*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Η εγκατασταση ειναι δωρεαν για εξοχικο;

Όπως αναφέραμε και παραπάνω η εγκατάσταση και το δορυφορικό πιάτο παρέχεται Δωρεάν.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Γινεται να παρουμε το πιατο και να κανουμε μονοι Την εγκατασταση;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sakels

Δεν υπάρχει δυνατότητα για παροχή μεμονωμένου πιάτου.
Η διάθεση των δορυφορικών κατόπτρων της Εταιρείας συνοδεύεται πάντα από εγκατάσταση εξουσιοδοτημένου τεχνικού μας.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα petasis

Στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος.

Δημήτρης, Forthnet Support

Δημήτρη, για να κάνει τι; Άλλο ένα ρεσέτ; Είναι θέμα λογισμικού του δέκτη...
 
Re: *** Nova official support ***

Δημήτρη, για να κάνει τι; Άλλο ένα ρεσέτ; Είναι θέμα λογισμικού του δέκτη...

Σκοπός μας είναι να εξυπηρετήσουμε στο θέμα που μας αναφέρεις και για να γίνει αυτό θα χρειαστεί να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι από αρμόδιο συνάδελφο, να εξετάσουμε επιπλέον τεχνικές ρυθμίσεις στην ομαλή λειτουργία του δέκτη και έλεγχο της εγκατάστασης(στάθμη/ακρίβεια του σήματος).

Εάν κρίνεις ότι η επικοινωνία με συνάδελφο δεν θα βοηθήσει στο ζήτημα που αντιμετωπίζεις, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Forthnet για δωρεάν τεχνικό έλεγχο του αποκωδικοποιητή.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σκοπός μας είναι να εξυπηρετήσουμε στο θέμα που μας αναφέρεις και για να γίνει αυτό θα χρειαστεί να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι από αρμόδιο συνάδελφο, να εξετάσουμε επιπλέον τεχνικές ρυθμίσεις στην ομαλή λειτουργία του δέκτη και έλεγχο της εγκατάστασης(στάθμη/ακρίβεια του σήματος).

Εάν κρίνεις ότι η επικοινωνία με συνάδελφο δεν θα βοηθήσει στο ζήτημα που αντιμετωπίζεις, μπορείς να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Forthnet για δωρεάν τεχνικό έλεγχο του αποκωδικοποιητή.

Δημήτρης, Forthnet Support

Έχω κάνει και τα 2 στο παρελθόν. Επίσης, δεν είναι μόνο δικό μου πρόβλημα, είναι γενικευμένο. Υπάρχουν αρκετές αναφορές στο νήμα του δέκτη εδώ στο φόρουμ.
Και το αίτημα είναι να κάνετε κάτι με το firmware, όχι να κάνουμε reset στον δέκτη, που θα λύσει προσωρινά το πρόβλημα (για 2-3 βδομάδες). :smile:
 
Re: *** Nova official support ***

Έχω κάνει και τα 2 στο παρελθόν. Επίσης, δεν είναι μόνο δικό μου πρόβλημα, είναι γενικευμένο. Υπάρχουν αρκετές αναφορές στο νήμα του δέκτη εδώ στο φόρουμ.
Και το αίτημα είναι να κάνετε κάτι με το firmware, όχι να κάνουμε reset στον δέκτη, που θα λύσει προσωρινά το πρόβλημα (για 2-3 βδομάδες). :smile:

