Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

φτου σου και ειχα αρχισει να ελπιζω πως θα χεστω στα γελια.Κριμα!!!!!
 
Re: Απάντηση: Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

Πάντως εγώ προτιμώ να μην έχει ελληνικά πάνω του το πληκτρολόγιο γιατί με μπερδεύει!
:grinning-smiley-043
 
Από την άλλη σκέψου τι μπορεί να κάνει μετά το κατάστημα με μία ανοιγμένη συσκευασία...

Το λέω απλώς για να σκεφτόμαστε και τις 2 όψεις του νομίσματος (δεν αναφέρομαι φυσικά στην προκειμένη περίπτωση).

Καταρχην το καταστημα πρεπει να φροντιζει να προμηθευεται καλης ποιοτητας προιοντα ωστε να ειναι ο καταναλωτης ευχαριστημενος , κατα δευτερον εφοσον εχει καποιο ελάττωμα να το επιστρεψει με την σειρα του στην κατασκευαστρια εταιρεια.
 
Ναι μεν, αλλά δεν χρειάζεται να είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για να το επιστρέψει ο τελικός καταναλωτής, η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη.
 
Αγαπητέ μου,
καταρχάς η έκφρασή σου έστω και εξ αντιδιαστολής είναι ελαφρώς προσβλητική για εμένα,
ωστόσο καθώς είμαι ανοικτός σε κάθε αντίθετη αιτιολογημένη γνώμη, αναμένω να ακούσω τι διαφορετικό γνωρίζεις. Εκτός εάν στηρίζεις την άποψή σου στη ρήση του ευαγγελίου των καταναλωτών "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Μέχρι να με παραπέμψεις σε κάποια διάταξη που μου διαφεύγει, θα παραθέσω ολόκληρο το επίμαχο κείμενο του άρθρου 4 του Ν. 2251/1994 (Προστασία Καταναλωτών), ως αυτό έχει μέχρι σήμερα τροποποιηθεί και ισχύει....
Δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν αλλά ο νόμος 2251 τροποποιήθηκε το 2007 και ο λόγος που επέμενα είναι διότι αυτό που είπα το είχα διαβάσει και στο ΙΝ.GR όπως επίσης το άκουσα και στις ειδήσεις, ότι οι τροποποιήσεις αφορούν και το δικαίωμα υπαναχώρησης για ότιδηποτε αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας (πχ ινστιτούτα αδυνατίσματος κλπ).
Δείτε στο λινκ τον νέο νόμο (δεν μπορούσα να τον κάνω attach λόγο μεγέθους αρχείου) τον οποίο δεν έχω κάτσει να δω αναλυτικά, αλλά κάπου εκεί μέσα στο χάος των νομικών όρων πρέπει να περιλαμβάνονται και οι υπαναχωρήσεις για αγορά που γίνεται επί τόπου από κατάστημα.
 
Last edited:
Προτείνω την επικοινωνία με τα κεντρικά του καταστήματος μέσω e-mail ή/και τηλεφωνικώς (μπορείς να προειδοποιήσεις ότι προτίθεσαι να καταγγείλεις το συμβάν, συνήθως βοηθά). Επίσης σωστά οι προλαλήσαντες σε προέτρεψαν να επικοινωνήσεις με τον συνήγορο του πολίτη, αλλά να γνωρίζεις ότι στις διευθύνσεις εμπορίου των νομαρχιών υπάρχει και η επιτροπή φιλικού διακανονισμού ή οποία παρεμβάλεται στα δύο μέρη προκειμένου να λήξει ήρεμα το θέμα και με ικανοποίηση του καταναλωτή, χωρίς όμως να ασκηθούν ποινικές ευθύνες.
Πέραν των παραπάνω μπορείς να καλέσεις το 1520 στο υπουργείο στο οποίο μπορείς να κάνεις και ανώνυμα την καταγγελία σου.
Δες αν υπάρχουν οδηγίες χρήσης στα Ελληνικά διότι μπορείς εμμέσως να τον πιέσεις να το πάρει πίσω (παράβαση άρθρου 348 της Αγορανομικής Διάταξης 14/89). Αν και δεν συμφωνώ με το τελευταίο.
 
Πάντως να παραθέσω την πολύ ευχάριστη εμπειρία μου από τα Multirama. Αγόρασα προ εβδομάδας ενα λαπτοπ HP με διάφορα προβλήματα, αφενός στο drive, αφετέρου στα ρυθμιστικά ήχου τα οποία κολλούσαν συνέχεια, με αποτέλεσμα υπάρχει διαρκώς το OSD του ήχου και να μη μπορείς να δουλέψεις. Το πήγα και χωρίς καν να ανοίξουν να το κοιτάξουν μου το άλλαξαν, οταν δε τους είπα οτι φοβαμαι οτι θα'ναι ελαττωματική παρτίδα, μου έδωσαν την επιλογή να πάρω τελείως άλλο μοντέλο, πράγμα που έκανα.


Απο διαβολική τυχη, και το επόμενο (Acer) ήταν ελαττωματικό (κάθε φορά που ξεκίναγε να δουλεύει η κάρτα γραφικών κολλούσε), το ξαναπήγα, στο ίδιο κατάστημα, αυτή τη φορά το κράτησαν μια μέρα για έλεγχο (λογικό) και την επόμενη μου έδωσαν καινούριο.

