*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα giandal.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και σου έχουμε απαντήσει εκεί.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας!

Σχετικά με την υπηρεσία NovaGO και εν όψει του επερχόμενου περιορισμού σε 1 ενεργή συσκευή ανά συνδρομητή, θα ήθελα να ρωτήσω:

1. Έχω ενεργή υπηρεσία multiview με 2 δέκτες NovaBox HD PVR 865.Στην περίπτωση αυτή μήπως δικαιούμαι να έχω την υπηρεσία NovaGo σε 2 συσκευές (δηλαδή μια συσκευή με το serial number της smartcard του master δέκτη και ακόμα μια συσκευή με το serial number της smartcard του slave δέκτη) ?

2. Στην περίπτωση μου που έχω multiview (με 2 δέκτες NovaBox HD PVR 865),την ενεργοποίηση του NovaGo θα πρέπει να την κάνω με το serial number της smartcard του master ή του slave δέκτη?

3. Τα smartphones SONY Xperia Z1 και SONY Xperia Z1 compact υποστηρίζονται στην υπηρεσία NovaGo?
Στη σχετική ερώτηση βλέπω και αναφέρεται μόνο το παλαιότερο SONY Xperia Ζ.

Αυτά προς το παρόν,αν χρειαστώ κάτι επιπλέον θα επανέλθω!

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας!

Σχετικά με την υπηρεσία NovaGO και εν όψει του επερχόμενου περιορισμού σε 1 ενεργή συσκευή ανά συνδρομητή, θα ήθελα να ρωτήσω:

1. Έχω ενεργή υπηρεσία multiview με 2 δέκτες NovaBox HD PVR 865.Στην περίπτωση αυτή μήπως δικαιούμαι να έχω την υπηρεσία NovaGo σε 2 συσκευές (δηλαδή μια συσκευή με το serial number της smartcard του master δέκτη και ακόμα μια συσκευή με το serial number της smartcard του slave δέκτη) ?


για το Multiview πληρωνεις μια συνδρομη.οποτε μια συνδρομη,ενας λογαριασμος novago.


2. Στην περίπτωση μου που έχω multiview (με 2 δέκτες NovaBox HD PVR 865),την ενεργοποίηση του NovaGo θα πρέπει να την κάνω με το serial number της smartcard του master ή του slave δέκτη?

το serial number της master

3. Τα smartphones SONY Xperia Z1 και SONY Xperia Z1 compact υποστηρίζονται στην υπηρεσία NovaGo?
Στη σχετική ερώτηση βλέπω και αναφέρεται μόνο το παλαιότερο SONY Xperia Ζ.

Αυτά προς το παρόν,αν χρειαστώ κάτι επιπλέον θα επανέλθω!

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!

με τα smartphones γινεται ενα ψιλομπερδεμα.σε αλλα παιζει,σε αλλα οχι.
κατσε να σου πει καποιος με το συγκεκριμενο sony τι παιζει...
 
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας!

Σχετικά με την υπηρεσία NovaGO και εν όψει του επερχόμενου περιορισμού σε 1 ενεργή συσκευή ανά συνδρομητή, θα ήθελα να ρωτήσω:

1. Έχω ενεργή υπηρεσία multiview με 2 δέκτες NovaBox HD PVR 865.Στην περίπτωση αυτή μήπως δικαιούμαι να έχω την υπηρεσία NovaGo σε 2 συσκευές (δηλαδή μια συσκευή με το serial number της smartcard του master δέκτη και ακόμα μια συσκευή με το serial number της smartcard του slave δέκτη) ?

2. Στην περίπτωση μου που έχω multiview (με 2 δέκτες NovaBox HD PVR 865),την ενεργοποίηση του NovaGo θα πρέπει να την κάνω με το serial number της smartcard του master ή του slave δέκτη?

3. Τα smartphones SONY Xperia Z1 και SONY Xperia Z1 compact υποστηρίζονται στην υπηρεσία NovaGo?
Στη σχετική ερώτηση βλέπω και αναφέρεται μόνο το παλαιότερο SONY Xperia Ζ.

Αυτά προς το παρόν,αν χρειαστώ κάτι επιπλέον θα επανέλθω!

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!



Καλησπέρα keraki

1. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε μία συσκευή για κάθε ενεργή συνδρομή και όχι σε σχέση με των πλήθος των αποκωδικοποιητών.

2. Στην περίπτωση του Mutliview η εγγραφή-ενεργοποίηση της υπηρεσίας πρέπει να γίνεται χρησιμοποιώντας το serial number της κάρτας του master.

