i2s output for Logitech Squeezbox duet

Σήμερα έγινε η πρόβα τζενεράλε....

αρχικά μια εικόνα της κατάστασης με σύγκριση μιά καρφίτσα....:grinning-smiley-043
 

Attachments

  • P1010908s.jpg
    P1010908s.jpg
    62.7 KB · Views: 115
  • P1010907s.jpg
    P1010907s.jpg
    64.5 KB · Views: 126
Στη συνέχεια έγιναν δοκιμές πάνω στο πτώμα μιας 10/100 κάρτας....
(μπορεί και να μην ήταν πτώμα - θα σας γελάσω...)-bye-

με το ersa 15βατο το δικό μου και την πολύ ψιλή μύτη δεν έγινε σχεδόν τίποτα....
με την ευκαιρία μέτρησα την θερμοκρασία της μύτης και είδα ότι το ersa μετά βίας ανέβαζε 170-180 βαθμούς...Είναι φυσιολογικό αυτό?


μετά δοκίμασα με τον σταθμό που μου δάνεισε ο Πέτρος
http://www.audiophonics.fr/blanko-station-soudage-reglable-numerique-p-3202.html

τα αποτελέσματα ήταν απόλυτα ικανοποιητικά.

Το δούλεψα στους 350. Δεν ξέρω αν έκανα καλά. Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει σταθμό. Πάντως μου επέτρεψε να τελειώσω κάθε κόλληση σε σχεδόν 1-2 δευτερόλεπτα.
 

Attachments

  • P1010909s.jpg
    P1010909s.jpg
    78.5 KB · Views: 114
Τώρα....σχετικά με το ΒΙΙ...
έκανα την έρευνα που λέγαμε για το αν παρεμβάλει ο ΤΡ αντιστάσεις στην πορεία του i2s μετά την είσοδο στο βουβάλι...
Τελικά όντως το κάνει, από κάτω.....
Βέβαια βάζει 470....υποθέτω το έχει ψάξει....

edit...τώρα το βλέπω καλύτερα. Αυτές είναι πρίν το molex.....???
Μετά έχει κάτι 220...
τί λέτε?
 

Attachments

  • P1010906s.jpg
    P1010906s.jpg
    51.1 KB · Views: 113
Για τις αντιστάσεις στο βουβάλι δεν έχω να προτείνω κάτι...έχω πει πολλές φορές ότι δεν το γνωρίζω ως κύκλωμα.

Για το κολλητήρι σου και τα 170° είναι πολύ λίγα για να δουλέψεις σωστά. Αυτό στην πλειονότητα των κολλήσεων δημιουργεί κρύες κολλήσεις.

Έτσι και αλλιώς όλες οι κολλήσεις δεν δουλεύουν στην ίδια θερμοκρασία σωστά. Προσωπικά το 90% της δουλειάς μου το κάνω με 0,3mm (5%silver) για όλα τα ολοκληρωμένα και οτιδήποτε ψείρα (σαν αυτά που έκανες) και 0,7 Kester (65-35)/Rosin Flux τις λοιπές συγκολήσεις. Την απλή του 1mm την έχω για να βάζω κόλληση στις μύτες για να μη χαλάνε και για εντελώς πρόχειρες κολλήσεις της πλάκας.

Από τα pdf οι παραπάνω κολλήσεις δουλεύουν καλά από τους 270-350° και αναλόγως του τρόπου κόλλησης (κάθετη με chip-Quik ή απλή) παίζω τη θερμοκρασία του σταθμού. Εάν δουλέψω με ευαίσθητα ολοκληρωμένα, κατεβάζω τη θερμοκρασία στους 290° και κάνω στιγμιαίες ή συρόμενες κολλήσεις των 2" με ενδιάμεσους χρόνους παγώματος (στα pdf των ολοκληρωμένων συνήθως λέει μέγιστη θερμοκρασία και χρόνο πριν τα στείλεις αδιάβαστα).
Υπόψη οι αμόλυβδες είναι πολύ προβληματικές και δεν τις χρησιμοποιώ καθόλου, συν ότι είναι εντελώς ακατάλληλες για συρόμενες κάθετες κολήσεις ότι flux και να χρησιμοποιήσεις.

