Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν ισχύει
Σε 5 λεπτά φορτίζει 10%-70% σε μπαταρία 100KWh, βάζει δηλαδή 60KWh σε 5 λεπτά, φορτίζοντας με 720KW κατά μέσο όρο και με peak 1000KW σε 1000V αρχιτεκτονική.

edit: είναι δύσκολο να βρεις τι πραγματικά ισχύει, όλες οι σελίδες αναπαράγουν τα 470km σε 5 λεπτά. Σε άλλο δελτίο τύπου ανέφεραν 400km σε 5 λεπτά και ότι πήγε από 7% σε 50% σε 4,5 λεπτά. Οπότε και το 10-70 μάλλον αισιόδοξο είναι, πιο πιθανό κάτι σε 5-65 βλέπω.
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: avpap and takisot
Το crosstrek είναι τίμιο, το εξετάζω (θεωρητικά), και ας είναι downgrade. Καλά, δεν συζητώ πως το forester το έχουν χαντακώσει (μαμά Toyota), όχι τόσο λόγω τιμής, αλλά λόγω αστείας ιπποδύναμης των 136 δίλιτρων ίππων σε 1700 κιλά αμάξι εν έτει 2025. Τον ίδιο κινητήρα έχει και το crosstrek φυσικά, αλλά είναι πιο ελαφρύ και 12k φθηνότερο. Γενικά είναι στενάχωρο να βλέπει κανείς ιστορικές φίρμες να πνίγονται εξ, αιτίας των τρεντ και την κηδεμονίας. Ας πούμε έριξα μια ματιά στην alfa junior και εξεπλάγην από το ανέμπνευστο, το ¨φτηνό¨και το νερόβραστο του consept. Είπαμε, stelantis...
Κοίτα για την ιπποδύναμη και μόνο για μένα είναι no go. Είπαμε να μην τη βάζουμε πρώτη προτεραιτότητα, αλλά εν έτει 2025 που οι ιπποδυνάμεις έχουν πάει αλλού το Forester είναι ... εξοργιστικά αργό.

Όσον αφορά τα Tucson και Santa Fe, τιμιότατα για το σκοπό τους μεν, η τετρακίνησή τους όμως απέχει παρασάγκας της Subaru. Μια φορά κι ένα καιρό ήταν πολύ πιο καθαρόαιμα, αλλά αυτές οι εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
 
ποιός ξέρει ποιά είναι η αλήθεια....
(μπορεί και τα 2)
πάντως ότι της τα έκοψαν τα πόδια, αυτό ισχύει 100%
Οσμίζομαι θεωρία συνωμοσίας. Γενικά μετά το Β'ΠΠ έκλεισαν όλες οι πολεμικές βιομηχανίες της Γερμανίας-λογικό. Στη δεκαετία του 50 με τον επανεξοπλισμό ξεφύτρωσαν από την αρχή. Οι κινητήρες των Λέοναπαρντ ας πούμε κατασκευάστηκαν από την ΜΤU, τα F-104 από την MBB (τα αρχικά σημαίνουν Messerschmidt-Bölkow-Blohm)κλπ. Οι κινητήρες της BMW δεν είχαν κάτι παραπάνω απο τους Merlin, Pratt Whitney κλπ. Αν σκέφτεσαι τους Jet των Me-262, αυτοί ήταν της Junckers.
 
Οσμίζομαι θεωρία συνωμοσίας. Γενικά μετά το Β'ΠΠ έκλεισαν όλες οι πολεμικές βιομηχανίες της Γερμανίας-λογικό. Στη δεκαετία του 50 με τον επανεξοπλισμό ξεφύτρωσαν από την αρχή. Οι κινητήρες των Λέοναπαρντ ας πούμε κατασκευάστηκαν από την ΜΤU, τα F-104 από την MBB (τα αρχικά σημαίνουν Messerschmidt-Bölkow-Blohm)κλπ. Οι κινητήρες της BMW δεν είχαν κάτι παραπάνω απο τους Merlin, Pratt Whitney κλπ. Αν σκέφτεσαι τους Jet των Me-262, αυτοί ήταν της Junckers.
μπορεί... αλλά εμένα μου αρέσει η συγκεκριμένη θεωρία -που μπορεί να είναι μύθος- και την "προμοτάρω" :ROFLMAO:
 