3. Εφόσον η συσκευή που αναφέρεις πληροί τις προδιαγραφές, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Εάν συναντήσεις κάποια δυσλειτουργία ενημέρωσε μας.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Να ευχαριστήσω θερμά τόσο το φίλο Δημήτρη (που πρόλαβε και ενημέρωσε πριν το επίσημο support) όσο
και το επίσημο support!
Απλά σχετικά με τα εν λόγω smartphones να αναφέρω ότι με παραξένεψε το γεγονός ότι αναφέρεται το Sony Xperia Z που είναι παλαιότερο μοντέλο ότι υποστηρίζεται,ενώ τα Sony Xperia Z1 και Sony Xperia Z1 compact που είναι νεώτερα μοντέλα δεν αναφέρονται στη σχετική λίστα συμβατότητας.
Αν χρειαστώ κάτι επιπλέον θα επανέλθω!

Ευχαριστώ πολύ!
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδια μια ερωτηση
Μεσα στο ebill εχει μια επιλογη εργαλεια νοβα ,αποστολη σηματος master και σαρωση δικτυων master
Ti εργαλεια ειναι αυτα ?
 
Re: *** Nova official support ***

με τα smartphones γινεται ενα ψιλομπερδεμα.σε αλλα παιζει,σε αλλα οχι.
κατσε να σου πει καποιος με το συγκεκριμενο sony τι παιζει...

να`σαι καλα.οπου μπορουμε βοηθαμε και συγχρονως...ξελαφρωνουμε και λιγο τα παιδια του official support....:antlers:
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Παιδια μια ερωτηση
Μεσα στο ebill εχει μια επιλογη εργαλεια νοβα ,αποστολη σηματος master και σαρωση δικτυων master
Ti εργαλεια ειναι αυτα ?

Στέλνεις σήμα ενεργοποίησης στον Pace σου, αν έχει μπλοκάρει/κλειδώσει , χωρίς να έχεις οικονομικές εκκρεμότητες .
 
Re: *** Nova official support ***

Να ευχαριστήσω θερμά τόσο το φίλο Δημήτρη (που πρόλαβε και ενημέρωσε πριν το επίσημο support) όσο
και το επίσημο support!
Απλά σχετικά με τα εν λόγω smartphones να αναφέρω ότι με παραξένεψε το γεγονός ότι αναφέρεται το Sony Xperia Z που είναι παλαιότερο μοντέλο ότι υποστηρίζεται,ενώ τα Sony Xperia Z1 και Sony Xperia Z1 compact που είναι νεώτερα μοντέλα δεν αναφέρονται στη σχετική λίστα συμβατότητας.
Αν χρειαστώ κάτι επιπλέον θα επανέλθω!

Ευχαριστώ πολύ!

Αν σε ενδιαφερει εμενα σε xperia sp παιζει οποτε δεν νομιζω να εχεις προβλημα.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

εστειλα καποιο mail στο [email protected] αλλα δεν εβαλα απαντηση στο ερωτημα μου
Ζήτηση προσφορα 59.90 full pack triple play με διεθενις κλησεις
δηλαδγ προσφορα που ειχε γνωστος μου αλλα και μελη στο φορουμ
τουλαχιστον περιμενα μια απαντηση στο ερωτημα μου ως χρονια συνδρομητης
ευχαριστω

Εγώ πληρώνω τόσα (60 περιπου ευρώ) χωρίς διεθνείς κλίσεις για το novacinema1 και το sports pack.Kαι είμαι και συνδρομητης 13 χρόνια.Το χερότερο είναι που όταν ρωτάς κατι τέτοιο δεν σου κάνουν την ¨"τιμή" να απαντήσουν.Βέβαια τα τιμολόγια για τις υπηρεσίες τα ξέρεις όταν υπογράφεις,,,τα κάτω από το τραπεζι μας ενοχλούν και αυτά τα στείλε pm!!!!
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Παιδια μια ερωτηση
Μεσα στο ebill εχει μια επιλογη εργαλεια νοβα ,αποστολη σηματος master και σαρωση δικτυων master
Ti εργαλεια ειναι αυτα ?

Καλημέρα hammer όπως λέει και ο nvianitakis έχουν προστεθεί διάφορα εργαλεία για περιπτώσεις που χρειάζεται να κάνουμε σάρωση και όταν έχουμε μαύρη οθόνη που λέει κωδικοποιημένη Ε16-4, Ε18-4.

Κώστας Forthnet Support


Εγώ πληρώνω τόσα (60 περιπου ευρώ) χωρίς διεθνείς κλίσεις για το novacinema1 και το sports pack.Kαι είμαι και συνδρομητης 13 χρόνια.Το χερότερο είναι που όταν ρωτάς κατι τέτοιο δεν σου κάνουν την ¨"τιμή" να απαντήσουν.Βέβαια τα τιμολόγια για τις υπηρεσίες τα ξέρεις όταν υπογράφεις,,,τα κάτω από το τραπεζι μας ενοχλούν και αυτά τα στείλε pm!!!!

