Το chat του δικάναλου

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Η διαφορα του PL φαινεται την ωρα που ξεβιδωνεις το hs οχι το αντιθετο .......
Για το "σηκωμα" της κεφαλης, ειπαμε ειναι ΟΛΑ τα hs λαθος , πλην ........ ενος :flipout:

για να καταλάβουν όλοι τι εννοεί ο Πανίκος με το πλην .....ενός,

εδώ η διαφορά ύψους στήριξης κεφαλής ενός headshell technics με το as4PL
000_1383[1].jpg
αυτό αυτόματα σημαίνει την ανάγκη χρήσης ματ στο πλατό μεγάλου πάχους, γιατί το vta στο technics έχει έμφαση στο να ανεβαίνει ψηλά και όχι να κατεβαίνει χαμηλά. το γιατί είναι άλλη ιστορία που δεν θα την αναλύσουμε εδώ και τώρα..
κάποιος σαν εμένα πχ που δεν του αρέσουν τα "παχιά" ματ λόγω ήχου, έχει πρόβλημα.
και δεν είναι μόνο το as4PL έτσι.. όλα μα όλα τα audiophile headshell "κρατάνε" ψηλότερα την κεφαλή από τα επαγγελματικά headshell τύπου technics.
την λύση στο πρόβλημα θα την κουβεντιάσουμε κάποια άλλη στιγμή.
 
@ Vlad66. Όταν ξετρυπάγαμε δεν χρησιμοποιούσαμε τα λαστιχάκια.
@Audiolytic. To Linn το είχα χρησιμοποιήσει κι'εγώ με Grace 707+Supex Black,δεν θυμάμαι όμως να είχα βάλει λαστιχάκια κάποιου είδους. O Itτok,νομίζω,ήταν και αυτός Γιαπωνέζικος με προδιαγραφές Linn. Γενικά μιλώντας πάντως δεν είμαι υπέρ της χρήσης αποσβεστικών στους βραχίονες και νομίζω πως ,ενδεχομένως, είναι καλλίτερη η χρήση διαφορετικών υλικών στη διαδρομή shell>ρουλεμαν>αντίβαρο>βάση.
 
Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

:a0210:
Ο βραχιονας που ανεφερε ο Βλαδιμηρος ειναι μοναδικος.Γιατι ; Εχει S armtube οπου μπορεις να χρησιμοποιησεις headshells οποιου βαρους θελει η κεφαλη.Επισης εχει 4-5 ισια armtubes με σταθερο headshell και διαφορετικες μαζες, 3 counterweights, 2 sub-weights, 2 azimuth weights.Τοτε, ειχε και 2 καλωδια.Ενα χαμηλης χωρητικοτητας για ΜΜ και ενα χαμηλης αντιστασης για MC.
Oλα αυτα επιτρεπουν μετατροπη της ενεργου μαζας του βραχιονα, απο 3.5 - 24.0 + γρ.

κάποια από τα "καλούδια" του as3000mc τα έχω φτιάξει ήδη για τον ταπεινό δικό μου... κάποια άλλα ετοιμάζονται..:proud:
σαφώς ο εξοπλισμός του εν λόγω βραχίονα είναι εξωπραγματικός !!!
 
Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Εγώ δεν μπορώ να τις ξεβιδώσω πάντως...για να ρυθμίσω ξανά vta, αλλάζοντας springs...λες και είναι ένα σώμα.. θυμάμαι ότι και άλλοι έγραφαν τα ίδια με geovar.. ακόμα και στο φόρουμ τους.

τι δεν μπορείς να ξεβιδώσεις; 1-2 φωτό θα βοηθούσαν να καταλάβω
 
Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

@ Vlad66. Όταν ξετρυπάγαμε δεν χρησιμοποιούσαμε τα λαστιχάκια.
@Audiolytic. To Linn το είχα χρησιμοποιήσει κι'εγώ με Grace 707+Supex Black,δεν θυμάμαι όμως να είχα βάλει λαστιχάκια κάποιου είδους. O Itτok,νομίζω,ήταν και αυτός Γιαπωνέζικος με προδιαγραφές Linn. Γενικά μιλώντας πάντως δεν είμαι υπέρ της χρήσης αποσβεστικών στους βραχίονες και νομίζω πως ,ενδεχομένως, είναι καλλίτερη η χρήση διαφορετικών υλικών στη διαδρομή shell>ρουλεμαν>αντίβαρο>βάση.

