Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Status
Not open for further replies.
Το τετράγωνο στα 10KHz είναι απολύτως φυσιολογικό για ενισχυτή audio του οποίου το bandwidth έχει σκοπίμως περιοριστεί από τον σχεδιαστή/κατασκευαστή του ενισχυτή. Ας μας δώσει ο Σάκης και μία εικόνα για το πως αναπαράγεται τελικά ένας τετραγωνικός παλμός 10KHz από το ηχειίο του.
Το κλιπάρισμα μπορεί να δημιουργείται από το πρώτο στάδιο ενίσχυσης που μπορεί να είναι single-ended υλοποιημένο με διακριτά εξαρτήματα όπως για παράδειγμα με transistors fet.
Για την γείωση ισχύουν όσα ανέφερε πολύ σωστά το μέλος tonal.
Ηχητικά τον συγκεκριμένο ενισχυτή της ΥΒΑ δεν τον έχω ακούσει αλλά δεν αποκλείω και το ενδεχόμενο να είναι ένας εντυπωσιακά μουσικός ενισχυτής.
 
Χρονια Πολλα και Καλη Ανασταση.

Φιλε Vintage Service,εχεις συναντησει γενικα πολλες περιπτωσεις ηχητικων μηχανηματων hi-fi/hi-end,που να μην ειναι καλα σχεδιασμενα ή ακομη και επικινδυνα?

Σαν αγοραστης,αν ειχα τα λεφτα,δε θα με πειραζε τοσο πολυ να πληρωσω 2-3 φορες πανω (ή και περισσοτερο) ενα μηχανημα,και να μην τα αξιζει τοσο σαν κατασκευη και σαν υλικα συνολικα (δεχομαι ας πουμε το γεγονος οτι πληρωνω ακριβα κατι που καποιοι με γουστο και μερακι στον ηχο εφτιαξαν και το οποιο ακουγεται ωραια και μ'αρεσει εν τελει),αλλα τουλαχιστον να εχει υλικα καλης ποιοτητας τουλαχιστον,και μια σωστη κατασκευη,η οποια εννοειται δε θα ειναι υποπτη ουτε κατα διανοια μηπως προκαλεσει κατι επικινδυνο.

Παντως αν βλεπεις περιπτωσεις που αξιζουν αναφορας μη δισταζεις να τις αναφερεις.
 
Υπαρχουν εξαιρετικες κατασκευες που βρισκονται στα μεταχειρισμενα και υπο ορισμενες συνθηκες μπορει να αποδειχθουν εξαιρετικες.Μια τετοια ειναι το
Sony dvd S 7700 ,που με τιμη κατω απο 300 ευρω μπορει να γινει ενα εξαιρετικο transport[εχει εξαιρετικη κατασκευη].Απλα θελει ψαξιμο και προσοχη
 
Re: Απάντηση: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

.....Τέτοιου είδους επισκευές έχω ξαναδεί, προερχόμενες από τα γνωστά... "service της pilotis".

Θα ήθελες να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για τον κατασκευαστή
που τα προιόντα του υπέστησαν τέτοια κακομεταχείρηση και το service της pilotis που είναι υπεύθυνο για το έγκλημα?

Για να προστατεύουν και πιθανοί, μελλοντικοί πελάτες δηλαδή...
 
Δημοσίως δεν θα ήθελα να αναφέρω ονόματα, ούτε καν πως αντιμετωπίζεται το πρόβλημα έλλειψης άρτιας τεχνικής υποστήριξης από αρκετές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα. Πολλά έχουν συζητηθεί για αυτό το θέμα κατά το παρελθόν. Υπάρχουν και φωτογραφίες από επώνυμα μηχανήματα καθώς και από εξαρτήματα που τοποθετήθηκαν μετά την υποτιθέμενη επισκευή. Υπάρχει και μία χαρακτηριστική φωτογραφία που δείχνει επώνυμο πυκνωτή ελαίου των 90 να έχει αντικατασταθεί με πυκνωτή πλαστικού φιλμ ίδιας τιμής σε μF αλλά αξίας 0,20 που αγοράστηκε προφανώς από την τοπική αγορά. Ο ιδιοκτήτης ποτέ δεν ενημερώθηκε για αυτή την αντικατάσταση, ενώ εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε, αφού ο κατασκευαστής του μηχανήματος διαθέτει ικανά αποθέματα ανταλλακτικών.

Οι καταναλωτές για την προστασία τους ας αγοράζουν μηχανήματα ήχου από καταξιωμένες εταιρείες που διαθέτουν εγκεκριμένο από τους κατασκευαστές τεχνικό service.

Καλή Ανάσταση.
 
Το Hi-End έχει τη μυθολογία του.

Οι μύθοι το κρατάνε ζωντανό και ακμαίο. Για χάρη του μύθου θα ξοδέψεις μία περιουσία, θα φορτώσεις χρέη στις πλάτες σου, θα τσακωθείς με το έτερο σου ήμισυ, θα μείνεις ξάγρυπνος τις νύχτες κάνοντας όνειρα.

Το Hi-End δεν είναι μηχανήματα. Δεν είναι τεχνολογία. Δεν είναι κάν μουσική.

Είναι Έρωτας!

Και όπως γίνεται με τον έρωτα, στηρίζεται στο μύθο του. Δεν υπάρχει έρωτας δίχως μύθο, δίχως το παραμύθι του. Όμως όταν γκρεμίζεται ο μύθος, όταν το παραμύθι αποδεικνύεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες, μπρούντζος αντί για χρυσό, το συναίσθημα είναι οδυνηρό. Σαν κάθε φορά που διαλύεται ένα ωραίο όνειρο.