Γνωρίζουμε και παρακολουθούμε τις σχετικές μεμονωμένες αναφορές, χωρίς όμως αυτό να συνεπάγεται γενικευμένο πρόβλημα.
Υπάρχει αρμόδιο τμήμα το οποίο έχει αναλάβει την εξέλιξη των αναβαθμίσεων αλλά και γενικότερα την εξέλιξη της υπηρεσίας με μοναδικό σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών, από τους πελάτες μας.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.
Κατ'αρχάς, είμαι πολύ δυσαρεστημένος γι'αυτό εδώ.
Και από εσάς και από τον ΟΤΕ.
Πριν δυο εβδομάδες ο ΟΤΕ μού έκανε τηλεφωνική προσφορά για πλήρες πακέτο την οποία δέχτηκα προφορικά και μόνο.
Σαν συνδρομητής Forthnet-NOVA την επομένη έκανα ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ζητήσω ακύρωση.
Αρχικά, σαν να χέστηκαν που θα φύγω αλλά αργότερα την ίδια μέρα μου τηλεφώνησαν και μου πρόσφεραν μειωμένη τιμή για εφ'όρου ζωής full πακέτο.
Το οποίο δέχτηκα.
Άρα, παρέμεινα συνδρομητής Forthnet.
Αμέσως, πήρα στον ΟΤΕ και τους ενημέρωσα για τη νέα έκβαση και μου ζήτησαν τα στοιχεία μου για ακύρωση. Τα οποία έστειλα αμέσως μέσω email.
Σημειώνω ότι ΠΟΤΕ δεν μου εστάλησαν συμβόλαια του ΟΤΕ και δεν υπέγραψα τίποτα.
Λοιπόν, μετά από 4 ημέρες κόπηκε το ίντερνετ. Παίρνω τηλέφωνο στη Forthnet να ρωτήσω τι συμβαίνει και μου λένε ότι η γραμμή μεταφέρθηκε στον ΟΤΕ!
Μα δεν υπέγραψα τίποτα λέω, πώς πήρε ο ΟΤΕ τη γραμμή;
Συμφωνήσατε προφορικά, μου λένε.
Μα δεν υπέγραψα τίποτα, επιμένω.
Τα ίδια αυτοί.
Λοιπόν, μετά από δυο μέρες καπάκι κόβεται και η NOVA! Τρελάθηκα.
Ξαναπαίρνω και ρωτάω τι συμβαίνει. Μου λένε η γραμμή πήγε στον ΟΤΕ. Άντε πάλι.
Παίρνω τον ΟΤΕ και λέω ότι έκανα ακύρωση και μου λένε ότι το βλέπουν στο σύστημα και είναι θέμα της Forthnet να ζητήσει πίσω τη γραμμή. Δεν είναι δικό τους πρόβλημα δηλαδή.
Ξαναπαίρνω Forthnet. Μου λένε να κάνω αίτηση υπαναχώρησης.
Μου στέλνουν τα συμβόλαια μετά από 4 ημέρες(!) με κούριερ. Τα υπογράφω και τα στέλνω.
Αυτό έγινε την Παρασκευή. Σήμερα μου ήρθε sms ότι η σύνδεση της γραμμής ενδέχεται να γίνει στις 4 Ιουλίου!!! Αν είναι δυνατόν! Σχεδόν ένα μήνα χωρίς τηλεόραση και ίντερνετ!
Παίρνω στην Forthnet πάλι. Μου λένε ότι ο ΟΤΕ προγραμμάτισε την μεταφορά της γραμμής στις 4 Ιουλίου. Άρα είναι δικό του θέμα.
Παίρνω τον ΟΤΕ και μου λένε θα σε πάρουμε άμεσα. Ακόμα με παίρνουν από το μεσημέρι.
Ρε παιδιά, είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
Μου πήραν την γραμμή σε 2 μέρες(!) χωρίς να υπογράψω τίποτα και κάνει σχεδόν ένα μήνα(!) για να γυρίσει πίσω; Για όνομα.

