Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Re: Εργαλεία Κήπου

Νομίζω βλέπω τις σκουριές, κάτω χαμηλά στο μπράτσο. Τρίψ' το λίγο για να φύγουν, λογικά δεν θα έχει αποσαρθρωθεί τελείως ο σωλήνας ώστε να τρυπήσει.

Αν είναι γαλβανιζέ οι σωλήνες-μπράτσα θα χρειαστείς ειδικό αστάρι για γαλβανιζέ ή κάποιο χρώμα που να προσφύεται απευθείας σε τέτοιες επιφάνειες (π.χ. hammerite direct to galv, υπάρχουν και άλλα).
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Αυτες οι σκουριες ειναι που περιγραφω ως κολλησεις αβαφες. Ειναι λιγο αγαρμπες κιολλας και τριψιμο δεν ξερω πως θα μπορουσε να γινει. Γαλβανιζε δεν ειναι οι σωληνες, μαλλον.
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Από τη φωτογραφία δεν μπορώ να καταλάβω περισσότερα, πάντως είναι και στρόγγυλη η επιφάνεια και δεν είναι ό,τι πιο εύκολο....αν δεν γίνεται δουλειά με το χέρι (ξύστρα-συρματόβουρτσα χειρός-γυαλόχαρτο) θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις τροχό με τέτοιο δίσκο, αφαιρεί μπογιά σκουριά και δεν πειράζει καθόλου το μέταλλο (προσοχή μόνο ο δίσκος να αντέχει τις σ.α.λ. του τροχού, αν έχεις ρυθμιζόμενο ακόμη καλύτερα). Υπάρχει και η λύση της συρματόβουρτσας στον τροχό αλλά μάλλον αυτή θα σε παιδέψει ακόμη περισσότερο λόγω της καμπυλότητας του σωλήνα.

Τώρα αν θες να λειάνεις και την κόλληση για να μην εξέχει είναι άλλο θέμα, γίνεται αλλά θέλει προσοχή για να μη φας παραπάνω μέταλλο απ' όσο χρειάζεται. Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος πάντως, ένα καλό καθάρισμα από σκουριά, βάψιμο και είσαι έτοιμος.

Θα γράψω σύντομα και εγώ τις μικρές μου περιπέτειες με ένα αλυσοπρίονο Stihl και μια μηχανή του γκαζόν, ίσως κάποιος μπορέσει να βοηθήσει.
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Δυστυχος δεν εχω ρυθμιζομενο τροχο. Θα τα καθαρισω με συρματοβουρτσα μαλλον και οτι βγει.

Μεσα σε ολα σημερα μου κοπηκε το κορδονι που τραβαμε για την εκκινηση. Μαλλον το "εφαγε" το καθαριστικο καιντο νερο, θα βρηκε καποιο φαγωμενο σημειο και κοπηκε. Αυτο ειναι καποιο ειδικο κορδονι ή βαζουμε και ενα απλο σκοινι?
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Ειδικο κορδονι μαστορα. Ποιο σφιχτο κ γερο... Το απλο θα κοπει γρηγορα.. Εχουν χυμα ολα τα μαγαζια με αγροτικα!
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Τέτοια δισκάκια που έβαλα παραπάνω, υπάρχουν κάποια που αντέχουν και 11000+ rpm, πουλάει το leroy-merlin έναν τέτοιο Dexter, (7 για φ=115m) ενώ κυκλοφορεί και αυτός σε διάφορα χρωματοπωλεία. Μια άλλη λύση είναι φτερωτός δίσκος, απλά θέλει λίγο παραπάνω προσοχή γιατί αυτός μπορεί να φάει και μέταλλο.

Ως προς το κορδόνι, σκοινί είναι και αυτό, αλλά ενισχυμένο. Βρες κάτι παρόμοιο και κάνε τη δουλειά σου. Απλά φρόντισε να είναι κάτι στοιχειωδώς ανθεκτικό στην τριβή (γιατί αλλιώς θα κοπεί γρήγορα, καθώς τρίβεται όταν τυλίγεται), και να μην είναι σκοινί-λάστιχο.
Υ.Γ. Όπως έγραψε και ο από πάνω, και κανονικό κορδόνι να πάρεις δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό.
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Κύριο Νεκτάριο, πέρασε τα μαχαίρια με λίγο πετρέλαιο ανάμικτο με λάδι αλυσίδας (30άρι). Αν έχεις και μία πετρελιέρα ακόμα καλύτερα.