Κάτι υποψιαζόμουν από κάτι review!
Δεν το κρατάς το forester για μια 5ετία ακόμη; Τι 20 τι 25. Επένδυσε λελογισμένα τα χρήματα που έχεις διαθέσιμα και σε 5 χρόνια λογικά θα έχει ξεκαθαρίσει περισσότερο το τοπίο με ηλεκτρικά / βενζινοκίνητα / συνθετικά καύσιμα / full hybrid / mild hybrid κλπ.
Ή κοίτα κάτι 10ετίας που θα σου βγει φθηνά για να νιώσεις ότι αλλάζεις κάτι και σε 5-7 ξαναλλάζεις.
 
Δεν το κρατάς το forester για μια 5ετία ακόμη; Τι 20 τι 25. Επένδυσε λελογισμένα τα χρήματα που έχεις διαθέσιμα και σε 5 χρόνια λογικά θα έχει ξεκαθαρίσει περισσότερο το τοπίο με ηλεκτρικά / βενζινοκίνητα / συνθετικά καύσιμα / full hybrid / mild hybrid κλπ.
Ή κοίτα κάτι 10ετίας που θα σου βγει φθηνά για να νιώσεις ότι αλλάζεις κάτι και σε 5-7 ξαναλλάζεις.
Λογικό αυτό που λες Γιώργο, το μόνο σίγουρο είναι πως 40 χιλιάρικα προσωπικά σε τάμπλετ με ρόδες δεν πρόκειται ποτέ να επενδύσω. Και προς Θεού, με τον χαρακτηρισμό δεν αναφέρομαι σε ηλεκτρικά, για γιαλαντζί που λέγαμε παραπάνω μιλάω..
 
  • Like
Reactions: donk
Δυστυχώς όλα τάμπλετ με ρόδες έχουν γίνει (ηλεκτρικά και μη).
Και με 40 χιλιάρικα δεν παίρνεις πλέον αμάξι που να σε εξιταρει οδηγικά.
Αν θες κάτι ιδιαίτερο πρέπει να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη (δυστυχώς) .
 
Είμαι στην ίδια φάση, αφού εδώ με τα παλαβά εργατικά τους είναι απολύτως ασύμφορο να κρατάς αμάξι για πάνω από 2-3 χρόνια μετά την εγγύηση. Αντίστοιχα, με την οροφή που κοιτούσα (περί τα 40-45), πλέον παίρνεις μόνο πλαστικούρες, ακόμα και το τρέχον A3 είναι πολύ χειρότερο σε όλα τα επίπεδα από το δικό μου 7ετίας. Για κάτι καλύτερο πλέον πρέπει να πας στα 55+, που το αποκλείω.

Οπότε αποφάσισα να κάτσω στ'αβγά μου, αλλά σκεφτείτε ότι μέσα στα τελευταία 2 χρόνια, με τις εδώ τιμές έχω δώσει για τα φυσικής φθοράς μόνο (λάστιχα, φρένα και μπαταρία) πάνω από 3 χιλιάρικα, και αυτά χωρίς τα προβλεπόμενα service. Σκεφτείτε να αρχίσουν και οι βλάβες.
 