Δεύτερον, τουλάχιστον θέλω να εχω αναλογικό σήμα.
Τι πρέπει να κάνω;
Δεν πιάνω τίποτα!
Έβαλα και ενισχυτή σήμερα και πάλι τίποτα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.
Κατ'αρχάς, είμαι πολύ δυσαρεστημένος γι'αυτό εδώ.
Και από εσάς και από τον ΟΤΕ.
Πριν δυο εβδομάδες ο ΟΤΕ μού έκανε τηλεφωνική προσφορά για πλήρες πακέτο την οποία δέχτηκα προφορικά και μόνο.
Σαν συνδρομητής Forthnet-NOVA την επομένη έκανα ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να ζητήσω ακύρωση.
Αρχικά, σαν να χέστηκαν που θα φύγω αλλά αργότερα την ίδια μέρα μου τηλεφώνησαν και μου πρόσφεραν μειωμένη τιμή για εφ'όρου ζωής full πακέτο.
Το οποίο δέχτηκα.
Άρα, παρέμεινα συνδρομητής Forthnet.
Αμέσως, πήρα στον ΟΤΕ και τους ενημέρωσα για τη νέα έκβαση και μου ζήτησαν τα στοιχεία μου για ακύρωση. Τα οποία έστειλα αμέσως μέσω email.
Σημειώνω ότι ΠΟΤΕ δεν μου εστάλησαν συμβόλαια του ΟΤΕ και δεν υπέγραψα τίποτα.
Λοιπόν, μετά από 4 ημέρες κόπηκε το ίντερνετ. Παίρνω τηλέφωνο στη Forthnet να ρωτήσω τι συμβαίνει και μου λένε ότι η γραμμή μεταφέρθηκε στον ΟΤΕ!
Μα δεν υπέγραψα τίποτα λέω, πώς πήρε ο ΟΤΕ τη γραμμή;
Συμφωνήσατε προφορικά, μου λένε.
Μα δεν υπέγραψα τίποτα, επιμένω.
Τα ίδια αυτοί.
Λοιπόν, μετά από δυο μέρες καπάκι κόβεται και η NOVA! Τρελάθηκα.
Ξαναπαίρνω και ρωτάω τι συμβαίνει. Μου λένε η γραμμή πήγε στον ΟΤΕ. Άντε πάλι.
Παίρνω τον ΟΤΕ και λέω ότι έκανα ακύρωση και μου λένε ότι το βλέπουν στο σύστημα και είναι θέμα της Forthnet να ζητήσει πίσω τη γραμμή. Δεν είναι δικό τους πρόβλημα δηλαδή.
Ξαναπαίρνω Forthnet. Μου λένε να κάνω αίτηση υπαναχώρησης.
Μου στέλνουν τα συμβόλαια μετά από 4 ημέρες(!) με κούριερ. Τα υπογράφω και τα στέλνω.
Αυτό έγινε την Παρασκευή. Σήμερα μου ήρθε sms ότι η σύνδεση της γραμμής ενδέχεται να γίνει στις 4 Ιουλίου!!! Αν είναι δυνατόν! Σχεδόν ένα μήνα χωρίς τηλεόραση και ίντερνετ!
Παίρνω στην Forthnet πάλι. Μου λένε ότι ο ΟΤΕ προγραμμάτισε την μεταφορά της γραμμής στις 4 Ιουλίου. Άρα είναι δικό του θέμα.
Παίρνω τον ΟΤΕ και μου λένε θα σε πάρουμε άμεσα. Ακόμα με παίρνουν από το μεσημέρι.
Ρε παιδιά, είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
Μου πήραν την γραμμή σε 2 μέρες(!) χωρίς να υπογράψω τίποτα και κάνει σχεδόν ένα μήνα(!) για να γυρίσει πίσω; Για όνομα.

Δεύτερον, τουλάχιστον θέλω να εχω αναλογικό σήμα.
Τι πρέπει να κάνω;
Δεν πιάνω τίποτα!
Έβαλα και ενισχυτή σήμερα και πάλι τίποτα.

Καλημέρα @Mamoulinos ,

Δυστυχώς τις μεταφορές των γραμμών βάσει νομοθετικού πλαισίου της ΕΕΤΤ τις διαχειρίζεται ο ΟΤΕ. Από την ώρα που έγινε η μεταφορά της γραμμής στον ΟΤΕ έστω και για μια ημέρα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία φορητότητας για να ενεργοποιηθεί η γραμμή πάλι σε μας. Σε αυτό μέχρι να μας παραδοθεί η γραμμή σου από τον ΟΤΕ δεν μπορούμε να επέμβουμε. Στείλε μας τον αριθμό της σύνδεσης σου και τον αριθμό κάρτας να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί για να δούμε πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.
[BOOK SPOILER]Έχω εύκαιρο μόνο τον αριθμό τηλεφώνου αυτή τη στιγμή.
2510 326 203[/BOOK SPOILER]