Στην περίπτωση του YBA Passion 1000 έχουμε άλλον ένα μύθο. Κι' αν αληθεύουν όσα προέκυψαν από τα τεκμήρια που παρουσιάστηκαν σε τούτο δω το νήμα, τότε έχουμε τη διάλυση του, το γκρέμισμα άλλου ενός μύθου. Οδυνηρό επίσης.

Ο αγαπητός Σάκης Πετρόπουλος (vintage service) που ανέδειξε το θέμα, παρουσιάζεται πολύ επιφυλακτικός και διστακτικός στην εξαγωγή συμπερασμάτων. Πολύ καλά πράττει. Δεν μπορεί να διακινδυνεύσει την επαγγελματική του φήμη και υπόσταση, αντλώντας γενικότερα συμπεράσματα από το ένα και μοναδικό κομμάτι που είχε τη δυνατότητα να εξετάσει.

Εμείς οι τρίτοι όμως δεν έχουμε τέτοιες δεσμεύσεις. Δικαιούμαστε να κάνουμε σχόλια, να κρίνουμε και να υποβάλλουμε ερωτήματα.

Τρία βασικά θέματα ανακύπτουν κατά τη γνώμη μου:

Το θέμα της ασφάλειας.
Η έλλειψη της κλασσικής γείωσης από ρευματολήπτη τύπου IEC σε SCHUCO. Λείπει η κλασσική σ' αυτές τις περιπτώσεις γείωση. Χρειάζεται; Ο φίλος tonal υποδεικνύει ότι υπάρχουν σχεδιάσεις, όπου αυτή δεν απαιτείται. Και δίνει και σχετικό παράδειγμα. Δεν είμαι ειδικός, ώστε ν' απαντήσω στο ερώτημα βασισμένος σ' επιστημονικοτεχνικά κριτήρια. Θα δεχτώ όμως σαν υπόθεση εργασίας τη θέση του tonal, ότι μπορεί να μη χρειάζεται.

Εξάλλου έχουμε στο θέμα αυτό επιβοηθητική, την κοινή εμπειρία. Παρατηρούμε ότι συνήθως συσκευές μικρής ισχύος και χαμηλής κατανάλωσης έρχονται εφοδιασμένες με διπολικούς ρευματολήπτες (πρίζες). BD/DVD/CD Players, Media Players, φορτιστές κινητών, περιφερειακά υπολογιστών κλπ.
Ενώ συσκευές μεγάλης ισχύος, όπως ηλεκτρικά σίδερα, κουζίνες, αίρ-κοντίσιον, αλλά βέβαια και τελικοί ενισχυτές έρχονται με ρευματολήπτες τύπου IEC και φυσικά με την αντίστοιχη γείωση.
Έστω λοιπόν ότι η σχεδίαση είναι τέτοια, ώστε να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφάλειας. Το δεχόμαστε. Γιατί όμως ο ενισχυτής είναι εφοδιασμένος με βύσμα ρευματολήπτη τύπου IEC;
Κι' αν δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας, υπάρχει σοβαρή επιχείρηση παραπλάνησης του καταναλωτή. Ο οποίος δεν θα αγόραζε τον ενισχυτή, αν δεν έβλεπε τροφοδοσία από ένα "σοβαρό" IEC, που θα του δώσει και τη δυνατότητα έπειτα να βάλει ένα "καλό" (δηλαδή πολύ ακριβό) καλώδιο ρεύματος!

Θέμα Εικονικής Συμμετρικής (Balanced) Σχεδίασης
Ο Ενισχυτής εκτός απο την τυπική είσοδο τύπου RCA φέρει και είσοδο τύπου XLR, η οποία αφορά συνδέσεις με συσκευές (προενισχυτές/DAC's κλπ), που έχουν αντίστοιχη έξοδο. Η είσοδος/έξοδος τέτοιου τύπου σημαίνει ότι υφίσταται υλοποιημένη από πλευράς ενισχυτή αντίστοιχη ισορροπημένη (Balanced) σχεδίαση, η οποία θα απαιτούσε τον πολλαπλασιασμό των κυκλωμάτων του ενισχυτή και θα αύξανε δραματικά και το κόστος. Εδώ όμως έχουμε μεν την είσοδο, αλλά με το ένα από τα τρία pins στον αέρα. Διότι η σχεδίαση του ενισχυτή είναι Unbalanced. Δηλαδή είναι άλλη μία υποδοχή, τίποτ' άλλο. Η οποία κάνει αυτό που θα κάναμε αν προσθέταμε στο XLR βύσμα του καλωδίου ένα απλό ανταπτοράκι από XLR σε RCA.

Εδώ όμως έχουμε άλλα προβλήματα. Οι συνδέσεις τύπου XLR Balanced αφορούν συνήθως συσκευές που προέρχονται από τον επαγγελματικό χώρο και είναι κατά κανόνα Fully Balanced. Οι συσκευές αυτές (τύπου Proffessional) έχουν επίσης έξοδο ρυθμισμένη (καλιμπραρισμένη) στα +4 dBu, αντίθετα με τις συσκευές τύπου Consumer που έχουν έξοδο ρυθμισμένη (καλιμπραρισμένη) στα -10 dBV (δηλαδή στάθμη 6 dB λιγότερο).

