Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

δεν σου προτειναν δορυφορικη λυση για ολα?

Δεν μιλάς σοβαρά φαντάζομαι, να σηκώνει το τηλέφωνο και να έχει 900ms καθυστέρηση λες και βγήκε με link.
 
Λοιπον οι κυριοι της νοβα απλα δεν υπαρχουν!!!Ας τα παρουμε απο την αρχη.Ληγμενο 18μηνο συμβολαιο novasports sports pack(μονο tv)εδω και κανα τριμηνο,αφου πρωτα το 25 ευρω/μηνα εγινε λογω φορου 27,72 απο περυσι τον Ιουνιο και στο παραπονο μου για την αυξηση να μου λενε οτι δεν φταινε εμεις και θα πληρωνεις αναγκαστικα την αυξηση.Αποφασισα πριν κανα 10ημερο να επισκεφτω ενα καταστημα forthnet εδω στην Πατρα ωστε να προβω σε διακοπη της υπηρεσιας στις 31/5.Η υπαλληλος με ενημερωσε οτι δεν μπορει να προβει σε αυτη την ενεργεια απο το καταστημα και οτι αυτο μπορει να γινει μονο μεσω του 5ψηφιου 13831!!!Επισης με ενημερωσε οτι η χρεωση ειναι 3σεντς/λεπτο απο forthnet.Εγω την ενημερωσα οτι ειμαι πελατης οτε και μου ειπε να βρω απο τον οτε ποσο χρεωνομαι!!!!Φευγοντας εκνευρισμενος απο το καταστημα για το επιπεδο της εξυπηρετησης,πηγα σπιτι και εψαξα στο ιντερνετ οτι η χρεωση απο σταθερο οτε στο 13831 ειναι 0,35/λεπτο!!!!Οποτε αποφασισα να μην ασχοληθω αλλο μαζι τους και να περιμενω να το κοψουν μονοι τους(αφου το ειχα πληρωμενο ως τις 31/5).Σημερα το απογευμα 2/6 και ενω ελειπα κανα 2ημερο απο το σπιτι λογω δουλειας διαπιστωνω οτι παιζει ακομα η νοβα και αποφασιζω τελικα να καλεσω το 13831 για να μην συνεχισουν να με χρεωνουν ενω δεν θα βλεπω.Μετα απο 15λεπτη αναμονη δηλαδη κανα 5ευρω χρεωση στο τηλεφωνο και ενω τους εξηγω οτι επιθυμω την διακοπη της υπηρεσιας η κοπελα μου ανακοινωνει οτι λογικα τελος του μηνα θα διακοπει η υπηρεσια σας και ενω πρωτα θα σας εχει καλεσει στο τηλεφωνο για επιβεβαιωση το τμημα διακοπων και προσφορων.Εγω της εξηγω οτι θελω να γινει αμεση διακοπη γιατι δεν θελω να χρεωνομαι για κατι που εχει ληξει και ουσιαστικα δεν θα βλεπω ποτε!!!Η απαντηση ηταν οτι επρεπε να μας ειχατε παρει μεχρι 15/5 για να το περασουμε στο συστημα!!!Χαχαχαχα δεν υπαρχουν οι τυποι πρεπει δηλαδη να ξερω πως παει το συστημα της νοβα?Η συζητηση μας τελειωσε λεγοντας οτι στην καλυτερη περιπτωση να σας πληρωσω αυτες τις 2 μερες που αντιστοιχουν στην συνδρομη και απο εκει και περα να μην με ξαναενοχλησετε γιατι εγω δεν προκειται να πληρωσω ολο τον μηνα και η απαντηση τους ηταν οτι λαβαμε υποψιν το αιτημα σας.Και ερωτω να παρω τον δεκτη οπως ειναι και να τον πεταξω στο καδο ή να τον σπασω και να τον αφησω στην πορτα του καταστηματος nova στην Πατρα?Nova ποτε ξανα!!!!
 