Σε επικοινωνία με τον ΟΤΕ, μου είπαν ότι οι τεχνικοί ΟΤΕ και Forthnet έχουν κλείσει ραντεβού για την περίπτωση μου στις 4ης Ιουλίου.
Και ρωτώ, προς τι αυτή η καθυστέρηση; Δεν μπορούν να πάνε αύριο ή τη Δευτέρα;
Έχω περάσει τέτοια ταλαιπωρία, έχω κάνει διακόσια τηλέφωνα και κανείς δεν νοιάζεται;
Θα πάνε στον κλωβό που είναι 500μέτρα από το σπίτι μου και θα αλλαχτεί η γραμμή. Σωστά; Τόσο απλό δεν είναι;
Αφού έχω στείλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, εσείς και ΟΤΕ γιατί κινείστε με ταχύτητα σαλιγκαριού;
Δεν υπάρχει κάποιος να φιλοτιμηθεί να πει ότι ο συγκεκριμένος πελάτης αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα;
Εκτός των άλλων, και εσείς και ο ΟΤΕ κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο για να δω τι γίνεται μου λέτε ότι θα σας πάρουν οι τεχνικοί άμεσα να σας μιλήσουν στο κινητό επικοινωνίας.
ΚΑΝΕΙΣ σας δεν με πήρε ποτέ.
Με κοροϊδεύετε και από πάνω.
Είμαι στο τσακ να ακυρώσω τη συνδρομή μου.
Είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά όλων σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.
[BOOK SPOILER]Έχω εύκαιρο μόνο τον αριθμό τηλεφώνου αυτή τη στιγμή.
2510 326 203[/BOOK SPOILER]

Σε επικοινωνία με τον ΟΤΕ, μου είπαν ότι οι τεχνικοί ΟΤΕ και Forthnet έχουν κλείσει ραντεβού για την περίπτωση μου στις 4ης Ιουλίου.
Και ρωτώ, προς τι αυτή η καθυστέρηση; Δεν μπορούν να πάνε αύριο ή τη Δευτέρα;
Έχω περάσει τέτοια ταλαιπωρία, έχω κάνει διακόσια τηλέφωνα και κανείς δεν νοιάζεται;
Θα πάνε στον κλωβό που είναι 500μέτρα από το σπίτι μου και θα αλλαχτεί η γραμμή. Σωστά; Τόσο απλό δεν είναι;
Αφού έχω στείλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, εσείς και ΟΤΕ γιατί κινείστε με ταχύτητα σαλιγκαριού;
Δεν υπάρχει κάποιος να φιλοτιμηθεί να πει ότι ο συγκεκριμένος πελάτης αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα;
Εκτός των άλλων, και εσείς και ο ΟΤΕ κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο για να δω τι γίνεται μου λέτε ότι θα σας πάρουν οι τεχνικοί άμεσα να σας μιλήσουν στο κινητό επικοινωνίας.
ΚΑΝΕΙΣ σας δεν με πήρε ποτέ.
Με κοροϊδεύετε και από πάνω.
Είμαι στο τσακ να ακυρώσω τη συνδρομή μου.
Είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά όλων σας.

@Mamoulinos

Όπως είπαμε και πρίν, θέλουμε κάποιο στοιχείο για να βρούμε την σύνδεση στην οποία αναφέρεσαι. Δυστυχώς για το σκέλος της κατασκευής του βρόγχου δεν υπάρχει η δυνατότητα να επέμβουμε κάπου. Αν θέλεις δώσε μας τον αριθμό της σύνδεσης σου για να μπορέσουμε να δούμε σε τι ακρίβως συμβαίνει. Χώρις να ξέρουμε ποια είναι η γραμμή σου δεν μπορούμε να φέρουμε γνώμη για το τι ακριβώς συμβαίνει.

Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Αργότερα, γιατί τώρα δεν ευκαιρώ.
 
Re: *** Nova official support ***

Αργότερα, γιατί τώρα δεν ευκαιρώ.