Υφίσταται λοιπόν σοβαρός κίνδυνος, αν τροφοδοτήσουμε από το στάδιο εξόδου μίας συσκευής τύπου Proffessional (π.χ. από μία κονσόλα ή ένα DAC) το αντίστοιχο στάδιο της ψευδο-Balanced εισόδου μίας Consumer συσκευής (π.χ. τελικός ενισχυτής) αυτή να υπερφορτωθεί και να καταστραφεί.

Για να προληφθεί μία τέτοια βλάβη (στην περίπτωση δηλαδή που δεν έχουμε μία πλήρως ισορροπημένη σχεδίαση) δύο δυνατότητες υπάρχουν:
-Να ενσωματώσει ο κατασκευαστής στο κύκλωμα της ψευδο-Balanced XLR εισόδου ένα κύκλωμα που θα κάνει τη σχετική μετατροπή και θα οδηγήσει τον ενισχυτή με ασφάλεια.

-Εναλλακτικά να προστεθεί εξωτερικά εν σειρά μεταξύ interconnect και εισόδου ένας attenuator (εξασθενητής) ή κάποια άλλη συσκευή κατάλληλη για αυτό το σκοπό. Τέτοιες συσκευές είναι συνηθέστατες στο χώρο του επαγγελματικού Audio.

Δυστυχώς η ύπαρξη τέτοιων ψευδο-Balanced XLR εισόδων σε κορυφαίους και πολύ ακριβούς Hi-End τελικούς πρέπει να είναι αρκετά συχνή. Μου αναφέρθηκε πρόσφατα (δε θα πω ονόματα) η βλάβη ενός άλλου πανάκριβου τελικού λόγω υπερφόρτωσης από την παραπάνω αιτία.

Γιατί οι κατασκευαστές παραπλανούν κατ' αυτό τον τρόπο τους υποψήφιους αγοραστές ενσωματώνοντας τέτοιου είδους ψευδο-Balanced XLR εισόδους; Μόνο το marketing παρέχει κάποια λογική εξήγηση. Για να έχουν οι υποψήφιοι αγοραστές τη συναίσθηση ότι μπορούν να βάλουν και τα καλά πανάκριβα XLR καλώδια τους. Για να νοιώθουν ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάτι συνηθισμένο, αλλά με κάτι παραπάνω!

Πόσο Καλά Παίζει;
Πριν το κουβεντιάσουμε οφείλω ν' αναφέρω το εξής περίεργο περιστατικό:

Ξεκίνησα να γράφω το παρόν post γύρω στο απόγευμα, με αρκετές διακοπές και διαλείμματα στο μεταξύ. Είχα επισκεφθεί προηγουμένως τη σελίδα της YBA για συμπληρωματικές πληροφορίες. Από εκεί αντέγραψα με copy-paste τα τεχνικά χαρακτηριστικά του YBA Passion 1000, όπως τα δίνει ο κατασκευαστής, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα (που προκύπτει, όπως είπαμε με απλή αντιγραφή).

[TABLE="class: textBlanc10, width: 100%"]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Power output per channel : [/TD]
[TD]250 W / 8 Ohms (230 V line power)
500 W / 4 Ohms (230 V line power)
3,5 kW / 0,7 Ohms (peak)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Signal to noise ratio (unweighted) : [/TD]
[TD]> 100 dB[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Input sensitivity : [/TD]
[TD]1,1 V at P max[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Asymmmetrical input : [/TD]
[TD]1, on golden YBA cinch connector[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Symmmetrical input (XLR plugs) : [/TD]
[TD]1, floating (iso) on golden XLR connector[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Outputs : [/TD]
[TD]2 outputs per channel[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Distorsion : [/TD]
[TD]0,01%[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Consumption : [/TD]
[TD]2 kVA max.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Damping factor : [/TD]
[TD]400, adjustable[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Input impedance : [/TD]
[TD]47 k Ohms[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Dimensions : [/TD]
[TD]510 x 480 x 270 mm[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Colour : [/TD]
[TD]black or aluminium grey[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Weight : [/TD]
[TD]65 kg[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 50%, align: right"]Warranty : [/TD]
[TD]5 years[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι ενδιαφέροντα και καθόλου ευκαταφρόνητα. Υποτίθεται -με βάση αυτά- ότι δεν υπάρχει φορτίο στο οποίο δεν μπορεί ν' ανταπεξέλθει ο συγκεκριμένος ενισχυτής. Είχα σκοπό να ρωτήσω το φίλο Σάκη Πετρόπουλο, αν οι μετρήσεις αυτές επαληθεύονται και στην πράξη στο συγκεκριμένο κομμάτι που έχει στα χέρια του.

Όμως στο μεταξύ, ώσπου να φθάσω σ' αυτό το σημείο, η επίσημη σελίδα του κατασκευαστή με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ενισχυτή εξαφανίστηκε! και το site της YBA άλλαξε περιεχόμενο και εμφάνιση!

Σύμπτωση; Μπορεί. Αλλά μπορεί και όχι.

Εν τω μεταξύ ας μην είμαστε ολότελα άδικοι. Δεν είναι μόνο το περιοδικό Ήχος που τον έχει σαν αναφορά. Ο διεθνής ειδικός τύπος έχει υποδεχτεί το συγκεκριμένο ενισχυτή με θριαμβευτικές αναφορές.