Λογικό αυτό που λες Γιώργο, το μόνο σίγουρο είναι πως 40 χιλιάρικα προσωπικά σε τάμπλετ με ρόδες δεν πρόκειται ποτέ να επενδύσω. Και προς Θεού, με τον χαρακτηρισμό δεν αναφέρομαι σε ηλεκτρικά, για γιαλαντζί που λέγαμε παραπάνω μιλάω..
Νίκο τον Οκτώβρη έπρεπε να δώσω το leasing που είχα και αρχές καλοκαιριού έπρεπε να αποφασίσω αν θα πάρω καινούργιο leasing ή αν θα αγόραζα καινούργιο με συμβατική αγορά. Έψαχνα με ένα budget κοντά στα 40κ. Είχα δεδομένο ότι θα το κράταγα για 10-12 χρόνια αν πήγαινα για αγορά. Κάποια που είχα ξεχωρίσει:
- Toyota Corolla Cross 2.0 197 4WD. Απορίφθηκε τελικά λόγω κυβικών, αυξημένης ασφάλειας και φόρου πολυτελείας.
- Mazda CX-30 2.0 186 AWD. Πόσο μου άρεσε αυτό το αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις. Δυστυχώς ήταν μικρό για τις ανάγκες μας.
- MG HS 1.5T plug-in hybrid. Το δέλεαρ εδώ ήταν τα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά ο τρόπος λειτουργίας της υβριδικής τεχνολογίας δεν άξιζε τον κόπο (αν δεν φόρτιζες έκαιγε πάρα πολύ).
δεν γράφω άλλα, απλά ότι δεν βρήκα κάποιο που να καλύπτει τις ανάγκες μου και να μου αρέσει σχετικά. Οπότε πήγα για leasing plug-in hybrid για 5 χρόνια. Plug-in hybrid γιατί μέχρι τα 40κ προ φόρων δεν πληρώνεις φόρο χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου. Και πήρα το οικονομικότερο τελικά στο leasing από τα 5 που είχα καταλήξει (όλα είχαν 52000 ευρώ λιανική) αλλά είχαν διαφορές μέχρι και 8000 ευρώ στο leasing (!!!).
Σε καταλαβαίνω λοιπόν πλήρως. Με το Leasing νοικιάζεις κάτι για 5 χρόνια, ξέρεις από πριν τι θα σου κοστίσει και αν τελικά δεν σου αρέσει, ε οκ 5 χρόνια δεν είναι πολλά. Αλλά μάλλον δεν έχεις αυτή την εύκολη διέξοδο.
 
Είμαι στην ίδια φάση, αφού εδώ με τα παλαβά εργατικά τους είναι απολύτως ασύμφορο να κρατάς αμάξι για πάνω από 2-3 χρόνια μετά την εγγύηση. Αντίστοιχα, με την οροφή που κοιτούσα (περί τα 40-45), πλέον παίρνεις μόνο πλαστικούρες, ακόμα και το τρέχον A3 είναι πολύ χειρότερο σε όλα τα επίπεδα από το δικό μου 7ετίας. Για κάτι καλύτερο πλέον πρέπει να πας στα 55+, που το αποκλείω.

Οπότε αποφάσισα να κάτσω στ'αβγά μου, αλλά σκεφτείτε ότι μέσα στα τελευταία 2 χρόνια, με τις εδώ τιμές έχω δώσει για τα φυσικής φθοράς μόνο (λάστιχα, φρένα και μπαταρία) πάνω από 3 χιλιάρικα, και αυτά χωρίς τα προβλεπόμενα service. Σκεφτείτε να αρχίσουν και οι βλάβες.
Λογική λύση.
Αυτό κάνω στο δεύτερο αυτοκίνητο το οποίο πέρισυ στη 10ετία κόστισε χωρίς βλάβη (αν δεν θεωρήσεις τη μπαταρία βλάβη και 3 σωλήνες του συστήματος ψύξης που άρχισαν να τρέχουν) 2000 ευρώ περίπου. Φέτος βέβαια μάλλον θα είναι μόνο τα 300-350 του τυπικού εργοστασιακού σέρβις.
 