ναι το κατάλαβα ότι δεν τα χρησιμοποιούσατε. ούτε λέω κακώς ή καλώς..
σε αυτό που λες για τα διαφορετικά υλικά μεταξύ τους στην διαδρομή, είμαι φαν!
αποτελεί σημείο "τριβής" και διαφωνίας μεταξύ εμού και του Πανίκου κάποια βράδια με αϋπνίες :laugh:

edit.. και στα αποσβεστικά είμαι φαν!! όπως και στα λάδια!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Εγώ δεν μπορώ να τις ξεβιδώσω πάντως...για να ρυθμίσω ξανά vta, αλλάζοντας springs...λες και είναι ένα σώμα.. θυμάμαι ότι και άλλοι έγραφαν τα ίδια με geovar.. ακόμα και στο φόρουμ τους.

Ποιες δεν μπορεις να ξεβιδωσεις ?
 
Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Μάλλον οι βίδες έχουν σκουριάσει κ πρέπει να πιέσω με πολύ δύναμη.. μετά το τελευταίο linn clinic(17 χρόνια),το armboard τώρα 'ανέβηκε',με την αλλαγή των springs, αλλά επηρέασε την παραλληλία κάτω επιφάνειας βραχίονα,πλατό και θέλει κατέβασμα ο βραχίονας,με έξτρα πλαστικό πάνω απ' το δικό του mat παίζει ωραία, αλλά χάνω το 'ζύγι '...
Φωτος δυστυχώς δεν μπορώ φέτος μ έριξαν σε 'βουνά'.
 
@Audiolytic. To Linn το είχα χρησιμοποιήσει κι'εγώ με Grace 707+Supex Black,δεν θυμάμαι όμως να είχα βάλει λαστιχάκια κάποιου είδους.

Η Grace στη συσκευασια των βραχιονων της ειχε τις λαστιχενιες ροδελες (στο μεγεθος των μεταλικων) οπως και δυο μικροτερες σε διαμετρο απο τεφλον.
Αν ο Grace σου ηταν ηδη στο linn οταν το αγορασες,πιθανον ετσι να ηθελαν να τον τοποθετησουν.Η βαση των Grace παντως ηταν ολιγον ...... σπαστικη :laugh:
Οι μεγαλες αλουμινενιες ροδελες αν τις θυμασαι, η μια ηταν σε ασημί και η αλλη σε μαυρο χρωμα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Του βραχίονα τη βίδα με allen, αλλά και κάποιες εσωτερικές..αλλα πρωτίστως του βραχίονα με ενδιαφέρει,για χαμήλωμα σκεφτόμουν για αλλαγή και του armboard.. επειδή δείχνει μια ελαφριά κλίση, μάλλον λόγω χρόνου...
 
Υπάρχει περίπτωση χαλάρωσης του δεξιού spring,αν το πιέσω , επειδή είναι καινούργια , όχι αυθεντικά βέβαια
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Του βραχίονα τη βίδα με allen, αλλά και κάποιες εσωτερικές..αλλα πρωτίστως του βραχίονα με ενδιαφέρει,για χαμήλωμα σκεφτόμουν για αλλαγή και του armboard.. επειδή δείχνει μια ελαφριά κλίση, μάλλον λόγω χρόνου...

Βρες ενα πιο μακρυ allen για να χεις περισοτερη δυναμη και θα βγει.Ειναι η................φρενιτιδα του σφιξιματος που ειπαμε πιο πανω ......... χαχαχα
Μου ετυχε να δω να σφιγγουν με πενσα, το κολλαρο του headshell σε SME series 2 και φρικαρα !!!!! Ασε που και το headshell του series 2 σαν τσιγαροχαρτο ειναι, το σφιξιμο με πενσα του ελειπε.....:laugh:
 
Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Υπάρχει περίπτωση χαλάρωσης του δεξιού spring,αν το πιέσω , επειδή είναι καινούργια , όχι αυθεντικά βέβαια

Δεν νομιζω.Ειναι ατσαλενια δεν χαλαρωνουν η παραμορφωνονται ευκολα.
 
