Naval Force Ships

CN4_-Qy2UmnibO9iJFX8uX8ZFeadP2U0GxU3tuaANao.jpg
Averof_Today2.jpg




cruiser Georgios Averof


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
F229-HMS-Lancaster-007.jpg





HSM Type 23





https://www.youtube.com/watch?v=aiXLrrmy_Hc


https://www.youtube.com/watch?v=uCxV7Ny8AWQ



Ισως οι βρεττανικες φρεγατες type23 που πανε για αποσυρση σιγα σιγα αποτελεσουν μια ενδιαμεση λυση για το ΠΝ μας μεχρι να χτισουμε καινουργια σκαρια.


Πρόταση για φρεγάτες Type 23 στο Πολεμικό μας Ναυτικό, ένα outsider που συγκεντρώνει πολλά πλεονεκτήματα!
 
Kαι με πολλες πιθανοτητες να αποτελεσει ενδιαμεση λυση !!


Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες για το ενδιαφέρον της Ελλάδας να αποκτήσει απροσδιόριστο αριθμό μεταχειρισμένων φρεγατών κλάσης Duke (Type 23) των οποίων σύντομα το Βασιλικό Ναυτικό πρόκειται να ξεκινήσει την απόσυρσή τους από την ενεργό δράση. Το θέμα, πληροφορίες αναφέρουν, αποτέλεσε ένα εξ αυτών που συζητήθηκαν στην τηλεφωνική επικοινωνία των υπουργών Άμυνας της Ελλάδας και του Ηνωμένου Βασιλείου, υποδεικνύοντας πως οι συνομιλίες είναι προχωρημένες και ίσως να βρισκόμαστε ενώπιον συμωνίας.

Σύμφωνα με τα δημοσίευμα της Καθημερινής η Βρετανοί παρουσίασαν στο ΠΝ την πώληση αριθμού φρεγατών αυτής της κλάσης ως μια άμεση λύση στο επιτακτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει για την αντικατάσταση σε πρώτη φάση των τριών μη εκσυγχρονισμένων φρεγατών κλάσης Έλλη (ΝΑΤΟ: Standard) και πιο ειδικά των φρεγατών Κανάρης (F-464) Batch III, Θεμιστοκλής (F-465) Batch III και Νικηφόρος Φωκάς (F-466) Batch III.



https://www.youtube.com/watch?v=bzvnAKBdnoo




Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του DP οι συζητήσεις που έχουν ήδη ξεκινήσει περιλαμβάνουν την απόκτησή αριθμού φρεγατών που θα προέρχονται από τις 5 φρεγάτες κλάσης Duke:

HMS Argyll (F231), HMS Lancaster (F229), HMS Iron Duke (F234), HMS Monmouth (F235) και HMS Montrose (F236),

οι οποίες έχουν εκσυγχρονιστεί πρόσφατα στο πλαίσιο του προγράμματος LIFEX με προϋπολογισμό για τις 13 φρεγάτες συνολικά 600 εκατ. Λίρες Αγγλίας το οποίο ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2014 .

Λεγεται δε οτι σε δοκιμές έφτασε τους 34.4 κόμβους !!! ( με μια τεχνικη η οποια δεν αναφερεται)
 
7b0c31da360b3451972c606586938471.jpg
USS-WINSTON-CHURCHILL-DDG-81.png




To
USS Winston S. Churchill
κλασης Arleigh Burke καταδρομικο των ΗΠΑ συμμετειχε χτες σε γυμνασια με την ΠΑ μας και το ΠΝ μας





To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


αραγε αυτο μπροστα ειναι και πισω ενα απο τα δικα μας ?


DSC08527-1-scaled-1200x900.jpg





To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kαι με πολλες πιθανοτητες να αποτελεσει ενδιαμεση λυση !!


Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες για το ενδιαφέρον της Ελλάδας να αποκτήσει απροσδιόριστο αριθμό μεταχειρισμένων φρεγατών κλάσης Duke (Type 23) των οποίων σύντομα το Βασιλικό Ναυτικό πρόκειται να ξεκινήσει την απόσυρσή τους από την ενεργό δράση. Το θέμα, πληροφορίες αναφέρουν, αποτέλεσε ένα εξ αυτών που συζητήθηκαν στην τηλεφωνική επικοινωνία των υπουργών Άμυνας της Ελλάδας και του Ηνωμένου Βασιλείου, υποδεικνύοντας πως οι συνομιλίες είναι προχωρημένες και ίσως να βρισκόμαστε ενώπιον συμωνίας.