Ένα απλό ψάξιμο στο Google το επιβεβαιώνει.
-Ορίστε η κριτική από το Stereophile



Σελίδα 2: Εδώ τον τοποθετεί στην κατηγορία των Boulder και Forsell

Χαρακτηριστικά:

Οι μετασχηματιστές ισχύος της YBA: (Ή μήπως το σύστημα με τα λαστιχάκια) ;)

Χρησιμοποιημένο Σύστημα Αναφοράς:

Μετρήσεις: Άραγε επαληθεύονται;​


-Και ορίστε και μία άλλη κριτική από το


Τοποθετεί τον YBA Passion 1000 στην κατηγορία των υπερενισχυτών.

Που είναι η αλήθεια λοιπόν και που ο μύθος;

Κατ' αρχήν πρέπει να περιμένουμε να επαληθευτούν οι μετρήσεις. Δηλαδή αυτό που έχουμε, αυτό που υπάρχει είναι όπως αναμένεται και όπως θα έπρεπε να είναι;
Να επαληθευτεί επίσης ότι είναι έτσι από τον κατασκευαστή του, ότι δεν είναι από κάπου αλλού πειραγμένο κλπ. Αν και αυτό είναι μάλλον εύκολο φαντάζομαι.

Τολμώ να κάνω μία υπόθεση. Υπάρχει μία σχεδίαση που μέσα σ' ορισμένα πλαίσια μπορεί να παίξει πάρα πολύ καλά. Ο κατασκευαστής όμως δεν προχωράει σε αντίστοιχη υλοποίηση. Αντί γι' αυτό ακολουθεί τους κανόνες του Marketing. Μία επιβλητική εμφάνιση είναι το παν. Ποιός θα τολμήσει να αμφισβητήσει ένα θηρίο 65 κιλών το κομμάτι; Για να εξασφαλιστεί η επιβλητική εμφάνιση όμως γίνονται αναγκαστικά συμβιβασμοί στο εσωτερικό του μηχανήματος. Και οικονομίες σε σημεία που δεν πολυφαίνονται.

Εδώ όμως ανακύπτει και το ουσιαστικό ερώτημα. Αν ο ενισχυτής ήταν εφοδιασμένος μ' ένα μικρότερο, ελαφρύτερο και οικονομικότερο περίβλημα (σασί και ψήκτρες), αλλά καλύτερα εφοδιασμένος στο εσωτερικό του μήπως θα μπορούσε να βγει πολύ πιο οικονομικός και να παίζει πολύ καλύτερα; (Αρκεί μόνο ν' αναλογιστούμε πόσο επιβαρύνουν το κόστος τα αυξημένα λόγω βάρους μεταφορικά).

Αλλά, από την άλλη πλευρά, μήπως δεν θα μπορούσε να πουληθεί, διότι οι υποψήφιοι αγοραστές της Hi-End κατηγορίας δεν θα τον θεωρούσαν αξιοπρόσεκτο σύμφωνα με τα κριτήρια που έχουν διαμορφώσει;
 
Re: Απάντηση: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Το τετράγωνο στα 10KHz είναι απολύτως φυσιολογικό για ενισχυτή audio του οποίου το bandwidth έχει σκοπίμως περιοριστεί από τον σχεδιαστή/κατασκευαστή του ενισχυτή. Ας μας δώσει ο Σάκης και μία εικόνα για το πως αναπαράγεται τελικά ένας τετραγωνικός παλμός 10KHz από το ηχειίο του.
Το κλιπάρισμα μπορεί να δημιουργείται από το πρώτο στάδιο ενίσχυσης που μπορεί να είναι single-ended υλοποιημένο με διακριτά εξαρτήματα όπως για παράδειγμα με transistors fet.
Για την γείωση ισχύουν όσα ανέφερε πολύ σωστά το μέλος tonal.
Ηχητικά τον συγκεκριμένο ενισχυτή της ΥΒΑ δεν τον έχω ακούσει αλλά δεν αποκλείω και το ενδεχόμενο να είναι ένας εντυπωσιακά μουσικός ενισχυτής.


καλημερα....

δεν νομιζω οτι καποιος απο εμας εχει τη προθεση να προσβαλει μια εταιρια μεγαλη και μαλιστα καταξιωμενη στο χωρο βασισμενη σε καποια λαθη ....δεν νομιζω οτι απο ενα και μονο κομματι μπορει να κριθει η πορεια μιας εταιριας

-----Τωρα τα σχολια σου ειναι μαλλον προχειρα τοποθετημενα σε οτι αφορα ον τετραγωνικο παλμο αυτο που ειναι το ασχημο δεν ειναι το στρογγυλεμα στις ακριες ( το οποιο ειναι θεμα προσεγγισης και δεν μου δημιουργει και ιδιαιτερο προβλημα μια και η σχεδιαστικη αποψη του κατασκευαστη δεν ειναι το θεμα προς συζητηση ) επισης σε ενα μηχανημα 2*250 βαττ δεν περιμενεις ουτε αστρονομικο bandwidth ουτε αστρονομικες ταχυτητες .... Αυτα ειναι προνομια μικροτερων μηχανηματων ...Παραμενει προβλημα η ασσυμετρια και στον τετραγωνικο παλμο η οποια φυσικα ακολουθει τον ενισχυτη σε ολο το φασμα των εντασεων ....