Θα το δοκιμάσω..σωστά το είπες φρενίτιδα,που έφτανε στην υπερβολή..
Δηλαδή το βίδωμα του υποσασί, ήταν ιεροτελεστία ,που τώρα αντικαταστάθηκε με την φρενίτιδα περί υλικών ..
Μια ολόκληρη βιομηχανία που στηρίζεται στην βελτίωση του Sondek
Aν θυμάστε σ ένα ανάλογου θέματος thread, είχα παραθέσει περί τις 15 (το 2018),
 
Πάντως υπάρχει μεγάλο ποσοστό πειραματισμών στο κεφάλαιο πλατό..
Δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι φαεινές ιδέες κατεβάζει ο καθένας για την ακουστική ... βελτίωση του μέσου αυτού.
Πρόσφατα σε queries παλιότερου τεύχους Βρετανικού περιοδικού,που δεν κρύβει την συμπάθεια του στο πλατό, πέτυχα ένα σχόλιο μηχανικού που ισχυριζόταν ότι στα πικάπ με τρόπο μετάδοσης ιμάντα,η 'σπαταλούμενη' ενέργεια κατά την επιστροφή , μειώθηκε με την χρήση του 'υδραυλικού σπάχου '.. εξηγώντας ότι μεταξύ του άξονα περιστροφής και οπής υπάρχει ένα διάκενο,που όσο αμελητέο και να είναι με τον χρόνο μεγαλώνει και έχει συμμετοχή στην ακρίβεια ταχύτητας και ροής.. συν κάτι άλλα επεξηγηματικά που δεν θυμάμαι ακριβώς,το τεύχος υπάρχει και θα άξιζε να το αναρτήσω, απλά αδυνατώ αυτην την περίοδο.
 
Η Grace στη συσκευασια των βραχιονων της ειχε τις λαστιχενιες ροδελες (στο μεγεθος των μεταλικων) οπως και δυο μικροτερες σε διαμετρο απο τεφλον.
Αν ο Grace σου ηταν ηδη στο linn οταν το αγορασες,πιθανον ετσι να ηθελαν να τον τοποθετησουν.Η βαση των Grace παντως ηταν ολιγον ...... σπαστικη :laugh:
Οι μεγαλες αλουμινενιες ροδελες αν τις θυμασαι, η μια ηταν σε ασημί και η αλλη σε μαυρο χρωμα.

Δεν θυμάμαι τις τότε λεπτομέρειες πάνε και καμιά σαρανταριά χρόνια. Πάντως λαστιχάκια και απορροφητικά διάφορα στο βραχίονα δεν τα γουστάρω
 
Πάντως υπάρχει μεγάλο ποσοστό πειραματισμών στο κεφάλαιο πλατό..
Δεν μπορεί να φανταστεί κάποιος τι φαεινές ιδέες κατεβάζει ο καθένας για την ακουστική ... βελτίωση του μέσου αυτού.
Πρόσφατα σε queries παλιότερου τεύχους Βρετανικού περιοδικού,που δεν κρύβει την συμπάθεια του στο πλατό, πέτυχα ένα σχόλιο μηχανικού που ισχυριζόταν ότι στα πικάπ με τρόπο μετάδοσης ιμάντα,η 'σπαταλούμενη' ενέργεια κατά την επιστροφή , μειώθηκε με την χρήση του 'υδραυλικού σπάχου '.. εξηγώντας ότι μεταξύ του άξονα περιστροφής και οπής υπάρχει ένα διάκενο,που όσο αμελητέο και να είναι με τον χρόνο μεγαλώνει και έχει συμμετοχή στην ακρίβεια ταχύτητας και ροής.. συν κάτι άλλα επεξηγηματικά που δεν θυμάμαι ακριβώς,το τεύχος υπάρχει και θα άξιζε να το αναρτήσω, απλά αδυνατώ αυτην την περίοδο.

west, ψάχνω απεγνωσμένα να βρω τι είναι ο "υδραυλικός σπάχος"..
 
Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Μάλλον οι βίδες έχουν σκουριάσει κ πρέπει να πιέσω με πολύ δύναμη.. μετά το τελευταίο linn clinic(17 χρόνια),το armboard τώρα 'ανέβηκε',με την αλλαγή των springs, αλλά επηρέασε την παραλληλία κάτω επιφάνειας βραχίονα,πλατό και θέλει κατέβασμα ο βραχίονας,με έξτρα πλαστικό πάνω απ' το δικό του mat παίζει ωραία, αλλά χάνω το 'ζύγι '...
Φωτος δυστυχώς δεν μπορώ φέτος μ έριξαν σε 'βουνά'.

να σου πω ένα γιατροσόφι για βίδες που δεν ξεβιδώνουν..
2 φορές την ημέρα λίγες σταγόνες WD40 -ή ανάλογο προϊόν- στην επαφή της βίδας με την βάση, για 4-5 μέρες.
μετά ζέστανε με πιστολάκι για τα μαλλιά το σημείο που είναι βιδωμένη και δώστης μια απότομη.
το κατσαβίδι ή το αλλενόκλειδο πρέπει να έχει καλό grip όπως καταλαβαίνεις.
 
Ευχαριστώ για την πρόταση,θα το εφαρμόσω σύντομα..
Ο υδραυλικός σπάχος, είναι το νήμα που βάζουν σε βρύσες,ενώσεις για στεγανοποίηση..
Δεν είναι ακριβός και απ ότι θυμάμαι το είχε εφαρμόσει σε πικάπ clearaudio..
Έχει μια λογική ,καθώς στα δυο μου πλατό,Pink και Champion παρατηρώ κάποια 'μπόσικα',που νομίζω δημιουργήθηκαν με τον καιρό και την χρήση
 
Ευχαριστώ για την πρόταση,θα το εφαρμόσω σύντομα..
Ο υδραυλικός σπάχος, είναι το νήμα που βάζουν σε βρύσες,ενώσεις για στεγανοποίηση..
Δεν είναι ακριβός και απ ότι θυμάμαι το είχε εφαρμόσει σε πικάπ clearaudio..
Έχει μια λογική ,καθώς στα δυο μου πλατό,Pink και Champion παρατηρώ κάποια 'μπόσικα',που νομίζω δημιουργήθηκαν με τον καιρό και την χρήση

το καννάβι εννοείς (όχι κάνναβη :flipout:) που εδώ και πολλά χρόνια πρακτικά αντικαταστάθηκε από το τεφλόν.
κοίτα.. επειδή πατέρας και θείος ήταν υδραυλικοί και από μικρό με κουβάλαγαν στις οικοδομές για να τους κουβαλάω τα εργαλεία, την δουλειά με τα χρόνια την έμαθα..
δεν μπορώ να καταλάβω που μπορεί να μπει το τεφλόν στον άξονα ενός πικάπ, χωρίς να "μαζέψει" σε μια μάζα. για το καννάβι ούτε λόγος!
αν έπρεπε να μαζέψω μπόσικα σε άξονα μέσα σε κύλινδρο, θα δοκίμαζα λίγο λάδι σιλικόνης 300.000 ή 500.000 cSt μαζί με λίγες σταγόνες motor oil οποιουδήποτε W.
ανάλογα το αποτέλεσμα, θα ανέβαινα σε cSt στο 1.000.000 ή και στα 2.000.000 αν χρειαζόταν.
πολύ πιθανό να γίνει καλή δουλειά με λεπτότερο λάδι 100.000 cSt πχ ή και πιο κάτω, χωρίς πρόσμιξη με κάτι άλλο.
σε κάθε περίπτωση αν δεις ότι "φρενάει" το πλατό υπερβολικά, θα πρέπει να υπερισχύσει το μηχανικό λάδι.
αλλιώς ιμάντας και μοτέρ θα ζορίζονται.