Μια και που θα κατέβεις Δευτέρα στην πρωτεύουσα του Δήμου, πάρε μαζί σου όλη την κορδονιέρα να σου την αλλάξει ο Στέλιος (έχει σχοινί εκκίνησης δίπλα από το κλαδευτικό που πήρες).
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Νεκτάριε σαφώς καλύτερα όπως προειπώθηκε είναι νά πάρεις ειδικό σχοινί εκκίνησης πού είναι πιό ανθεκτικό από τό απλό σχοινί ,καί νά πάρεις τήν ίδια διατομή μέ τό παλιό γιατί υπάρχουν διάφορες διατομές όπως θά δείς στό παρακάτω λίνκ,εχουν τά μαγαζίά μέ αγροτικά σχεδόν όλα.

http://www.ergaleia-monotika.gr/index.php?cPath=1037_1044_1050

Το μηχάνημα στήν φωτό συνηθίζεται νά τό λένε καλλιεργητής η μοτοσκαπτικό
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Συρματοβουρτσα στον τροχο η το δραπανο, απαλα με φτερωτο γυαλοχαρτο στον τροχο ισα να παρεις τις πολυ μεγαλες ανωμαλιες, πλυσιμο με διαλυτικο (αν ειναι δυνατον με δοχειο σε κομπρεσερ αερα), αντισκωριακο ασταρι και βαψιμο.
Αν θες να το κανεις καινουργιο, κοψιμο, καθαρισμα η παλια κοληση, τοποθετηση εξτρα σωληνα μεσα στην σωληνα της βασης, κωνικο φαγωμα αυτης και γεμισμα με αργκον (λογικα δεν ειναι γαλβανιζε). Μετα τριψιμο μεχρι να ερθει ευθεια, ασταρωμα και βαψιμο.
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Συρματοβουρτσα στον τροχο η το δραπανο, απαλα με φτερωτο γυαλοχαρτο στον τροχο ισα να παρεις τις πολυ μεγαλες ανωμαλιες, πλυσιμο με διαλυτικο (αν ειναι δυνατον με δοχειο σε κομπρεσερ αερα), αντισκωριακο ασταρι και βαψιμο.
Αν θες να το κανεις καινουργιο, κοψιμο, καθαρισμα η παλια κοληση, τοποθετηση εξτρα σωληνα μεσα στην σωληνα της βασης, κωνικο φαγωμα αυτης και γεμισμα με αργκον (λογικα δεν ειναι γαλβανιζε). Μετα τριψιμο μεχρι να ερθει ευθεια, ασταρωμα και βαψιμο.

Ουφ. Κουράστηκα μόνο που το διάβασα! Θα κάνω οτι καλύτερο μπορώ.
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Συρματοβουρτσα με 11.000 στροφές είναι σαν να παίζεις με το ρεύμα.
Εξαιρετικά επικίνδυνο!!!!!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Νεκτάριε απομακρυνε όση σκουριά μπορείς και έπειτα περνά ένα rustabil γαλακτωμα που κάνει μαύρη την σκουριά και την αδρανοποιει.
Βαφή έπειτα και δε θα ξαναεχεις θέμα.
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Συρματοβουρτσα με 11.000 στροφές είναι σαν να παίζεις με το ρεύμα.
Εξαιρετικά επικίνδυνο!!!!!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Νεκτάριε απομακρυνε όση σκουριά μπορείς και έπειτα περνά ένα rustabil γαλακτωμα που κάνει μαύρη την σκουριά και την αδρανοποιει.
Βαφή έπειτα και δε θα ξαναεχεις θέμα.

Τι 11000 βρε.
Όταν χρησιμοποιώ εγώ την ποτηροσυρματόβουρτσα στον γωνιακό τροχό μετα βίας την βάζω στην 2η σκάλα από τις 6 που έχει. Οι κραδασμοί μου μουδιάζουν το χέρι...
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Να ζητήσω κι εγώ τα φώτα σας μάστοροι για μερικά προβληματάκια με κάποια μηχανήματα...

