Night photography στη Θεσσαλονίκη;

Ο Ηλίας με το τρίποδό του.... ωπ! Μια στιγμή! Κάτι έχει πάνω! Τι να 'ναι? mp3?
:grinning-smiley-043

(με τον Nikkor P.C 105/2.5)
588820
 
Ωραία πράγματα.
Σκεφτόμουν να έρθω μαζί με τον Φώτη ως guest, αλλά ήμουν πτώμα. Βέβαια είμαι παντελώς άσχετος, αλλά η συνάντηση και μόνο θα μου άρεσε...
 
Συνέχεια στο κέντρο της πόλης, αλλά είχαμε μείνει μόνοι τρεις. Πώς να τα βγάλουμε πέρα με τις κοπελίτσες που μας πείραζαν...:grandpa:

Το κέντρο του Φεστιβάλ, πλατεία Αριστοτέλους, ΟΛΥΜΠΙΟΝ

588821
 
Ξέχασα να πω Ηλία ότι έψαξα τις δικές μου αλλά ούτε κομήτη ούτε ούφο ηύρα... τυχεράκια, θα τσεπώσεις μόνος την επιταγή του Χαρδαβέλα. Μετά την έκθεση hiend, τώρα το avclub και στις πύλες του ανεξήγητου!

:flipout::flipout:
 
Μπράβο παιδιά, πολύ καλές. Ζηλεύω πραγματικά που δε μπόρεσα είμαι εκεί.
Βλάσση περιμένουμε να έρθεις κάτω να μας οργανώσεις ξανά για μια εξόρμηση.-bye-:ernaehrung004:
sent, τελικά ο Mir μου φαίνεται εντυπωσικά καλός ή κάνω λάθος; Η τελευταία στο Ολύμπιον με αυτόν είναι;
 
Όχι, με τον Sigma 15-30

Αλλά και ο Mir είναι πολύ καλός και με άριστο κυρίως κόντραστ. Και κάνει γύρω στα 100 ευρώ μόνο, μην το ξεχνάμε
 
Μάλλον θα χτυπήσω έναν, μου άρεσε ότι είδα από αυτόν...
Και σε τι σώματα του έβαλες όλους αυτούς τους φακούς;
 
send εντυπωσιαστηκα με το κοντραστ. Ολες οι φωτο σου εχουν μια εκπληκτικη "ευκρινεια". Αυτος ο Μιρ τι ιστορια ειναι? Λες να φοριεται (εστω και χειροκινητος) σε nikon d40x?
 
ολες οι φωτος των παιδιων αλλα πιο πολυ του ΣΕΝΤ ειναι καταπληκτικες !!

δεν εχει αναγκη για καινουργιους φακους !! με αυτους ειναι τζετ !!!!!

τι τριποδο εχεις;;;;; εχεις παρασολειγ μπροστα ;;;;; εγω δεν το χρησιμοποιησα και βγηκαν με μαλακο κοντραστ σαν να εχει σκονη η ατμοσφαιρα .....
ισως πετυχατε και καλητερη ατμοσφαιρα ......


εγω το ρημαδι το τριποδο εχω παντα στο αυτοκηνιτο ενα των 47 ευρω........






θα βγαλω νυχτερινες το Αμβουργο και θα τις βαλω !!! εδω να τις δειτε ...

μονο να φτιαξει το ποδι .......
 
Last edited:
Νίκο, χωρις να είμαι απόλυτα σίγουρος νομίζω ότι αν βάλεις χειροκίνητο φακό στη d40 δεν θα έχεις καθόλου φωτομέτρηση, διάβασε το manual. Κατά τα άλλα λειτουργει κανονικά αλλά θα πρέπει να υποθέσεις το χρόνο έκθεσης είτε να έχεις άλλο φωτόμετρο
 
Παιδιά τα παραλέτε. Καταρχάς μόνο ο Ηλίας ανέβασε φώτο τι οποίες έβγαλε με κάτι μικροσκοπικά γκατζετάκια που έμοιαζαν περισσότερο με mp3 παρά με μηχανές. Άδικο να τις συγκρίνετε με φωτογραφίες από ψηφιακή slr, έστω και 3ετίας. Και πάλι εάν προσέξετε τις φωτογραφίες του, ούτε flare έχουν ούτε τίποτα. Και σε σμίκρυνση ούτε καν θόρυβο, και μάλιστα η μία είναι πανασόνικ! Θέλετε να σας δείξω τρελό flare από τον 15-30 (λογικό βέβαια, μια και είναι υπερευρυγώνιος με το πρόσθιο στοιχείο να προεξέχει να! με το συμπάθειο). Μία μικρή και ικανή κόμπακτ επομένως δεν θα έπρεπε να την απορρίπτουμε εξαρχής, νομίζω.
Δεύτερον, τραβούσα σε raw. Με τόσους προβολείς πυρακτώσεως επάνω στα κάστρα, είναι απαραίτητο. Πόσο μάλλον όταν πχ ο Sigma δίνει ούτως ή άλλως "ζεστή" (Βλάση να είσαι ευγενικός!) χροιά στην εικόνα.
Τρίτον, το βράδυ το παρασολέιγ (που δεν είχα για τους ευρυγώνιους, έχουν ένα υποτυπώδες ενσωματωμένο) είναι απλά απαραίτητο. Έστω το σώμα μας (εάν δεν βρίσκεται κοντά ο Βλάσης) ή τα χέρια μας. Ευτυχώς οι τέλε φορούσαν.
Τέταρτον, όντως το τρίποδο, ειδικά σε εκθέσεις κάποιων δευτερολέπτων με αέρα, είναι ομοίως βασικό. Το δικό μου παραείναι βαρύ (βαρύ Unomat με βαρειά 3-way κεφαλή), το ελαφρύτερο του Βλάση με κεφαλή μπίλιας Manfrotto με εντυπωσίασε.
Πέμπτον, καλοί οι πολλοί σταθεροί φακοί, αλλά άντε κουβάλα τους! Περισσότερο χόμπυ είναι παρά πραγματική ανάγκη, νομίζω. Κάθε φακός βέβαια έχει τις ιδιαιτερότητές του, και πράγματα που μπορείς να πάρεις από αυτόν, εκεί είναι το χόμπυ.
 
