Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την
Κύριοι,
σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, δυστυχώς στέλνω να σας ενημερώσω πως ΑΚΟΜΑ δεν έχουν λυθεί τα δύο προβλήματα που αντιμετωπίζω.
Το θέμα με το αν χρεώνομαι ή όχι τις κλήσεις στα κινητά, όπως με ενημέρωσαν την Κυριακή το πρωί που με καλέσατε, δεν ξέρω αν έχει λυθεί. Με ενημέρωσαν πως θα μου έρθει sms στο κινητό αλλά ακόμα δεν έχω λάβει κάτι.
Το 2ο θέμα με το τεχνικό πρόβλημα του router, όπως με είχαν ενημερώσει από το τεχνικό την τμήμα την Παρασκευή 2/8/2019, θα μου στείλουν ΝΕΟ ρούτερ και συγκεκριμένα το ZTE 168. Αλλά... σήμερα που παρέλαβα το νέο ρούτερ ΔΥΣΤΥΧΩΣ στείλατε και πάλι το παλιό μοντέλο (το προβληματικό) το ZTE 267!! Τρίτη φορά το ίδιο προβληματικό ρούτερ!! Και το χειρότερο είναι πως με εμπαίζετε λέγοντας μου πως θα μου στείλετε άλλο μοντέλο και συγκεκριμένα το ΖΤΕ 168!
Κάλεσα στο 13731 και με ενημέρωσαν πως.... μου στείλατε για 3η φορά το ίδιο ρούτερ διότι.... δεν έχετε σε απόθεμα το μοντέλο ΖΤΕ 168! Και ενώ της εξήγησα πως την Παρασκευή που με πήρατε μου είπατε πως σίγουρα θα μου στείλετε αυτό το μοντέλο, μου έδωσε την εξωφρενική απάντηση πως επειδή δεν έχετε άλλο μοντέλο να πάω να αγοράσω μόνος εγώ ένα άλλο ρούτερ εκτός NOVA με δικό μου κόστος! Μα είναι δυνατόν να συμπεριφέρεστε έτσι??? Τα δικά σας εσωτερικά θέμα, τα πετάτε μπαλάκι στον πελάτη και αντί να κάνετε τα πάντα να τον εξυπηρετήσετε, του ζητάτε να πάει να αγοράσει μόνος του τον εξοπλισμό επειδή εσείς δεν έχετε απόθεμα???? Να αγοράσετε εσείς άλλο μοντέλο και να μου στείλετε!!! Αν είναι δυνατόν να δέχομαι τέτοια συμπεριφορά και μάλιστα όταν είμαι απόλυτα τυπικός πάντα στις πληρωμές μου, στις υποχρεώσεις μου απέναντί σας και στους όρους της σύμβασης