*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

theox

AVClub Enthusiast
11 June 2007
713
Westeros
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

@ theox

θα μας στείλετε σας παρακαλούμε με pm ένα στοιχείο σας (πχ τηλέφωνο ή αριθμό συνδρομητή) για να ζητήσουμε να σας καλέσουν από το τεχνικό μας τμήμα;

Καλημέρα,
Έπικοινώνησε μαζί μου το τεχνικό τμήμα (ευχαριστώ γι'αυτό) και έστειλαν τεχνικό για έλεγχο της εγκατάστασης. Δυστυχώς, οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν και πρόκειται για παρεμβολή στην περιοχή μου. Σ'αυτές τις περιπτώσεις, τι γίνεται, με δεδομένο ότι μάλλον η πηγή της παρεμβολής εκπέμπει παράνομα;
 

agrino

Senior Member
13 November 2008
454
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα και απο μένα! θα ήθελα να ενημερωσω για τον Γολογοθα ενός φίλου μου που αποφάσιε να βάλει nova 3play. Τις πρωτες δέκα μέρες δούλεψαν όλα καλά. ομως εδω και δύο μέρες είναι χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ. Ειναι στην αναμονη κάθε φορα για περισσότερο απο μισή ώρα και το μόνο που του έχουν πει είναι θα το κοιτάξουν αλλα θα πάρει μέρες!!! Το τηλέφωνο και το ιντερνετ χρησιμοποιείται κατεξοχην για επαγγελματική χρήση. Του είπαν να κανει αίτηση για να πάρει τα χρήματα πίσω για όσο διάστημα είναι χωρίς υπηρεσίες. Τι πρεπει να κανει για να λύσει το πρόβλημα που επείγει????
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ theox
το ψάχνουμε και θα επανέλθουμε μόλις έχουμε νεότερα.


@ agrino
μπορείτε να μας στείλετε με προσωπικό μήνυμα κάποιο στοιχείο για να βρούμε τη γραμμή του γνωστού σας και να δούμε τι συμβαίνει;


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

rozak

New member
19 February 2010
26
Re: *** Nova official support ***

Είμαι νέος συνδρομητής Nova 3play, και τα τηλέφωνο/internet έχουν ενεργοποιηθεί από τις 31/10.
Από τότε έχω επικοινωνήσει δύο φορές τηλεφωνικά με τη Nova για να έρθει εγκαταστάτης να κάνει την εγκατάσταση του εξοπλισμού της Nova (στις 6/11 και στις 12/11), αλλά ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Τι πρέπει να κάνω;
p.s. Έχει ήδη περάσει μισός μήνας και φυσικά δεν είμαι διατεθημένος να πληρώσω για υπηρεσίες που δεν έχω λάβει.
 

panaxas

New member
11 January 2013
83
Re: *** Nova official support ***

Με την αγορα του Pace μου ειχαν δωσει 2 μηνες HD και μου ειπαν να τους παρω 10 μερες πριν ληξει η προσφορα(23/11) να τους ενημερωσω για την διακοπη της υπηρεσιας.Ελα ομως που κανουν διακοπες καθε πρωτη του μηνος,μου ειπαν η διακοπη θα γινει 1/12/12 και θα πρεπει να πληρωσω το υπολοιπο του μηνα που ειναι 1.30 ευρω!!!Υποψιν εχω την προσφορα με τις ΠΑΕ,αρα θα μου στειλουν λογαριασμο 1,30???Αρα για να μην πληρωσεις καθολου τα hd θα πρεπει να κανουμε ενεργοποιηση υπηρεσιων καθε τελευταια μερα του μηνα με την Fothnet?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ rozak & panaxas

στείλτε μας με pm κάποιο στοιχείο σας για να αναζητήσουμε τις συνδρομές σας και θα φροντίσουμε να τακτοποιηθούν άμεσα τα θέματά σας.



ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

agrino

Senior Member
13 November 2008
454
Re: *** Nova official support ***

@ agrino
μπορείτε να μας στείλετε με προσωπικό μήνυμα κάποιο στοιχείο για να βρούμε τη γραμμή του γνωστού σας και να δούμε τι συμβαίνει;


ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support


να ευχαριστήσω και δημόσια τον Νίκο για την άμεση και ουσιαστική βοήθεια του στην επίλυση του προβλήματος
 

AKISKDG

AVClub Enthusiast
25 July 2011
789
Re: *** Nova official support ***

Και εγω με τη σειρά μου να ευχαριστήσω τον εκπρόσωπο της nova στo forum, καθώς μετά την επικοινωνία μας την προηγούμενη εβδομάδα λύθηκε απόψε το πρόβλημα που είχα με τη novagο από της 2 Ιουλίου!!! Πραγματικά πολύ σημαντική η συνεισφορά του και κυρίως η συμπεριφορά του.
Για άλλη μια φορά μπράβο σας
 

