Επισκευές, Μερεμέτια, Ανακαινίσεις κλπ.

Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Εννοείται οτι μπορώ, το Πάσχα που θα κατέβω.
Νομίζω όμως οτι αυτά τα μοτέρ των πλυντηρίων δεν σου κάνουν, είναι μικρά. Εσύ χρειάζεσαι νοτέρ ενός ίππου το λιγότερο.
Κάτι τέτοιο δηλαδή

Ότι μοτέρ καινούριο θέλετε πείτε μου! Εχω άκρη για καλές τιμές!
 
Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Εννοείται οτι μπορώ, το Πάσχα που θα κατέβω.
Νομίζω όμως οτι αυτά τα μοτέρ των πλυντηρίων δεν σου κάνουν, είναι μικρά. Εσύ χρειάζεσαι νοτέρ ενός ίππου το λιγότερο.
Κάτι τέτοιο δηλαδή

Καλημερα.
Δεν βιάζομαι.
Με αυτο που εχω μπορω να προχωρήσω τις δοκιμές μου, αλλα κάποια στιγμη θα πρέπει να βρω ενα σωστό μοτερ.
Μπερδεγουέη 750W=1HP αλλα παίζουν ρόλο και οι στροφές.
Διάβαζα σε μια κατασκευη, οτι ο τύπος χρησιμοποίησε μοτερ απο διάδρομο γυμναστηρίου (treadmill)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Να βάλεις βενζίνης από αντλία να είναι και φορητή!!!!
Έχω να βγάλω και εγώ από το πλυντήριο της μητέρας μου το οποίο μετά 20 χρόνια χάλασε.
Το μόνο άσχημο είναι πως από ότι μου είπε δεν δουλεύει στο στιψιμο...
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Με 5 τρύπες έχεις ξεμπερδέψεις. Σκαρίφημα jks13, με τρυπάνι 20φ κάνεις 4 τρύπες μετά στο κέντρο με το νέο τρυπάνι 60φ το οποίο σκάβει καταπληκτικά κ σε 5 λεπτά είσαι έτοιμος. Απλά κ εύκολα.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Σήμερα ξεκαλούπωσα τό τσιμέντο,καί σέ δουλειές νά βρισκόμαστε πού λένε,είδα ότι θά ήταν καλύτερα νά ήταν λίγο πιό φαρδύ στό μισό μέτρο σύνολο,καί έτσι έβαλα κάθετα μιά σειρά τσιμεντόλιθους και καλούπωμα πάλι,νέο χαρμάνι καί στρώσιμο.Ετσι έσω έτοιμος πού λένε νά υποδεχτώ τό radial κάποια στιγμή,και γενικά νά έχω άνεση χώρου γιά κοπές έξω από τό εργαστήριο.
Οταν ξεκαλουπώσω θά στρώσω χαρμπήλι στό χώμα νά φαίνεται πιό καλαίσθητο.

ts110.jpg


ts310.jpg
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Το "πονηρό σημάδι" μην χάσεις Μήτσο με τις προεκτάσεις & εκτεθούμε στο τέλος !!!
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μήν αγχώνεσε "σειρά" όλα έν τάξη
Δέν μου λές τό 60 άρι forstner πώς τά πήγε μέ τό κολονάτο ? είχε ζόρια ο ιμάντας και "μουρμούραγε" καί είχες ανέβα-κατέβα η όλα ήταν under control ?
 
Απάντηση: Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μήν αγχώνεσε "σειρά" όλα έν τάξη
Δέν μου λές τό 60 άρι forstner πώς τά πήγε μέ τό κολονάτο ? είχε ζόρια ο ιμάντας και "μουρμούραγε" καί είχες ανέβα-κατέβα η όλα ήταν under control ?

Δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Μεσαία ταχύτητα, εκεί που το έχω πάντα & το δουλεύω & με ελαφριά βύθιση του μοχλού για να μην στομώνει το κοπτικό.
Όλα καλά, χωρίς μουρμούρες & γουργουρίσματα.