Νίκο, χωρις να είμαι απόλυτα σίγουρος νομίζω ότι αν βάλεις χειροκίνητο φακό στη d40 δεν θα έχεις καθόλου φωτομέτρηση, διάβασε το manual. Κατά τα άλλα λειτουργει κανονικά αλλά θα πρέπει να υποθέσεις το χρόνο έκθεσης είτε να έχεις άλλο φωτόμετρο

Ο Mir20M πρέπει να βγαίνει και σε NikonAiS εάν δεν κάνω λάθος... Όπως και αρκετοί ακόμη "σύγχρονοι" ρωσικοί (πχ Peleng 8mm, Zenitar 16mm κλπ). Αυτό με τη φωτομέτρηση για τους λοιπούς φακούς όντως ισχύει, και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Οι υπόλοιπες δλδ πώς μπορούν και κάνουν?
Αυτή τη στιγμή μπορώ να φορέσω για παράδειγμα παλιούς Non-Ai Nikkor στην Canon μου και δεν μπορούν οι μικρές Νίκον.
 
Η ΝΙΚΟΝ μπορεί να επαίρεται για τη συμβατότητα της μοντούρας από το 1959, αλλά ....έχει κάτι καλλήματα, να με το συμπάθιο. Ένα από αυτά είναι ο διαχωρισμός pro και μη pro μηχανών. Έτσι φωτομέτρηση με manual εστίασης φακούς έχουν μόνο οι D1/D1X/D2/D2X/D2H/D2XS/D200/D300/D3. Οι άλλες όχι. Έχουν όμως οι FUJI S1/S2/S3/S5.
 
Εντυπωσιάστηκα κι εγώ από τις φωτο του send.

Τί χρειάζεται για τέτοιες φωτο;

1. Αίσθηση τί θέλεις να βγάλεις. Δηλ. να συνθέσεις το κάδρο σου. Κι όχι να μιλάς συνέχεια όπως εγώ. Πράγματι όταν ξεκινούσε τη φωτογράφηση ήταν ο πιο ολιγόλογος.
2. Βαρύ και στιβαρό τρίποδο. Αυτό τον βοήθησε αρκετά, αλλά χρειάζεται μια κεφαλή μπίλιας. Κάνει μεγάλη διαφορά.
3. Καλή παρέα. Ευάγγελε, εσύ όταν ήλθες στην πόλη μας ήσουν ψιλοκουτσός, και με τη σύζυγο και έψαχνες να βρεις τοιχάκι. Αν ήσουν με άλλους 3 μαντράχαλους, που αντί για το "άντε πάμε τώρα..." έκαναν 2 τσιγάρα μέχρι να βγάλουν χ φορές το κάθε κάδρο, σίγουρα θα είχες καλύτερο αποτέλεσμα.
 
Έχω δουλέψει τον Mir50 σε μια Kiev19 που είχα αγοράσει παλιά και για τα λεφτά του δεν το συζητάμε, είναι επίσης πολύ καλός φακός.
Γενικότερα οι Ρώσοι έχουν βγάλει πολύ καλούς φακούς. Είδα πρόσφατα κάτι φωτογραφίες ενός φίλου με τους παλιούς Jupiter που τους έβγαζαν για τη Leica και ήταν εντυπωσιακές.
Το μόνο που ίσως να υστερούν είναι οι επιστρώσεις, χρειάζεται προσοχή για να αποφύγεις τα "φαντάσματα".
Εμένα αυτό που μου άρεσε στον mir20 (από ότι είδα τουλάχιστον) είναι η ελάχιστη παραμόρφωση που οι περισσότεροι ευρυγώνιοι έχουν. Ή μήπως διόρθωσες τίποτα στο Photoshop;
 
Μπράβο παιδιά, πολύ καλές. Ζηλεύω πραγματικά που δε μπόρεσα είμαι εκεί.
Βλάσση περιμένουμε να έρθεις κάτω να μας οργανώσεις ξανά για μια εξόρμηση.-bye-:ernaehrung004:

I will be back (soon, or the soonest possible).
και αυτή τη φορά σκέφτομαι ή μια βόλτα σε Σούνιο, Βραρώνα, Μαραθώνα, ή μια προς την Πειραική και προς τη σκάλα του Ικονίου.