Το chat του δικάναλου

Να κάνω μια «άσχετη» ερώτηση μιας που συζητάγατε για πικάπ με ανάρτηση;

Έχει κανείς άποψη/εικόνα για τη νέα σειρά της Thorens, τα TD1500/1600;
 
To NAD το'χα βάλει κι εγώ στο μάτι, κοστίζει εδώ όσο και το Carbon Evo αλλά φαίνεται πιο στιβαρό και καλοφτιαγμένο.
800 euros για μια βαμένη σανίδα με ένα λεπτό ακρυλικό πλατώ και ένα μοτέρ; πολλά δεν είναι; Πίστεψέ με, το AR θα είναι πολύ ανώτερο κι ας είναι vintage.
 
800 euros για μια βαμένη σανίδα με ένα λεπτό ακρυλικό πλατώ και ένα μοτέρ; πολλά δεν είναι; Πίστεψέ με, το AR θα είναι πολύ ανώτερο κι ας είναι vintage.

Όχι ρε συ $570 εχει εδώ, οριακά κάτω από το Carbon Debut Evo. Γι'αυτό μπήκε στους υποψήφιους. Το ότι το AR θα έιναι ανώτερο το πιστεύω, αν είχα έστω και μια αξιόπιστη άκρη για μάστορα εδώ γύρω θα το έκανα το πείραμα, τώρα φοβάμαι. Η μόνη εμπειρία που έχω με Audio επαγγελματίες στην Όμαχα ήταν με το home cinema που βρήκαμε εγκατεστημένο στο σπίτι, που το σχεδίασε/υλοποίησε υποτίθεται εξειδικευμένος τεχνικός και αυτά που έχει κάνει είναι να βάζεις τα γέλια.
 
Όχι ρε συ $570 εχει εδώ, οριακά κάτω από το Carbon Evo. Γι'αυτό μπήκε στους υποψήφιους. Το ότι το AR θα έιναι ανώτερο το πιστεύω, αν είχα έστω και μια αξιόπιστη άκρη για μάστορα εδώ γύρω θα το έκανα το πείραμα, τώρα φοβάμαι. Η μόνη εμπειρία που έχω με Audio επαγγελματίες στην Όμαχα ήταν με το home cinema που βρήκαμε εγκατεστημένο στο σπίτι, που το σχεδίασε/υλοποίησε υποτίθεται εξειδικευμένος τεχνικός και αυτά που έχει κάνει είναι να βάζεις τα γέλια.
Δεν.

Χρειάζεσαι.

Μάστορα.

Τα πικάπ είναι πολυ απλές μηχανολογικές κατασκευές. Αν ξέρεις να αλλάζεις μια λάμπα μπορείς να κάνεις και συντήρηση σε ένα πικάπ. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι να ξέρεις να χειρίζεσαι ένα κατσαβίδι και να διαβάζεις ένα manual. Πολλά πράγματα που σου φαίνονται βουνό όταν διαβάζεις τις οδηγίες (π.χ. η ρύθμιση του υποσασί) είναι απλούστατα όταν έχεις το μηχάνημα μπροστά σου.
 
Ούτε και μένα με πείθουν ,ίσως επηρεάστηκα απ το άκουσμα ενός φθηνού Teac την Κυριακή.
Δεν είναι ο ήχος που θα σε αγγίξει με την 'πρώτη ματιά'.
Μιας και ανέφερε ο Vlad στο διπλανό θέμα για εύκολο μουσικό θέμα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Παλιά καραβάνα απ το 1973 ,αγαπημένη composer για ταινίες,παλιομοδίτικη προσέγγιση,vintage music με πλήκτρα και ντραμς .. συνοδεία φωνητικών.
Τσίμπησα 2 Lp που είχα,αλλά έσπασαν..ο ήχος αναδεικνύει όχι μόνο κεφαλές,αλλά 'σύνολο'.
Έχει tracks που σε ταξιδεύουν ,ενώ άλλα σε απωθούν απ την 'ξεραίλλα' και την 'ψηφιο-χειρουργική' λεπτομέρεια.
Απίστευτη προσέγγιση από τροχαλία ,όπως στα 80ς που την πρωτοάκουσα,ξενέρωμα από Spotify.
 
