Αυτοκινητιστικά νέα

Σε κανένα δεν ξεκουμπωνει το καλώδιο από το αυτοκίνητο, αλλά φοβάμαι μήπως απλά το κόψουν και πάρουν τον φορτιστή.
δεν εχει υπαρξει κανενα τετοιο κρουσμα παντως μεχρι στιγμης.
 
Ένας φορητός σούκο φορτιστής κάνει 200 ευρώ max. Αν του κόψεις το type 2 βύσμα για να τον πάρεις από αυτοκίνητο που φορτίζει, θες 60-70 ευρώ για να το αντικαταστήσεις. Πρέπει να είσαι τελείως χαζός να κάνεις κάτι τέτοιο.
 
Πρέπει να είναι τελείως άσχετος κάποιος για να το κάνει αυτό. Οι κινέζικοι φορητοί έχουν 80 ευρώ. Αν τον κόψεις σιγά τα χάλκινα καλώδια που έχει μέσα να τον πουλήσεις για χαλκό και δεν επισκευάζεται πρακτικά.
Τα καλώδια για wallbox έχουν λίγο παραπάνω χαλκό αν υποστηρίζουν 22 kW φόρτιση. Αν πέσεις σε κανέναν να μπει στη διαδικασία και να παίξει με ηλεκτροπληξία για 5 ευρώ πάμε αλλού.
 
δεν εχει υπαρξει κανενα τετοιο κρουσμα παντως μεχρι στιγμης.
Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά. Τι είναι τα καλώδια είπαμε; Χαλκός;
Με έναν κόφτη σε 10 δευτερόλεπτα έχει εξαφανιστεί το καλώδιο.
Εδώ ξηλωνουν ολόκληρες κουλούρες από τα τρένα. Στο καλωδιάκι του αμαξιού θα κολλήσουν;
 
Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά. Τι είναι τα καλώδια είπαμε; Χαλκός;
Με έναν κόφτη σε 10 δευτερόλεπτα έχει εξαφανιστεί το καλώδιο.
Εδώ ξηλωνουν ολόκληρες κουλούρες από τα τρένα. Στο καλωδιάκι του αμαξιού θα κολλήσουν;
Ο χαλκός που έχει ένα type 2 καλώδιο πέντε μέτρων φορητού φορτιστή δεν αξίζει πάνω από 5 ευρώ
 
Ο χαλκός που έχει ένα type 2 καλώδιο πέντε μέτρων φορητού φορτιστή δεν αξίζει πάνω από 5 ευρώ
Αυτό είναι κάτι που δεν υποχρεωτικό να το ξέρει ο Ρομά, που με το ζόρι ξέρει να διαβάζει. Πριν κάποια χρόνια έκλεψαν 20 μέτρα καλώδιο ρεύματος που τροφοδοτούσε τον κλιματισμό ενός νοσοκομείου.
 
Μια χαρά ωραιότατο μεροκάματο βγαίνει με 5 ευρώ μόνο από ένα στενό. Δεν μιλάω για αύριο. Μιλάω όταν γίνουν τα ηλεκτρικά η πλειοψηφία και γεμίσουν τα πεζοδρόμια μπαλαντεζες.
 
Μια χαρά ωραιότατο μεροκάματο βγαίνει με 5 ευρώ μόνο από ένα στενό. Δεν μιλάω για αύριο. Μιλάω όταν γίνουν τα ηλεκτρικά η πλειοψηφία και γεμίσουν τα πεζοδρόμια μπαλαντεζες.
εννοεις οπως τωρα που κλεβουν καταλυτες και μπαταριες απο θερμικα αυτοκινητα;
αυτο που λεω εγω, συμβαινει τωρα αυτην τη στιγμη και δεν ειναι υποθετικο σεναριο σε καποιο θεωρητικο μελλον
 
Αυτό είναι κάτι που δεν υποχρεωτικό να το ξέρει ο Ρομά, που με το ζόρι ξέρει να διαβάζει. Πριν κάποια χρόνια έκλεψαν 20 μέτρα καλώδιο ρεύματος που τροφοδοτούσε τον κλιματισμό ενός νοσοκομείου.
Αν μιλάμε για μεγάλο κεντρικό A/C ένα τέτοιο καλώδιο μπορεί να είχε και 100 ευρώ. Δεν είναι το ίδιο
 
