Το chat του δικάναλου

Όχι Νικόλα μου ,κανονικό έχει!
Ίσως είμαι διακοπές και εχω άλλη διάθεση αλλά....
Ενισχυτής Nad 3020e 25ετιας, dvdp Jvc της πλάκας, καλώδια monster στα ηχεία και Prolink i/c και ηχεία kef 15ετιας (ένα γουφερ 6αρι και ένα τουίτερ) πεταμένα στα 40 τετραγωνικά σαλονιού και παίζουν καλύτερα από του σπιτιού μου.
Τέλος για μένα το hifi.....JBL boombox και καλά μου είναι!:music-smiley-005:;)

Είναι ένα πολύ καλό και ισορροπημένο σύστημα. Ο NAD 3020 είναι κλασσικό κομμάτι με φοβερά ρεύματα. Προ 15ετίας παραλίγο να αγοράσω κι εγώ ηχεία βασης της KEF, ακούγονταν πολύ καλά για την τιμή τους θυμάμαι. Αν ταιριάζουν καλά με τον ενισχυτή-και γιατί να μην ταιριάζουν;- είναι ένα match made in heaven. Για το DVD-Player JVC δεν έχω άποψη, αλλά γιατί να μην είναι και αυτό value for money; Κάτι μου λέει ότι ο ιδιοκτήτης είναι πολυ τυχερός, ή είχε πολύ καλό έμπορο.
 
......Κάτι μου λέει ότι ο ιδιοκτήτης είναι πολυ τυχερός,...... .
Τυχερός....τυχερός-bye-
Δούλευε η αδερφή μου στην JVC, που για ένα διάστημα έφερνε και τα KEF.
Ητονε τότε στα κλεισίματα της (δυστυχώς) και τα είχα πάρει για ένα κομμάτι ψωμί!
Τα KEF είναι δαπέδου και είχαν αντικαταστήσει κάτι Celestion που και αυτά έπαιζαν πολύ καλά ,αλλά στην μεταφορά μου σπάσαν τα ξύλα από τις σίτες και η γυναίκα μου δεν ήθελε να τα βλέπει, με τα μεγάφωνα σε πρώτη μούρη.
Χαρίστηκαν σε τοπικό ήρωα και ίσως να παίζουν ακόμα!

Σημέρα χαρίστηκε και ένα ραδιοκασετοcd της thomson σχεδόν καινούργιο, σε μια οικογένεια Αλβανών που ζει εδώ και ο άνθρωπος μου είπε χίλια ευχαριστώ!
Απλά δεν έχει ακούσει πως παίζει το JBL.:operator:
 
σε άλλο νήμα εδώ στο 2κάναλο έβαλα κάποιες φωτό από ένα πικάπ vti prime scout και για να μην βγούμε εκτός θέματος εκεί -μιας και το νήμα (εκεί) δεν αφορά πικάπ-,
μεταφέρω την κουβέντα εδώ.
ξαναβάζω λίγες από τις φωτό για να μπουν στο κλίμα και άλλοι φίλοι που δεν είδαν το εκεί νήμα..
ΓŽΒ΅ΓŽΒΉΓŽΒΊΓΕ’ΓŽΒ½ΓŽΒ±_Viber_2020-08-06_12-18-59.jpgΓŽΒ΅ΓŽΒΉΓŽΒΊΓΕ’ΓŽΒ½ΓŽΒ±_Viber_2020-08-06_12-18-14.jpgΓŽΒ΅ΓŽΒΉΓŽΒΊΓΕ’ΓŽΒ½ΓŽΒ±_Viber_2020-08-06_12-19-32.jpgΓŽΒ΅ΓŽΒΉΓŽΒΊΓΕ’ΓŽΒ½ΓŽΒ±_Viber_2020-08-06_12-20-00.jpgΓŽΒ΅ΓŽΒΉΓŽΒΊΓΕ’ΓŽΒ½ΓŽΒ±_Viber_2020-08-06_12-20-44.jpg