-----Οι τετραγωνικοι παλμοι δεν μετριουνται ποτε πανω σε ηχειο αλλα σε ωμικο μη επαγωγικο φορτιο η σ ε συνδυασμο ωμικο χωρητικο ...Σαφως ο σκοπος τους δεν ειναι να ακουσεις τετραγωνικο παλμο απο ενα ηχειο αλλα κυριως να δεις πως θα συμπεριφερθει ο ενσιχυτης σε ενα τετοιο δυσκολο σημα και πιθανον δυσκολο φορτιο .Η μετρηση εχει τον σκοπο να αποκαλυψει ταχυτητα και bandwidth καθως και ταλαντωσεις η ασσυμετριες κατω απο δυσκολες συνθηκες .... Κατα κανονα αυτες ειναι μετρησεις συμπεριφορας και σταθεροτητες και λιγα πραγματα μπορουν να σου πουν για το ηχητικο κομματι ...Κατα κανονα ομως ολα οσα μηχανηματα μετρανε εκει σωστα τοτε παιζουν και σωστα

-----Ο σχεδιαστης ευαγγελιζεται οτι το μηχνημα του ειναι φουλ συμμετρικο οποτε τα περι single ended δεν εχουν καμμια θεση εδω ....μαλιστα στο μανουαλ υπαρχει και το βασικο συμμετρικο σχηματικο χωρις τις τιμες των εξαρτηματων φυσικα

-----Τελος για τις επισκευες πυλωτης αλλα και κατα το ποσο ενα μηχανημα εχει ανοιχτει η εχει πειραχτει επετρεψε μου με την εμπειρια 30 ετων στο χωρο αλλα και με ενα μεσο ορο 300 μηχανηματα ηχου τον χρονο προς επισκευη να εχω σουπερ αριστη εικονα για το αν ενα μηχανημα εχει ανοιχτει η εχει πειραχτει ...Η εναποθεση της σκονης. οι εικονα των κολληματων , τα σημαδια στις βιδες και τα παξιμαδια , ειναι μαρτυρες που ποτε δεν λενε ψεμματα ....το μηχανημα ειναι μαμα και δεν εχει πειραχτει ποτε ....


----- Η εικονα που εχετε σχηματισει για την γειωση ειναι παντελως εσφαλμενη και οι συσκευες που ειναι σχεδιασμενες να λειτουργουν χωρις γειωση εχουν πισω τους μια ολοκλησρη σειρα απο κανονες και περιορισμους , οποως συγκεκριμενες αποσταστεις μεταξυ χαμηλης και "υψηλης " τασης συγεκριμενους ακροδεκτες και μαρκαρισματα συγεκριμενους τροπους ασφαλισης συγεκριμενους τροπους τοποθετησησης η μη διακοπτη στο πανελ για την αποφυγη 230 ποανω στο πανελ κλπ κλπ ...στον ΥΒΑ δεν ισχυει τιποτα απο ολα αυτα οποιος και να τον δει θα πρεπει να πει οτι χρειαζεται γειωση ( ενα μηχανημα γεματο τρυπες ανοιχτο απο παντου με μετασχηματιστες βιδωμενους στον πατο του μηχανηματος οποτε σαφως και εναι απαραιτητο να εχουν γειωση ) Σαφως το κραυγαλεο δεν ειναι η γειωση αλλα το CE που ειναι η συμορφωση του κατασκευαστη μεσα απο καποιες προδιαγραφες


-----Επισης αν καποιος δει οτι ο κατασκευαστης εχει κανιβαλισει τα πολυπριζα της legrand τα οποια ειναι γαλλικου τυπου σαν σουκο αλλα με ενα τριτο αρσενικο πιν για την γειωση το οποιο εχει ξηλωσει κοψει ο κατασκευαστης για να υλοποιησει ενα power conditioner το οποιο ειναι παντελως diy δεν εχει και αυτο CE και δεν γραφει τιποτα απανω του για το τι ειναι τι αναγκες εχει σε γειωση και τι επιδοσεις εχει σε ρευμα ...Αυτο και μονο αρκει για μεγαλο προβλημαστην εταιρια αυτη ...



Το θεμα μακραινει και χρησιμο θα ηταν οι συμμετεχοντες να λαμβανουν υποψιν τους οτι για ολα αυτα τα πραγματα υπαρχουν νορμες ,στανταρ, τυποποιησεις, κανονες που επιβαλουν κρατη και οργανισμοι που εχουν την δυναμη να υλοποιουν τετοιες ερευνες για τον βαθμο ασφαλειας καθε μηχανηματος ...Η υπεροχη και εξαιρετικα ρομαντικη αποψη του φιλου sonus naturalis περι μυθων με βρισκει απολυτω συμφωνο σε ολα εκοτς απο τα θεματα μετρησεων και ασφαλειας ...εκει υπαρχουν κανονισμοι μυθοι και ρομαντισμοι δεν χωρανε



να με συχωρει καποιος αν ακουγομαι καπως καθετος και μονοπλευρος δεν εχω καποια προθεση να θιξω τα λεγομενα κανενος ακομα και της ΥΒΑ αλλα αρχικα ειμαι πατερας και απο την αλλη ειμαι τεχνικος που εχουν περασει απο τα χερια του 5000-6000 ενισχυτες οποτε αν μη τι αλλο η αποψη μου ειναι τεκμηριωμενη οσο δεν γινεται ...

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Last edited:
Χρόνια Πολλά!

σ' αυτό εδώ μόνο να τοποθετηθώ.

panos_adgr (51): Επίσης πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει σέρβις σε όλες τις αντιπροσωπίες που να κάνουν έλεγχο συσκευών που έχει αγοράσει κάποιος, σε μορφή υπηρεσίας - εξυπηρέτησης.


προσωπικά μιλώντας (εννοώ για την MF Audio/θέλω να πιστεύω και αλλού…) υπάρχει!
αλλά ποιός ρωτάει;
(μπορεί κατόπιν εορτής…)
και από τα SN’s μαθαίνει κανείς πολλά…

panos_adgr: Με το αζημίωτο βέβαια!