Επειδή έχω πάρει αμπάριζα όλες τις αντιπροσωπείες, άλλα και ψάχνω, διαβάζω, ρωτάω κλπ. ένα κελεπουράκι αυτοκίνητο που βρήκα είναι το Chery Tiggo 4. Στα 23.000 ευρώ που το παίρνεις δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο. Υβριδικό με απόδοση 204 άλογα, πολύ καλές επιδόσεις, κατανάλωση που από όσο διάβασα δεν ξεπερνάει ρεαλιστικά 5,5 λίτρα, καμπίνα και εσωτερικό που δεν θυμίζει αμάξι αυτής της κατηγορίας, εξαιρετικό εξοπλισμό ακόμα και από την βασική έκδοση και συνολικά ένα πακέτο ανέλπιστα καλό για τα λεφτά του...το είδα και από κοντά και είναι απίστευτο το τι αμάξι παίρνεις σε σχέση π.χ. με τα ίδια λεφτά αγοράζεις την πλαστικούρα το Τoyota Yaris.

Αν κάποιος δεν θέλει να πάει σε ηλεκτρικό, το συγκεκριμένο αμάξι είναι μια καλή και οικονομική χρυσή τομή..ρίξτε του μια ματιά...

Υ.Γ. Προσωπικά βέβαια πάλι με βλέπω να καταλήγω στην Tesla και το στο Model 3 αυτή την φορά να κάνει παρέα με το Model Y στο γκαράζ. Ισως το μόνο που μπορεί να μπούμε στην διαδικασία μήπως το προχωρήσουμε είναι το Geely Ex5 που άρεσε πολύ στην σύζηγο, έτσι και αλλιώς δικό της θα είναι το αμάξι και αυτή θα το οδηγεί κυρίως το συγκεκριμένο! Τις άρεσε ένα πρασινωπό χρωματάκι που βγαίνει το αμάξι και το αρκετά ιδιαίτερο λευκό εσωτερικό που πράγματι είναι όμορφο.
 
Εγώ αυτό που περιμένω να δω είναι ηλεκτρικό σε νορμάλ μέγεθος (λίγο μεγαλύτερο από το δελφίνι της BYD) σε leasing με 5-7000 ευρώ προκαταβολή και μέχρι 200+ΦΠΑ μηνιάτικο. Και plug-in hybrid θα μου έκανε, αλλά γενικώς είναι πιο ακριβά.
 
Επειδή έχω πάρει αμπάριζα όλες τις αντιπροσωπείες, άλλα και ψάχνω, διαβάζω, ρωτάω κλπ. ένα κελεπουράκι αυτοκίνητο που βρήκα είναι το Chery Tiggo 4. Στα 23.000 ευρώ που το παίρνεις δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο. Υβριδικό με απόδοση 204 άλογα, πολύ καλές επιδόσεις, κατανάλωση που από όσο διάβασα δεν ξεπερνάει ρεαλιστικά 5,5 λίτρα, καμπίνα και εσωτερικό που δεν θυμίζει αμάξι αυτής της κατηγορίας, εξαιρετικό εξοπλισμό ακόμα και από την βασική έκδοση και συνολικά ένα πακέτο ανέλπιστα καλό για τα λεφτά του...το είδα και από κοντά και είναι απίστευτο το τι αμάξι παίρνεις σε σχέση π.χ. με τα ίδια λεφτά αγοράζεις την πλαστικούρα το Τoyota Yaris.

Αν κάποιος δεν θέλει να πάει σε ηλεκτρικό, το συγκεκριμένο αμάξι είναι μια καλή και οικονομική χρυσή τομή..ρίξτε του μια ματιά...