στην τελευταία φωτό φαίνεται ένα λεπτό κομμάτι λαστιχοφελλού και ο φίλος geovar με ρώτησε γιατί...
Γιώργο, 1ον για να απορροφά τυχόν κραδασμούς μεταξύ παξιμαδιού και μεταλλικού κάτω μέρους του πλίνθου του vpi.
και 2ον, για να μην γδαρθεί το μεταλλικό μέρος της βάσης.
ο βραχίονας (audiocraft ac 3000mc) που μπήκε στο vpi, δεν είναι δικός μου ούτε εγώ τον έβαλα.. πολύ λίγο βοήθησα στο project, αλλά το παρακολουθούσα με μεγάλο ενδιαφέρον από την αρχή.
όσο μου επέτρεπε ο γνωστός και μη εξαιρετέος δημιουργός τέτοιων "καταστάσεων" δηλαδή... :laugh:
μάλιστα λέει ότι πολλοί Ιάπωνες κατασκευαστές βραχιόνων έβαζαν λαστιχένιες ροδέλες στο σημείο αυτό, ακόμα και στην πάνω πλευρά του πλίνθου.
Grace, Denon, stax...
η SME επίσης έβαζε 4 λαστιχένιες ροδέλες στην βάση του series 2 & 3.
 
Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

σε άλλο νήμα εδώ στο 2κάναλο έβαλα κάποιες φωτό από ένα πικάπ vti prime scout και για να μην βγούμε εκτός θέματος εκεί -μιας και το νήμα (εκεί) δεν αφορά πικάπ-,
μεταφέρω την κουβέντα εδώ.
ξαναβάζω λίγες από τις φωτό για να μπουν στο κλίμα και άλλοι φίλοι που δεν είδαν το εκεί νήμα..

στην τελευταία φωτό φαίνεται ένα λεπτό κομμάτι λαστιχοφελλού και ο φίλος geovar με ρώτησε γιατί...
Γιώργο, 1ον για να απορροφά τυχόν κραδασμούς μεταξύ παξιμαδιού και μεταλλικού κάτω μέρους του πλίνθου του vpi.
και 2ον, για να μην γδαρθεί το μεταλλικό μέρος της βάσης.
ο βραχίονας (audiocraft ac 3000mc) που μπήκε στο vpi, δεν είναι δικός μου ούτε εγώ τον έβαλα.. πολύ λίγο βοήθησα στο project, αλλά το παρακολουθούσα με μεγάλο ενδιαφέρον από την αρχή.
όσο μου επέτρεπε ο γνωστός και μη εξαιρετέος δημιουργός τέτοιων "καταστάσεων" δηλαδή... :laugh:
μάλιστα λέει ότι πολλοί Ιάπωνες κατασκευαστές βραχιόνων έβαζαν λαστιχένιες ροδέλες στο σημείο αυτό, ακόμα και στην πάνω πλευρά του πλίνθου.
Grace, Denon, stax...
η SME επίσης έβαζε 4 λαστιχένιες ροδέλες στην βάση του series 2 & 3.

Βλαδίμηρε θυμάμαι τις 4 λαστιχένιες ροδελίτσες που έδινε η SME μαζί με τους βραχίονες. Θυμάμαι επίσης πως όταν κυκλοφόρησε το Linn Sondek lp12/Ittok o Tiefenbrunn υποστήριξε,μάλλον σωστά κατ'εμέ,πως ο Βραχίονας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο άκαμπτος και ανελαστικός και δεν συνιστούσε ακόμη και τα βιδωτά shell. Στον Ittok το shell ήταν αναπόσπαστο κομμάτι του ίσιου σωλήνα. Νομίζω πως από τότε κανείς "διαβασμένος" δεν χρησιμοποίησε τα λαστιχένια ροδελάκια της SME αντίθετα ξετρυπούσαμε το άρμπορντ και αντι για τις μικρές ξυλόβιδες για τη στήριξη της βάσης βάζαμε βίδες με παξιμάδι. Οι πιο παλιοί ίσως θυμούνται την ιστορία. Με την ερώτηση περί φλάντζας λασιχοφελού ήθελα να ανοίξω αυτή τη κουβέντα και να ακούσω γνώμες και άλλων μελών.
 
