Δεν ισχύει
Santa Fe 62k. Δεν μιλάμε για τέτοια budget, το Tucson το εξετάζω.TUCSON & SANTA FE, δεν σου κανει κανενα? Ή εισαι "Ευρωπαιος" στα αυτοκινητα?
Κοίτα για την ιπποδύναμη και μόνο για μένα είναι no go. Είπαμε να μην τη βάζουμε πρώτη προτεραιτότητα, αλλά εν έτει 2025 που οι ιπποδυνάμεις έχουν πάει αλλού το Forester είναι ... εξοργιστικά αργό.Το crosstrek είναι τίμιο, το εξετάζω (θεωρητικά), και ας είναι downgrade. Καλά, δεν συζητώ πως το forester το έχουν χαντακώσει (μαμά Toyota), όχι τόσο λόγω τιμής, αλλά λόγω αστείας ιπποδύναμης των 136 δίλιτρων ίππων σε 1700 κιλά αμάξι εν έτει 2025. Τον ίδιο κινητήρα έχει και το crosstrek φυσικά, αλλά είναι πιο ελαφρύ και 12k φθηνότερο. Γενικά είναι στενάχωρο να βλέπει κανείς ιστορικές φίρμες να πνίγονται εξ, αιτίας των τρεντ και την κηδεμονίας. Ας πούμε έριξα μια ματιά στην alfa junior και εξεπλάγην από το ανέμπνευστο, το ¨φτηνό¨και το νερόβραστο του consept. Είπαμε, stelantis...
To Tuncson το εχει η γυναίκα μου εταιρικό. Τενεκές ξεγανωτοςSanta Fe 62k. Δεν μιλάμε για τέτοια budget, το Tucson το εξετάζω.
Κάτι υποψιαζόμουν από κάτι review!To Tuncson το εχει η γυναίκα μου εταιρικό. Τενεκές ξεγανωτος![]()
To είχαν βγάλει και Aυτοκίνητο της Xρονιάς, τρομάρα τους..Κάτι υποψιαζόμουν από κάτι review!
Οσμίζομαι θεωρία συνωμοσίας. Γενικά μετά το Β'ΠΠ έκλεισαν όλες οι πολεμικές βιομηχανίες της Γερμανίας-λογικό. Στη δεκαετία του 50 με τον επανεξοπλισμό ξεφύτρωσαν από την αρχή. Οι κινητήρες των Λέοναπαρντ ας πούμε κατασκευάστηκαν από την ΜΤU, τα F-104 από την MBB (τα αρχικά σημαίνουν Messerschmidt-Bölkow-Blohm)κλπ. Οι κινητήρες της BMW δεν είχαν κάτι παραπάνω απο τους Merlin, Pratt Whitney κλπ. Αν σκέφτεσαι τους Jet των Me-262, αυτοί ήταν της Junckers.ποιός ξέρει ποιά είναι η αλήθεια....
(μπορεί και τα 2)
πάντως ότι της τα έκοψαν τα πόδια, αυτό ισχύει 100%
μπορεί... αλλά εμένα μου αρέσει η συγκεκριμένη θεωρία -που μπορεί να είναι μύθος- και την "προμοτάρω"Οσμίζομαι θεωρία συνωμοσίας. Γενικά μετά το Β'ΠΠ έκλεισαν όλες οι πολεμικές βιομηχανίες της Γερμανίας-λογικό. Στη δεκαετία του 50 με τον επανεξοπλισμό ξεφύτρωσαν από την αρχή. Οι κινητήρες των Λέοναπαρντ ας πούμε κατασκευάστηκαν από την ΜΤU, τα F-104 από την MBB (τα αρχικά σημαίνουν Messerschmidt-Bölkow-Blohm)κλπ. Οι κινητήρες της BMW δεν είχαν κάτι παραπάνω απο τους Merlin, Pratt Whitney κλπ. Αν σκέφτεσαι τους Jet των Me-262, αυτοί ήταν της Junckers.
