Υγρό Γυαλί. Εργα, τεχνική και υλικά.

Απάντηση: Re: Υγρό Γυαλί. Εργα, τεχνική και υλικά.

μοιαζει εξαιρετικο το αποτέλεσμα Μπαμπη!


Είναι πάρα πολύ καλό Κυριάκο, έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος.
Αν απέφευγα και δύο λαθάκια θα ήταν τέλειο.
Έπρεπε να ασταρώσω, τουλάχιστον τις τρύπες που ρούφαγαν ρυτίνη, και μετά το στρώσιμο έπρεπε να το σκεπάσω για να αποφύγω την αερομεταφερόμενη σκόνη.
Είναι τόσο τέλεια η επιφάνεια που δημιουργεί αυτή η ρυτίνη που και το απειροελάχιστο χνούδι που θα καθήσει πάνω φαίνεται.
Δεν πειράζει, την επόμενη φορά.
 
Γυαλίζει, αλλά γιατί να μπείς σ´ αυτή τη διαδικασία που είναι κι αμφίβολο αν θα πετύχεις αυτό το glossy αποτέλεσμα.
 
Δοκιμές σήμερα σε χρωστική σκόνη. Θα περιμένω το αποτέλεσμα.
3ca1c2ed263547cd2ad6e32a5acc9420.jpg
acbaaa1b7e0be5fc488d8463b5a3c117.jpg
4c2948733d848e1fd5e702e8a21935da.jpg


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Σήμερα έκανα κάποιες δοκιμές με τις ρυτίνες που εισάγει Alfakem σε ένα απ´ τα ιςτιοπλοϊκά καραβάκια που έφτιαξα. Συγκεκριμένα με την 4000 clear που είναι ρυτίνη επίστρωσης.
Οι οδηγίες λένε οτι σε πορώδη υλικά, όπως το ξύλο, πρέπει πρώτα να τα σφραγίζεις με αστάρωμα.
Εγώ αυτό το βήμα το παρέλειψα γιατί το ξύλο ήταν βερνικωμένο. Όπως αποδείχτηκε όμως αυτό ήταν λάθος γθατί δεν υπολόγισα τις τρύπες που υπήρχαν στην επιφάνεια του καραβιού απ´ τις βίδες που συγκρατούσαν τα πανιά.
Ολοκληρωμένο το αποτέλεσμα θα το δω αύριο, που θα έχει στεγνώσει καλά η ρυτίνη, οι πρώτες εντυπώσεις μου όμως απ´ την ρυτίνη και το αποτέλεσμα που δίνει είναι πάρα πολύ καλές.
Πολύ καλή δουλειά Μπάμπη υπέροχο το καραβάκι

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Παυλο εχεις ριξει κατι μεσα στη ρητινη εκτος απο το χρωμα σε σκονη? Φαινεται παραξενη η επιφανεια.
Μόνο την σκόνη Μιχάλη. Δημιουργεί σχηματισμούς λες και το έχεις ανακαταψει με άλλο χρώμα. Βέβαια αν ήταν μεγαλύτερη επιφάνεια θα μπορούσες με ένα ξυλάκι να δημιουργήσεις διάφορα σχήματα και να παίξεις. Το έχω δει σε πολλά βίντεο και δεν μπορούσα να καταλάβω πως το κάνουν. Θα κάνω κι άλλες δοκιμές γιατί σκέφτομαι την κατασκευή τραπεζιού, είναι πολύ της μόδας τελευταία.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Noμιζα οτι ηταν απλο χρωμα σε σκονη, που υποτιθεται δινει το ιδιο αποτελεσμα με το υγρο χρωμα η την παστα σε χρωμα.
Εχω παρει και γω χρωμα σε σκονη, θα το δοκιμασω.
 
Nαι, καταλαβα, αλλα αυτο νομιζω οτι πρεπει να ειναι ειδικη χρωματο-ουσια και οχι η κινεζικη σκονη χρωμα που εχουμε αγορασει -που ειναι απλη.

Εκτος αν στην περιγραφη του χρωματος εγραφε κατι ειδικο ο κινεζος.
 
Την συγκεκριμένη που πήρα δεν την προτείνει για resin αλλά μου έκανε κλικ. Αν και πιστεύω οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν metallic pigment for epoxy. Μια αναζήτηση στο Google θα έλυνε πολλές απορίες.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Κι εγώ πήρα κάποιες ειδικές μπογιές για τις ρυτίνες αλλά δεν έχω δοκιμάσει ακόμα.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    159.1 KB · Views: 158
Κατα βαρος το χρησιμοποιω εγω.
Αλλα και κατα ογκο να ητανε, με το βαρος μια χαρα θα το πας παλι, καθως οι δυο ρητινες εχουν σχεδον ολοιδιο ειδικο βαρος και υφη γενικοτερα.
 