Σε συνέχεια της προηγούμενης επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει κάποιο προγραμματισμένο ραντεβού μεταξύ δικού μας τεχνικού και του ΟΤΕ. Στις 4/7/2014 θα γίνει απλά η μεταφορά της γραμμής (σαν καλωδίωση) σου από τον ΟΤΕ σε εμάς. Όπως σε έχουμε ήδη ενημερώσει αυτό είναι μια εργασία που δεν εξαρτάται από εμάς. Δεν υπάρχει κάποιο συνδυαστικό ραντεβού μεταξύ τεχνικών. Για τις 4/7 μας ενημερώνει μέσω μηχανογραφικού συστήματος ότι θα είναι έτοιμη η γραμμή σου προς παράδοση σε μας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ε, αυτό είναι ανήκουστο.
Ο εκπρόσωπος του ΟΤΕ μου είπε ξεκάθαρα χθες στο τηλέφωνο ότι οι τεχνικοί και των δύο έχουν κλείσει ραντεβού.
Δηλαδή, ό,τι θέλει λέει ο καθένας. Μάλιστα.
Κάτι άλλο, όταν επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών σας μου ζητούν το τηλέφωνο και κάποιες φορές το ΑΦΜ.
Εσείς γιατί μου ζητήσατε τώρα αριθμό σύνδεσης κτλ.;
Δεν μπορείτε να δείτε στο σύστημά σας το πρόβλημα που αντιμετωπίζω;
Τόσα τηλέφωνα έχω κάνει.
Και απ'ό,τι κατάλαβα από τα λεγόμενά σας δεν υπάρχει φως στο τούνελ πριν τις 4 Ιουλίου.
Δηλαδή, άδικα μιλάμε.

Επιπλέον, πείτε μου αν η διαδικασία που ακολουθήθηκε δεν θα σας εξόργιζε. Ακούστε.
Σε συνέχεια του πρώτου σπόιλερ που παρέθεσα να σημειώσω ότι εσείς, η Forthnet, μου στείλατε τα συμβόλαια την Παρασκευή κι εγώ τα υπέγραψα αμέσως και τα έστειλα με ELTA courier.
Με προπληρωμένο τέλος δικό σας.
Ο υπάλληλος στο τηλέφωνο, μου είπε ότι διαρκεί κάποιες μέρες η αποστολή.
Λοιπόν, κύριε, εμένα μου στέλνει η γιαγιά μου με κούριερ και έχω τα πράγματά μου την επομένη. Εσείς υποτίθεται ότι παραλάβατε τα συμβόλαια την Τετάρτη!
4 εργάσιμες μετά! Αν είναι δυνατόν! Τα ΕΛΤΑ φταίνε ή μήπως είχαν φτάσει τα συμβόλαια και αδιαφόρησε ή κωλυσιέργησε το ανάλογό σας τμήμα;
Δεν είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση.
Επίσης, παίρνω τον ΟΤΕ χθες και μου λένε ότι στείλατε αίτημα για την γραμμή μου χθες το απόγευμα.
Ταχύτατα πάλι.