Τα ξεκολλήματα των smd εάν τα κάνω αποκλειστικά με Chip-Quik υλικά όπου η τήξη της κόλλησης γίνεται στους 160-170° την κάνω στους 200° και εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε για το smd αλλά ούτε και για την πλακέτα. Εάν θέλω να κάνω πειρατισμούς κάνω και την κόλληση αυτών των smd με το ίδιο υλικό, για να μην ταλαιπωρήσω την πλακέτα-διαδρομές από τα αλεπάλληλα βγάλε-βάλε. Στο τέλος όταν καταλήξω, περνώ μία στρώση με την 0,3

Σου συνιστώ να πάρεις οπωσδήποτε σταθμό, εξάλλου και ο ίδιος είδες πόσο γρήγορα κάνει τη διαδικασία αλλά και σωστά γιατί προσαρμόζεις τη θερμοκρασία ανάλογα των απαιτήσεων, διαφορετικά μάλλον πρέπει να περάσεις τη μύτη του Ersa σου με tin (να την επικασιτερώσεις δηλαδή).
Επειδή έχω πάρει και calibrator θερμοκρασίας μύτης, σου λέω ότι ένα παλιό antex που έχω 23W, η μύτη των 2mm χτυπάει τους 275 βαθμούς (με σωστή επικασσιτέρωση), μία γκουμούτσα των 60-70W με μία μύτη των 4mm μου χτυπάει τους 400° και παλιά είχα την απορία γιατί μου σηκώνει το χαλκό από τις διαδρομές ( :grandpa: ), ενώ ο σταθμός Aoyue 2900 ξεκινά από πολύ χαμηά και φθάνει μέχρι τους 460°.
Αλλά θα δεις ότι τα απλά εκτός ότι αργούν να πιάσουν τη θερμοκρασία, έχουν και σημαντικές αποκλίσεις αναλόγως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και υποφέρουν από συχνά θερμικά σοκ με μεγάλη μεταβολή της θερμοκρασίας.
Εδώ ακριβώς υπερτερούν οι σταθμοί με μύτη-που περιλαμβάνει αντίσταση που συνάμα έχει πολύ γρήγορες διορθώσεις της θερμοκρασίας αλλά και χαμηλή αντίσταση (για αυτό και έχουν και τις αντίστοιχες προδιαγραφές για smd υλικά).
 
ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Το 170 μου φάνηκε πολύ λίγο και ίσως το θερμόμετρο να με γέλασε. Θα ξαναδοκιμάσω με άλλο γιατί παραξενεύτηκα.

Σταθμό θα πάρω, ίσως αυτή η εφαρμογή να είναι η αφορμή.

Σταύρο, απόψε δεν πρόκειται να γίνει τίποτα γιατί δεν έχω προμηθευτεί τα σχετικά φισάκια για να γίνει μόνιμη η δουλειά και με τη μία. Ίσως να καθυστερήσω ανάλογα με το τί θα βρεθεί στην ελληνική αγορά, μην χρειαστεί να πάρω κάτι από έξω...

Τώρα ...τί σκεφτομαι να κάνω.

όπως βλέπουμε εδώ..στη φωτό
attachment.php


μια και έχουμε αντιστάσεις στο ίδιο το βουβάλι, αναγκαστικά λέω να πάρω από αριστερά από τις αντιστάσεις και να δώσω σε ένα φισάκι που θα κάτσει στη ράχη του duet.
Τώρα με τα στριμένα gnd τι να κάνω...
Από ό,τι κατάλαβα πρέπει να πιάσουν gnd μόνο από τη μιά μεριά. Ετσι δεν προτάθηκε?
Μια λύση ίσως είναι να πάνε όλα τα στριμμένα gnd στο pad που φαίνεται μπροστά δεξιά. Ή να τα αφήσω floating από εδώ έως τη φίσα και μετά να πιάσω το μετά τη φίσα κομμάτι κάπου σε gnd πάνω στο βουβάλι?
 