Το υγρό γυαλί, και γενικά οι ρυτίνες, θέλουν πειραματισμό και διάβασμα ώστε να τηρούνται επακριβώς οι οδηγίες γιατί και η παραμικρή λεπτομέρεια είναι σημαντική.
Προχθές που πέρασα υγρό γυαλί στο ντεκ απ´το μικρό ιστιοπλοϊκό που έφτιαξα το μίγμα που περίσεψε στον πάτο του πλαστιού ποτηριού το πήρα μαζί μου και το έδωσα στο Μιχάλη να το ανοίξει και να δεί πόσο καθαρό βγαίνει όταν στεγνώσει.
Όταν ο Μιχάλης δοκίμασε να το ανοίξει και έσκισε το πλαστικό λερώθηκε γιατί ο πάτος του ποτηριού δεν είχε στεγνώσει. Εκείνη τη στιγμή δεν έδωσα σημασία γιατί στις προδιαγραφές της η ρυτίνη αναφέρει ως χρόνο στερεοποίησης 24-48 ώρες κι αυτό δεν είχε κλείσει ούτε 20.
Άρχισε να με προβληματίζει την επόμενη μέρα όταν και διαπίστωσα οτι ο πάτος ακόμα κόλλαγε στο χέρι σου. Το ίδιο και την επόμενη μέρα.
Θυμήθηκα οτι το είχα ξανααντιμετωπίσει αυτό το φαινόμενο αλλά τότε δεν είχα δώσει σημασία.
Αυτή τη φορά όμως είπα να το ψάξω παραπάνω και μπήκα στο πολύ καλό site της Alfakem όπου μου λύθηκαν και οι δύο απορίες που είχα. Η μία ήταν αυτή και η άλλη γιατί μιά μπάρα που είχα φτιάξει στο παρελθόν, ακόμα και μετά από 4 μήνες, παραμένει ευλύγιστη σχεδόν σαν πλαστελίνη αλλά χωρίς να αλλοιώνεται το σχήμα της όταν την αφήσεις.

Οδηγίες ανάμιξης

Ζυγίστε σωστά αναλογία ρητίνης & σκληρυντή σε δοχείο με επίπεδο πάτο & αναμίξτε με ξυλάκι ανάδευσης. Αναδεύστε το μίγμα για 3 λεπτα, προσέχοντας να μη μείνει υλικό στα τοιχώματα & στον πάτο του δοχείο που να μην έχει ανακατευτεί. Μόλις τελειώσετε την ανάμιξη στο δοχείο, είναι καλή πρακτική η μεταφορά του μίγματος σε ένα 2ο, καθαρό δοχείο ανάμειξης. Επαναλάβετε ανάμιξη για άλλα 3 λεπτά χρησιμοποιώντας νέο ξυλάκι ανάμιξης. Με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται ο κίνδυνος να χρησιμοποιήσετε ποσότητα ρητίνης από τον πάτο του δοχείου που δεν έχει αναμιχθεί σωστά.


Επίσης πάνω σο μπουκάλι του WWA Epoxy Resin που πήρα εγώ για τις αναλογίες γράφει:

Rigid version: Mixing ratio by weight Resin 100 + Hardner 40
Fexible version: Mixing ratio by weight Resin 100 + Hrdener 90
 
Απάντηση: Re: Υγρό Γυαλί. Εργα, τεχνική και υλικά.

Καλησπερα. Η αναλογια ρυτινης και σκληρυντικου της μερκολα ειναι 100:60.

Κατα βαρος ή κατ' ογκο; Το κουτι δε λεει τιποτα.


Από τι site της Alfakem


Αναλογία Ανάμιξης

2: 1 κατά βάρος

Η εποξική ρητίνη Liquid Resin Art πρέπει να αναμιχθεί με τον εποξικό σκληρυντή σε αναλογία από 2 μέρη ρητίνης σε 1 μέρος σκληρυντικού κατά βάρος. Όταν εργάζεστε με εποξικές ρητίνες, είναι απαραίτητη η τήρηση των αναλογιών ανάμιξης. Λάθος αναλογία έχει ως αποτέλεσμα μερική μόνο σκλήρυνση του συστήματος. Ποτέ μην προσθέστε παραπάνω σκληρυντή ώστε να επιταχύνετε το χρόνο της ωρίμανσης. Τα εποξικά συστήματα δεν λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο. Με ψηφιακή ζυγαριά μετρήστε με ακρίβεια τη ρητίνη & στη συνέχεια ζυγίστε την ανάλογη ποσότητα σκληρυντή. Προσπαθήστε να είστε ακριβείς (απόκλιση 1-2 γραμμάρια) ιδιαίτερα σε μικρότερα αναμιγνύει.