Ακούστε κύριε εκπρόσωπε, η περίπτωση μου είναι ένα θέατρο του παραλόγου.
Εσείς και ο ΟΤΕ με εκθέσατε και με αφήσατε χωρίς τηλεόραση και ίντερνετ.
Με τον ΟΤΕ έχω ήδη εξοργιστεί που πήρε την γραμμή μου σε 3 μέρες έτσι απλά.
Ενώ εσείς με έχετε φέρει στο αμήν γιατί κωλυσιεργείτε απίστευτα.
Και εκτός των άλλων τα ρίχνετε στον ΟΤΕ και ο ΟΤΕ σε εσάς. Και ο πελάτης στη μέση.
Όταν παραπονιέμαι σε κάποιον από τους δυο σας πάντα φταίει ο άλλος κι εγώ ο πελάτης καταντάω ο πρήχτης που νευριάζει και κάποιους υπαλλήλους σας.
Ω, ναι, συνέβη κι αυτό. "Ευγενέστατος" κύριος εκπρόσωπος σας μόνο που δεν μου το έκλεισε.
Η συμπεριφορά όλων σας είναι επιεικώς απαράδεκτη.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Ε, αυτό είναι ανήκουστο.
Ο εκπρόσωπος του ΟΤΕ μου είπε ξεκάθαρα χθες στο τηλέφωνο ότι οι τεχνικοί και των δύο έχουν κλείσει ραντεβού.
Δηλαδή, ό,τι θέλει λέει ο καθένας. Μάλιστα.
Κάτι άλλο, όταν επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών σας μου ζητούν το τηλέφωνο και κάποιες φορές το ΑΦΜ.
Εσείς γιατί μου ζητήσατε τώρα αριθμό σύνδεσης κτλ.;
Δεν μπορείτε να δείτε στο σύστημά σας το πρόβλημα που αντιμετωπίζω;
Τόσα τηλέφωνα έχω κάνει.
Και απ'ό,τι κατάλαβα από τα λεγόμενά σας δεν υπάρχει φως στο τούνελ πριν τις 4 Ιουλίου.
Δηλαδή, άδικα μιλάμε.

Επιπλέον, πείτε μου αν η διαδικασία που ακολουθήθηκε δεν θα σας εξόργιζε. Ακούστε.
Σε συνέχεια του πρώτου σπόιλερ που παρέθεσα να σημειώσω ότι εσείς, η Forthnet, μου στείλατε τα συμβόλαια την Παρασκευή κι εγώ τα υπέγραψα αμέσως και τα έστειλα με ELTA courier.
Με προπληρωμένο τέλος δικό σας.
Ο υπάλληλος στο τηλέφωνο, μου είπε ότι διαρκεί κάποιες μέρες η αποστολή.
Λοιπόν, κύριε, εμένα μου στέλνει η γιαγιά μου με κούριερ και έχω τα πράγματά μου την επομένη. Εσείς υποτίθεται ότι παραλάβατε τα συμβόλαια την Τετάρτη!
4 εργάσιμες μετά! Αν είναι δυνατόν! Τα ΕΛΤΑ φταίνε ή μήπως είχαν φτάσει τα συμβόλαια και αδιαφόρησε ή κωλυσιέργησε το ανάλογό σας τμήμα;
Δεν είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση.
Επίσης, παίρνω τον ΟΤΕ χθες και μου λένε ότι στείλατε αίτημα για την γραμμή μου χθες το απόγευμα.
Ταχύτατα πάλι.

Ακούστε κύριε εκπρόσωπε, η περίπτωση μου είναι ένα θέατρο του παραλόγου.
Εσείς και ο ΟΤΕ με εκθέσατε και με αφήσατε χωρίς τηλεόραση και ίντερνετ.
Με τον ΟΤΕ έχω ήδη εξοργιστεί που πήρε την γραμμή μου σε 3 μέρες έτσι απλά.
Ενώ εσείς με έχετε φέρει στο αμήν γιατί κωλυσιεργείτε απίστευτα.
Και εκτός των άλλων τα ρίχνετε στον ΟΤΕ και ο ΟΤΕ σε εσάς. Και ο πελάτης στη μέση.
Όταν παραπονιέμαι σε κάποιον από τους δυο σας πάντα φταίει ο άλλος κι εγώ ο πελάτης καταντάω ο πρήχτης που νευριάζει και κάποιους υπαλλήλους σας.
Ω, ναι, συνέβη κι αυτό. "Ευγενέστατος" κύριος εκπρόσωπος σας μόνο που δεν μου το έκλεισε.
Η συμπεριφορά όλων σας είναι επιεικώς απαράδεκτη.

Όπως ήδη έχουμε εξηγήσει, δεν ορίζονται από εμάς οι διαδικασίες. Τα ρυθμιστικά πλαίσια μεταξύ των εταιριών τα ορίζει η ΕΕΤΤ. Ο ΟΤΕ είναι αρμόδιος για τα θέματα καλωδίωσης που αφορούν τους βρόγχους τηλεπικοινωνιών. Δυστυχώς δεν μπορούμε να επισπεύσουμε κάτι το οποίο δεν υλοποιούμε εμείς αλλά ο ΟΤΕ.