Καλημέρα yiannisb. Το pm το ζητάμε για να μην γίνεται δημοσιοποίηση των προσωπικών στοιχείων του εκάστοτε πελάτη που χρειάζεται την βοήθειά μας.
Όταν κάποιος ρωτάει από εδώ για κάποια προσφορά, πάντα ζητάμε τα στοιχεία του και ενημερώνουμε το αρμόδιο τμήμα για να το δει και να ενημερώσει τον πελάτη. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η παρουσία μας εδώ είναι για να εξυπηρετήσουμε κυρίως σε τεχνικό επίπεδο.
Παρ όλα αυτά εάν θες, στείλε μας τα στοιχεία σου με pm για να ενημερώσουμε το ανάλογο τμήμα.

Κώστας Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας,περασα σημερα την τελευταια αναβαθμιση του 831hd.μπορειτε να μου πειτε ποια προβληματα λυνει αυτη η αναβαθμιση?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Sotiris3456.

Η αναβάθμιση περιλαμβάνει:

Βελτιώσεις σε εσωτερικούς μηχανισμούς που βοηθούν στη σταθερή λειτουργία των αποκωδικοποιητών
Βελτίωση στον συντονισμό Free to Air καναλιών (π.χ RAI channels)
Βελτίωση στην ανανέωση υπηρεσιών όταν υπάρχει συνδεμένο DTT dongle στον αποκωδικοποιητή (πχ. νέα κανάλια στην επίγεια tv)

Κώστας Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

οσοι εχουμε τηλεορασεις panasonic να την περασουμε την αναβάθμιση?
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα @agrino

Μπορείς να προχωρήσεις στην αναβάθμιση κανονικά, τα προβλήματα που είχαν εμφανιστεί σε προηγούμενη αναβάθμιση για συγκεκριμένα μοντέλα της panasonic έχουν διορθωθεί.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα.Στο ondemand με κατεβαζει τις σειρες σε hd και τις ταινιες ολες σε sd.Ειναι λογικο αυτο?Δεν επρεπε να ειναι ολα σε hd?
 
Re: *** Nova official support ***

Οταν λετε οτι η αναβαθμιση ενημερωνει το dtt bouquet εννοειτε οτι εκτος της προσθηκης καναλιων θα ενημερωνει και τα ονοματα των καναλιων χωρις σαρωση(π.χ. Αλλαγη ονοματων στα καναλια της δημοσιας τηλεορασης)?επισης κατι ασχετο με την αναβαθμιση,με τη μετατροπη και μετονομασια του ns highlights σε ns24hd θα καλυφθει το κενο μεταξυ ns4 κ ns6?π.χ. Ιδανικη θα ηταν η μετονομασια του ns7 σε ns5 στη θεση που ειναι τωρα το novasports highlights ωστε να υπαρχει σωστη ταξινομιση των καναλιων.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.Στο ondemand με κατεβαζει τις σειρες σε hd και τις ταινιες ολες σε sd.Ειναι λογικο αυτο?Δεν επρεπε να ειναι ολα σε hd?

Καλησπέρα king2009.

Η ποιότητα εικόνας στο περιεχόμενο του OnDemand, σε κάθε ανανέωση του προγράμματος, ποικίλει.
Δεν καθορίζεται απο κάποιο συγκεκριμένο παράγοντα.

Οταν λετε οτι η αναβαθμιση ενημερωνει το dtt bouquet εννοειτε οτι εκτος της προσθηκης καναλιων θα ενημερωνει και τα ονοματα των καναλιων χωρις σαρωση(π.χ. Αλλαγη ονοματων στα καναλια της δημοσιας τηλεορασης)?επισης κατι ασχετο με την αναβαθμιση,με τη μετατροπη και μετονομασια του ns highlights σε ns24hd θα καλυφθει το κενο μεταξυ ns4 κ ns6?π.χ. Ιδανικη θα ηταν η μετονομασια του ns7 σε ns5 στη θεση που ειναι τωρα το novasports highlights ωστε να υπαρχει σωστη ταξινομιση των καναλιων.

Σωστά. Όσον αφορά την πρότασή σου για την ταξινόμηση των καναλιών (όπως έχει αναφερθεί και από αρκετούς χρήστες του forum), θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στο αρμόδιο τμήμα.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα .
Όταν κάνω σάρωση ,με το στικακι για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση πάνω στον αποκωδικοποιητη , χάνει κανάλια από την δορυφορική . Αυτά που έχω παρατηρήσει ότι έχουν θέμα είναι τα ESP και το ΡΙΚ ,χωρίς να αποκλείεται να είναι και αλλα.
Απικοινωνησα τηλεφωνικά με το τεχνικό τμήμα της nova αλλά δήλωσαν άγνοια για το θέμα .
Το ίδιο συμβαίνει και σε συγγενικό μου πρόσωπο . Άρα δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό .
Έχετε να μου προτείνεται κάποια λύση ...
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Είπαμε official support αλλά μην το παρακάνετε ορισμένοι... Μη ρωτάτε και το παραμικρό, σεβαστείτε και τα παιδιά που απαντάνε.
 
Status
Not open for further replies.