Νίκο τον Οκτώβρη έπρεπε να δώσω το leasing που είχα και αρχές καλοκαιριού έπρεπε να αποφασίσω αν θα πάρω καινούργιο leasing ή αν θα αγόραζα καινούργιο με συμβατική αγορά. Έψαχνα με ένα budget κοντά στα 40κ. Είχα δεδομένο ότι θα το κράταγα για 10-12 χρόνια αν πήγαινα για αγορά. Κάποια που είχα ξεχωρίσει:
- Toyota Corolla Cross 2.0 197 4WD. Απορίφθηκε τελικά λόγω κυβικών, αυξημένης ασφάλειας και φόρου πολυτελείας.
- Mazda CX-30 2.0 186 AWD. Πόσο μου άρεσε αυτό το αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις. Δυστυχώς ήταν μικρό για τις ανάγκες μας.
- MG HS 1.5T plug-in hybrid. Το δέλεαρ εδώ ήταν τα 7 χρόνια εγγύηση, αλλά ο τρόπος λειτουργίας της υβριδικής τεχνολογίας δεν άξιζε τον κόπο (αν δεν φόρτιζες έκαιγε πάρα πολύ).
δεν γράφω άλλα, απλά ότι δεν βρήκα κάποιο που να καλύπτει τις ανάγκες μου και να μου αρέσει σχετικά. Οπότε πήγα για leasing plug-in hybrid για 5 χρόνια. Plug-in hybrid γιατί μέχρι τα 40κ προ φόρων δεν πληρώνεις φόρο χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου. Και πήρα το οικονομικότερο τελικά στο leasing από τα 5 που είχα καταλήξει (όλα είχαν 52000 ευρώ λιανική) αλλά είχαν διαφορές μέχρι και 8000 ευρώ στο leasing (!!!).
Σε καταλαβαίνω λοιπόν πλήρως. Με το Leasing νοικιάζεις κάτι για 5 χρόνια, ξέρεις από πριν τι θα σου κοστίσει και αν τελικά δεν σου αρέσει, ε οκ 5 χρόνια δεν είναι πολλά. Αλλά μάλλον δεν έχεις αυτή την εύκολη διέξοδο.
Γιώργο ευχαριστώ πολύ για το feedback, είσαι πραγματικά στην σκέψη μου. Και ναι, το cx-30 είναι πολύ υψηλά στο στόχαστρό μου, τριμελής οικογένεια είμαστε. Το μόνο που με κάνει λίγο να αναρωτιέμαι για τη συμβίωση μαζί του είναι ο πολύ προηγμένος (άρα αδοκίμαστος; ) κινητήρας του που αναφλέγει την βενζίνη με συμπίεση όπως οι diesel. Για leasing να σου πω δεν έχω ψαχτεί..
 
Γιώργο ευχαριστώ πολύ για το feedback, είσαι πραγματικά στην σκέψη μου. Και ναι, το cx-30 είναι πολύ υψηλά στο στόχαστρό μου, τριμελής οικογένεια είμαστε. Το μόνο που με κάνει λίγο να αναρωτιέμαι για τη συμβίωση μαζί του είναι ο πολύ προηγμένος (άρα αδοκίμαστος; ) κινητήρας του που αναφλέγει την βενζίνη με συμπίεση όπως οι diesel. Για leasing να σου πω δεν έχω ψαχτεί..
Για leasing έχει νόημα αν μπορείς να το περάσεις έξοδα σε κάποια εταιρία ή ελεύθερο επάγγελμα. Πέρα από αυτό είναι για ιδιαίτερες περιπτώσεις μόνο.

Για το Mazda όταν το είχα ψάξει είχα βρει ότι είναι αρκετά αξιόπιστος ο κινητήρας πέρα από μερικά αρχικά software updates. Όμως επειδή είναι πολύ καινούργιος (2019) δεν υπάρχουν πολλές αναφορές αξιοπιστίας πέρα των 200.000 κμ. Η Mazda δίνει 6 χρόνια ή 150.000 εγγύηση που είναι νορμάλ για τα σημερινά δεδομένα και που δίνει μια σχετική σιγουριά. Αν οι χώροι σας αρκούν (εμείς είμαστε 4 με τα παιδιά μικρά) το μόνο που θα μου έδινε δεύτερες σκέψεις είναι ο φόρος πολυτελείας και σχετικά αυξημένη ασφάλεια λόγω κυβικών. Κατά τα άλλα νομίζω ότι είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
 
Δεν ισχύει
Σε 5 λεπτά φορτίζει 10%-70% σε μπαταρία 100KWh, βάζει δηλαδή 60KWh σε 5 λεπτά, φορτίζοντας με 720KW κατά μέσο όρο και με peak 1000KW σε 1000V αρχιτεκτονική.

edit: είναι δύσκολο να βρεις τι πραγματικά ισχύει, όλες οι σελίδες αναπαράγουν τα 470km σε 5 λεπτά. Σε άλλο δελτίο τύπου ανέφεραν 400km σε 5 λεπτά και ότι πήγε από 7% σε 50% σε 4,5 λεπτά. Οπότε και το 10-70 μάλλον αισιόδοξο είναι, πιο πιθανό κάτι σε 5-65 βλέπω.
Τελικά είναι 7 ως 62%, 55 KWh και όχι 60. Και φυσικά δε κάνει 470km με 55 KWh το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ίσως μέσα στη πόλη μόνο να μπορεί να πετύχει 11,7KWh/100km κατανάλωση.
Το σχετικό video εδώ
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.