Το κακό σε όλη την υπόθεση είναι ότι όλοι μας ενθουσιασμένοι όταν περνούμε καλές προσφορές υπογραφούμε στα τυφλά χωρίς βέβαια κάνεις μας ακόμη και εγώ πολλές φορές δεν δίνουμε βάση στα ψηλά γράμματα των συμβολαίων που υπογραφούμε. Αν είχε διαβάσει τα ψηλά γράμματα θα ήξερες ότι μετά το πέρας της δέσμευσης του συμβολαίου σου η συνδρομή γίνεται αυτόματα αόριστου χρόνου και αν θες να την διακόψεις θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους και η διακοπή θα πραγματοποιηθεί στο επόμενο διάστημα 15 ημερών. Άρα έχουμε και εμείς μεγάλη ευθηνή καθώς δεν ενημερωνόμαστε σωστά για αυτό που αγοράζουμε.
 
Λοιπον οι κυριοι της νοβα απλα δεν υπαρχουν!!!Ας τα παρουμε απο την αρχη.Ληγμενο 18μηνο συμβολαιο novasports sports pack(μονο tv)εδω και κανα τριμηνο,αφου πρωτα το 25 ευρω/μηνα εγινε λογω φορου 27,72 απο περυσι τον Ιουνιο και στο παραπονο μου για την αυξηση να μου λενε οτι δεν φταινε εμεις και θα πληρωνεις αναγκαστικα την αυξηση.Αποφασισα πριν κανα 10ημερο να επισκεφτω ενα καταστημα forthnet εδω στην Πατρα ωστε να προβω σε διακοπη της υπηρεσιας στις 31/5.Η υπαλληλος με ενημερωσε οτι δεν μπορει να προβει σε αυτη την ενεργεια απο το καταστημα και οτι αυτο μπορει να γινει μονο μεσω του 5ψηφιου 13831!!!Επισης με ενημερωσε οτι η χρεωση ειναι 3σεντς/λεπτο απο forthnet.Εγω την ενημερωσα οτι ειμαι πελατης οτε και μου ειπε να βρω απο τον οτε ποσο χρεωνομαι!!!!Φευγοντας εκνευρισμενος απο το καταστημα για το επιπεδο της εξυπηρετησης,πηγα σπιτι και εψαξα στο ιντερνετ οτι η χρεωση απο σταθερο οτε στο 13831 ειναι 0,35/λεπτο!!!!Οποτε αποφασισα να μην ασχοληθω αλλο μαζι τους και να περιμενω να το κοψουν μονοι τους(αφου το ειχα πληρωμενο ως τις 31/5).Σημερα το απογευμα 2/6 και ενω ελειπα κανα 2ημερο απο το σπιτι λογω δουλειας διαπιστωνω οτι παιζει ακομα η νοβα και αποφασιζω τελικα να καλεσω το 13831 για να μην συνεχισουν να με χρεωνουν ενω δεν θα βλεπω.Μετα απο 15λεπτη αναμονη δηλαδη κανα 5ευρω χρεωση στο τηλεφωνο και ενω τους εξηγω οτι επιθυμω την διακοπη της υπηρεσιας η κοπελα μου ανακοινωνει οτι λογικα τελος του μηνα θα διακοπει η υπηρεσια σας και ενω πρωτα θα σας εχει καλεσει στο τηλεφωνο για επιβεβαιωση το τμημα διακοπων και προσφορων.Εγω της εξηγω οτι θελω να γινει αμεση διακοπη γιατι δεν θελω να χρεωνομαι για κατι που εχει ληξει και ουσιαστικα δεν θα βλεπω ποτε!!!Η απαντηση ηταν οτι επρεπε να μας ειχατε παρει μεχρι 15/5 για να το περασουμε στο συστημα!!!Χαχαχαχα δεν υπαρχουν οι τυποι πρεπει δηλαδη να ξερω πως παει το συστημα της νοβα?Η συζητηση μας τελειωσε λεγοντας οτι στην καλυτερη περιπτωση να σας πληρωσω αυτες τις 2 μερες που αντιστοιχουν στην συνδρομη και απο εκει και περα να μην με ξαναενοχλησετε γιατι εγω δεν προκειται να πληρωσω ολο τον μηνα και η απαντηση τους ηταν οτι λαβαμε υποψιν το αιτημα σας.Και ερωτω να παρω τον δεκτη οπως ειναι και να τον πεταξω στο καδο ή να τον σπασω και να τον αφησω στην πορτα του καταστηματος nova στην Πατρα?Nova ποτε ξανα!!!!