μπορεί... αλλά εμένα μου αρέσει η συγκεκριμένη θεωρία -που μπορεί να είναι μύθος- και την "προμοτάρω"![]()
Δεν το κρατάς το forester για μια 5ετία ακόμη; Τι 20 τι 25. Επένδυσε λελογισμένα τα χρήματα που έχεις διαθέσιμα και σε 5 χρόνια λογικά θα έχει ξεκαθαρίσει περισσότερο το τοπίο με ηλεκτρικά / βενζινοκίνητα / συνθετικά καύσιμα / full hybrid / mild hybrid κλπ.Κάτι υποψιαζόμουν από κάτι review!
Λογικό αυτό που λες Γιώργο, το μόνο σίγουρο είναι πως 40 χιλιάρικα προσωπικά σε τάμπλετ με ρόδες δεν πρόκειται ποτέ να επενδύσω. Και προς Θεού, με τον χαρακτηρισμό δεν αναφέρομαι σε ηλεκτρικά, για γιαλαντζί που λέγαμε παραπάνω μιλάω..Δεν το κρατάς το forester για μια 5ετία ακόμη; Τι 20 τι 25. Επένδυσε λελογισμένα τα χρήματα που έχεις διαθέσιμα και σε 5 χρόνια λογικά θα έχει ξεκαθαρίσει περισσότερο το τοπίο με ηλεκτρικά / βενζινοκίνητα / συνθετικά καύσιμα / full hybrid / mild hybrid κλπ.
Ή κοίτα κάτι 10ετίας που θα σου βγει φθηνά για να νιώσεις ότι αλλάζεις κάτι και σε 5-7 ξαναλλάζεις.
Νίκο τον Οκτώβρη έπρεπε να δώσω το leasing που είχα και αρχές καλοκαιριού έπρεπε να αποφασίσω αν θα πάρω καινούργιο leasing ή αν θα αγόραζα καινούργιο με συμβατική αγορά. Έψαχνα με ένα budget κοντά στα 40κ. Είχα δεδομένο ότι θα το κράταγα για 10-12 χρόνια αν πήγαινα για αγορά. Κάποια που είχα ξεχωρίσει:Λογικό αυτό που λες Γιώργο, το μόνο σίγουρο είναι πως 40 χιλιάρικα προσωπικά σε τάμπλετ με ρόδες δεν πρόκειται ποτέ να επενδύσω. Και προς Θεού, με τον χαρακτηρισμό δεν αναφέρομαι σε ηλεκτρικά, για γιαλαντζί που λέγαμε παραπάνω μιλάω..
Λογική λύση.Είμαι στην ίδια φάση, αφού εδώ με τα παλαβά εργατικά τους είναι απολύτως ασύμφορο να κρατάς αμάξι για πάνω από 2-3 χρόνια μετά την εγγύηση. Αντίστοιχα, με την οροφή που κοιτούσα (περί τα 40-45), πλέον παίρνεις μόνο πλαστικούρες, ακόμα και το τρέχον A3 είναι πολύ χειρότερο σε όλα τα επίπεδα από το δικό μου 7ετίας. Για κάτι καλύτερο πλέον πρέπει να πας στα 55+, που το αποκλείω.
Οπότε αποφάσισα να κάτσω στ'αβγά μου, αλλά σκεφτείτε ότι μέσα στα τελευταία 2 χρόνια, με τις εδώ τιμές έχω δώσει για τα φυσικής φθοράς μόνο (λάστιχα, φρένα και μπαταρία) πάνω από 3 χιλιάρικα, και αυτά χωρίς τα προβλεπόμενα service. Σκεφτείτε να αρχίσουν και οι βλάβες.