Να κάνω μια «άσχετη» ερώτηση μιας που συζητάγατε για πικάπ με ανάρτηση;

Έχει κανείς άποψη/εικόνα για τη νέα σειρά της Thorens, τα TD1500/1600;
Το 1600 το προτιμώ από αποιοδήποτε παλιό Τhorens πλην των 520/521, υποθέτω ότι είμαι στην μειοψηφία μιας και τα Thorens έχουν φανατικούς ακόλουθους. Δεν έχω εμπειρία όμως, καθαρά αισθητικά μιλάω και γιατί διαβάζω ότι η ανάρτηση (αν και κατασκευασμένο στη Ταιβάν) είναι πιο μελετημένη και πιο ανθεκτική. Εγώ ούτε εμπειρία έχω ούτε όρεξη να ρυθμίζω αναρτήσεις γι' αυτό και έχω κρατηθεί μακριά από πικάπ με ανάρτηση.

Γενικά όπως οτιδήποτε στο HiFi θεωρώ και τα Thorens υπερτιμολογημένα, ειδικά τα κλασικά μοντέλα που ο καθένας ζητάει ότι θέλει. Το 1600 είχε 2500€ τον Δεκέμβρη και 2850€ σήμερα. Το καλοκαίρι θα έχει περάσει τα 3000€.
 
Το 1600 το προτιμώ από αποιοδήποτε παλιό Τhorens πλην των 520/521, υποθέτω ότι είμαι στην μειοψηφία μιας και τα Thorens έχουν φανατικούς ακόλουθους. Δεν έχω εμπειρία όμως, καθαρά αισθητικά μιλάω και γιατί διαβάζω ότι η ανάρτηση (αν και κατασκευασμένο στη Ταιβάν) είναι πιο μελετημένη και πιο ανθεκτική. Εγώ ούτε εμπειρία έχω ούτε όρεξη να ρυθμίζω αναρτήσεις γι' αυτό και έχω κρατηθεί μακριά από πικάπ με ανάρτηση.

Γενικά όπως οτιδήποτε στο HiFi θεωρώ και τα Thorens υπερτιμολογημένα, ειδικά τα κλασικά μοντέλα που ο καθένας ζητάει ότι θέλει. Το 1600 είχε 2500€ τον Δεκέμβρη και 2850€ σήμερα. Το καλοκαίρι θα έχει περάσει τα 3000€.

Καλά θα ταν να χε 2850... :) 3150 έχει στην Ελλάδα, το 2850 είναι Thomman. Το 1500 έχει 2250 στην Ελλάδα.

Θεωρητικά όλα αυτά, δεν είμαι σε φάση αγορών, απλά χαζεύω και παίρνω αφορμές για να διαβάζω και να μαθαίνω και έπεσα πάνω τους. Και αισθητικά είναι όνειρο. Ειδικά το 1500 με κέντρισε πάρα πολύ το αποσπώμενο headshell. Όταν (αν) αποφασίσω αναβάθμιση στο πικάπ μου, ίσως ήταν καλό να έβλεπα με αποσπώμενα headshells. Δεν είναι μόνο που σας "ζηλεύω" που μιλάτε για πολλές κεφαλές, είναι ότι το βιώνω και στην πράξη. Έχοντας πολλούς παλιούς δίσκους, και συνειδητοποιώντας πλέον πόσο διαφορετικά ακούγεται δίσκος από δίσκο, αισθάνθηκα την ανάγκη να έχω μια δεύτερη κεφαλή.

Θα τα παρακολουθώ πάντως λίγο τα Thorens. Φαίνεται ότι θέλει να κάνει σοβαρή προσπάθεια να μπει καλά στο παιχνίδι και έχει φιλοδοξίες για τη σειρά 1500/1600. Αλλά βγήκαν πρόσφσατα (τον Σεπτέμβριο νομίζω το 1600 και τώρα τον Δεκέμβρη έβγαλε το "φτηνό" αδερφάκι) κι ακόμη δεν έχω πετύχει reviews και βιντεάκια.

Για τις αναρτήσεις, που εμένα με φοβίζουν τα πάντα και δεν ακουμπάω τίποτα, μου φάνηκε κατανοητό και απλό. Λανσάρει και ένα νέο ( ; ) σύστημα που τα ελατήρια τα ρυθμίζεις από πάνω, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις το πικάπ.
 