θα ήθελα πολύ να δω φωτογραφίες ή σχέδια.
έτσι όπως το καταλαβαίνω στην περίπτωση της SME, είχατε να επιλέξετε ανάμεσα σε μικρές ξυλόβιδες που άνοιγαν μόνες τους την βόλτα -το σπείρωμα δλδ- και από την άλλη, βίδα με κόντρα παξιμάδι.. η ημέρα με την νύχτα!!
στην μια περίπτωση μια ελαστική ροδέλα θα έδινε "μπόσικα" στην βίδα με τον καιρό, στην άλλη θα λειτουργούσε σαν γκρόβερ ασφαλείας με την ελαστικότητά της. αρκεί να μην ξεραινόταν και έχανε αυτή την ελαστικότητα.
το καλό με τον λαστιχοφελλό είναι ότι δείχνει να μην ξεραίνεται καθόλου. όμως έχει μια "ζωντάνια" καθώς ανάλογα με την υγρασία στο περιβάλλον αυξομειώνει (ελαφρώς) τις διαστάσεις του!
 
Στα "διαβασματα" ολων υπαρχει εκτος του "coupling" και το isolation και το decoupling. Kαι τα δυο δουλευουν οταν εφαρμοστουν σωστα.
Οσοι θυμαστε τους denon da309,da307 βραχιονες,θα ξερετε οτι η denon χρησιμοποιουσε λαστιχενια δακτυλιδια για να στερεωσει το armtube στη βαση του. Μεχρι σημερα αυτοι οι βραχιονες αλλα και φθηνοτεροι οπως ο da50 δουλευουν αψογα με DL103, SPU και γενικα MC κεφαλες και χρησιμοποιουνταν ευρεως σε ραδιοφωνικους σταθμους τοσο στην Ιαπωνια οσο και σε πολλες αλλες χωρες. Οι Ιαπωνες ηξεραν να φτιαχνουν κορυφαιους βραχιονες πολυ πριν τον ittok. Πριν τον ittok ο "αγαπημενος" βραχιονας της linn ηταν ο grace 707 που ειχε λαστιχενιες ροδελες μεταξυ βασης/πλινθου και πανω και κατω απο το πικαπ. Η sme ειχε τα λαστιχακια εκει που επρεπε και δεν τα ειχε εκει που δεν επρεπε.
Και γω ειχα βγαλει τα λαστιχακια απο το series2 που ειχα τοτε, και ακουσα την v15 type III μου , για πρωτη φορα να παιζει χαλια.
Στη φωτο που ανεβασε ο Βλαδιμηρος , ο λαστιχοφελλος στο κατω μερος του πλινθου του VPI , ΔΕΝ κανει καμια απολυτως ζημια στη σταθεροτητα του audio craft. To παξιμαδι κατω, εσφιξε με ειδικο εργαλειο σε μεγεθος χειροβομβιδας ωστε να μην κινειται καθολου, χωρις να εχει σχεση με την επαφη της βασης του βραχιονα στο πανω μερος του πλινθου.Οπως ειπε ο Βλαδιμηρος, υπηρχε επισης και θεμα να μην γινει ζημια στην μπογια του πλινθου απο κατω. Ασε που δεν πιστευω οτι καποιος θα ακουσει διαφορα με η χωρις τον λαστιχοφελλο εκει που μπηκε.Αν ηταν στην πανω πλευρα του πλινθου θα το συζητουσαμε και πιθανοτατα θα συμφωνουσαμε.
Οι τρεις βιδες του ΙΤΤΟΚ στο ξυλινο armboard του sondek, καθε τρεις και λιγο ηθελαν σφιξιμο,διοτι απλα παραμορφωνοταν και υποχωρουσε το ξυλο απο τις βιδες.
 
για τα βιδωτά (head)shell , το θέμα είναι στην ευκολία αλλαγής κεφαλών.
είναι μια ευκολία που προσωπικά δεν θα μπορούσα να κάνω χωρίς αυτήν. το δακτυλίδι του κολάρου σφίγγει πολύ σφιχτά και αρκετά συχνά δοκιμάζω διάφορες ελαστικές ροδέλες στο σημείο σύσφιξης.
θεωρητικά είναι καλύτερο το μονοκόμματο.. αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή την ζωή.... :laugh:
 
Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

για τα βιδωτά (head)shell , το θέμα είναι στην ευκολία αλλαγής κεφαλών.
είναι μια ευκολία που προσωπικά δεν θα μπορούσα να κάνω χωρίς αυτήν. το δακτυλίδι του κολάρου σφίγγει πολύ σφιχτά και αρκετά συχνά δοκιμάζω διάφορες ελαστικές ροδέλες στο σημείο σύσφιξης.
θεωρητικά είναι καλύτερο το μονοκόμματο.. αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή την ζωή.... :laugh:

To μονοκομματο (ειτε οπως στον rega η με κολλες οπως στον ittok) παλλεται σε πιο ψηλες συχνοτητες. Δεν εχει μηδεν κραδασμους. Τα αποσπωμενα headshells δεν ηταν ολα ιδια. Jelco,audio craft και αλλοι ειχαν πολυ καλυτερο συστημα κλειδωματος στο armtube.Δες το AS4PL & AS12K που εχεις ,οπως και το jelco HS25/HS20 και αλλα. Ολες οι μεθοδοι εχουν τα καλα και τα κακα τους. Η ευκολια των αποσπωμενων ας θεωρηθει bonus :smile:
 
Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Οι τρεις βιδες του ΙΤΤΟΚ στο ξυλινο armboard του sondek, καθε τρεις και λιγο ηθελαν σφιξιμο,διοτι απλα παραμορφωνοταν και υποχωρουσε το ξυλο απο τις βιδες.

ξυλόβιδα σε ξύλο και κάθε λίγο και λιγάκι σφίξιμο, σημαίνει ότι κάποια στιμή οι βόλτες στο ξύλο θα πουν ..αντίο.. είναι σίγουρο αυτό!
δεν πα νάναι και από ευκάλυπτο.
 
Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

To μονοκομματο (ειτε οπως στον rega η με κολλες οπως στον ittok) παλλεται σε πιο ψηλες συχνοτητες. Δεν εχει μηδεν κραδασμους. Τα αποσπωμενα headshells δεν ηταν ολα ιδια. Jelco,audio craft και αλλοι ειχαν πολυ καλυτερο συστημα κλειδωματος στο armtube.Δες το AS4PL & AS12K που εχεις ,οπως και το jelco HS25/HS20 και αλλα. Ολες οι μεθοδοι εχουν τα καλα και τα κακα τους. Η ευκολια των αποσπωμενων ας θεωρηθει bonus :smile:

ναι το perfect lock των AS4PL και AS12K εμπνέει μεγάλη εμπιστοσύνη! διπλή ασφάλεια βλέπεις..
να μην "σήκωναν" και την κεφαλή 5μμ ψηλότερα, τι ευτυχισμένος που θα ήμουν.... :flipout::flipout::flipout:

το "perfect lock" και η διαφορά με ένα απλό...
000_1379[1].jpg000_1371[1].jpg000_1370[1].jpg
 
Last edited:
Ολοι οι βραχιονες εχουν τουλαχιστον ενα "σπασιμο" της συνοχης του rigidity τους.Αλλοι στο headshell, αλλοι στη βαση, αλλοι στο counterweight.
Διαφορετικα μιλαμε για μηχανες παραγωγης κραδασμων.
 
για τα βιδωτά (head)shell , το θέμα είναι στην ευκολία αλλαγής κεφαλών.
είναι μια ευκολία που προσωπικά δεν θα μπορούσα να κάνω χωρίς αυτήν.

Same here. Είναι εκπληκτική ευκολία να έχεις άλλη κεφαλή για δίσκους με μεγάλες ορχήστρες, αλλη για μικρά σύνολα, άλλη για ποπ και ροκ. Έχω 4 κεφαλές και διαπιστώνω ότι κάποιοι δίσκοι ακούγονται ιδανικά με τη μία, κάποιοι με την άλλη (που δεν είναι υποχρεωτικά η ακριβότερη, κάθε άλλο). Για να παρατήσω αυτή την ευκολια πρέπει να έρθει ο κόσμος ανάποδα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

ναι το perfect lock των AS4PL και AS12K εμπνέει μεγάλη εμπιστοσύνη! διπλή ασφάλεια βλέπεις..
να μην "σήκωναν" και την κεφαλή 5μμ ψηλότερα, τι ευτυχισμένος που θα είμουν.... :flipout::flipout::flipout:
(θα βάλω φωτό σε λίγο με edit για να δουν οι φίλοι το "PL")

Η διαφορα του PL φαινεται την ωρα που ξεβιδωνεις το hs οχι το αντιθετο .......
Για το "σηκωμα" της κεφαλης, ειπαμε ειναι ΟΛΑ τα hs λαθος , πλην ........ ενος :flipout:
 
Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Same here. Είναι εκπληκτική ευκολία να έχεις άλλη κεφαλή για δίσκους με μεγάλες ορχήστρες, αλλη για μικρά σύνολα, άλλη για ποπ και ροκ. Έχω 4 κεφαλές και διαπιστώνω ότι κάποιοι δίσκοι ακούγονται ιδανικά με τη μία, κάποιοι με την άλλη (που δεν είναι υποχρεωτικά η ακριβότερη, κάθε άλλο). Για να παρατήσω αυτή την ευκολια πρέπει να έρθει ο κόσμος ανάποδα.