στις 99% των περιπτώσεων, με το ζημιωμένο.
(εφ όσον δεν υπάρχει βλάβη)


Χρόνια σας πολλά και πάλι.
 
ακολουθει το μαιλ που ζητησε ο πελατης να στειλουμε στην ΥΒΑ ......

Dear sir

One costumer brought in for service /repair one of your amplifiers YBA passion 1000 and there is a number of problems and questions about that need to be answered....


The unit serial number is 902001

-----The unit has no CE marking on it
-----The unit had no electrical ground ever connected on the standard IEC connector that is located on the rear panel
-----The power supply cord marked as YBA has also no ground on it
-----There is a device that looks like a power conditioner coming with the amp without CE marking , without ground ,and without any electrical information on it regarding power /ratings/safety
-----Please notice that only cables of the power conditioner are marked as YBA and there is no other marking on the device
-----Please notice that beyond no markings present all ground points on the power splitter are cannibalized /chopped off the power splitter

Generally there is also a number of things that the costumer is concerned about that don't actually meet the spec manual of the amplifier

----balanced XLR leads exists on the rear panel but inside there is no balanced circuit and/or any additional information regarding a balanced connection exists on the rear of the amp or the manual
----Even tough it is clearly stated in the manual that transistors are mounted in solid copper and with out mika insulators in reality the metal is either bronze or anodized aluminum in a gold color and transistors are mounted with mica insulators
----There is all short of wiring and soldering problems in the soft start board and seems that something is wrong there the all circuit looks very """hand made """
----There is got to be some bias issue since your manual states an undefinable class .... ( class Alpha ) which obviously is not class A and as we speak the unit is biased at 5ma /device and to our understanding this amount of bias is barely enough for a class AB amplifier
----The unit after scope readings shows limited bandwidth and asymmetrical clipping yet to be defined if this is a design issue or some kind of failure
----The unit also has a number of M10 nuts fitted as spacers between the main sassi and the top cover , fitted with longer screws , to create a gap between the top cover and the main sassi probably to ensure fresh air flow inside the amplifier .Problem is that this gap is almost 10 mm wide and that doesn't look very safe .


Now the actual problem started when the costumer ( which is also a father of of two young children ) noticed a small electrical leak when touching his YBA preamplifier or the amplifier ...The leak was enough to feel with his hands but not enough to trigger the existing safety relay that is a standard in electrical installation in Greece ( obviously this is expected when equipment features no electrical ground ) .As a father of two young children our costumer was furious requested a qualified electrician to trace down the electrical leak which was due to a faulty DVD player , and then requested our company to run a full safety check on his amplifier for starts . Above you have our findings and once more we will have to tell you that the costumer is furious regarding all the findings around the particular YBA passion 1000 and he was also ready to inform the Goverment's Consumers Institute regarding the ground issues and the CE markings .


We advised the costumer to consult with YBA first ,please let us know what is wise to do .Obviously the above findings may not state if these are factory issues or other issues .Generally the picture you get by looking inside the machine is that is very hand made , or a machine that is not coming form an organized manufacturer .We actually know very little for the history of the particular amplifier and one may not tell if the amp is original and factory made or it has been a subject of any modifications by any unauthorized technician .The all amplifier looks like a "demo" version ....Please notice that we also have pictures of our findings and you are kindly requested to advise us on how to proceed from here.

Thank you very much .

Kind regards
Sakis Petropoulos
( Electronics Engineer of National Technical university of Athens )

+302294091111
+306944879399
 
ΚΑΛΟΣ φιλος και καταστηματαρχης εδωσε την συμβουλη του καπως ετσι .

κατα πασα πιθανοτητα ο Γαλλος φιλος μας πασχισε να παρουσιασει μηχανημα σε καποια εκθεση και το καταφερε τελευταια στιγμη απο πλευρας χρονου οπου φυσικα μονο το ηχητικο κομματι εχει σημασια και τιποτα αλλο απο πλευρας ασφαλειας και επειδη δεν υπηρχε προφανως χρονος το συγεκριμενο μηχανημα μπορει να ηταν demo μονο της εταιριας και ο πελατης μου το αγορασε χωρις να γνωριζει αυτες τις λεπτομεριες ....Ενα πιθανο σεναριο θα ελεγα οπου ξαφνικα απαλασει και τον πωλητη γιατι που να ξερει ο ανθρωπος τι πραγματικα συμβαινει μεσα στο μηχανημα ...Σιγουρα δεν απαλασει την εταιρια που θα επρεπε τουλαχιστον να απογορευει στον πωλητη της λιανικης να πουλησει το εκθεσιακο κομματι για τους παραπανω λογους .