Σύμφωνα με τα δημοσίευμα της Καθημερινής η Βρετανοί παρουσίασαν στο ΠΝ την πώληση αριθμού φρεγατών αυτής της κλάσης ως μια άμεση λύση στο επιτακτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει για την αντικατάσταση σε πρώτη φάση των τριών μη εκσυγχρονισμένων φρεγατών κλάσης Έλλη (ΝΑΤΟ: Standard) και πιο ειδικά των φρεγατών Κανάρης (F-464) Batch III, Θεμιστοκλής (F-465) Batch III και Νικηφόρος Φωκάς (F-466) Batch III.



https://www.youtube.com/watch?v=bzvnAKBdnoo




Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του DP οι συζητήσεις που έχουν ήδη ξεκινήσει περιλαμβάνουν την απόκτησή αριθμού φρεγατών που θα προέρχονται από τις 5 φρεγάτες κλάσης Duke:

HMS Argyll (F231), HMS Lancaster (F229), HMS Iron Duke (F234), HMS Monmouth (F235) και HMS Montrose (F236),

οι οποίες έχουν εκσυγχρονιστεί πρόσφατα στο πλαίσιο του προγράμματος LIFEX με προϋπολογισμό για τις 13 φρεγάτες συνολικά 600 εκατ. Λίρες Αγγλίας το οποίο ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2014 .

Λεγεται δε οτι σε δοκιμές έφτασε τους 34.4 κόμβους !!! ( με μια τεχνικη η οποια δεν αναφερεται)

Πολυ ενδιαφερουσα ειδηση, αλλα δεν το πολυπιστευω...ποτε δεν τα βρηκαμε με τους Αγγλους σε τιποτα απο τα οπλικα συστηματα.
Παντως ξερουν να φτιαχνουν καλα σκαρια ανταξια της φημης και της ναυτοσυνης τους.
Μακαρι...

Το type 23 θα αντικατασταθει απο το type 26, στο οποιο εχω κανει αναφορα εδω πριν καποια ποστ. Global Combat Ship ενα πλοιο που σου κοβει την ανασα.
Βεβαια ειναι μονο υπο κατασκευη τα δυο πρωτα...οποτε δεν "προσφερονται" αμεσα τα type 23 αλλα σε καποια χρονακια...
Και φυσικα θα υπαρξει και θεμα τιμης για με του Αγγλους...as usual...

Εμενα παντως κατι μου λεει οτι θα θα ξαναρχισουν "επικοινωνιες" για τις Μπελαρα.
 
To αεροπλανοφορο Σhαρλ Ντε Γκωλ

cdg_1.jpg

Φευγει στις αρχες Σεπτεμβριου για νεο κυκλο επιχειρησεων, για τον οποιο η υπουργος Αμυνας η ιδια θα μεταβει την Τριτη για να εγκαινιασει.

Δεν ειναι πλεον "κρατικο μυστικο"... Τα πραγματα ερχονται στη θεση που προβλεποταν απο καιρου.

Το πληρωμα του οποιου περασε σχεδον εξ ολοκληρου απο τον κορωναϊο, χωρις τελικα κανεις να παθει κατι σημαντικο. Ολοι επεστρεψαν στις θεσεις τους.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ενα δευτερο αεροπλανοφορο ειναι στα σχεδια και προβλεπεται να κατασκευαστει.

Πραλληλα η γραμμη παργωγης των Ραφαλ προβλεπει την κατασκευη 20 αεροσκαφων για την ΠΑ και το ΠΝ στα οποια προστεθηκε μια ακομα παραγγελια 12 αεροσκαφων απο το Υπουργειο αμυνας. Προς το παρων κατασκευαζονται αεροσκαφη που προοριζονται σε εξαγωγικες παραγγελιες.
 
belhara-thumb-large.jpg




Belh@rra: Οι Γάλλοι επανήλθαν με νέα πρόταση



(Δυστυχως οχι για τις νεες μεγαλυτερες ιδιου σχεδιασμου φρεγατες αλλα ....)