:a0210:
Ο βραχιονας που ανεφερε ο Βλαδιμηρος ειναι μοναδικος.Γιατι ; Εχει S armtube οπου μπορεις να χρησιμοποιησεις headshells οποιου βαρους θελει η κεφαλη.Επισης εχει 4-5 ισια armtubes με σταθερο headshell και διαφορετικες μαζες, 3 counterweights, 2 sub-weights, 2 azimuth weights.Τοτε, ειχε και 2 καλωδια.Ενα χαμηλης χωρητικοτητας για ΜΜ και ενα χαμηλης αντιστασης για MC.
Oλα αυτα επιτρεπουν μετατροπη της ενεργου μαζας του βραχιονα, απο 3.5 - 24.0 + γρ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

ξυλόβιδα σε ξύλο και κάθε λίγο και λιγάκι σφίξιμο, σημαίνει ότι κάποια στιμή οι βόλτες στο ξύλο θα πουν ..αντίο.. είναι σίγουρο αυτό!
δεν πα νάναι και από ευκάλυπτο.

Αυτο γινοταν στο τελος. Και επισης μιλαμε ΚΑΙ για ξυλοβιδες μηκους 6-7μμ με πολυ μικρη διαμετρο, που κρατουσαν το armboard στο υποσασι.Το rigidity που πηγαινε ? (προφανως ηθελαν να κανουν το "σπασιμο" εκει............. )
Μην αναφερουμε και την φρενιτιδα που επιασε πολλους και κολλουσαν τις βελονες στο σωμα των κεφαλων με super glue μπας και μετακινηθει και χρωματισει τον ηχο. Λες και εκει ηταν τα προβληματα των κεφαλων οπως η ΑΤ95 κλπ.........
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Αυτο γινοταν στο τελος. Και επισης μιλαμε ΚΑΙ για ξυλοβιδες μηκους 6-7μμ με πολυ μικρη διαμετρο, που κρατουσαν το armboard στο υποσασι.Το rigidity που πηγαινε ? (προφανως ηθελαν να κανουν το "σπασιμο" εκει............. )
Μην αναφερουμε και την φρενιτιδα που επιασε πολλους και κολλουσαν τις βελονες στο σωμα των κεφαλων με super glue μπας και μετακινηθει και χρωματισει τον ηχο. Λες και εκει ηταν τα προβληματα των κεφαλων οπως η ΑΤ95 κλπ.........

αυτό με την σούπερ γκλου 1η φορά το ακούω!! μα πως έπαιζε η κεφαλή χωρίς ανάρτηση στο στέλεχος; με το παραμικρό κύμα στο δίσκο ή με ένα γερό δυναμικό πέρασμα δεν έχανε επαφή;
 
Οχι την αναρτηση.Το πλαστικο της κοματι , στο σωμα κολλουσαν.
Οποτε μετα, αντι βελονα, αλλαζαν ολοκληρη κεφαλη :stupid:
 
Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Εγώ δεν μπορώ να τις ξεβιδώσω πάντως...για να ρυθμίσω ξανά vta, αλλάζοντας springs...λες και είναι ένα σώμα.. θυμάμαι ότι και άλλοι έγραφαν τα ίδια με geovar.. ακόμα και στο φόρουμ τους.
 
Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Οχι την αναρτηση.Το πλαστικο της κοματι , στο σωμα κολλουσαν.
Οποτε μετα, αντι βελονα, αλλαζαν ολοκληρη κεφαλη :stupid:

έτσι πες μου!
δεν μου το λέγανε;; έχω κόλλα 2 συστατικών που για ξεκολλήσει θέλει σφυροκάλεμο!! :flipout::flipout::flipout:
κλαίω από τα γέλια πραγματικά!!!