να δουμε τι εχει να πει η ΥΒΑ για αυτα ..αναμενουμε την απαντηση της επιστολης

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Κατ αυτην αποψη καποια εταιρια που κατασκευαζει <πιπιλες για μωρα> παρουσιασε ενα καινοτομο μοντελο αδιαφορωντας αν τα υλικα του ειναι καρκινογωνα,και το συγκεκριμενο δειγμα το πουλησε σε μια <ευτυχη μητερα>,αδιαφορωντας για τις επιπτωσεις.
Αν οντως ηταν δειγμα,θα επρεπε να το εχει στο μουσειο-αρχειο κατασκευων της και οχι να το πουλησει για να <κονομησει> καποια χιλιαδες ευρω
 
κατα πασα πιθανοτητα ο Γαλλος φιλος μας πασχισε να παρουσιασει μηχανημα σε καποια εκθεση και το καταφερε τελευταια στιγμη απο πλευρας χρονου οπου φυσικα μονο το ηχητικο κομματι εχει σημασια και τιποτα αλλο απο πλευρας ασφαλειας και επειδη δεν υπηρχε προφανως χρονος το συγεκριμενο μηχανημα μπορει να ηταν demo μονο της εταιριας και ο πελατης μου το αγορασε χωρις να γνωριζει αυτες τις λεπτομεριες ....
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

Γιατί βρε Σάκη, δεν έχει σημασία αν πάρει φωτιά μιά έκθεση; Και εκεί άνθρωποι δεν κινδυνεύουν; Αυτό φυσικά δεν πάει σε σένα αλλά στον κύριο ΥΒΑ. Υπενθυμίζω τον περίεργο ελβετό κατασκευαστή που έφτιαχνε ενισχυτές από ξύλο και το περίπτερό του στη High-End του Μονάχου έγινε στάχτη και μπούλμπερη.
 
Πολυ σωστα αλλα τουλαχιστον αυτο το σεναριο ειναι μια πιθανη εξηγηση ....χωρις βεβαια να συχωρει τα λαθη η την κακη συνεννοηση με τον πωλητη .Μπορω να φανταστω οτι ο κατασκευαστης ενημερωσε να μην πουληθει το συγκεκριμενο κομματι και τελικα καποιος βρεθηκε και το πουλησε .....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

καλημερα....


-----Τωρα τα σχολια σου ειναι μαλλον προχειρα τοποθετημενα σε οτι αφορα τον τετραγωνικο παλμο αυτο που ειναι το ασχημο δεν ειναι το στρογγυλεμα στις ακριες ( το οποιο ειναι θεμα προσεγγισης και δεν μου δημιουργει και ιδιαιτερο προβλημα μια και η σχεδιαστικη αποψη του κατασκευαστη δεν ειναι το θεμα προς συζητηση ) επισης σε ενα μηχανημα 2*250 βαττ δεν περιμενεις ουτε αστρονομικο bandwidth ουτε αστρονομικες ταχυτητες .... Αυτα ειναι προνομια μικροτερων μηχανηματων ...Παραμενει προβλημα η ασσυμετρια και στον τετραγωνικο παλμο η οποια φυσικα ακολουθει τον ενισχυτη σε ολο το φασμα των εντασεων ....


----
Κύριε Πετρόπουλε, εσείς προφανώς σχολιάσατε αρνητικά τον ενισχυτή, επειδή ο τετραγωνικός παλμός συχνότητας 10KHz δεν ήταν αυτός που περιμένατε από έναν ενισχυτή αυτού του κόστους. Κατ´εμέ , αυτή η προσέγγιση είναι λανθασμένη.

Στην κατάσταση κλιπαρίσματος, ο παλμός θα ήταν τετραγωνικός ούτως ή άλλως. Επίσης δεν σχολιάζω το ασυμμετρικό κλιπάρισμα που παρουσιάζει ο ενισχυτής εάν αυτό βρίσκεται πάνω από την ονομαστική ισχύ του ενισχυτή.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

καλημερα....

-----Τελος για τις επισκευες πυλωτης αλλα και κατα το ποσο ενα μηχανημα εχει ανοιχτει η εχει πειραχτει επετρεψε μου με την εμπειρια 30 ετων στο χωρο αλλα και με ενα μεσο ορο 300 μηχανηματα ηχου τον χρονο προς επισκευη να εχω σουπερ αριστη εικονα για το αν ενα μηχανημα εχει ανοιχτει η εχει πειραχτει ...Η εναποθεση της σκονης. οι εικονα των κολληματων , τα σημαδια στις βιδες και τα παξιμαδια , ειναι μαρτυρες που ποτε δεν λενε ψεμματα ....το μηχανημα ειναι μαμα και δεν εχει πειραχτει ποτε ....


-----
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος


'Αλλα πράγματα όμως αναφέρετε στην επιστολή που στείλατε στον κατασκευαστή.

Βλέπετε στη συνέχεια ...
 
Last edited:
ακολουθει το μαιλ που ζητησε ο πελατης να στειλουμε στην ΥΒΑ ......

...
Obviously the above findings may not state if these are factory issues or other issues .Generally the picture you get by looking inside the machine is that is very hand made , or a machine that is not coming form an organized manufacturer .We actually know very little for the history of the particular amplifier and one may not tell if the amp is original and factory made or it has been a subject of any modifications by any unauthorized technician .The all amplifier looks like a "demo" version ....

Kind regards
Sakis Petropoulos
( Electronics Engineer of National Technical university of Athens )
.



Στο παραπάνω κείμενο που έστειλε στον κατασκευαστή, ο κ. Πετρόπουλος όμως ισχυρίζεται ότι το μηχάνημα μπορεί και να έχει τροποποιηθεί από έναν μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

'Αλλα πράγματα όμως αναφέρετε στην επιστολή που στείλατε στον κατασκευαστή.

Βλέπετε στη συνέχεια ...

Στο παραπάνω κείμενο που έστειλε στον κατασκευαστή, ο κ. Πετρόπουλος όμως ισχυρίζεται ότι το μηχάνημα μπορεί και να έχει τροποποιηθεί από έναν μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
Ο Σάκης Πετρόπουλος, που φέρνει στη δημοσιότητα ένα τέτοιο θέμα, φέρει ευθύνη.

