*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

SAR2005

New member
17 December 2006
8
Καλησπέρα... Είχα σήμερα τηλέφωνο από εξωτερικό σας συνεργάτη για προσφορά για ανανέωση για 2 χρόνια NOVA full pack... Έχω τιμή αορίστου χρόνου 27,74 και μου πρότειναν τιμή 25 . Το θέμα είναι πως κυρίως με ενδιαφέρει το αθλητικό πακέτο... αλλά έχω ήδη και COSMOTE full pack με 17 !!! Νομίζω πως η τιμή της NOVA είναι πλέον ασύμφορη... Τουλάχιστον να την κρατήσω έστω με το αθλητικό κομμάτι σε τιμή που να προσεγγίζει το FULL πακέτο της COSMOTE... Θα ήθελα την προσφορά σας για να μην προχωρήσω σε διακοπή μετά από πολλά χρόνια...
 

vaios83

New member
4 October 2017
23
Γειά σας... Σε ενάμιση μήνα τελειώνει το συμβόλαιο.. Πληρώνω 48 3play sports... Θα με ενδιέφερε μια νέα ανανεώσει με καλύτερη τιμή από αυτή που πληρώνω τώρα.. Έχω ακούσει για 39 ότι δίνεται..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα... Είχα σήμερα τηλέφωνο από εξωτερικό σας συνεργάτη για προσφορά για ανανέωση για 2 χρόνια NOVA full pack... Έχω τιμή αορίστου χρόνου 27,74 και μου πρότειναν τιμή 25 . Το θέμα είναι πως κυρίως με ενδιαφέρει το αθλητικό πακέτο... αλλά έχω ήδη και COSMOTE full pack με 17 !!! Νομίζω πως η τιμή της NOVA είναι πλέον ασύμφορη... Τουλάχιστον να την κρατήσω έστω με το αθλητικό κομμάτι σε τιμή που να προσεγγίζει το FULL πακέτο της COSMOTE... Θα ήθελα την προσφορά σας για να μην προχωρήσω σε διακοπή μετά από πολλά χρόνια...

Γειά σας... Σε ενάμιση μήνα τελειώνει το συμβόλαιο.. Πληρώνω 48 3play sports... Θα με ενδιέφερε μια νέα ανανεώσει με καλύτερη τιμή από αυτή που πληρώνω τώρα.. Έχω ακούσει για 39 ότι δίνεται..

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία των υπηρεσιών σας ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Αγαπητό μέλος vaios83 θα προωθηθούν τα στοιχεία σου στο support της Nova.

Ποτέ δεν δίνουμε δημόσια τα στοιχεία μας πάρα μόνο με προσωπικό μήνυμα.
 

gvard

Established Member
4 April 2011
205
Καλημέρα σας,

Έχω 3play full pack με vdsl50. Μπορείτε να μου πείτε το κόστος για αναβάθμιση στα 100Mbps που είναι εφικτό από ότι βλέπω βάζοντας τον αριθμό μου;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα gvard,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα sdragon28,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την διακοπή 3play και 2play υπηρεσιών, αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο ώστε να κρατήσεις τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό (με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου στο νέο πάροχο διακόπτονται αυτόματα οι υπηρεσίες σου σε εμάς), είτε εφόσον επιθυμείς να διακοπούν οι υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet με ταυτόχρονη απώλεια του τηλεφωνικού αριθμού, μπορείς να μας ενημερώσεις εγγράφως μέσω fax στο 2119559399 με το αίτημα σου, συνοδευόμενο από φωτοτυπία της ταυτότητας/διαβατηρίου, είτε να απευθυνθεί ο κάτοχος στο πλησιέστερο κατάστημα Nova για την σχετική αίτηση διακοπής υπηρεσιών.

Κώστας, Nova Support
 

johnar84

Senior Member
1 July 2011
441
Καλησπέρα σας.
Είμαι κάτοχος μιας υπηρεσίας τηλεόρασης sport pack η οποία λήγει στις 4/8/19. Θα ήθελα να την διακόψω εκτός και εάν υπάρχει κάποια προσφορά για συνέχεια στο ίδιο πακέτο (όχι το full)ε καλύτερη τιμή , πχ 20 ευρώ όπως έχει ακουστεί ότι τρέχει κάποια τέτοια καμπάνια . Μπορει κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου για να δούμε κάποια προσφορά ; Ευχαριστώ πολύ.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα johnar84,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

incisiv

New member
18 June 2010
51
Καλησπέρα
Στις 22 Ιουλίου εκανα πρόωρη ανανέωση συμβολαίου της υπηρεσίας Nova3play full με vdsl 50 . Μετά από λίγες μέρες έγινε διαθέσιμη η 100αρα ταχύτητα vdsl. Τι ποσό χρειάζεται να πληρώσω επιπλέον για να κάνω αναβάθμιση της ταχύτητας σε 100 .Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε ;
 

pavlosice

New member
11 July 2019
6
Θα ήθελα να ενημερώσω πως εδώ και πάνω από ένα μήνα που έκανα αποδεκτή την προσφορά σας για 24μηνη ανανέωση στην ίδια τιμή που είχα πριν με VDSL50 και απεριόριστα κινητά (29/6/2019 με καλέσατε εσείς (από το 2111073860 - 12:34)), ακόμα ταλαιπωρούμαι και με πετάνε σαν μπαλάκι από το εμπορικό τμήμα στο τεχνικό και ανάποδα. Να σημειώσω πως η αρχική αυτή προσφορά ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΤΗΚΕ στις 3/7/2019 με εκ νέου ηχογράφηση διότι .... η αρχική προσφορά δεν είχε γίνει από το 13831 από μια εταιρία που συνεργάζεστε και για να είστε όπως μου είπατε σίγουροι την ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑΤΕ....

Αρχικά το συγκεκριμένο ρούτερ που μου δώσατε (ΖΤΕ Η267) ΔΕΝ κάνει upload σε Wifi σύνδεση. Πήγα σε κατάστημα (Ίλιον) μετά από εντολή σας που έχει τεχνικό και τον ενημέρωσα (όπως μου είπατε από το 13731) να το ελέγξει και να μου δώσει το TECHNICOLOR 788 . Δυστυχώς όμως όπως με ενημέρωσε το κατάστημα δεν υπάρχει και μου ξαναέδωσαν πάλι ένα νέο αλλά ίδιο μοντέλο (ΖΤΕ Η267) όπου φυσικά είχε και αυτό το ίδιο πρόβλημα και από το προηγούμενο Σάββατο 27/7 ακόμα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα. Οι μεν του τεχνικού τμήματος με παραπέμπουν στο εμπορικό τμήμα να τους πω να μου στείλουν κατοίκον νέο ρούτερ (TECHNICOLOR 788) διότι δεν μπορεί το τεχνικό τμήμα να παραγγείλει, οι ΔΕ του εμπορικού με πετάνε σαν μπαλάκι στο τεχνικό τμήμα διότι δεν είναι όπως λένε δική τους αρμοδιότητα.

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, μου ήρθε και sms προχτές στο κινητό μου πως (άκουσον άκουσον) έκανα υπέρβαση στα 5 ευρώ από κλήσεις σε κινητά την στιγμή που μου τα παρείχατε δωρεάν!!!

Έχω καταναλώσει πάρα πολλές ώρες σε αναμονές και χρεώσεις και παρόλο που είμαι χρόνια πελάτης (και κυρίως συνεπέστατος προς εσάς) εδώ και ένα μήνα με έχετε κάνει μπαλάκι για δικά σας εσωτερικά προβλήματα συνεννόησης.

Στο προσωπικό μνμ σας έχω στείλει τα στοιχεία μου.

Παρακαλώ πολύ σε άμεση επίλυση των θεμάτων και κυρίως στην μη έκδοση του επόμενου λογαριασμού με παράνομες χρεώσεις εκτός σύμβασής μας διότι θα προβώ σε καταγγελία της σύμβασης.

Με εκτίμηση,
Παύλος Ρ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα
Στις 22 Ιουλίου εκανα πρόωρη ανανέωση συμβολαίου της υπηρεσίας Nova3play full με vdsl 50 . Μετά από λίγες μέρες έγινε διαθέσιμη η 100αρα ταχύτητα vdsl. Τι ποσό χρειάζεται να πληρώσω επιπλέον για να κάνω αναβάθμιση της ταχύτητας σε 100 .Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε ;

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Θα ήθελα να ενημερώσω πως εδώ και πάνω από ένα μήνα που έκανα αποδεκτή την προσφορά σας για 24μηνη ανανέωση στην ίδια τιμή που είχα πριν με VDSL50 και απεριόριστα κινητά (29/6/2019 με καλέσατε εσείς (από το 2111073860 - 12:34)), ακόμα ταλαιπωρούμαι και με πετάνε σαν μπαλάκι από το εμπορικό τμήμα στο τεχνικό και ανάποδα. Να σημειώσω πως η αρχική αυτή προσφορά ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΤΗΚΕ στις 3/7/2019 με εκ νέου ηχογράφηση διότι .... η αρχική προσφορά δεν είχε γίνει από το 13831 από μια εταιρία που συνεργάζεστε και για να είστε όπως μου είπατε σίγουροι την ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑΤΕ....

Αρχικά το συγκεκριμένο ρούτερ που μου δώσατε (ΖΤΕ Η267) ΔΕΝ κάνει upload σε Wifi σύνδεση. Πήγα σε κατάστημα (Ίλιον) μετά από εντολή σας που έχει τεχνικό και τον ενημέρωσα (όπως μου είπατε από το 13731) να το ελέγξει και να μου δώσει το TECHNICOLOR 788 . Δυστυχώς όμως όπως με ενημέρωσε το κατάστημα δεν υπάρχει και μου ξαναέδωσαν πάλι ένα νέο αλλά ίδιο μοντέλο (ΖΤΕ Η267) όπου φυσικά είχε και αυτό το ίδιο πρόβλημα και από το προηγούμενο Σάββατο 27/7 ακόμα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα. Οι μεν του τεχνικού τμήματος με παραπέμπουν στο εμπορικό τμήμα να τους πω να μου στείλουν κατοίκον νέο ρούτερ (TECHNICOLOR 788) διότι δεν μπορεί το τεχνικό τμήμα να παραγγείλει, οι ΔΕ του εμπορικού με πετάνε σαν μπαλάκι στο τεχνικό τμήμα διότι δεν είναι όπως λένε δική τους αρμοδιότητα.

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, μου ήρθε και sms προχτές στο κινητό μου πως (άκουσον άκουσον) έκανα υπέρβαση στα 5 ευρώ από κλήσεις σε κινητά την στιγμή που μου τα παρείχατε δωρεάν!!!

Έχω καταναλώσει πάρα πολλές ώρες σε αναμονές και χρεώσεις και παρόλο που είμαι χρόνια πελάτης (και κυρίως συνεπέστατος προς εσάς) εδώ και ένα μήνα με έχετε κάνει μπαλάκι για δικά σας εσωτερικά προβλήματα συνεννόησης.

Στο προσωπικό μνμ σας έχω στείλει τα στοιχεία μου.

Παρακαλώ πολύ σε άμεση επίλυση των θεμάτων και κυρίως στην μη έκδοση του επόμενου λογαριασμού με παράνομες χρεώσεις εκτός σύμβασής μας διότι θα προβώ σε καταγγελία της σύμβασης.

Με εκτίμηση,
Παύλος Ρ.

Έχουμε λάβει και το ανάλογο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά

Κώστας, Nova Support
 

pavlosice

New member
11 July 2019
6
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Κύριοι,

σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, δυστυχώς στέλνω να σας ενημερώσω πως ΑΚΟΜΑ δεν έχουν λυθεί τα δύο προβλήματα που αντιμετωπίζω.

Το θέμα με το αν χρεώνομαι ή όχι τις κλήσεις στα κινητά, όπως με ενημέρωσαν την Κυριακή το πρωί που με καλέσατε, δεν ξέρω αν έχει λυθεί. Με ενημέρωσαν πως θα μου έρθει sms στο κινητό αλλά ακόμα δεν έχω λάβει κάτι.

Το 2ο θέμα με το τεχνικό πρόβλημα του router, όπως με είχαν ενημερώσει από το τεχνικό την τμήμα την Παρασκευή 2/8/2019, θα μου στείλουν ΝΕΟ ρούτερ και συγκεκριμένα το ZTE 168. Αλλά... σήμερα που παρέλαβα το νέο ρούτερ ΔΥΣΤΥΧΩΣ στείλατε και πάλι το παλιό μοντέλο (το προβληματικό) το ZTE 267!! Τρίτη φορά το ίδιο προβληματικό ρούτερ!! Και το χειρότερο είναι πως με εμπαίζετε λέγοντας μου πως θα μου στείλετε άλλο μοντέλο και συγκεκριμένα το ΖΤΕ 168!

Κάλεσα στο 13731 και με ενημέρωσαν πως.... μου στείλατε για 3η φορά το ίδιο ρούτερ διότι.... δεν έχετε σε απόθεμα το μοντέλο ΖΤΕ 168! Και ενώ της εξήγησα πως την Παρασκευή που με πήρατε μου είπατε πως σίγουρα θα μου στείλετε αυτό το μοντέλο, μου έδωσε την εξωφρενική απάντηση πως επειδή δεν έχετε άλλο μοντέλο να πάω να αγοράσω μόνος εγώ ένα άλλο ρούτερ εκτός NOVA με δικό μου κόστος! Μα είναι δυνατόν να συμπεριφέρεστε έτσι??? Τα δικά σας εσωτερικά θέμα, τα πετάτε μπαλάκι στον πελάτη και αντί να κάνετε τα πάντα να τον εξυπηρετήσετε, του ζητάτε να πάει να αγοράσει μόνος του τον εξοπλισμό επειδή εσείς δεν έχετε απόθεμα???? Να αγοράσετε εσείς άλλο μοντέλο και να μου στείλετε!!! Αν είναι δυνατόν να δέχομαι τέτοια συμπεριφορά και μάλιστα όταν είμαι απόλυτα τυπικός πάντα στις πληρωμές μου, στις υποχρεώσεις μου απέναντί σας και στους όρους της σύμβασης
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Κύριοι,

σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, δυστυχώς στέλνω να σας ενημερώσω πως ΑΚΟΜΑ δεν έχουν λυθεί τα δύο προβλήματα που αντιμετωπίζω.

Το θέμα με το αν χρεώνομαι ή όχι τις κλήσεις στα κινητά, όπως με ενημέρωσαν την Κυριακή το πρωί που με καλέσατε, δεν ξέρω αν έχει λυθεί. Με ενημέρωσαν πως θα μου έρθει sms στο κινητό αλλά ακόμα δεν έχω λάβει κάτι.

Το 2ο θέμα με το τεχνικό πρόβλημα του router, όπως με είχαν ενημερώσει από το τεχνικό την τμήμα την Παρασκευή 2/8/2019, θα μου στείλουν ΝΕΟ ρούτερ και συγκεκριμένα το ZTE 168. Αλλά... σήμερα που παρέλαβα το νέο ρούτερ ΔΥΣΤΥΧΩΣ στείλατε και πάλι το παλιό μοντέλο (το προβληματικό) το ZTE 267!! Τρίτη φορά το ίδιο προβληματικό ρούτερ!! Και το χειρότερο είναι πως με εμπαίζετε λέγοντας μου πως θα μου στείλετε άλλο μοντέλο και συγκεκριμένα το ΖΤΕ 168!

Κάλεσα στο 13731 και με ενημέρωσαν πως.... μου στείλατε για 3η φορά το ίδιο ρούτερ διότι.... δεν έχετε σε απόθεμα το μοντέλο ΖΤΕ 168! Και ενώ της εξήγησα πως την Παρασκευή που με πήρατε μου είπατε πως σίγουρα θα μου στείλετε αυτό το μοντέλο, μου έδωσε την εξωφρενική απάντηση πως επειδή δεν έχετε άλλο μοντέλο να πάω να αγοράσω μόνος εγώ ένα άλλο ρούτερ εκτός NOVA με δικό μου κόστος! Μα είναι δυνατόν να συμπεριφέρεστε έτσι??? Τα δικά σας εσωτερικά θέμα, τα πετάτε μπαλάκι στον πελάτη και αντί να κάνετε τα πάντα να τον εξυπηρετήσετε, του ζητάτε να πάει να αγοράσει μόνος του τον εξοπλισμό επειδή εσείς δεν έχετε απόθεμα???? Να αγοράσετε εσείς άλλο μοντέλο και να μου στείλετε!!! Αν είναι δυνατόν να δέχομαι τέτοια συμπεριφορά και μάλιστα όταν είμαι απόλυτα τυπικός πάντα στις πληρωμές μου, στις υποχρεώσεις μου απέναντί σας και στους όρους της σύμβασης

Καλημέρα pavlosice,

Σ´ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το dm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,790
Καλησπερα. Αναβαθμισα σε 100αρα γραμμη αλλα το ρουτερ που εχω το zxhn 168n ενω με καλωδιο πιανει τα 100, απο wifi λογω μη υπαρξης 5g πιανει μεχρι 50mbps. Μπορει να μου στειλει η νοβα ενα νεο ρουτερ και να δωσω το παλιο πισω για να πιανω και με wifi τα 100mbps; Διακαιουμαι δωρεαν ρουτερ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα. Αναβαθμισα σε 100αρα γραμμη αλλα το ρουτερ που εχω το zxhn 168n ενω με καλωδιο πιανει τα 100, απο wifi λογω μη υπαρξης 5g πιανει μεχρι 50mbps. Μπορει να μου στειλει η νοβα ενα νεο ρουτερ και να δωσω το παλιο πισω για να πιανω και με wifi τα 100mbps; Διακαιουμαι δωρεαν ρουτερ;

Καλησπέρα polakis,

Σ´ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

georho32

Senior Member
2 January 2012
613
Σας έστειλα το αίτημα μου και τα στοιχεια μου σε προσωπικό μήνυμα . Σας ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σας έστειλα το αίτημα μου και τα στοιχεια μου σε προσωπικό μήνυμα . Σας ευχαριστώ.

Καλησπέρα georho32,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,802
Καλησπέρα support, έχω ένα θέμα με την κάρτα στον δέκτη, μου βγάζει ότι είναι άκυρη, έχω κάνει και επαναφορά στις εργοστασιακες ρυθμίσεις και χάθηκαν ακόμη και τα κανάλια της Nova, τι κάνουμε τώρα; ο δέκτης είναι ο 3001 με την τελευταία αναβάθμιση