Σύμφωνα με πληροφορίες τις προηγούμενες μέρες οι Γάλλοι επανήλθαν με νέα πρόταση για την απόκτηση των Belharra για το ΠΝ. Η πρόταση των Γάλλων σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του γράφοντα περιλαμβάνουν πλοία γαλλικής διαμόρφωσης στη τιμή των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Τα πλοία είναι των 16 κελιών για ισάριθμους πυραύλους Aster 30 ή 15 και χωρίς Close In Weapon System (CIWS).

Υπάρχει βέβαια η πρόβλεψη και ο χώρος για την εγκατάσταση άλλων 16 κελιών καθώς και του RAM σε δεύτερο χρόνο. Αυτές είναι οι δύο βασικές διαφορές συγκριτικά με την προηγούμενη ελληνική διαμόρφωση των 32 βλημάτων (24 Aster 30 και 8 MdCN) καθώς και του RAM.

Στη παραπάνω τιμή περιλαμβάνεται πακέτο υποστήριξης για τρία χρόνια καθώς και φόρτος βλημάτων και όπλων.

Η νέα γαλλική πρόταση είναι επίσης πολύ πιο οικονομική με κόστος 2 δισεκατομμυρίων ευρώ και πλήρες πακέτο πυρομαχικών και τεχνικής υποστήριξης.




υγ

διαβαστε ολο το αρθρο. Εχει κι αλλα σημεια που λογω κανονισμων δεν τα βαζω αλλα αξιζουν
 
Σημερα το απογευμα τελικα ξεκινησε Tο "Θηριο" το αναμενωμενο ταξιδι για το οποιο σας μιλησα. Βγαινοντας απο τον ναυσταθμο.
Και Ειχα την ευκαιρια να το παρω καποια κλισέ...

Καλοταξιδο και καλως να το δεχτειτε αδελφοι Κυπριοι.

IMG_0536.jpg

IMG_0543.jpg

IMG_0546.jpg

IMG_0548.jpg
 
Oι βαθμοι του Εθνικου Πολεμικου Ναυτικου της Γαλλιας

9f3df8ad01e1548e0d1c800528cc632a.jpg


Εδω με τα πηλικια και με την πιο ξεκαθαρη διαβαθμιση ( ναυτικων, υπαξιωματικων μεσων και ανωτερων ( mαriniers officiers παρακαλω) , μεσων ανωτερων και ανωτατων αξ/κων)

Planche_grades_1.jpg


fremm_1000.jpg
 
Σημερα ειχα μια σκεψη για υποβρυχια και τους αγωνες τους...

Απο Ισραηλ ( τυπου Daulphin)

260634


(τυπου 212)
AIP_U212_surface.jpg


AIP_U212.jpg


Του Ιταλικου ναυτικου με περιγυρο τους βατραχανθρωπους του (απο τους καλυτερους του κοσμου με μεγαλη παραδωση στον τομεα ηδη απο τον ΒΠΠ)

AIP_U212_Italy.jpg


Ισραηλινη Αγελη

Israeli_subs.jpg


Τυπου 214

type-214-image03.jpg


Hellenic_Navy_T214_submarines...swift_silent_and_lethal_1.jpg
 
SMX31E-2.jpg






Eχοντας την αιχμη της τεχνολογιας συμβατικων υποβρυχιων στο ΠΝ μας τα 214, σε κανει να αναρωτιεσαι ποια ειναι η επομενη μερα στον σχεδιασμο υποβρυχιων αν δεν στοχευεις σε στρατηγικα σκαφη με πυρηνικα βληματα.



Την απαντηση την εδωσε η γνωστη μας - απο τις διαπραγματευσεις για τις Belharra - Naval group


Παρουσιασε ενα εντελως ηλεκτροκινητο υποβρυχιο (εχει βγει και σε ντιζελοκινητη εκδοση) με μονον 15 ατομα προσωπικο !!! ικανο να φερει βαρυτατο οπλισμο καθως και ικανοτητα μεταφορας αγηματος κομαντος.