Πρώτα απ' όλα σε καμιά μα καμιά εταιρεία τηλεπικοινωνιών (και όχι μόνο) δεν υπάρχει σύμβαση που λήγει, υπάρχει πάντοτε σύμβαση που μετά από το ελάχιστο διάστημα παραμονής στην υπηρεσία μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου, άλλες φορές με τιμές καταλόγου και άλλες με τιμές προσφοράς, ανάλογα το συμβόλαιο. Και αλίμονο αν ίσχυε το αντίθετο, τα τέλη ενεργοποίησης και μόνο να βάλεις για να πας μετά σε νέα εταιρεία. Εσύ έχεις μόνο TV και βέβαια δεν σε νοιάζει για κανέναν άλλο, αφού εσύ δεν θα πλήρωνες, απλά θα καθόσουν χωρίς τηλεόραση. Τώρα σε ότι αφορά την χρέωση στο 13831 έχεις δίκιο (όχι βέβαια στο κομμάτι που απαιτείς οι υπάλληλοι της Nova να σου δώσουν πληροφορίες χρέωσης άλλης εταιρείας(!!!) - αλίμονο να γνώριζαν τι χρεώνει ο ΟΤΕ, Η HOL, η WIND, η CYTA, πόσο μάλλον όταν κάθε εταιρεία μπορεί να μεταβαλλει τις τιμές της ανά πάσα στιγμή. Όμως υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας, με τους οποίους μπορείς να ζητήσεις να σε καλέσουν, ώστε να μην χρεώνεσαι εσύ. Όσο εύκολα βγήκες να κράξεις χωρίς να έχεις δίκιο, άλλο τόσο εύκολα θα μπορούσες να βρεις κάποιον από αυτούς. Συγνώμη για το ύφος μου καθώς δεν σε ξέρω, αλλά έχω βαρεθεί τη γκρίνια και τη μιζέρια.
 
τα τέλη ενεργοποιησης ειναι η μεγαλύτερη απάτη που έχουν σκεφτεί οι εταιρίες ,ένας άλλος λόγος για να κράξει κάνεις όλους τους ειναι η δικαιολογία ( έπρεπε να μας είχατε πάρει μέχρι 15/5 για να το περάσουμε στο σύστημα) τι να περάσουν στο σύστημα έλεος
 
Το κακό σε όλη την υπόθεση είναι ότι όλοι μας ενθουσιασμένοι όταν περνούμε καλές προσφορές υπογραφούμε στα τυφλά χωρίς βέβαια κάνεις μας ακόμη και εγώ πολλές φορές δεν δίνουμε βάση στα ψηλά γράμματα των συμβολαίων που υπογραφούμε. Αν είχε διαβάσει τα ψηλά γράμματα θα ήξερες ότι μετά το πέρας της δέσμευσης του συμβολαίου σου η συνδρομή γίνεται αυτόματα αόριστου χρόνου και αν θες να την διακόψεις θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους και η διακοπή θα πραγματοποιηθεί στο επόμενο διάστημα 15 ημερών. Άρα έχουμε και εμείς μεγάλη ευθηνή καθώς δεν ενημερωνόμαστε σωστά για αυτό που αγοράζουμε.

Δεν ειναι ομως ακριβώς έτσι.
Κι αυτό γιατί απόσο γνωρίζω καμία εταιρία δεν σου δίνει το συμβόλαιο να το μελετήσεις κι αν συμφωνείς τότε να υπογράψεις.
Και μάλιστα έχουν μάθει σε όλους τους πωλητές να λένε το κλασικό παραμύθι για τς μικρά γράμματα (ανεξάρτητου εταιρίας), " ειναι τα τυπικά που υπάρχουν σε όλες τις συμβάσεις"...
Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια τηλεφωνική προσφορά απο νόβα όπου ο πωλητής στην άλλη άκρη της γραμμής επέμενε οτι δεν μπορεί να μου δώσει το συμβόλαιο να το μελετήσω.
Μπορούσε όμως να στείλει κούριερ με το συμβόλαιο, να το διαβάσω ενώ η κούριερ περιμένει, κι αν συμφωνώ να το υπογράψω έτσι ώστε να το πάρει πίσω υπογεγραμμένο την ίδια στιγμή.
Οσες φορές κι αν του είπα οτι θέλω πολύ να αγοράσω την συνδρομή αλλά με την προϋπόθεση να στείλει το συμβόλαιο να το μελετήσω και μετά να αποφασίσω αν τελικά δεχθώ, αρνήθηκε πεισματικά.

