσωπικά δε μου περισσεύουν οπότε αν έβρισκα ΤΟΣΟ χαμηλότερη τιμή από Γερμανία από εκεί θα αγόραζα, με τη διαφορά τιμής αγοράζεις μια αξιοπρεπή κεφαλή. Εδώ σε ακόμα χαμηλότερη τιμή. Κι εγώ αν δώσω το δικό μου έχω μεγάλα σχέδια, θα πάω σίγουρα κι εγώ σε βραχίονα με αποσπώμενα headshells αλλά θα πάω σε μεταχειρισμένο. Προς το παρών όμως απλά κοιτάω.Καλά θα ταν να χε 2850...3150 έχει στην Ελλάδα, το 2850 είναι Thomman. Το 1500 έχει 2250 στην Ελλάδα.
Θεωρητικά όλα αυτά, δεν είμαι σε φάση αγορών, απλά χαζεύω και παίρνω αφορμές για να διαβάζω και να μαθαίνω και έπεσα πάνω τους. Και αισθητικά είναι όνειρο. Ειδικά το 1500 με κέντρισε πάρα πολύ το αποσπώμενο headshell. Όταν (αν) αποφασίσω αναβάθμιση στο πικάπ μου, ίσως ήταν καλό να έβλεπα με αποσπώμενα headshells. Δεν είναι μόνο που σας "ζηλεύω" που μιλάτε για πολλές κεφαλές, είναι ότι το βιώνω και στην πράξη. Έχοντας πολλούς παλιούς δίσκους, και συνειδητοποιώντας πλέον πόσο διαφορετικά ακούγεται δίσκος από δίσκο, αισθάνθηκα την ανάγκη να έχω μια δεύτερη κεφαλή.
Θα τα παρακολουθώ πάντως λίγο τα Thorens. Φαίνεται ότι θέλει να κάνει σοβαρή προσπάθεια να μπει καλά στο παιχνίδι και έχει φιλοδοξίες για τη σειρά 1500/1600. Αλλά βγήκαν πρόσφσατα (τον Σεπτέμβριο νομίζω το 1600 και τώρα τον Δεκέμβρη έβγαλε το "φτηνό" αδερφάκι) κι ακόμη δεν έχω πετύχει reviews και βιντεάκια.
Για τις αναρτήσεις, που εμένα με φοβίζουν τα πάντα και δεν ακουμπάω τίποτα, μου φάνηκε κατανοητό και απλό. Λανσάρει και ένα νέο ( ; ) σύστημα που τα ελατήρια τα ρυθμίζεις από πάνω, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις το πικάπ.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.