https://www.youtube.com/watch?v=xRf5-q-0F1Q&feature=emb_logo

Την ηλεκτροκίνητη έκδοση SMX-31E του υποβρυχίου SMX-31 παρουσίασε η Naval Group στη διεθνή έκθεση ναυτικών συστημάτων «EuroNaval 2020». Εκτός της πλήρους ηλεκτροκίνησης, το SMX-31E ενσωματώνει περισσότερα χαρακτηριστικά Stealth, μέσω της βίο-μιμητικής σχεδίασης και της χρήσης προηγμένων υλικών. Επιπλέον, το SMX-31E μπορεί να παραμείνει σε κατάδυση για 40 μέρες τουλάχιστον χάρη στη χρήση προηγμένου συστήματος διαχείρισης ενέργειας. Το ολοκληρωμένο δίκτυο συλλογής πληροφοριών του επιτρέπει την πλήρη αντίληψη της τακτικής κατάστασης, ενώ, σύμφωνα με τη Naval Group, μπορεί να «σαρώσει» επιφάνεια κατά 10 φόρες μεγαλύτερη σε σχέση με ανταγωνιστικά υποβρύχια, με τη χρήση σταθερών ή απομακρυσμένων συστημάτων (σονάρ, μη-επανδρωμένα με σονάρ).

Το εκτόπισμα του SMX-31E είναι 3.200 τόνοι και το μήκος του 80 μέτρα. Το σύστημα πρόωσης αποτελείται από δύο (2) ηλεκτροκινητήρες. Η ταχύτητα πλεύσης σε κατάδυση είναι 8 κόμβοι (15 χιλιόμετρα την ώρα), ενώ το πλήρωμα που απαιτεί είναι μόλις 15 άτομα με δυνατότητα μεταφοράς δύναμης υποβρυχίων καταστροφών 12-20 ατόμων. Ο εξοπλισμός του αποτελείτε από συνολικά 24 όπλα (τορπίλες βαρέως τύπου F21 των 533 χιλιοστών, βλήματα προσβολής στόχων εδάφους SCALP-Naval και βλήματα κατά πλοίων SM-39 Exocet). Το υποβρύχιο ενσωματώνει και δύο (2) εσωτερικές δεξαμενές για τη χρήση μη-επανδρωμένων συστημάτων, μικρού, μέσου και μεγάλου μεγέθους καθώς και ολοκληρωμένη υποδομή φιλοξενίας, άφεσης και περισυλλογής Ειδικών Δυνάμεων.

https://defencereview.gr/euronaval-2020-ilektrokiniti-ekdosi-toy-smx-31-paroy/


Technical characteristics of the SMX 31 E

Submerged displacement: 3 200 tonnes
Length: 80 metres
Armament: 24 heavy-weight weapons (naval cruise missiles, F21 torpedoes, anti-ship missiles)
Up to 6 UUV (533mm) + 2 XLUUV
SOF dedicated facilities (trunks, storage rooms, vehicle and weapons, grouping areas…)
Two rim driven electric propulsion motors
Crew: 15 crew members + 12 to 20 pax
Submerged mission: > 40 days at speed of 8 kts.
 
Σε δεύτερο πλάνο το USS Vicksbu
rg, καταδρομικό κλάσης Ticonderoga, με ούτε λίγο ούτε πολύ 122 κελιά εκτόξευσης πυραύλων Επιφανείας/αέρος. Ή τα 2/3 της δύναμης πυρός του ελληνικού ΠΝ σε ένα πλοίο...



Αυτες τις ημερες οπου τα δημοσιευματα οτι ΑΒ δεν περισσευουν απο το αμερικανικο πολεμικο ναυτικο πριν το 2027 και η μονη ενδιαμεση λυση μπορει να ειναι τα ticonderoga απο τον επομενο χρονο αυτο το ποστ σκεφτομουν συνεχεια.

Και οι κεραταδες πηγαν και τραβηξαν κοντινες φωτογραφιες των κελιων του ticonderoga.
και οχι μονον....


DSC00834-scaled.jpg
DSC00789-scaled.jpg


DSC00829-scaled.jpg
DSC00778-scaled.jpg






Ticonderoga-class cruiser



USS Ticonderoga (CG-47)






https://www.youtube.com/watch?v=6xIBVAEIU7w
 
Αυτες τις ημερες οπου τα δημοσιευματα οτι ΑΒ δεν περισσευουν απο το αμερικανικο πολεμικο ναυτικο πριν το 2027 και η μονη ενδιαμεση λυση μπορει να ειναι τα ticonderoga απο τον επομενο χρονο αυτο το ποστ σκεφτομουν συνεχεια.

