*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θυμίζω το λόγο ύπαρξης του support και παρακαλώ για σωστή τήρηση των συμφωνηθέντων.

Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται από την εταιρεία, και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.

Στην συνέχεια ένας εκ των εκπροσώπων της Nova θα απαντήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova. Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.

Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.

Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (18345 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.
 
Re: *** Nova official support ***

καλημέρα,
ειχα το start pack και καποια στιγμη μεσω τηλεφωνου εκανα μια αναβαθμηση με το sport1+cinema1... επειδη θελω να αλλαξω εταιρια πηρα τηλεφωνο να μαθω τι πρεπει να κανω για διακοπη και μου ειπαν οτι υπαρχει ποσο 130 ευρω για την διακοπη σαν πέναλτι ... δεν εχω υπογραψει συμβολαιο ... δεν μου εχει ερθει σπιτι καποια νεα συμβαση για ποιο λογο πρεπει να πληρωσω αυτο το ποσο ? παρακαλω να με καλεσει καποιος να το συζητησουμε το θεμα μου... ευχαριστω πολυ
απο 25/5 .... απάντηση στο θεμα ποτε θεωρουμε οτι μπορω να εχω ? ποιο ειναι το ευλογο διαστημα που πρεπει να περιμενω ?
η εξυπηρετηση πελατων φυσικα και εχει μαθει και λεει υπαρχει πεναλτυ ... ομως κανενας δεν μου εχει απαντησει με στοιχεια .. ρωταω παλι ... με ποιον νομο και ποια παραγραφο η εταιρια μου λεει (μεσω τηλεφωνου) οτι εαν φυγω πριν συμπληρωσω 1 χρονο σε προσθηκη που εκανα στο πακετο μου υπαρχει πεναλτυ ? ενας φιλος απο το forum εδω αναφερει "Αν η συμφωνία ήταν από 23/6/14 και μετά και δεν έχεις υπογράψει νέο συμβόλαιο, δεν υπάρχει συμφωνία και δεν δεσμευεσαι.". Η αλλαγη του πακετου μου εχει γινει μεσω τηλεφωνου.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sotiriadisc,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω της καθυστέρησης και ζητούμε συγγνώμη για την αναμονή.

Η ενεργή παρουσία μας στο forum έχει σκοπό την εξυπηρέτηση οποιουδήποτε ζητήματος αφορά τα μέλη του, όμως σε κάποια από τα ερωτήματα που λαμβάνουμε, χρειάζεται περαιτέρω χρόνος στη διαχείρισή τους.

Να σε διαβεβαιώσουμε ότι το ερώτημά σου δεν έχει αμεληθεί, θα χρειαστεί όμως να αναμένουμε τις απαραίτητες διευκρινίσεις και την ανάλογη ενημέρωση που έχει ζητηθεί.

Για οτιδήποτε νεότερο, θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

sotiriadisc Σέβομαι απόλυτα το πρόβλημά σου και την επιθυμία σου για επίλυση του θέματος σου.
Το ίδιο ισχύσει και από εμένα πίστεψέ με.
Από τις απαντήσεις του support έως τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο σαν φόρουμ. Προτείνω λίγη υπομονή έως να εξετάσουν το θέμα σου και να επανέλθουν.
Κάθε άλλη ενέργεια με νόμους, αποφάσεις, κλπ δεν μπορούν να συζητηθούν εδώ, θα πρέπει ν απευθυνθείς αρμοδίως.
Σε καμία περίπτωση δεν σου αφαιρώ το λόγο, είμαι όμως υποχρεωμένος να τηρώ τους κανόνες.

Ήδη σε πολλές περιπτώσεις η ΔΟ αφήνει μηνύματα από μέλη που σπεύδουν πρόθυμα να βοηθήσουν, καθώς επίσης και μηνύματα με προτάσεις - επιθυμίες, κάτι που δεν επιτρέπετε και στις δύο περιπτώσεις.