Επομένως θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να εξετάσει και τα πλέον απίθανα ενδεχόμενα και οφείλει, έστω για τους τύπους να ζητάει την άποψη του κατασκευαστή.

Πολύ καλά πράττει λοιπόν από την πλευρά του. Είναι ευνόητο, ως εκ τούτου δε βλέπω λόγο μεμψιμοιρίας.

Εμείς, τρίτοι, δικαιούμαστε να πιστεύουμε ότι θέλουμε και να κρίνουμε χωρίς δεσμεύσεις. Αλλά και εμείς οφείλουμε να αναμείνουμε την εξέλιξη του θέματος...
 
Δεν ειναι στις προθεσεις μου να μπαινω σε αντιπαραθεσεις με τους ανθρωπους που συμμετεχουν στα νηματα μου ...Προσπαθω να σεβομαι το χωρο που φιλοξενει τα θεματα μου , τους συμετεχωντες και να διατηρω απο την μερια μου το κοσμιο της συζητησης και της συμπεριφορας ...

Εν συντομια για να απαντησω στην τοποθετηση σου παντα με φιλικο τονο και χωρις προθεση αντιπαραθεσης

---σε οτι αφορα την επιστολη μου στην εταιρια ειναι προφανες οτι προσπαθω να κρατησω ενα ηπιοτερο προφιλ και τουλαχιστον να τους δωσω το δικαιωμα της αμφιβολιας μια και τους εχω σουρει τοσα μεσα στην επιστολη .Εξαλου δεν νομιζω οτι απο ενα και μονο κομματι η αν θελεις ενα και μονο σφαλμα θα κριθει μια εταιρια η οποια ουτε μικρη ειναι ουτε τυχαια ...Οι παρατηρησεις μου αφορουν το συγεκριμενο κομματι και μονο και μεχρι να ακουσω τι εχει να πει η ΥΒΑ θα πρεπει να εχω ολα τα options ανοιχτα .

---Τωρα σε οτι αφορα τους ...παλμους κατι μαλλον θα εχεις μπερδεψει εγω δεν αναφερω πουθενα για το ποσο τετραγωνος ειναι ο παλμος στο κλιπαρισμα του ημιτονου ( σαφως και θα ειναι τετραγωνος αλλα το ποσο και το πως δεν με ενδιαφερει ) εκεινο που εχει σημασια ειναι η ασσυμετρια και δεν εχει να κανει μονο με τις συνθηκες κλιπαρισματος .Η ασσυμετρια οδηγησης ειναι κατι το οποιο ακολουθει το μηχανημα σε ολο το ευρος της λειτουργιας του ακομα και στο 1 βαττ ....

----Τελος ...ΝΑΙ θεωρω απαραδεκτο και ειδικοτερα για ενα μηχανημα τετοιου κοστους και την ασσυμετρια αλλα και το ευρος και για να τεκμηριωσω τα λεγομενα μου αυτη την στιγμη που μιλαμε επισκευαζω εναν ADCOM GFA 565 ο οποιος ειναι μαλλον το ιδιο μηχανημα αλλα μονοφωνικος ειναι σχεδον στην ιδια ισχυ και κατασκευαστικα ειναι 10 σκαλες πιο κατω απο τον ΥΒΑ πολυ πιο χυμα και μακραν χειροτερη κατασκευη παρολα αυτα αν δεις τα παλμογραφηματα και το σπεκτρουμ του θα νομισεις οτι ειναι ζωγραφισμενο γιατι πιο τετραγωνο δεν γινεται και μαλιστα μεχρι τους 40ΚΗΖ με ανεση . η δε συμμετρια ειναι απλα υποδειγματικη σε ολο το φασμα της ισχυος .

Αυτα απο μενα εν αναμονη της απαντησης ( αν ερθει ποτε γιατι οι Γαλλοι ειναι λιγο καπως σε αυτα ) και βλεπουμε


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
...

---Απο πλευρας μετρησεων ηταν μεσα στην ισχυ του αλλα οταν πλησιαζε στο κλιπ το κλιπαρισμα ηταν ασσυμετρο ( το οποιο ηχητικα δεν λεει και πολλα γιατι τετοια μηχανακια δυσκολα θα οδηγηθουν τοσο ψηλα ) ...,
οι ασσυμετρες συνθηκες στο κλιπαρισμα .....

DSC00337.JPG

Αρχικώς αναφέρατε κ. Πετρόπουλε ότι "όταν ο ενισχυτής πλησίαζε στο κλιπ το κλιπάρισμα ήταν ασύμμετρο". Αυτό δεν το γράψατε εσείς ;


Επίσης η επιστολή που στείλατε στην YBA, αν και ήταν γραμμένη σε μέτρια έως κακά αγγλικά, εγώ αμφιβάλλω αν θα καταλάβουν ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα και ποιος είναι ο δικός σας ο ρόλος σε αυτή την ιστορία. Τι σημαίνει η λέξη "costumer" που επαναλαμβάνεται συνεχώς μέσα στο κείμενο ;

Επίσης θα ήθελα να μάθω με ποιο τρόπο ενημερώθηκε, εάν ενημερώθηκε, ο εν ελλάδι αντιπρόσωπος για τα προβλήματα που αναφέρατε ότι εντοπίστηκαν στον συγκεκριμένο ενισχυτή. Ο ενισχυτής αγοράστηκε από τον επίσημο και εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα ;


Φιλικά

Internet King
 
Status
Not open for further replies.