DSC00829-scaled.jpg
DSC00778-scaled.jpg
[/RESIZE]

Μη μασατε. Αυτα τα πλοια δεν κανουν για την Ελλαδα γιατι πρωτον στοιχιζουν πανακριβα σε συντηηση και καταναλωνουν τεραστειο προσωπικο. Πανω απο 300 ατομα.

Δευτερον προσεξτε αυτη την φωτογραφια...

Σαπακια...θα θελουν επιπλεον δομικη αναβαθμιση. Ακουγα ενα ναυαρχο σε συνεντευξη που ελεγε : αυτο που χρειαζομαστε ειναι κανουρια σκαρια που να βγαινουν και να μενουν στις θαλασσες, οχι να ειναι ολο για συντηρηση και να στοιχιζουν ενα σωρο λεφτα.

AB ναι αμα δωσουν (που δεν) Tico οχι
 
Μετα απο ενα μηνα στην θαλασσα ολα ετσι μοιαζουν.

Η σκουρια ειναι στο μενου παντα.

Για το θεμα της συντηρησης θα συμφωνησω παντως. Προτιμω με τα λεφτα αυτα 10 super vita με Exocet και αν θελουν ας βγουν να κανουν βολτες....
 
Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία.
Τα Tico αν έρθουν ταυτόχρονα με απόκτηση ικανού αριθμού βλημάτων δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε με Super Vita, ούτε με υποβρύχια, ούτε με παρακτιες συστοιχίες.
Απλά αν και παλιά είναι μια κατηγορία μόνα τους.
Και θα επιχειρήσουν όχι στο Αιγαίο αλλά σε πιο ανοιχτή θάλασσα.
Υπάρχουν πολλά προβλήματα για την απόκτηση και χρήση τους, όπως πληρώματα,ετήσιο κόστος συντήρησης και χρήσης, αλλά υπάρχει και η αντίθετη γνώμη.
Προσωπικά δεν τα επιθυμώ, σε σχέση με άλλες προτάσεις ενδιάμεσης λύσης.
 
Καλη Χρονια Νικολα και παντα γεροι και υγιεις σας ευχομαι.

Και τα ΑΒ παντως τις ιδιες ενστασεις ξεσηκωνουν. Κοστος χρησης και κυριως συντηρησης, πολυπληθες πληρωμα και αδυναμια χρησης στο "κλειστο" αιγαιο μιας και θα γινουν σιγουρα στοχοι κατευθειαν και για επικοινωνιακους σκοπους.

Απο τις υπαρχουσες ενδιαμεσες λυσεις υπαρχει κανα σκαρι που πληρει τις προυποθεσεις ?
 
Μη μασατε. Αυτα τα πλοια δεν κανουν για την Ελλαδα γιατι πρωτον στοιχιζουν πανακριβα σε συντηηση και καταναλωνουν τεραστειο προσωπικο. Πανω απο 300 ατομα.

Δευτερον προσεξτε αυτη την φωτογραφια...

Σαπακια...θα θελουν επιπλεον δομικη αναβαθμιση. Ακουγα ενα ναυαρχο σε συνεντευξη που ελεγε : αυτο που χρειαζομαστε ειναι κανουρια σκαρια που να βγαινουν και να μενουν στις θαλασσες, οχι να ειναι ολο για συντηρηση και να στοιχιζουν ενα σωρο λεφτα.

AB ναι αμα δωσουν (που δεν) Tico οχι

Έχει υπολογιστεί ότι το ετήσιο κόστος χρήσης για το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό θα είναι περίπου το διπλάσιο μιας φρεγάτας κλάσης Ελλη. Το προσωπικό των 300 ατόμων είναι 50% πάνω από το ανάλογο των 200 ατόμων για τις 'Ελλη. Οπότε αν αποσύρουμε τις 3 μη εκσυγχρονισμένες φρεγάτες μας έχουμε βγάλει το προσωπικό των 2 Ticonderoga και το ανάλογο λειτουργικό κόστος. Μην ξεχνάς ότι στο λειτουργικό κόστος οι Αμερικάνοι υπολογίζουν και τη μισθοδοσία του προσωπικού, που είναι φυσικά πολύ υψηλότερο από το αντίστοιχο ελληνικό.