α) Αλυσοπρίονο MS 181 C-BE (σύστημα ErgoStart), parts list εδώ, manual εδώ.
Πρώτο πρόβλημα, διαρροή λιπαντικού αλυσίδας. Είχε συμβεί τον πρώτο του χρόνο, αλλάχθηκε το σωληνάκι που μεταφέρει το λάδι από το δοχείο στην αλυσίδα και όλα καλά, είχε τρυπήσει.
Ξανασυνέβη φέτος, αλλάχθηκε το σωληνάκι αλλά το πρόβλημα δε λύθηκε.
Δεν φαίνεται να είναι πρόβλημα της τάπας. Το αποθηκεύω με την τάπα προς τα πάνω, το πρόβλημα περιορίζεται αλλά και πάλι βλέπω λίγο λαδάκι (σύμφωνα με το manual, αν χρησιμοποιείται βιολογικό λάδι σε περίπτωση ακινησίας του μηχανήματος καλό είναι το ρεζερβουάρ να παραμένει εντελώς γεμάτο παρά να είναι άδειο).
Με το μάτι δεν μπορώ να εντοπίσω την πηγή του προβλήματος. Καμιά σκέψη;

Το δεύτερο θέμα, δεν είναι σημαντικό και δεν είμαι καν βέβαιος ότι είναι πρόβλημα, καθώς δεν θυμάμαι με σιγουριά πώς συμπεριφερόταν στην αρχή. Όταν όμως τραβάω το κορδόνι για να πάρει μπρος, στα πρώτα 1-2 ήπια τραβήγματα (θυμίζω έχει σύστημα ergostart), δεν νιώθω την παραμικρή αντίσταση, σχεδόν σαν η άκρη του σκοινιού να μην είναι δεμένη. Μετά στρώνει και παίρνει μπρος. Θέλει "κούρδισμα" το ελατήριο μήπως;

β) Μηχανή του γκαζόν McCulloch M51-140RP, αυτοπροωθούμενη, parts list εδώ.
Έχει το εξής πρόβλημα, με την αυτοπροώθηση απενεργοποιημένη ή ακόμη και με τον κινητήρα σβηστό, ο πίσω δεξιά τροχός μετά από 1-2 χρόνια χρήσης άρχισε να μη γυρνάει και τόσο ελεύθερα, ιδίως προς την όπισθεν. Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο σε χαμηλότερα ύψη κοπής. Π.χ. αν την αφήσω σε κατηφόρα προς τα πίσω, δεν τσουλάει ελεύθερα, μετά από λίγο κομπλάρει ο τροχός και θέλει δύναμη για να συνεχίσει, δεν αρκεί η βαρύτητα. Στην εμπρός κίνηση (είτε με ώθηση από το χρήστη είτε με αυτοπροώθηση) δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα.

Έχω βγάλει τα διακοσμητικά καπάκια από τους πίσω τροχούς, έχω κοιτάξει τα γρανάζια και δεν είδα ιδιαίτερο πρόβλημα, καθάρισα πάντως και έριξα λίγο γράσο σε σπρέι. Σα να βελτιώθηκε λίγο η κατάσταση αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί.
Σε ερώτηση που έκανα σε εξουσιοδοτημένο service της McCulloch/Husqvarna, μου είπε ότι μάλλον είναι θέμα διαφορικού, στο οποίο όμως η πρόσβαση δε μου φαίνεται και τόσο εύκολη.
Το μηχάνημα λόγω απόστασης είναι λίγο δύσκολο να μετακινηθεί, οπότε προσπαθώ να βρω την πηγή του προβλήματος μόνος, πριν το πάω στο τοπικό μαγαζί που δεν είναι εξουσιοδοτημένοι μεν, αλλά ελπίζω να μπορούν να βρουν το πρόβλημα.

Τι λέτε;
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Να ζητήσω κι εγώ τα φώτα σας μάστοροι για μερικά προβληματάκια με κάποια μηχανήματα...

α) Αλυσοπρίονο MS 181 C-BE (σύστημα ErgoStart), parts list εδώ, manual εδώ.
Πρώτο πρόβλημα, διαρροή λιπαντικού αλυσίδας. Είχε συμβεί τον πρώτο του χρόνο, αλλάχθηκε το σωληνάκι που μεταφέρει το λάδι από το δοχείο στην αλυσίδα και όλα καλά, είχε τρυπήσει.
Ξανασυνέβη φέτος, αλλάχθηκε το σωληνάκι αλλά το πρόβλημα δε λύθηκε.
Δεν φαίνεται να είναι πρόβλημα της τάπας. Το αποθηκεύω με την τάπα προς τα πάνω, το πρόβλημα περιορίζεται αλλά και πάλι βλέπω λίγο λαδάκι (σύμφωνα με το manual, αν χρησιμοποιείται βιολογικό λάδι σε περίπτωση ακινησίας του μηχανήματος καλό είναι το ρεζερβουάρ να παραμένει εντελώς γεμάτο παρά να είναι άδειο).
Με το μάτι δεν μπορώ να εντοπίσω την πηγή του προβλήματος. Καμιά σκέψη;