ξαναβλέποντας τις αντιστάσεις και διαβάζοντας και λίγο smd notation θεωρία βλέπω ότι το duet φοράει 22Ω αντιστάσεις.
Αντίστοιχα αυτές που βλέπουμε με το 473 είναι 47Κ ενώ οι άλλες που είναι οι σωστές είναι 22Ω επίσης.
Αρα ακολουθούν την ίδια ενδεχομένως προδιαγραφή...

και για να μαθαίνουμε....
220 σημαίνει 22 + 0 μηδενικά.... δηλ 22
473 σημαίνει 47 +3 μηδενικά δηλ 47000
 
Last edited:
Γιατί δεν κοιτάς στο αντίστοιχο pdf της Wolfson μήπως και τεκμηριώνει τον τερματισμό του i2s, συνήθως η Wolfson δίνει απλόχερα τις διάφορες τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και διάφορα evaluation σχήματα.
 
@ supersonic

Είδες που είναι παιχνιδάκι τελικά; Αρκεί να έχεις τα κατάλληλα εργαλεία και ελάχιστη εξάσκηση..

Το BII σου έχει μια χαρά αντιστάσεις στην είσοδο, οπότε παίρνεις πριν τις αντιστάσεις του Duet.

Το GND κανονικά το ενώνεις και στις δυο άκρες. Αυτή είναι μάλιστα η όλη ιδέα, το κάθε ένα από τα σήματά σου να βλέπουν το GND τους ώστε να έχουν την ίδια ακριβώς αντίσταση προς τη γη. Αν ενώσεις κάποιο GND μόνο από τη μία πλευρά, καταργείς προφανώς το concept. Επί του πρακτέου, στη μεριά του Duet ενώνεις όλα τα GND μαζί και τα κολλάς σε ένα σημείο GND που να σε βολεύει. Δεν νομίζω να δυσκολευτείς να βρεις ένα τέτοιο. Από τη μεριά του βουβαλιού, το ίδιο. Φροντίζεις όλα τα σύρματα να έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι κάπου σου περισσεύει λίγο μήκος.

Στη θέση σου δεν θα περίμενα να βρω κονέκτορες κτλ, θα το έριχνα κατευθείαν πάνω να δω αν παίζει, και βλέπουμε..
 
Στη θέση σου δεν θα περίμενα να βρω κονέκτορες κτλ, θα το έριχνα κατευθείαν πάνω να δω αν παίζει, και βλέπουμε..

δεν συμφωνώ...
αν κάτι δεν κάτσει, αν οι κονέκτορες δεν ταιριάξουν, θα σημαίνει ταλαιπωρία των κολλήσεων και είναι ευαίσθητα σημεία.
μπορώ και να περιμένω.
Ή θα βρώ έτοιμα τερματισμένα καλώδια με κονέκτορες αρσενικούς θηλυκούς ή θα τερματίσω εγώ...
Δε λέει να παίξει και μετά ξεκόλλα ξανά για να βάλεις τα τελικά.
Θα μετρηθούν μήκη, θα πάρουν τη σωστή στάση και μια και έξω...
 
Re: Απάντηση: i2s output for Logitech Squeezbox duet

Γιατί δεν κοιτάς στο αντίστοιχο pdf της Wolfson μήπως και τεκμηριώνει τον τερματισμό του i2s, συνήθως η Wolfson δίνει απλόχερα τις διάφορες τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και διάφορα evaluation σχήματα.


θα το δω, αν και το ψαχτήρι δεν την έβγαλε μέχρι τώρα...
το θέμα βέβαια είναι ότι δεν με νοιάζει τι κάνει η Wolfson μιά και θα το χαιρετήσουμε και θα πάμε με τη μία στο βουβάλι.
 
Εάν πάει κάτι στραβά θα ακουστεί !
στα πιο πολλά πιντιέφια που έχω διάβασει μιλάνε για κάτι μεταξύ 50 -- 150 , πρακτικά έξω απο αυτές τις τιμές έχω αντιμετωπίσει προβλήματα !
τα οποία βγαίνουν μετά !!
δλδ πάιζει μρ την μία ,, σβήνεις μοτέρ .. ανάβεις ,, προβλήμα ..
ταλαντώνει στραβώνει υπεροδηγει ?? δεν ξέρω ,,

250 βαθμοί στο κολήτηρη είναι μια χαρά για smd ! ,, 300 και βάλε θα πάρεις στο χέρι τάχιστα όπου ξεχαστει η μύτη κατι παραπάνω !
 
Re: Απάντηση: i2s output for Logitech Squeezbox duet

Προβληματισμοί....
στην 1η φωτό βλέπουμε την πιθανή θέση εξόδου του σήματος
στην 3η φωτό τα φισάκια που βρήκα στην εγχώρια αγορά (με τα ποδαράκια όπως είναι απ τη μάνα τους επάνω και στην κάτω διπλωμένα από μένα)
στην 2η φωτό το διπλωμένο φισάκι στην πιθανή θέση

οι προβληματισμοί τώρα:
σκέφτομαι τις εξής λύσεις....

1. από τις αντιστάσεις κόλληση τερματισμένου cat5e που να βγεί χωρίς φίσα και να πάει στη φίσα που βλέπετε στο βουβάλι
2. από τις αντιστάσεις κόλληση στη φίσα όπως στις φωτογραφίες και μετά από εκεί με τερματισμένο cat5e καταλήγει κομμένο στο βουβάλι όπου κόλλημα
3. από τις αντιστάσεις κόλληση στη φίσα όπως στις φωτογραφίες και μετά από εκεί με τερματισμένο cat5e σε φίσα ίδια στο βουβάλι.

Με προβληματίζουν οι πολλές συνδέσεις γι αυτό πάω σε λύση με μιά φίσα.
Αν τώρα η φίσα είναι στο duet όπως στη φωτό....μήπως το τσάκισμα των ποδιών της φίσας δημιουργεί θέμα, καθώς λεει το i2s δεν θέλει γωνίες....
 

Attachments

  • P1010912s.jpg
    P1010912s.jpg
    81.1 KB · Views: 75
  • P1010910s.jpg
    P1010910s.jpg
    89.6 KB · Views: 75
  • P1010911s.jpg
    P1010911s.jpg
    57.5 KB · Views: 75
Last edited:
μη σας προβληματίζουν τα ποδαράκια της φίσας που κοντεύουν να ακουμπήσουν το rca.
προφανώς θα λάβω τα μέτρα μου.
Επίσης ερώτηση κρίσεως: όλη η ιστορία με τα στριμμένα ζεύγη, τί σιγουριά μας δίνει για μήκος έξω από τις φίσες? ή δεν μας δίνει καθόλου και μένουμε στους 10 πόντους?
 
Θα παιδευτείς πολύ Δημήτρη.
Κανονικά δεν πρέπει να λυγίζεις τα ποδαράκια των φισών. Αν χρειαστεί να τα ξαναλυγίσεις / επαναφέρεις, θα σου μείνουν στο χέρι.
Εγώ στη θέση σου θα χρησιμοποιούσα μονόκλωνο με teflon (και αφαίρεση των 4 αντιστάσεων) και κατευθείαν κόλληση στο DAC, πράγμα που σημαίνει γειτνίαση duet / DAC.
 
μια φορα θα λυγισουν
η λυση σου ηταν απο τις αρχικες μου αλλα με φαγανε με τα twisted pair και η γειτνιαση ...δεν εχει περασει ακομα απο εγκριση...