Γιώργο ευχαριστώ πολύ για το feedback, είσαι πραγματικά στην σκέψη μου. Και ναι, το cx-30 είναι πολύ υψηλά στο στόχαστρό μου, τριμελής οικογένεια είμαστε. Το μόνο που με κάνει λίγο να αναρωτιέμαι για τη συμβίωση μαζί του είναι ο πολύ προηγμένος (άρα αδοκίμαστος; ) κινητήρας του που αναφλέγει την βενζίνη με συμπίεση όπως οι diesel. Για leasing να σου πω δεν έχω ψαχτεί..Νίκο τον Οκτώβρη έπρεπε να δώσω το leasing που είχα και αρχές καλοκαιριού έπρεπε να αποφασίσω αν θα πάρω καινούργιο leasing ή αν θα αγόραζα καινούργιο με συμβατική αγορά. Έψαχνα με ένα budget κοντά στα 40κ. Είχα δεδομένο ότι θα το κράταγα για 10-12 χρόνια αν πήγαινα για αγορά. Κάποια που είχα ξεχωρίσει:
- Toyota Corolla Cross 2.0 197 4WD. Απορίφθηκε τελικά λόγω κυβικών, αυξημένης ασφάλειας και φόρου πολυτελείας.
- Mazda CX-30 2.0 186 AWD. Πόσο μου άρεσε αυτό το αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις. Δυστυχώς ήταν μικρό για τις ανάγκες μας.
- MG HS 1.5T plug-in hybrid. Το δέλεαρ εδώ ήταν τα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά ο τρόπος λειτουργίας της υβριδικής τεχνολογίας δεν άξιζε τον κόπο (αν δεν φόρτιζες έκαιγε πάρα πολύ).
δεν γράφω άλλα, απλά ότι δεν βρήκα κάποιο που να καλύπτει τις ανάγκες μου και να μου αρέσει σχετικά. Οπότε πήγα για leasing plug-in hybrid για 5 χρόνια. Plug-in hybrid γιατί μέχρι τα 40κ προ φόρων δεν πληρώνεις φόρο χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου. Και πήρα το οικονομικότερο τελικά στο leasing από τα 5 που είχα καταλήξει (όλα είχαν 52000 ευρώ λιανική) αλλά είχαν διαφορές μέχρι και 8000 ευρώ στο leasing (!!!).
Σε καταλαβαίνω λοιπόν πλήρως. Με το Leasing νοικιάζεις κάτι για 5 χρόνια, ξέρεις από πριν τι θα σου κοστίσει και αν τελικά δεν σου αρέσει, ε οκ 5 χρόνια δεν είναι πολλά. Αλλά μάλλον δεν έχεις αυτή την εύκολη διέξοδο.
Για leasing έχει νόημα αν μπορείς να το περάσεις έξοδα σε κάποια εταιρία ή ελεύθερο επάγγελμα. Πέρα από αυτό είναι για ιδιαίτερες περιπτώσεις μόνο.Γιώργο ευχαριστώ πολύ για το feedback, είσαι πραγματικά στην σκέψη μου. Και ναι, το cx-30 είναι πολύ υψηλά στο στόχαστρό μου, τριμελής οικογένεια είμαστε. Το μόνο που με κάνει λίγο να αναρωτιέμαι για τη συμβίωση μαζί του είναι ο πολύ προηγμένος (άρα αδοκίμαστος; ) κινητήρας του που αναφλέγει την βενζίνη με συμπίεση όπως οι diesel. Για leasing να σου πω δεν έχω ψαχτεί..
Τελικά είναι 7 ως 62%, 55 KWh και όχι 60. Και φυσικά δε κάνει 470km με 55 KWh το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ίσως μέσα στη πόλη μόνο να μπορεί να πετύχει 11,7KWh/100km κατανάλωση.Δεν ισχύει
Σε 5 λεπτά φορτίζει 10%-70% σε μπαταρία 100KWh, βάζει δηλαδή 60KWh σε 5 λεπτά, φορτίζοντας με 720KW κατά μέσο όρο και με peak 1000KW σε 1000V αρχιτεκτονική.
edit: είναι δύσκολο να βρεις τι πραγματικά ισχύει, όλες οι σελίδες αναπαράγουν τα 470km σε 5 λεπτά. Σε άλλο δελτίο τύπου ανέφεραν 400km σε 5 λεπτά και ότι πήγε από 7% σε 50% σε 4,5 λεπτά. Οπότε και το 10-70 μάλλον αισιόδοξο είναι, πιο πιθανό κάτι σε 5-65 βλέπω.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.