Το δεύτερο θέμα, δεν είναι σημαντικό και δεν είμαι καν βέβαιος ότι είναι πρόβλημα, καθώς δεν θυμάμαι με σιγουριά πώς συμπεριφερόταν στην αρχή. Όταν όμως τραβάω το κορδόνι για να πάρει μπρος, στα πρώτα 1-2 ήπια τραβήγματα (θυμίζω έχει σύστημα ergostart), δεν νιώθω την παραμικρή αντίσταση, σχεδόν σαν η άκρη του σκοινιού να μην είναι δεμένη. Μετά στρώνει και παίρνει μπρος. Θέλει "κούρδισμα" το ελατήριο μήπως;

β) Μηχανή του γκαζόν McCulloch M51-140RP, αυτοπροωθούμενη, parts list εδώ.
Έχει το εξής πρόβλημα, με την αυτοπροώθηση απενεργοποιημένη ή ακόμη και με τον κινητήρα σβηστό, ο πίσω δεξιά τροχός μετά από 1-2 χρόνια χρήσης άρχισε να μη γυρνάει και τόσο ελεύθερα, ιδίως προς την όπισθεν. Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο σε χαμηλότερα ύψη κοπής. Π.χ. αν την αφήσω σε κατηφόρα προς τα πίσω, δεν τσουλάει ελεύθερα, μετά από λίγο κομπλάρει ο τροχός και θέλει δύναμη για να συνεχίσει, δεν αρκεί η βαρύτητα. Στην εμπρός κίνηση (είτε με ώθηση από το χρήστη είτε με αυτοπροώθηση) δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα.

Έχω βγάλει τα διακοσμητικά καπάκια από τους πίσω τροχούς, έχω κοιτάξει τα γρανάζια και δεν είδα ιδιαίτερο πρόβλημα, καθάρισα πάντως και έριξα λίγο γράσο σε σπρέι. Σα να βελτιώθηκε λίγο η κατάσταση αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί.
Σε ερώτηση που έκανα σε εξουσιοδοτημένο service της McCulloch/Husqvarna, μου είπε ότι μάλλον είναι θέμα διαφορικού, στο οποίο όμως η πρόσβαση δε μου φαίνεται και τόσο εύκολη.
Το μηχάνημα λόγω απόστασης είναι λίγο δύσκολο να μετακινηθεί, οπότε προσπαθώ να βρω την πηγή του προβλήματος μόνος, πριν το πάω στο τοπικό μαγαζί που δεν είναι εξουσιοδοτημένοι μεν, αλλά ελπίζω να μπορούν να βρουν το πρόβλημα.

Τι λέτε;

α) Αν πρόκειται για μικρή ποσότητα λαδιού (δεν σου αδειάζει όλο το ρεζερβουάρ) είναι απολύτως φυσιολογικό και συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες! Δεν είναι πρόβλημα επομένως οπότε μην αγχώνεσαι. Μου κάνει εντύπωση όμως που σου άλλαξαν το σωληνάκι λαδιού.

Απ ότι ξέρω το σύστημα ergostart έχει αποσβεστήρα στην χειρολαβή οπότε περιορίζεται πολύ η αντίσταση της χειρόμιζας στο τράβηγμα. Αν παίρνει στα 2-3 τραβήγματα μπροστά όταν είναι κρύο μην ανησυχείς καθόλου. Τα ελατήρια δεν κουρδίζονται... :)

β) Επειδή και εγώ έχω 2 μηχανές γκαζόν με αυτοπροώθηση (η μία είναι husqvarna) αυτό που έκανες είναι πολύ καλό. επειδή πολλές φορές η μηχανή γκαζόν έρχεται σε επαφή με υγρασία, τα ρουλεμάν τον τροχών θέλουν καθάρισμα και λίγο γράσσο λιθίου. Ωστόσο η αντίσταση στην κίνηση που νιώθεις είναι φυσιολογικό καθώς η κίνηση σου πίσω τροχούς γίνεται με ιμάντα και όσο να ναι υπάρχει αντίσταση στην κίνηση.
Ίσως αν χαλαρώσεις λίγο την ντίζα σύμπλεξης των τροχών να μην είναι τόσο άμεση η εμπλοκή του ιμάντα. Επίσης ρίξε και λίγο λάδι στην ντίζα καθώς λόγω πολυκαιρίας μπορεί να μην έχει καλή επαναφορά.
Προμηθεύσου ένα λεπτό λαδάκι ραπτομηχανής και ρίξε στην αρχή της ντίζας (από το χειριστήριο στο τιμόνι) και παίζε συνεχώς με τον διακόπτη για να ρουφάει το λάδι στο εσωτερικό (επανέλαβε για 5 λεπτά) και είσαι οκ. Καλύτερα να κάνεις πρώτα το δεύτερο που σου προτείνω και μετά το πρώτο.