Last edited by a moderator:
Όχι ρε συ $570 εχει εδώ, οριακά κάτω από το Carbon Debut Evo. Γι'αυτό μπήκε στους υποψήφιους. Το ότι το AR θα έιναι ανώτερο το πιστεύω, αν είχα έστω και μια αξιόπιστη άκρη για μάστορα εδώ γύρω θα το έκανα το πείραμα, τώρα φοβάμαι. Η μόνη εμπειρία που έχω με Audio επαγγελματίες στην Όμαχα ήταν με το home cinema που βρήκαμε εγκατεστημένο στο σπίτι, που το σχεδίασε/υλοποίησε υποτίθεται εξειδικευμένος τεχνικός και αυτά που έχει κάνει είναι να βάζεις τα γέλια.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Λανσάρει και ένα νέο ( ; ) σύστημα που τα ελατήρια τα ρυθμίζεις από πάνω, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις το πικάπ.
Υπηρχαν αρκετα πικαπ με αναρτηση που ρυθμιζες τα ελατηρια χωρις να ανοιξεις το πικαπ ...... Ariston RD40, Systemdek II & IIX , Oracle, Pink triangle
 
Last edited by a moderator:
Υπηρχαν αρκετα πικαπ με αναρτηση που ρυθμιζες τα ελατηρια χωρις να ανοιξεις το πικαπ ...... Ariston RD40, Systemdek II & IIX , Oracle, Pink triangle
Ναι, το φαντάστηκα. Για αυτό έβαλα το ; που βγήκε χαμογελάκι με τις παρενθέσεις.
 
Για τις αναρτήσεις, που εμένα με φοβίζουν τα πάντα και δεν ακουμπάω τίποτα, μου φάνηκε κατανοητό και απλό. Λανσάρει και ένα νέο (;) σύστημα που τα ελατήρια τα ρυθμίζεις από πάνω, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις το πικάπ.

Δεν είναι νέο σύστημα,αλλά πολύ παλιό.
Το σύστημα με τα ελατήρια στο Pink Triangle Export και Export GTi ρυθμίζονται απ έξω.
Πανεύκολα μ ένα allen κλειδί.


Σε κάποια απ τα πλατό με ανάρτηση έπρεπε να ζυγοσταθμιστεί 'απόλυτα' το armboard...,που σε κάποια άλλα ήταν ευκολότερο (Mantra).

Το ίδιο και το Linn Axis.

Το ίδιο και το PT TOO με την μπαταρία.

Δεν θυμάμαι το Oracle Delphi 2.

Αλλά και του Sondek δεν είναι κάτι δύσκολο,εφόσον έχεις κατασκευάσει το 'τραπέζι' ώστε να έχεις επαφή από κάτω,όμως και μετά την απομάκρυνση απ το ειδικό 'τραπεζάκι' μπορεί να χρειαστεί μια μικρoρύθμιση...δεν είναι τόσο,όσο το μεγαλοποιούν.
Στα τελευταία ανάρτησης τα υλικά πολλών σετ αναβαθμίσων ε΄ναι τόσο ακριβείας ,που και να θέλεις.....
Τέλος πάντων πολύ δυσκολότερο το σέρβις των γραναζιών ενός βραχίονα,αλλά και πάλι δεν έχει σχέση με μία ..'αερογραφία'.
 
Η φωτογραφία που πόσταρα είναι απ το αναβαθμισμένο True Point ,βαρέως τροποποιημένο Pink Triangle,που όπως βλέπεις μπορεί να του άλλαξε τα φώτα,αλλά την εξωτερική ρύθμιση της ανάρτησης την άφησε όπως ήταν στα 80ς/90ς.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Περίπου όπως το Sondek,αλλά με πολύ πιο μαλακές αναρτήσεις,που κινούνται κατακόρυφα .
Τα έχω δίπλα-δίπλα μ ένα Clearaudio .
Πέρασαν και τα 3 (το τέταρτο Lenco 75 ήταν χαμηλά) σεισμκό κύμα 6.7 με ζημές γύρω στα 3.500 υρώ από τσαλακωμένους σωλήνες και τούμπα,αλλά αυτά εκεί αγέρωχα την επόμενη μέρα με γκρεμσμένο το σπίτι, με 1800 δίσκους κομματάκια δεν αρνήθηκαν να παίξουν,όταν οι γείτονες ανέβηκαν σπίτι τους για την 4η/5η μέρα.
Αυτά ενώ έχω αλλάξει την τρίτη λέιζερ σ ένα χρόνο στο Cd-Player που διαβάζει ότι του έρθει στο κεφάλι.
 
δεν ξέρω τι λέτε, αλλά επιτέλους έβαλα μια τάξη στα εξαρτήματα του βραχίονα...

IMG_20220223_024628[1].jpg

τα counter weights ξεκινάνε από τα 55γρ περίπου και φτάνουν τα 155γρ ..προς το παρόν.
όταν έρθουν και τα 2 δακτυλίδια (60 και 70γρ) που περιμένω, θα φτάσουν τα 170γρ.

