Ενα βιντεο για τον κυριο Μπαμπη.
Βεβαια ειναι λιγο απλοποιημενο, γιατι δεν λυνει "ζιγκλερ" (αν λυνονται), και δεν πειραζει καθολου τις βιδες ρυθμισης αερα και ρελαντι (θελει στροφομετρο για να τις ρυθμισει μετα), γιατι θα "αγχωσει" τον υποψηφιο ιδιωτη πελατη του, δεν θα επιχειρησει μονος του, και θα χασει την πωληση των σετ.
Αν προσεξεις αναφερει οτι υπαρχουν 2 σετ. Ενα μονο με "φλατζομεμβρανα" και ενα fullset που τα εχει ολα.
Ξεκιναει λυνοντας την μεμβρανη "επιταχυνσης", μετα βγαζει το "ζιγκλερ της υπεχειλισης" που εκει συνηθως ειναι και το προβλημα απο τα "μπουκωματα". Φαντασου "ζιγκλερ της υπεχειλισης" σαν μια βανα που ανοιγει και κλεινει την παροχη απο το σωληνακι της βενζινης. Πολυ χονδρικα, αν εχει φθορα και δεν κλεινει καλα, μπαινει περισοτερη βενζινη, ενω αν κολαει κλειστο ο κινητηρας καιει την βενζινη που εχει μπει και σβηνει. Αυτα ειναι γενικες γνωσεις καρμπυρατερ με την ορολογια που ειχα μαθει εγω. Τωρα στα "μεμβρανης" μπορει να τα λενε αλλιως.
Επισης προσοχη με τα καθαριστικα καρμπυρατερ,
στα ματια, βαμενες επιφανειες, ευαισθητες επιφανειες, χερια κ.τ.λ.
Βασικο ποτε καρφιτσες, βελονες, σακοραφες, συρματακια μεσα στις τρυπουλες των καρμπ, αν δεν ξερουμε τι και πως το κανουμε.
Καπου μεσα αναφερει για προβληματα με αιθανολη στο καυσιμο, κτλ, κτλ. Για να καταλαβετε τι γινετε περιπου, οσοι εχετε κανει τα αυτοκινητα, "γκαζακια" και εχετε την κακη συνηθεια των 5 ευρω βενζινη ανα 6μηνο (το εχω δει βεβαια και σε περιπτωση 1/4 του ρεζερβουαρ ανα μηνα), χωστε κατι να ποτισει μεσα στο ρεζερβουαρ, και μετα βγαλτε το και μυριστε το. Αυτο το πραγμα που η μυρωδια του ειναι ανυποφορη και δεν εχει σχεση με βενζινη, ειναι η αλλιωμενη βενζινη, η οποια με το περασμα του χρονου γινεται σαν "κολωδης ζελες". Η βενζινη αλλιωνεται με το περασμα του χρονου, και δεν ειναι παντοτινη σαν τα.......διαμαντια.