Δοκίμασε αυτούς τους τρόπους και αν δεν φτιαχτεί πήγαινε το στο service!
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Ευχαριστώ πολύ!
Το σωληνάκι αλλάχθηκε την πρώτη φορά γιατί είχε τρυπήσει, το είχα δει με τα μάτια μου. Τη δεύτερη ζήτησα εγώ να αλλαχθεί θεωρώντας ότι ήταν η προφανής αιτία του προβλήματος. Έπεσα έξω.
Από κει και πέρα όντως μπορεί να είναι φυσιολογικό αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποτε δεν το έκανε, το άφηνα στο πάτωμα για μήνες και ούτε σταγόνα.
Ως "κούρδισμα" βάφτισα μια διαδικασία που έχει το μάνιουαλ.............την οποία ή δεν βρίσκω στην online έκδοση λόγω στραβομάρας ή την έχουν βγάλει από τα πιο καινούρια manual (μαζί με τη διαδικασία αλλαγής του κορδονιού εκκίνησης), προφανώς για να μην την κάνει ο χρήστης αλλά μόνο το σέρβις. Όταν ξαναπάω θα το κοιτάξω και θα γράψω σχετικά.

Για τη μηχανή του γκαζόν θα το κοιτάξω ξανά επίσης, να διευκρινίσω ότι δε μιλάω για απλή ομοιόμορφη αντίσταση αλλά για περιοδικό "σκάλωμα" του ενός τροχού, ενώ κάνει και διαφορετικό θόρυβο σε σχέση με τον απέναντι, το καταλαβαίνεις ότι ο άλλος δε βρίσκει πουθενά ενώ αυτός ζορίζεται όταν τον περιστρέφεις στον αέρα με τη φορά της κίνησης προς τα πίσω. Σκέφτηκα και εγώ ότι μπορεί να μην αποσυμπλέκεται πλήρως η μετάδοση, όμως σκέφτηκα επίσης ότι λογικά σε εκείνη την περίπτωση το πρόβλημα θα ήταν και στους δύο τροχούς, όχι μόνο στον έναν. Επίσης απ' όσο θυμάμαι είχα δοκιμάσει να αποσυνδέσω τη ντίζα τελείως (έβγαλα το γαντζάκι της από το διακόπτη), και το πρόβλημα απ' όσο θυμάμαι δε βελτιώθηκε.
Θα δω ξανά το θέμα της λίπανσης πάντως, θα κάνω και ένα γερό-τελειωτικό καθάρισμα και αν δε βγάλω άκρη θα την πάω στο μαγαζί για βοήθεια.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές!
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Ευχαριστώ πολύ!
Το σωληνάκι αλλάχθηκε την πρώτη φορά γιατί είχε τρυπήσει, το είχα δει με τα μάτια μου. Τη δεύτερη ζήτησα εγώ να αλλαχθεί θεωρώντας ότι ήταν η προφανής αιτία του προβλήματος. Έπεσα έξω.
Από κει και πέρα όντως μπορεί να είναι φυσιολογικό αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποτε δεν το έκανε, το άφηνα στο πάτωμα για μήνες και ούτε σταγόνα.
Ως "κούρδισμα" βάφτισα μια διαδικασία που έχει το μάνιουαλ.............την οποία ή δεν βρίσκω στην online έκδοση λόγω στραβομάρας ή την έχουν βγάλει από τα πιο καινούρια manual (μαζί με τη διαδικασία αλλαγής του κορδονιού εκκίνησης), προφανώς για να μην την κάνει ο χρήστης αλλά μόνο το σέρβις. Όταν ξαναπάω θα το κοιτάξω και θα γράψω σχετικά.