Προσπάθησα να ελιχθώ λέγοντας του να μου το στείλει με email αλλά το αρνήθηκε κι αυτό.
 
Συγγνώμη αλλά μήπως μπορείς να αναφερεις κάποιους εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας, γιατί στο site μόνο το τηλέφωνο υπάρχει, το chat το έχουν κόψει. Και μην μοθ αναφέρεις το email γιατί εκει απαντάνε μετά από 1-2 ημέρες.
 
Λοιπόν όποιος έχει NOVA καλό είναι να το ξανασκεφτεί. Ή οποιος σκέφτεται να βάλει Internet/τηλεφωνο από NOVA καλύτερα να πάει σε άλλη εταιρία.
Εγώ έχω 3-play (VDSL) και από την προηγούμενη Τετάρτη έχει γίνει 1-play, δεν παίζει τηλέφωνο και Internet. Οι διαδικασίες που έχουν για επίλυση τεχνικών προβλημάτων που δεν εμπίπτουν στην κατηγορία κάνω reset ή καθαριζω τη γραμμή στο switch του Αστικού κέντρου, είναι πιο αργές και από το θάνατο.
Δήλωση βλάβης Τέταρτη μεσημέρι. Θα πρέπει να έρθει Τεχνικός. θα σας πάρουμε τηλέφωνο για ραντεβού. Πέμπτη μεσημέρι δεν έχει πάρει κανένας. Ξαναπαίρνω από κινητό (χρεώσεις αβέρτα). Τελικα μετα από παρακάλια ο Τεχνικός έρχεται Παρασκευή 11 π.μ και καταλήγει ότι το πρόβλημα είναι στο ΚΑΦΑΟ και πρέπει να δοθεί βλάβη στον ΟΤΕ. Μπρόστά μου δίνει τη βλάβη στα κεντρικά για να περαστει άμεσα στον ΟΤΕ (1-3 εργασιμες με πληροφορεί). Το επιβεβεβαιώνω και στο 13831 (χρεώσεις αβερτα). Και γιατί δεν δόθηκε άμεσα στον ΟΤΕ από τη μέρα που το δήλωσα? Γιατί πρέπει να ελεγξουμε αν είναι στο χώρο σας. Και γιατί πέρασαν 48 ώρες για να έρθετε? Σιγή...
Δευτέρα πρωί μου έρχεται μήνυμα ότι η βλάβη μου μου δρομολογήθηκε... Άρα η ενημέρωση του ΟΤΕ έγινε τότε όπως μου είπανε σε νέο τηλεφώνημα μου και άρα οι 3 εργάσιμες μετράνε από τότε. Και γιατί από Παρασκεύή 11 π.μ δόθηκε η βλάβη Δευτερα πρωί? Γιατί αυτές είναι οι διαδικασίες. Αρα την Παρασκευή μου λέγατε ψέματα οτι δόθηκε στον ΟΤΕ. Σιγή. Φυσικά ακόμα δεν έχω τηλέφωνο και Internet...
Οπότε όσο δεν υπάρχει πρόβλημα όλα καλά, αλλά μόλις υπάρξει κάντε το σταυρό σας... Άρα ξανασκεφτείτε το!
 
Οι καλωδιακες βλαβες θελουν υπομονη γιατι δεν εμπλεκεται αμεσα η Nova σε αυτες.
Και σε αλλη εταιρια να ησουν τα ιδια θα ειχες (αντε μια μερα λιγοτερη ταλαιπωρια αμα σκαμπαζαν νωριτερα).

Αν και δεν ξερω ποση σχεση εχει αυτο με το τηλεοπτικο κομματι...
 
Συγγνώμη αλλά μήπως μπορείς να αναφερεις κάποιους εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας, γιατί στο site μόνο το τηλέφωνο υπάρχει, το chat το έχουν κόψει. Και μην μοθ αναφέρεις το email γιατί εκει απαντάνε μετά από 1-2 ημέρες.