rozak

New member
19 February 2010
26
Re: *** Nova official support ***

Ωφείλω ένα δημόσιο ευχαριστώ στον Νίκο από την ομάδα support της Nova.
Μετά την παρέμβασή του, σε μισή ώρα κλείστηκε το ραντεβού με τον τεχνικό, και σήμερα ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση και η ενεργοποίηση των καρτών.
Είναι φανερό ότι η επιλογή της Nova για άμεσο support μέσω του φόρουμ έιναι σωστή και βελτιώνει πάρα πολύ την εικόνα της εταιρίας στους πελάτες.
Μπράβο σας!
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επανέρχομαι για το γνωστό θέμα του λογαριασμού 3play. Δυστυχώς μετά την τηλεφωνική επικοινωνία της nova μαζί μου, για την οποία θέλω να ευχαριστήσω και πάλι τα παιδιά του support από το φόρουμ, το πρόβλημα χειροτερεύει. Μόλις έλαβα τον 3ο κατά σειρά λογαριασμό ο οποίος έχει προηγούμενο υπόλοιπο. Τους προηγούμενους εξοφλούσα στο σύνολό τους. Δεν ξέρω που τα εφευρίσκουν αυτά τα υπόλοιπα αλλά δεν έχω σκοπό να συνεχίσω να τα πληρώνω. Θα πληρώσω τα 49,80 που κοστίζει η υπηρεσία μου και τίποτα άλλο. Επίσης στον τελευταίο λογαριασμό μου χρέωσαν και 2 κλήσεις σε κινητά στα οποία υποτίθεται έχω δωρεάν 720' το μήνα. Είμαι έξαλλος.
 

tsepos

New member
17 November 2013
1
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και από μένα.
Το δικό μου πρόβλημα αφορά τα κανάλια Eurosport. Έχουν χαθεί από τη λίστα καναλιών από τα τέλη του καλοκαιριού. Είμαι συνδρομητής 3Play και έχω τον αποκωδικοποιητή ΗD 831.
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
 

nvianitakis

Supreme Member
28 December 2007
3,592
Χαλάνδρι
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εν τα είχες σε προσωπικό μπουκέτο χάθηκαν με τις αναβαθμίσεις της Νοβα. , ξανάκανε αναζήτηση και θα τα βρεις
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα.
Το πρόβλημα που αντιμετώπιζω εγώ είναι οτι δεν έχω epg σε μερικά κανάλια .
Παραδειγμα national geo.
Μίλησα με τεχνική εξυπηρέτηση και μου πρότειναν να κάνω σάρωση δικτύων.
Εκανα.
Μετα εκανα reset τον δέκτη μήπως έπαθε κάνα κοκομπλοκο άλλα το πρόβλημα συνεχίζεται.
Παει κάπου ο νους σας;

Με εκτιμηση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ mitnik
ενημερώνουμε να δει το θέμα σας ένας συνάδελφος και να σας καλέσει.


@tsepos & dleyteris
θα μπορούσατε να μας στείλετε με pm ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να ζητήσουμε να σας καλέσουν από το τεχνικό μας τμήμα.


Νίκος, Nova support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

@ mitnik
ενημερώνουμε να δει το θέμα σας ένας συνάδελφος και να σας καλέσει.

Νίκος, Nova support

Επικοινώνησαν ήδη μαζί μου.
Ελπίζω να λυθεί επιτέλους το θέμα.

Δεν έχω λόγια.
Ευχαριστώ και πάλι.
 

blizard

Banned
11 March 2007
1,001
Re: *** Nova official support ***

@blizard
καλημέρα. Σε παρακαλούμε στείλε μας κάποιο στοιχείο σου με pm για να βοηθήσουμε να τελειώσει ο γολγοθάς που αντιμετώπισες.
ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
Χθές με πήραν τηλεφωνο γιατί ο τραπεζικός λογαριασμός δεν φαινόταν καλά ,στο φαξ που είχα στήλει πριν 1 μήνα, και μέσα στην εβδομάδα θα έχουν μπει τα χρήματα όπως είπαν ... δεν σας έστειλα πμ, σύμπτωση θα ήταν εκτός αν το βρήκατε μόνος σας από το nick :) το πρόβλημα πάντως λύθηκε μάλλον, αργούν αλλά τελικά τα καταφέρνουν .

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
 
Last edited by a moderator:

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μη γράφετε για προσφορές στο παρόν θέμα. Πριν γράψετε οτιδήποτε, διαβάστε το πρώτο μήνυμα...
 

kinezos69

Established Member
8 May 2008
113
Re: *** Nova official support ***

Μετά απο αλλαγή πακέτου μου προέκυψε πιστωτικός λογαριασμός(46,84 ) που εκδόθηκε στις 6/7/13.
Περίμενα να μου επισταφούν τα χρήματα μεσω συμψηφισμού αλλά δεν γινόταν τίποτα.
Επικοινώνησα τον Αυγουστο και μου είπαν ότι θα γίνει τον Σεπτέμβριο, αλλα και πάλι τίποτα.
Ξαναμίλησα τον Οκτώβριο και με προέτρεψαν να στείλω φαξ με το αίτημα μου και αριθμό λογαριασμού.
Το έκανα στις 18/10 αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα και θα ήθελα να το δείτε.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ kinezos69

θα μας στείλετε σας παρακαλούμε με pm κάποιο στοιχείο σας για να μπορέσουμε να βρούμε τη συνδρομή σας;



ευχαριστούμε
 

kinezos69

Established Member
8 May 2008
113
Ευχαριστώ τα παιδιά του suport που μετά απο επικοινωνία μου υποσχέθηκαν ότι θα λυθεί το θέμα μου.
Σε αναμονή της επίλυσης λοιπόν...

Επεξεργασία:
Τελικά το θέμα τακτοποιήθηκε απο τα παιδιά του suport μέσα σε 2 ημέρες.
Ενα μεγάλο μπράβο σε αυτούς(και κατ' επέκταση στη forthnet) για την αξιόλογη υπηρεσία του suport(για να μην λέμε μόνο τα άσχημα)
 
Last edited by a moderator: