*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα.
Έχω εγκατάσταση multiview με τον 865 master και τον 831 slave.
Ενώ με τον 831 δεν έχω κανένα πρόβλημα ο 865 δεν μου εμφανίζει πληροφορίες σε ορισμένα κανάλια, μεταξύ των οποίων τα cinema.
Αναφέροντας το πρόβλημα εδώ στο φόρουμ μου είπαν τα παιδιά ότι φταίει το γεγονός του ενός καλωδίου μόνο που είχα στον δέκτη.
Πρόσφατα σύνδεσα και 2ο αυτόνομο καλώδιο στον δέκτη αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Τον έβγαλα από το ρεύμα για μερικά λεπτά, έκανα επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά τίποτα.
Είμαι στην δεύτερη εβδομάδα και το πρόβλημα παραμένει.
Μήπως ξέρετε τι φταίει;
Ευχαριστώ.

Εδώ υπάρχει φωτογραφία για να δείτε τι εννοώ.
Ελπίζω να εμφανίζεται.
http://s11.postimg.org/9j2oyhh4j/DSC_0161.jpg
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Καλημέρα.
Έχω εγκατάσταση multiview με τον 865 master και τον 831 slave.
Ενώ με τον 831 δεν έχω κανένα πρόβλημα ο 865 δεν μου εμφανίζει πληροφορίες σε ορισμένα κανάλια, μεταξύ των οποίων τα cinema.
Αναφέροντας το πρόβλημα εδώ στο φόρουμ μου είπαν τα παιδιά ότι φταίει το γεγονός του ενός καλωδίου μόνο που είχα στον δέκτη.
Πρόσφατα σύνδεσα και 2ο αυτόνομο καλώδιο στον δέκτη αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Τον έβγαλα από το ρεύμα για μερικά λεπτά, έκανα επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά τίποτα.
Είμαι στην δεύτερη εβδομάδα και το πρόβλημα παραμένει.
Μήπως ξέρετε τι φταίει;
Ευχαριστώ.

Εδώ υπάρχει φωτογραφία για να δείτε τι εννοώ.
Ελπίζω να εμφανίζεται.
http://s11.postimg.org/9j2oyhh4j/DSC_0161.jpg

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν το καλώδιο που σύνδεσες είναι απευθείας από το πιάτο ή μέσω κάποιου πολυπλέκτη; Δεδομένου του ότι έχεις κάνει επαναφορά τεχνικών ρυθμίσεων η πρόταση μας είναι να πας τον δέκτη σε κάποιο τεχνικό μας για δωρεάν έλεγχο ώστε να ελεγχθεί ο δέκτης επι φυσικού. Μπορείς να αναζητήσεις τον πλησιέστερο τεχνικό στην περιοχή σου από εδώ


Καλημερα και Χρονια Πολλα...

Ερωτηση: μπορουμε να ζητησουμε κατι και για θεματα της forthnet?

Βάσει των κανόνων του νήματος εξυπηρετούμε θέματα που αφορούν την Nova. Ωστόσο για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου μπορείς να μας αποστείλεις ένα pm με τα στοιχεία της συνδρομής σου και το τι ζήτημα αντιμετωπίζεις ώστε να το προωθήσουμε αναλόγως.

Παραμένουμε στην διάθεση σας,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Από το τετραπλό LNB του πιάτου κατεβαίνουν 2 ανεξάρτητα καλώδια απευθείας στον 865 και 1 απευθείας στον 831.
Λίγο δύσκολο μέρες που είναι να τρέχω στον τεχνικό, ίσως αργότερα.

Από τα λεγόμενά σας να υποθέσω ότι δεν είναι λογικό και φυσιολογικό αυτό που κάνει ο δέκτης.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Από το τετραπλό LNB του πιάτου κατεβαίνουν 2 ανεξάρτητα καλώδια απευθείας στον 865 και 1 απευθείας στον 831.
Λίγο δύσκολο μέρες που είναι να τρέχω στον τεχνικό, ίσως αργότερα.

Από τα λεγόμενά σας να υποθέσω ότι δεν είναι λογικό και φυσιολογικό αυτό που κάνει ο δέκτης.

Όπως αναφέραμε για να έχουμε σαφή εικόνα για το τι συμβαίνει θα χρειαστεί να ελεγχθεί ο δέκτης από τεχνικό μας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

zeovani

Established Member
6 February 2007
105
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και από εμένα

Τα NOVA CINEMA κανάλια στο NOVA go ηρθαν για νΑ μείνουν ή έχουν ημερομηνία λήξης?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα zeovani,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε η υπηρεσία NOVA GO έχει πλέον εμπλουτιστεί με περισσότερα live κανάλια.

Συγκεκριμένα, έχουν προστεθεί τα εξής κανάλια στην κατηγορία LIVE TV:

-NOVA CHRISTMAS HD (διαθέσιμο μέχρι 9 Ιανουαρίου)
-NOVACINEMA 1
-NOVACINEMA 2
-NATIONAL GEOGRAPHIC
-E! ENTERTAINMENT
-EPSILON TV

Σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Geobros

New member
9 December 2015
37
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και από μένα. Θα ήθελα να σας πω ότι πριν απευθυνθώ σε εσάς προσπάθησω σε κάποιο άλλο θέμα να ζητήσω τη βοήθεια των μελών όμως η προσπάθεια ήταν άκαρπη και έτσι αποφάσια να απεθυνθώ στην επίσημη βοήθεια.http://avclub.gr/forum/showthread.php/64834-NOVA-Pace-831-HD?p=1057545523&viewfull=1#post1057545523

Είμαι σχετικά νέος χρήστης (1-2 μηνών) και ψάχνοντας ανακάληψα ότι η νέα αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή είναι η 65/..... Πηγαίνοντας στο μενού του αποκωδικοποιητή παρατηρώ ότι η δική μου έκδοση είναι 12/.... υποθέτω παλαιότερη, ίσως αρκετά παλαιότερη.

Προσπάθησα να βοηθηθώ από τη διαδικτυακή βοήθεια του ιστότοπού σας αλλά τίποτα. http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/anavathmisi-apokodikopoiiton/suhnes-erotiseis/
Η αναβάθμιση δεν έγινε ποτέ αυτόματα και στο my account δεν υπάρχει επιλογή αποστολής αναβάθμισης. Υπάρχουν μόνο οι επιλογές 1)Αποστολή Σήματος και 2)Σάρωση.

Να σας πω την αλήθεια δεν είναι τόσο επείγον το πρόβλημά μου μιας και όλα λειτουργούν άψογα. Όμως εφ'όσον υπάρχει η δυνατότητα αναβάθμισης με μία καλλίτερη έκδοση που έχει και δυνατότητα εγγραφής σε εξωτερικό, γιατί να μην τη χρησιμοποιώ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Geobros,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Από την έκδοση λογισμικού 12 που μας αναφέρεις, αντιλαμβανόμαστε ότι πιθανόν είσαι κάτοχος της νέας γενιάς του δέκτη Novabox, όπου και η τελευταία διαθέσιμη έκδοση λογισμικού, είναι η 12.

Ωστόσο, θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καταρχάς καλές γιορτές

Εχω από εχθές δεν πιανω το nova christmas, βασικά από τη μέρα που μπηκε εξαφανιζόταν αλλα επανερχόταν μονο του.. Τώρα είχε μια ολόκληρη μέρα δεν εμφανιζόταν κοθόλου, παω να κάνω σάρωση καναλιών αλλα το θέμα είναι ότι εδώ και κάνα 20λεπτο η μπάρα εκεί που λέει σάρωση δεν ανεβαίνει καθόλου ούτε κανάλια εμφανίζει ούτε τίποτα, σαν να κόλλησε
Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα al capone,

Για το ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα προτείναμε αρχικά να πραγματοποιήσεις επαναφορά του δέκτη σου σε Αρχικές Ρυθμίσεις.
(Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Αρχικές Ρυθμίσεις

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις σύμφωνα με το παρακάτω:
Menu - Ρυθμίσεις - Περιβαλλοντολογικές - Χρόνος: Ποτε / Τύπος: Αναμονή

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Σου ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές! :D

Αλέξης, Forthnet Support
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Οk επανήλθε
Καλά χριστούγεννα k σε εσάς με υγεία!
 

bluevayero

New member
9 October 2011
82
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν το τηλεκοντρόλ του PACE 831 παραμένει λειτουργικό και αφού γίνει η αναβάθμιση του δέκτη. Έκανα σήμερα την αναβάθμιση και βλέπω ότι δεν λειτουργεί σωστά (ούτως ή άλλως και πριν την αναβάθμιση κολλούσε συνέχεια). Τί πρέπει να κάνω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα bluevayero,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η ορθή λειτουργία του τηχειριστηρίου του δέκτη Novabox, δεν επηρεάζεται από την αναβάθμιση του λογισμικού του δέκτη.

Ωστόσο, θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα,

Προσπαθω να κανω αναβαθμιση τον δεκτη στην εκδοση 65 μεσα απο το myaccount και βγαζει σφαλμα.

"Η αποστολη της εντολης αναβαθμισης του αποκωδικοποιητη σου απετυχε"

Εχω προσπαθησει αρκετες φορες και βγαζει συνεχεια σφαλμα.

Και στο παρελθον ειχα προβλημα και στειλατε εσεις την αναβαθμιση.

Θα ηθελα να την ξαναστειλετε και στους δυο δεκτες (κυρια κατοικια και εξοχικο), τα στοιχεια τα εχετε απο προηγουμενη συνομιλια, και οι δυο δεκτες ειναι στο ρευμα και ανοιχτοι.

Ευχαριστώ και Καλα Χριστουγεννα

Υ.Γ.
Επισης δεν εχω καποια ενημερωση για την λανθασμενη χρεωση προς κινητα. Το ποσο δεν εχει πιστωθει ουτε εχει ερθει sms στο κινητο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις μέσα από το μενού, ότι δεν έχουν ενημερωθεί οι δέκτες σου με την νέα αναβάθμιση;

Σχετικά με το ζήτημα των κινητών μην ανησυχείς θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωση των ενεργειών.

Κώστας, Forthnet Support
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις μέσα από το μενού, ότι δεν έχουν ενημερωθεί οι δέκτες σου με την νέα αναβάθμιση;

Σχετικά με το ζήτημα των κινητών μην ανησυχείς θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωση των ενεργειών.

Κώστας, Forthnet Support

και στους δύο δέκτες έχω την 53 / 1.0.4.17
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 

geozx

New member
27 October 2009
27
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και χρόνια πολλά.Μου είχε δώσει ένας φίλος μου τα στοιχεία του για να βλέπω nova go.Θελω να αλλάξω συσκευή αλλά δε μπορώ να κάνω εγγραφή στο my accound γιατί μου ζητάει ένα κινητό για να αποσταλεί ο κωδικός. Αλλά ο φίλος μου δεν θυμάμαι τη αριθμό είχε δηλώσει οπότε είναι αδύνατη η εγγραφή. Τη μπορώ να κάνω γι αυτό?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geozx,

Θα χρειαστεί ο κάτοχος της υπηρεσίας να επικοινωνήσει μαζί μας ώστε να δούμε τα πλήρη στοιχεία της υπηρεσίας του και να προβούμε στην ανάλογη ενημέρωση.

Παναγιώτης, Forthnet Support