Για τη μηχανή του γκαζόν θα το κοιτάξω ξανά επίσης, να διευκρινίσω ότι δε μιλάω για απλή ομοιόμορφη αντίσταση αλλά για περιοδικό "σκάλωμα" του ενός τροχού, ενώ κάνει και διαφορετικό θόρυβο σε σχέση με τον απέναντι, το καταλαβαίνεις ότι ο άλλος δε βρίσκει πουθενά ενώ αυτός ζορίζεται όταν τον περιστρέφεις στον αέρα με τη φορά της κίνησης προς τα πίσω. Σκέφτηκα και εγώ ότι μπορεί να μην αποσυμπλέκεται πλήρως η μετάδοση, όμως σκέφτηκα επίσης ότι λογικά σε εκείνη την περίπτωση το πρόβλημα θα ήταν και στους δύο τροχούς, όχι μόνο στον έναν. Επίσης απ' όσο θυμάμαι είχα δοκιμάσει να αποσυνδέσω τη ντίζα τελείως (έβγαλα το γαντζάκι της από το διακόπτη), και το πρόβλημα απ' όσο θυμάμαι δε βελτιώθηκε.
Θα δω ξανά το θέμα της λίπανσης πάντως, θα κάνω και ένα γερό-τελειωτικό καθάρισμα και αν δε βγάλω άκρη θα την πάω στο μαγαζί για βοήθεια.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές!

Αφού παίρνει μην ανησυχείς. Αν είχε θέμα δεν θα έπαιρνα καθόλου. Εκτός αυτού το αλυσοπρίονο σου έχει πολύ μικρή αντίσταση καθώς εκτός του διπλού ελατηρίου στην χειρόμιζα και του αποσβεστήρα είναι και μικρού κυβισμού.

Λύσε την ρόδα τελείως και δες αν έχει μαζέψει σάπιο χόρτο και σκόνη. Επισης καθάρισε σχολαστικά το ρουλεμάν και βάλε γράσσο (όχι σε σπρέυ). Αν δεν βρεις και έτσι λύση πήγαινε την στον γιατρό!
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Τι 11000 βρε.
Όταν χρησιμοποιώ εγώ την ποτηροσυρματόβουρτσα στον γωνιακό τροχό μετα βίας την βάζω στην 2η σκάλα από τις 6 που έχει. Οι κραδασμοί μου μουδιάζουν το χέρι...

Για τον Νεκτάριο λέω που δεν έχει ρυθμιζόμενο τροχό και κάποιος ανέφερε πως υπάρχει και βούρτσα που αντέχει τις υψηλές στροφές.
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Για τον Νεκτάριο λέω που δεν έχει ρυθμιζόμενο τροχό και κάποιος ανέφερε πως υπάρχει και βούρτσα που αντέχει τις υψηλές στροφές.

Ναι το κατάλαβα Κυριάκο. Θέλω να πω ότι ειδικά στις 11.000 δεν γίνεται να χρησιμοποιείς συρματόβουρτσα.
 
Re: Εργαλεία Κήπου

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι τουλάχιστον για κάποιες, είναι εντός των προδιαγραφών τους η συγκεκριμένη ταχύτητα. Το ότι είναι δύσκολη έως επικίνδυνη η χρήση τους σε τόσο μεγάλη ταχύτητα είναι αδιαμφισβήτητο.
Edit: τώρα που το ξαναείδα στην προηγούμενη σελίδα, είχα γράψει για την ταχύτητα των δίσκων, όχι της συρματόβουρτσας. Για αυτήν πάντως ισχύει το παραπάνω.....
 
Last edited:
Re: Εργαλεία Κήπου

σήμερα κλάδεψα δυο δέντρα , το ένα σχετικά μικρό και το άλλο σχετικά μεγάλο , και το 192 για πρώτη φορά με δυσκόλεψε στην κρύα εκκίνηση . Με κρύα μηχανή τραβάω 7-8 φορές το κορδόνι με κλειστό τσοκ ,και τον διακόπτη στην πίσω θέση (δεν θυμάμαι και πως το λένε ακριβώς ) , δεν "έσκαγε" με τίποτα . Γυρίζω τον διακόπτη λειιτουργίας στην κανονική θέση , τσόκ πάντα κλειστό , και αμέσως με το πρώτο τράβηγμα του κορδονιού , "σκάει" ο κινητήρας . Περίεργα πράγματα . Τόχα πάρει μεταχερισμένο και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση , τι διάολο έπαθε . Μόλις πήρε βέβαια , δεν το πιάνεις με τίποτα . Παρασκευή και 13 λέμε , Gruger με αλυσιπρίονο έγινα , χε χε