Ξύλο οξιάς 20 mm & σκάψιμο μέχρι τα 16 mm.
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μήτσο, πάλι λίγο είναι...
Κάπως έτσι έχει χιτιστεί η μισή Ελλάδα... Μισό μέτρο κάθε φορά καί "τσούπ", έτοιμο το αυθαίρετο. :grinning-smiley-043

Κώστα, μεγάλη ευκολία το forstner. Βέβαια το αποτέλεσμα με το router θα ήταν καλύτερο αλλά πρώτον είναι πιο μεγάλη φασαρία και θες καλούπι και δεύτερον είναι σε σημείο που δεν σε νοιάζει αφού δεν φαίνεται.
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μπάμπη δώσε λινκ για μειωτές


Παύλο οι μειωτές ήρθαν, δεν ήρθε όμως τον(αναμενόμενο) αποτέλεσμα.
Θα δεις παρακάτω τι εννοώ.
 
Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Παύλο οι μειωτές ήρθαν, δεν ήρθε όμως τον(αναμενόμενο) αποτέλεσμα.
Θα δεις παρακάτω τι εννοώ.

Κόβει εκτός απο στροφές καί ισχύ Μπάμπη ?
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Σήμερα παρέλαβα τους μειωτές στροφών απ´ το φίλο που μου τους είχε παραγγείλει και περιχαρής ξεκίνησα την τοποθέτηση.
Είχα πάει και μιά βόλτα από Καυκά και πήρα έναν επιλογέα αναστροφής σκεπτόμενος οτι αφού θα το κάνω πάλι βίδες το τριβείο γιατί να μην του προσθέσω και την επιλογή κατεύθυνσης; (Δεξιόστροφα-αριστερόστροφα).
Τελικά το εγχείρημα απέτυχε, όχι ολοκληρωτικά αλλά σχεδόν.
Δυστυχώς οι Κινεζιές που πήρα δεν μειώνουν τις στροφές, απλά κάνουν το μοτέρ να ξεκινάει σιγά-σιγά κα προοδευτικά να γκαζώνει. Προφανώς αυτό μου είναι άχρηστο, δεν με βοηθάει πουθενά.
Αντίθετα, ο επιλογέας κατεύθυνσης δούλεψε άψογα.
Αυτό όμως ήταν το κερασάκι, στην κυρίως τούρτα, δυστυχώς, κάτσαμε πάνω. :bigcry:
Δεν ξέρω αν κάτι κάνω εγώ λάθος, δεν σκαμπάζω και πολλά από ηλεκτρολογικά, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ τι είναι αυτό που μπορεί να κάνω λάθος στη σύνδεση. Δεν έχεις και τις άπειρες επιλογές.
Τελικά σκέφτομαι οτι με τούτα και μ´ εκείνα, με τα λεφτά θα μου φύγουν δεξιά αριστερά προσπαθώντας να διορθώσω τα κακώς κείμενα, πιο καλά να αγόραζα ένα καινούριο μοτέρ στις 1400 στροφές και να τελειώνω. Και πιο δυνατό θα ήταν και θα γλύτωνα και τρέξιμο άδικο κόπο και περιττά έξοδα.
Είπαμε, καλό το DIY αλλά όχι πάντα, και κυρίως όχι σε αντικείμενο που έχεις μαύρα μεσάνυχτα.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    153.3 KB · Views: 205
  • image.jpg
    image.jpg
    144.9 KB · Views: 204
  • image.jpg
    image.jpg
    155.5 KB · Views: 203
  • image.jpg
    image.jpg
    140.7 KB · Views: 206
Μήτσο, πάλι λίγο είναι...
Κάπως έτσι έχει χιτιστεί η μισή Ελλάδα... Μισό μέτρο κάθε φορά καί "τσούπ", έτοιμο το αυθαίρετο. :grinning-smiley-043

Κώστα, μεγάλη ευκολία το forstner. Βέβαια το αποτέλεσμα με το router θα ήταν καλύτερο αλλά πρώτον είναι πιο μεγάλη φασαρία και θες καλούπι και δεύτερον είναι σε σημείο που δεν σε νοιάζει αφού δεν φαίνεται.