Από τη μια με προβληματίζει το ότι δύο μηχανήματα ήταν ελαττωματικά, απ´την άλλη όμως, αυτή ήταν απίστευτα επαγγελματική αντιμετώπιση, και ξεχνάω το ότι ίσως κόστιζε το μηχάνημα 30-40 ευρώ παραπάνω από αλλα καταστήματα, αυτό που έχει σημασία είναι η αντιμετώπιση και ο σεβασμός στον πελάτη.
 
Πάντως να παραθέσω την πολύ ευχάριστη εμπειρία μου από τα Multirama. Αγόρασα προ εβδομάδας ενα λαπτοπ HP με διάφορα προβλήματα, αφενός στο drive, αφετέρου στα ρυθμιστικά ήχου τα οποία κολλούσαν συνέχεια, με αποτέλεσμα υπάρχει διαρκώς το OSD του ήχου και να μη μπορείς να δουλέψεις. Το πήγα και χωρίς καν να ανοίξουν να το κοιτάξουν μου το άλλαξαν, οταν δε τους είπα οτι φοβαμαι οτι θα'ναι ελαττωματική παρτίδα, μου έδωσαν την επιλογή να πάρω τελείως άλλο μοντέλο, πράγμα που έκανα.


Απο διαβολική τυχη, και το επόμενο (Acer) ήταν ελαττωματικό (κάθε φορά που ξεκίναγε να δουλεύει η κάρτα γραφικών κολλούσε), το ξαναπήγα, στο ίδιο κατάστημα, αυτή τη φορά το κράτησαν μια μέρα για έλεγχο (λογικό) και την επόμενη μου έδωσαν καινούριο.

Από τη μια με προβληματίζει το ότι δύο μηχανήματα ήταν ελαττωματικά, απ´την άλλη όμως, αυτή ήταν απίστευτα επαγγελματική αντιμετώπιση, και ξεχνάω το ότι ίσως κόστιζε το μηχάνημα 30-40 ευρώ παραπάνω από αλλα καταστήματα, αυτό που έχει σημασία είναι η αντιμετώπιση και ο σεβασμός στον πελάτη.

Στα multirama (το διαφημίζουν) μπορείς να αλλάξεις κάτι ή τα λεφτά σου πίσω (χωρίς μα-μου-σου-του) μέσα σε 7 ημερολογιακές. Παίζει δε παίζει το μηχάνημα.
 
Εισαι τυχερος που χαλασε το Acer αμεσως και πηρες αλλη μαρκα. Ειχα δυο λαπτοπ Acer στο παρελθον και τα δυο βγηκαν ελαττωματικά. To προβλημα ειναι οτι αρχισαν να χαλανε μετα απο 3-4 μηνες απο την στιγμη που τα αγορασα με αποτελεσμα να πανε για επισκευη και οχι για αντικατασταση.

Ενα HP που εχω εδω και ενα χρονο δεν μου εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα. Το ιδιο και ενα που εχει ο αδερφος μου.
 
Είναι μη σου τύχει.
Έτσι ακριβώς. Είναι και μια από τις 20 εντολές (κρίμα που χάθηκαν οι δέκα όταν τούπεσαν οι μισές πλάκες του Μωυσή και έσπασαν) ήταν μη κλέψεις, μη φονεύσεις, μη μαμήσεις την γειτόνισα, μή σου τύχει, μη σε πιάσουν κλπ.
 
Δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν αλλά ο νόμος 2251 τροποποιήθηκε το 2007 και ο λόγος που επέμενα είναι διότι αυτό που είπα το είχα διαβάσει και στο ΙΝ.GR όπως επίσης το άκουσα και στις ειδήσεις, ότι οι τροποποιήσεις αφορούν και το δικαίωμα υπαναχώρησης για ότιδηποτε αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας (πχ ινστιτούτα αδυνατίσματος κλπ).
Δείτε στο λινκ τον νέο νόμο (δεν μπορούσα να τον κάνω attach λόγο μεγέθους αρχείου) τον οποίο δεν έχω κάτσει να δω αναλυτικά, αλλά κάπου εκεί μέσα στο χάος των νομικών όρων πρέπει να περιλαμβάνονται και οι υπαναχωρήσεις για αγορά που γίνεται επί τόπου από κατάστημα.

Προφανώς και γνωρίζω τις τροποποιήσεις του Ν. 3587/07. Για διάβασε όμως λιγάκι καλύτερα το ίδιο το κείμενο του νόμου που παραθέτεις, και θα δεις πως το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν χορηγείται για κάθε αγορά, αλλά για τις αγορές από απόσταση και μία ειδική κατηγορία συναλλαγών, του άρθρου 3 §§ 1 και 2, και δη αυτές που καταρτίζονται εκτός του καταστήματος κλπ. Μην στηρίζεσαι και τόσο στην εγκυρότητα όσων ακούγονται στις ειδήσεις ή λ.χ. στις εκπομπές του Αυτιά ή των κλώνων του.
 
Χαχα μαλλον δεν καταλαβατε καλα, Acer ήταν αυτό που πήρα για να αντικαταστήσω το HP, το οποίο ήταν για κλαμματα. Πιθανότατα να βγει προβληματικό πιθανότατα οχι, παντως μοιαζει πολυ πιο στιβαρο, το HP ειχες την αισθηση οτι θα σου μεινει στο χερι...