Υ.Γ. Προσωπικά βέβαια πάλι με βλέπω να καταλήγω στην Tesla και το στο Model 3 αυτή την φορά να κάνει παρέα με το Model Y στο γκαράζ. Ισως το μόνο που μπορεί να μπούμε στην διαδικασία μήπως το προχωρήσουμε είναι το Geely Ex5 που άρεσε πολύ στην σύζηγο, έτσι και αλλιώς δικό της θα είναι το αμάξι και αυτή θα το οδηγεί κυρίως το συγκεκριμένο! Τις άρεσε ένα πρασινωπό χρωματάκι που βγαίνει το αμάξι και το αρκετά ιδιαίτερο λευκό εσωτερικό που πράγματι είναι όμορφο.
πραγματικα σε λυπαμαι. Πρεπει να περιμενεις κανα γεματο δυοωρακι για να προετοιμαστει η συζυγος στις εξοδους σας :)

Το tiggo 4 και το ex5 ειναι εξαιρετικες vfm λυσεις, το καθενα για αυτο που προσφερει.
 
  • Haha
Reactions: karamela
πραγματικα σε λυπαμαι. Πρεπει να περιμενεις κανα γεματο δυοωρακι για να προετοιμαστει η συζυγος στις εξοδους σας :)

Το tiggo 4 και το ex5 ειναι εξαιρετικες vfm λυσεις, το καθενα για αυτο που προσφερει.
Kαι λίγα λες!!!

Ναι επειδή κοιτάζω υπάρχουν πολλά VFM Κινέζικα....απλά το Tiggo 4 μου φάνηκε στην κατηγορία του ότι είναι ανέλπιστα φτηνό σε σχέση με αυτά που προσφέρει...ειδικά ο κινητήρας του και το υβριδικό του σύστημα άλλα και το ταμπλό μέσα, είναι πολύ ανώτερης κατηγορίας από τα λεφτά που ζητάει το αμάξι.
 
  • Like
Reactions: avpap
Kαι λίγα λες!!!

Ναι επειδή κοιτάζω υπάρχουν πολλά VFM Κινέζικα....απλά το Tiggo 4 μου φάνηκε στην κατηγορία του ότι είναι ανέλπιστα φτηνό σε σχέση με αυτά που προσφέρει...ειδικά ο κινητήρας του και το υβριδικό του σύστημα άλλα και το ταμπλό μέσα, είναι πολύ ανώτερης κατηγορίας από τα λεφτά που ζητάει το αμάξι.
ισχυει με ολα τα κινεζικα αυτο, θερμικα, ηλεκτρικα, τα παντα. Επισης, τιποτα δεν "κουναει/τριζει"
 
  • Like
Reactions: karamela
ισχυει με ολα τα κινεζικα αυτο, θερμικα, ηλεκτρικα, τα παντα
Αυτό παρατήρησα και εγώ ότι αγοράζεις ΠΟΛΥ αυτοκίνητο σε σχέση με τις κλασικές μάρκες, που και σε αυτές είδα αρκετά αμάξια, άλλα σχεδόν όλα υπερκοστολογημένα, ειδικά κάτι Honda κλπ. που είδα απλά γελάς με τα λεφτά που ζητάνε σε σχέση με αυτό που πουλάνε..

Aκόμα και πιο ακριβά Κινέζικα αμάξια που είδα όπως το JAECOO 7 μιλάμε για ένα Premium SUV οπου για να βρεις αντίστοιχη ποιότητα σε Ευρωπαίο/Ιάπωνα κλπ. θες αρκετά παραπάνω χρήματα, ενώ γενικά όλα τα Κινέζικα είναι πολύ καλά εξοπλισμένα ακόμα και σε βασικές εκδόσεις....εδώ π.χ. η Suzuki πουλάει το Vitara στην βασική έκδοση με μανιβέλα για τα παράθυρα πίσω!!! Κυριολεκτικά το είδα και τράβαγα τα μαλιά μου!! Είχα χρόνια να δώ κάτι τέτοιο!!
 
Παιδιά δεν ξέρω, αν κάτι έχω μάθει πολύ καλά στην ζωή μου είναι πως ο τσάμπας πέθανε χρόνια πρίν. Το "πολύ αυτοκίνητο για τα λεφτά" εξηγείται μόνο με δύο τρόπους
- Οι Κινέζοι συνειδητά θέλουν να εκμηδενίσουν τον ανταγωνισμό με δούρειους ίππους σε όλα τα καταναλωτικά προϊόντα μπαίνοντας μέσα.
- Τα ίδια τα προϊόντα είναι "σοφά" φτιασιδωμένα σκουπίδια.