τα subweights ξεκινάνε από τα 5,6γρ και φτάνουν στα 50γρ.
στα μικρά βάρη η "διάταξη" είναι πυκνή.. από τα 20γρ και πάνω, πάμε ανά 5γρ

δύσκολα θα βρεθεί κεφαλή που να μην μπορέσω να της "επιβάλω" την ΣΣ που θέλω.
 
  • Like
Reactions: westsound
Προ-τελευταίο τεύχος Yellow Box,test Κεφαλής ΑtrotoS Consta ,o κ.Σταματάκος γράφει...
..'Η συντριπτική πλειοψηφία των σχεδιάσεων ,εδώ ,ακολουθεί έναν συγκεκριμένο δρόμο:τα πηνία τοποθετούνται στο πίσω μέρος του στελέχους,σχεδόν πάντα μέσα στο σώμα της κεφαλής,σε μια υποκατασκευή,συνήθως από αλουμίνιο.Έτσι όταν κάποιος διαβάζει για στέλεχος από το υλικό 'τάδε',αυτό που πρέπει να καταλάβει είναι ότι μιλάμε για μια σύνθετη κατασκευή,που ξεκινά με 'τάδε' και τελειώνει σε αλουμίνιο,όπου και βρίσκονται τα πηνία.Η μηχανική ένωση αυτών των υλικών είναι από μόνη της μια σοβαρή κατασκευαστική παράμετρος...'
 
Καλά θα ταν να χε 2850... :) 3150 έχει στην Ελλάδα, το 2850 είναι Thomman. Το 1500 έχει 2250 στην Ελλάδα.

Θεωρητικά όλα αυτά, δεν είμαι σε φάση αγορών, απλά χαζεύω και παίρνω αφορμές για να διαβάζω και να μαθαίνω και έπεσα πάνω τους. Και αισθητικά είναι όνειρο. Ειδικά το 1500 με κέντρισε πάρα πολύ το αποσπώμενο headshell. Όταν (αν) αποφασίσω αναβάθμιση στο πικάπ μου, ίσως ήταν καλό να έβλεπα με αποσπώμενα headshells. Δεν είναι μόνο που σας "ζηλεύω" που μιλάτε για πολλές κεφαλές, είναι ότι το βιώνω και στην πράξη. Έχοντας πολλούς παλιούς δίσκους, και συνειδητοποιώντας πλέον πόσο διαφορετικά ακούγεται δίσκος από δίσκο, αισθάνθηκα την ανάγκη να έχω μια δεύτερη κεφαλή.

Θα τα παρακολουθώ πάντως λίγο τα Thorens. Φαίνεται ότι θέλει να κάνει σοβαρή προσπάθεια να μπει καλά στο παιχνίδι και έχει φιλοδοξίες για τη σειρά 1500/1600. Αλλά βγήκαν πρόσφσατα (τον Σεπτέμβριο νομίζω το 1600 και τώρα τον Δεκέμβρη έβγαλε το "φτηνό" αδερφάκι) κι ακόμη δεν έχω πετύχει reviews και βιντεάκια.

Για τις αναρτήσεις, που εμένα με φοβίζουν τα πάντα και δεν ακουμπάω τίποτα, μου φάνηκε κατανοητό και απλό. Λανσάρει και ένα νέο ( ; ) σύστημα που τα ελατήρια τα ρυθμίζεις από πάνω, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις το πικάπ.
Προσωπικά δε μου περισσεύουν οπότε αν έβρισκα ΤΟΣΟ χαμηλότερη τιμή από Γερμανία από εκεί θα αγόραζα, με τη διαφορά τιμής αγοράζεις μια αξιοπρεπή κεφαλή. Εδώ σε ακόμα χαμηλότερη τιμή. Κι εγώ αν δώσω το δικό μου έχω μεγάλα σχέδια, θα πάω σίγουρα κι εγώ σε βραχίονα με αποσπώμενα headshells αλλά θα πάω σε μεταχειρισμένο. Προς το παρών όμως απλά κοιτάω.

Aν μπορούσα να πάρω ένα Thorens αυτό θέλω, διάβασα όμως ότι έχουν παραχθεί 17 κομμάτια με ακρυλικό οπότε λίγο δύσκολο...

TRhWzc5.jpg


Και αν το οικονομικό δεν ήταν πρόβλημα το πικάπ με ανάρτηση που θα έπαιρνα θα ήταν αυτό. Κυκλοφόρησε αρχές 2000 όταν άρχισα να παρακολουθώ σοβαρά το HiFi και μου 'χει μείνει απωθημένο. Τότε είχε γύρω στις 5000€, τώρα δε θέλω να ξέρω.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.