Από Facebook πάντως απαντάνε πολύ γρήγορα
 
Οι καλωδιακες βλαβες θελουν υπομονη γιατι δεν εμπλεκεται αμεσα η Nova σε αυτες.
Και σε αλλη εταιρια να ησουν τα ιδια θα ειχες (αντε μια μερα λιγοτερη ταλαιπωρια αμα σκαμπαζαν νωριτερα).

Αν και δεν ξερω ποση σχεση εχει αυτο με το τηλεοπτικο κομματι...

Εδώ και μερικά χρόνια στον υπόλοιπο κόσμο και τελευταίως στην Ελλάδα Επικοινωνίες ( internet και τηλέφωνο) και TV εμπλέκονται άμεσα το ένα με το άλλο. Όποτε καλό είναι και εδώ να μην προσπαθούμε να τα ξεχωρίσουμε. Εγώ ας πούμε τώρα δεν έχω novago και demand λόγω καλωδιακής βλάβης.
Όσο ότι και στους άλλους τα ίδια είναι, δεν είναι ήμουνα ποτέ αυτής της λογικής. Δεν μπορούμε στο 2017 να κάνουμε 10 ημέρες τουλάχιστον να λύσουμε μια καλωδιακή βλάβη. Και μάλιστα όταν το μηνιαίο πάγιο είναι τόσο δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με άλλες χώρες του βεληνεκούς μας. Το θέμα είναι να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες και όχι να λέμε ότι όλοι τα ίδια είναι. Άποψη μου.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Εδώ και μερικά χρόνια στον υπόλοιπο κόσμο και τελευταίως στην Ελλάδα Επικοινωνίες ( internet και τηλέφωνο) και TV εμπλέκονται άμεσα το ένα με το άλλο. Όποτε καλό είναι και εδώ να μην προσπαθούμε να τα ξεχωρίσουμε. Εγώ ας πούμε τώρα δεν έχω novago και demand λόγω καλωδιακής βλάβης.
Όσο ότι και στους άλλους τα ίδια είναι, δεν είναι ήμουνα ποτέ αυτής της λογικής. Δεν μπορούμε στο 2017 να κάνουμε 10 ημέρες τουλάχιστον να λύσουμε μια καλωδιακή βλάβη. Και μάλιστα όταν το μηνιαίο πάγιο είναι τόσο δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με άλλες χώρες του βεληνεκούς μας. Το θέμα είναι να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες και όχι να λέμε ότι όλοι τα ίδια είναι. Άποψη μου.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Οποιον εναλλακτικο παροχο και να ειχες, το πολυ να γλιτωνες μια μερα στην επιδοορθωση της βλαβης - δεν ειναι ιδιοκτησια της Nova το last mile μεχρι την οικια σου.
Χωρια οι αδειες που πρεπει εκδοσει ο δημος για τα σκαψιματα - γραφειοκρατια.
Ειπαμε, οι καλωδιακες βλαβες θελουν υπομονη.
 
Οποιον εναλλακτικο παροχο και να ειχες, το πολυ να γλιτωνες μια μερα στην επιδοορθωση της βλαβης - δεν ειναι ιδιοκτησια της Nova το last mile μεχρι την οικια σου.
Χωρια οι αδειες που πρεπει εκδοσει ο δημος για τα σκαψιματα - γραφειοκρατια.
Ειπαμε, οι καλωδιακες βλαβες θελουν υπομονη.

Τελικά λύθηκε σήμερα 8 ημέρες μετά.
 
Κάποιος πρέπει να βγει να δώσει εξηγήσεις άμεσα

18950941_1386129388119250_5712260445680317637_n.jpg
 
Καλά δεν έχουν να δώσουν δα και εξηγήσεις, δεν έγινε και τίποτα.

Κάποιος θα απέκτησε πρόσβαση στο λογαριασμό που προφανώς δεν θα ήταν από το τμήμα που διαχειρίζεται τα social. Πρέπει να κάνουν ένα εσωτερικό έλεγχο για την ασφάλεια των πληροφοριακών τους συστημάτων.
 
Σε φότο στο fb σε ερώτηση κάποιος που έκανε είπανε ότι το έκανε κάποιος που νόμιζε ήτανε από προσωπικό του λογαριασμό και το διέγραψαν αμέσως. Τραγικό...
 
καλα δεν ειναι και απιθανο

και στην ερτ νομιζω ειχε γινει που υπαλληλος νομισε οτι ειχε κανει log in με το δικο του! :p