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία, αλλά μέχρι τις 4/7 δεν μπορούμε να επισπεύσουμε κάτι από μέρους μας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Με απλά λόγια μου λέτε ότι στον ΟΤΕ πρέπει να απευθυνθώ.
Και ΑΝ υπάρξει κάποια επίσπευση είναι στο χέρι του ΟΤΕ;
Κατάλαβα καλά;
Ή να μην προσπαθήσω καν να τους ενοχλήσω;
Δεν κάνω και τίποτα άλλο βέβαια από το να τηλεφωνώ στους δυο σας καθημερινά.
 
Re: *** Nova official support ***

Με απλά λόγια μου λέτε ότι στον ΟΤΕ πρέπει να απευθυνθώ.
Και ΑΝ υπάρξει κάποια επίσπευση είναι στο χέρι του ΟΤΕ;
Κατάλαβα καλά;
Ή να μην προσπαθήσω καν να τους ενοχλήσω;
Δεν κάνω και τίποτα άλλο βέβαια από το να τηλεφωνώ στους δυο σας καθημερινά.

Δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει κάποια διαδικασία μέσω ΟΤΕ που μπορεί να επισπεύσει την μεταφορά της γραμμής. Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να παρέμβουμε εμείς κάπου εφόσον μας έχει κοινοποιηθεί μέσω του μηχανογραφικού του, ότι η μεταφορά θα γίνει στις 4/7.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Μάλιστα.
Ευχαριστώ πολύ.

Κοίτα, γενικά όταν είναι κανείς να γυρίσει από εναλλακτικό, η μεταφορά γίνεται ταχύτατα. Για να φύγει κανείς όμως, το τρενάρει όσο δεν πάει, για να εκνευρίζονται οι πελάτες. Δυστυχώς έτσι είναι...
 
Re: *** Nova official support ***

Παρόμοιο πρόβλημα με τον Mamoulinos αντιμετωπίζω κι εγώ.
Είχα το full πακέτο vova triple paly και πλήρωνα περίπου 90 μαζί με το multiview.
Ζήτησα μια προσφορά από τη forthnet την οποία μου αρνήθηκαν. Γι' αυτό το λόγο έκανα αίτηση φορητότητας στον ΟΤΕ. Μέσα σε δυο μέρες έλαβα μια προσφορά από τη forthnet την οποία δέχτηκα και αναίρεσα την αίτηση στον ΟΤΕ. Όμως ο ΟΤΕ είχε προλάβει και είχε τραβήξει άμεσα τη γραμμή. Το τηλέφωνο και το internet μεταφέρθηκε στον ΟΤΕ και η nova διακόπηκε. Μετά από πολλά τηλέφωνα στη forthnet μου έστειλαν με courier να υπογράψω καινούρια συμβόλαια και αίτηση υπαναχώρησης τα οποία έστειλα τις 5/6/2014. Από τότε τίποτα δεν έχει προχωρήσει. Έχω κάνει πολλά τηλέφωνα αλλά κανείς δεν μπορεί να με ενημερώσει σε τι στάδιο βρίσκεται η αίτηση. Την μια μου λένε ότι δεν έχει διακοπεί ακόμη η γραμμή, την άλλη ότι υπάρχει συστημικό πρόβλημα χωρίς να μπορεί κανείς να μου εξηγήσει σε τι συνίσταται αυτό, την άλλη ότι θα το εξετάσουν και θα με ενημερώσουν κλπ. χωρίς κανείς να μου λέει υπεύθυνα τι συμβαίνει.
Όλα αυτά με έχουν απογοητεύσει πάρα πολύ και με κάνουν να αμφιβάλω ακόμη και για τη σοβαρότητα της εταιρείας. Προφανώς μετάνιωσαν για την προσφορά και βρίσκουν τρόπους για να την πάρουν πίσω. Είναι το μοναδικό πράγμα που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή.
 
Status
Not open for further replies.