Εμένα, μεταξύ μας τώρα ο Δημήτρης, μου έχει παραγγείλει ήδη τους κοιλοδοκούς & μου ζήτησε προσφορά για καλή τιμή στο σκυρόδεμα.


Με το ρούτερ είναι το σωστό να γίνει, αλλά εγώ όσες φορές το έχω προσπαθήσει όλο & 2 -3 "κλοτσήματα" γερά έχω φάει.
Τώρα στην πίσω μεριά είναι, μεγάλη ευκολία είναι, άντε ας το πουλήσω μετά με ένα μικρό discound.



Τα τριβεία καλό είναι να έχουν μόνο μια φορά περιστροφής.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Γιατί αυτό;

Δεν σε βοηθάει πουθενά η αντιστροφή της κίνησης. Δεν κερδίζεις κάτι extra.

Όλα όσα τέτοια disc sander έχω δει εγώ, γυρίζουν αριστερόστροφα έτσι ώστε να μην τους ξεβιδώσει κάποια βίδα, κάποια σπείρωμα, τροχαλία κλπ, κλπ.
Το δεξιά - αριστερά χτυπάει τις φωλιές, τους σφηνότοτπους & τους σφηνόδρομους στις δικές μας απλές ηλεκτρικές μηχανές.

Επίσης & στο ξύλο τρίψε μια αριστερά & μια δεξιά ζημιά θα κάνεις στην όποια επιφάνεια πας να δημιουργήσεις παρά καλό.

Αυτά τα λίγα από εμένα από όσα ξέρω & από όσα έχω καταλάβει.
 
Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Σήμερα παρέλαβα τους μειωτές στροφών απ´ το φίλο που μου τους είχε παραγγείλει και περιχαρής ξεκίνησα την τοποθέτηση.
Είχα πάει και μιά βόλτα από Καυκά και πήρα έναν επιλογέα αναστροφής σκεπτόμενος οτι αφού θα το κάνω πάλι βίδες το τριβείο γιατί να μην του προσθέσω και την επιλογή κατεύθυνσης; (Δεξιόστροφα-αριστερόστροφα).
Τελικά το εγχείρημα απέτυχε, όχι ολοκληρωτικά αλλά σχεδόν.
Δυστυχώς οι Κινεζιές που πήρα δεν μειώνουν τις στροφές, απλά κάνουν το μοτέρ να ξεκινάει σιγά-σιγά κα προοδευτικά να γκαζώνει. Προφανώς αυτό μου είναι άχρηστο, δεν με βοηθάει πουθενά.
Αντίθετα, ο επιλογέας κατεύθυνσης δούλεψε άψογα.
Αυτό όμως ήταν το κερασάκι, στην κυρίως τούρτα, δυστυχώς, κάτσαμε πάνω. :bigcry:
Δεν ξέρω αν κάτι κάνω εγώ λάθος, δεν σκαμπάζω και πολλά από ηλεκτρολογικά, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ τι είναι αυτό που μπορεί να κάνω λάθος στη σύνδεση. Δεν έχεις και τις άπειρες επιλογές.
Τελικά σκέφτομαι οτι με τούτα και μ´ εκείνα, με τα λεφτά θα μου φύγουν δεξιά αριστερά προσπαθώντας να διορθώσω τα κακώς κείμενα, πιο καλά να αγόραζα ένα καινούριο μοτέρ στις 1400 στροφές και να τελειώνω. Και πιο δυνατό θα ήταν και θα γλύτωνα και τρέξιμο άδικο κόπο και περιττά έξοδα.
Είπαμε, καλό το DIY αλλά όχι πάντα, και κυρίως όχι σε αντικείμενο που έχεις μαύρα μεσάνυχτα.

Μπαμπη, στο ανεφερε και και καποιος αλλος οταν ειχες παρουσιασει αυτο το μοτερ. Ο μοναδικος τροπος να μειωθουν οι στροφες σε μοτερ χωρις καρβουνακια (συγχρονο) ειναι το inverter και μαλιστα μεγαλο Inverter και μεγαλο μοτερ για να εχεις ικανοποιητικη ροπη. Αυτα τα μοτερ επηρρεαζονται μονο απο την συχνοτητα της τασης και τους πολους που εχουν και γι'αυτο εχουν φιξαρισμενες στροφες στις 2900max τα διπολικα και 1450 τα τετραπολικα. Αυτο που πηρες μπορει να κανει για DC μοτερ οπως των δραπανοκατσαβιδων. Εκει για καλυτερα αποτελεσματα χρησιμοποιουν τα Pulse Width Modulation (PWM) ωστε το μοτερ να τραβαει πληρη ισχυ αλλα σε παλμους ωστε να γυριζει αργοτερα αλλα με σχεδον μεγιστη ροπη.

Εχω σε κομματια ενα αντιστοιχο Project αλλα το εχω παρατησει προς το παρον. Με μοτερ 2900 στροφες, καβαλετα, τροχαλιες και ιμαντα για να παει στις 1500 και βαση απο μικρο κοιλοδοκο για να βιδωθουν πανω. Ισως το πιασω παλι σε μερικες μερες.
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Λογικά μου ακούγονται πάντως.
Κυρίως αριστερόστροφα το δουλεύω, αν και έχω δεί στο youtube, πιο σπάνια, και δεξιόστροφα.
Την επιλογή την έβαλα γιατί κάποιες στιγμές, όταν τρίβεις το ξύλο απ´ όλες τις πλευρές, βολεύει. Σπάνια βέβαια.
Σπειρώματα, που ενδέχεται να λασκάρουν, στο συγκεκριμένο ευτυχώς δεν υπάρχουν, η τροχαλία στον άξονα είναι πρεσαριστή.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μπαμπη, στο ανεφερε και και καποιος αλλος οταν ειχες παρουσιασει αυτο το μοτερ. Ο μοναδικος τροπος να μειωθουν οι στροφες σε μοτερ χωρις καρβουνακια (συγχρονο) ειναι το inverter και μαλιστα μεγαλο Inverter και μεγαλο μοτερ για να εχεις ικανοποιητικη ροπη. Αυτα τα μοτερ επηρρεαζονται μονο απο την συχνοτητα της τασης και τους πολους που εχουν και γι'αυτο εχουν φιξαρισμενες στροφες στις 2900max τα διπολικα και 1450 τα τετραπολικα. Αυτο που πηρες μπορει να κανει για DC μοτερ οπως των δραπανοκατσαβιδων. Εκει για καλυτερα αποτελεσματα χρησιμοποιουν τα Pulse Width Modulation (PWM) ωστε το μοτερ να τραβαει πληρη ισχυ αλλα σε παλμους ωστε να γυριζει αργοτερα αλλα με σχεδον μεγιστη ροπη.

Εχω σε κομματια ενα αντιστοιχο Project αλλα το εχω παρατησει προς το παρον. Με μοτερ 2900 στροφες, καβαλετα, τροχαλιες και ιμαντα για να παει στις 1500 και βαση απο μικρο κοιλοδοκο για να βιδωθουν πανω. Ισως το πιασω παλι σε μερικες μερες.



Γιάννη, είδα αυτή τη κατασκευή του Πάνου και θεώρησα οτι είναι ίδια περίπτωση με τη δική μου.
Γί αυτό πήρα και το συγκεκριμένο μειωτή.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.