Παρακαλώ να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο που μας παρέχει υποστήριξη η Forthnet - nova, γι αυτό και ζήτησα ποιο πάνω να τα ξαναθυμηθούμε όλοι μας.

cmoustakas Το μήνυμα σου έφυγε γιατί ήταν απάντηση σε διαγραμμένα. (Αυτό προς αποφυγή κάθε παρεξήγησις.)

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova. Το moderation στο παρών νήμα θα είναι αυστηρό.

Επίσης είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (18345 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα μια ερωτηση μηπως μπορουν να μπουν και τα μη συνδρομιτικα καναλια οπως mega skai ant1 στην εφαρμογη σας;;;;;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gismo78,

Σε ευχαριστούμε για την πρόταση σου.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση σχετικά με το ερώτημα σου.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι σκοπός μας είναι ο συνεχής εμπλουτισμός του περιεχομένου της εφαρμογής.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Έχω ένα πρόβλημα με τον λογαριασμό της υπηρεσίας Nova. Θα σας παρακαλούσα να το κοιτάξετε.
Τι στοιχεία να σας στείλω?
 
Re: *** Nova official support ***

Παιδια πειτε καμια κουβεντα στους υπευθυνους που δινουν τα HD δωρο για παντα να αλαξουν το sms και το mail και να γραφουν και τις προυποθεσεις πριν βαλετε τον κοσμο να κανει εγγραφη στο my account. Δεν ντρεπονται να στελνουν συνεχεια μυνηματα και mail στον κοσμο δινοντας τα HD δωρεαν.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Έχω ένα πρόβλημα με τον λογαριασμό της υπηρεσίας Nova. Θα σας παρακαλούσα να το κοιτάξετε.
Τι στοιχεία να σας στείλω?

Καλησπέρα Montas,

Μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπιμε τον αριθμό κάρτας Nova ή με τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας, ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που αντιμετωπίζεις και να εξυπηρετήσουμε.

Παιδια πειτε καμια κουβεντα στους υπευθυνους που δινουν τα HD δωρο για παντα να αλαξουν το sms και το mail και να γραφουν και τις προυποθεσεις πριν βαλετε τον κοσμο να κανει εγγραφη στο my account. Δεν ντρεπονται να στελνουν συνεχεια μυνηματα και mail στον κοσμο δινοντας τα HD δωρεαν.

Καλησπέρα teodgeor,

Θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι η κάθε προσφορά έχει και την αντίστοιχη ανανέωση δέσμευσης η οποία καθορίζεται από τους όρους της εκάστοτε προσφοράς.

Όπως γίνεται σε κάθε περίπτωση, θέλουμε να ενημερώνουμε τους συνδρομητές μας για τις προσφορές μας, ώστε να μπορούν να επιλέξουν όποια ταιριάζει στις ανάγκες ψυχαγωγίας και επικοινωνίας που επιθυμούν.

Για τους συνδρομητές που επιθυμούν να επωφεληθούν της προσφοράς για τα κανάλια HD μέσω της νέας μας υπηρεσίας MyAccount, υπάρχει και η αντίστοιχη ενημέρωση για την 18μηνη ανανέωση δέσμευσης της υπηρεσίας πριν προβούν σε ενέργειες για την αποδοχή της.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ναι οκ, αλλα να το γραφεται μαζι με την προσφορα στο sms που ελαβα ή στο mail οπως εγραψα πιο πανω πριν κατσω εγω ή καποιος αλλος και κανω εγγραφη χωρις λογο. Για εμενα τουλαχιστον το μηνυμα που ελαβα το θεωρω παραπλανητικο. Ευχαριστω
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Έχω δέκτη τον NOVA Pace 865 HD PVR. Εδώ και μερικές μέρες έχω διαπιστώσει το εξής πρόβλημα. Κολλάει η εικόνα χωρίς ήχο και παγώνει. Δεν χάνεται η εικόνα, απλά παγώνει. Το διαπίστωσα σε αρκετά κανάλια, ακόμα και σε ελέυθερα (ΒΟΥΛΗ). Επανέρχεται σε περίπτωση που αλλάξεις κανάλι. Σήμα έχω κανονικά. Άλλωστε δεν εμφανίζεται σχετικό μήνυμα για απώλεια σήματος. Δεν το κάνει πάντα. Νωρίτερα σήμερα κατά τις 15:00 το έκανε συνέχεια. Αυτή τη στιγμή δεν εμφανίζεται το πρόβλημα. Έκανα αρχικά reset, επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων αλλά το πρόβλημα παραμένει.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα arva,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις και να βοηθήσουμε, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, καθώς και με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος (και στα 2 tuners) και με την έκδοση Load Ver/Var του δέκτη σου.

Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις το παρακάτω:
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες

Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για Στάθμη και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

καλημέρα,
επειδή ενδέχεται να αλλάξω σπίτι, εκτος του ότι θα πρέπει να σας δηλώσω τη νέα διεύθυνση πρέπει να κάνω κάτι άλλο? μπορώ να κάνω την εγκατάσταση με δικό μου τεχνικό?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα al capone,

Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο πέραν του να μας ενημερώσεις με τα νέα στοιχεία της διεύθυνση σου. Ωστόσο η εγκατάσταση στην νέα διεύθυνση μπορεί να γίνει δωρεάν από εξουσιοδοτημένο τεχνικό μας, ή μπορείς να προχωρήσεις με δικό σου τεχνικό.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα παιδιά
Έχω σοβαρό πρόβλημα. Από το πρωί δεν έχω ούτε σταθερό ούτε Internet. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Παίρνω τηλέφωνο από κινητό τηλέφωνο αλλά η αναμονή είναι πάνω από 15 λεπτά. Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα maximusv,

Ενημερώνουμε να σε καλέσει ένας τεχνικός και να το ελέγξει.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Στον τελευταίο λογαριασμό υπάρχει μία χρέωση την οποία δεν καταλαβαίνω
«Χρέωση λόγω αθέτησης Δέσμευσης 3,57 »
Δεν έχω αθετήσει καμία δέσμευση.
Σας παρακαλώ ελέγξτε το λίγο, δεν είναι τόσο για το ποσό αλλά για να ξέρω τι πληρώνω.
Ευχαριστώ πολύ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,
Στις 16/5/2014 ανανέωσα για 12 μήνες με δώρο την υπηρεσία Multiview. Στις 1/6/15 ο δεύτερος δέκτης σταμάτησε να λαμβάνει σήμα.Στο myaccount όμως η υπηρεσία multiview φαίνεται ενεργή ενώ ο τελευταίος λογαριασμός για την περίοδο 16/05/2015 - 15/06/2015 έχει κανονικά τη χρέωση για το mutliview (9,90). Από τις πληροφορίες του δέκτη για το multiview βλέπω οτι δεν υπάρχει κωδικός ενεργοποίησης, αλλά παλμός φεύγει από το master δέκτη. Ωστόσο ο slave δέκτης δείχνει στις ίδιες πληροφορίες αναμονή επικοινωνίας και το πεδίο κωδικός ενεργοποίησης είναι επίσης κενό. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση αλλά αφού περίμενα περίπου 25 λεπτά στο τμήμα των λογαριασμών με παρέπεμψαν στο τεχνικό τμήμα με αναμονή και πάλι, και δεν μπορούσα να περιμένω άλλο. Παρακαλώ βοηθήστε λίγο, θεωρώ ότι κάποιο κόλλημα υπήρξε με τη λήξη της δωρεάν υπηρεσίας που πρέπει να λύνεται εύκολα.
 
Re: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα σας,

Καλησπέρα
Στον τελευταίο λογαριασμό υπάρχει μία χρέωση την οποία δεν καταλαβαίνω
«Χρέωση λόγω αθέτησης Δέσμευσης 3,57 »
Δεν έχω αθετήσει καμία δέσμευση.
Σας παρακαλώ ελέγξτε το λίγο, δεν είναι τόσο για το ποσό αλλά για να ξέρω τι πληρώνω.
Ευχαριστώ πολύ

Έχουμε λάβει και το προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες και έχουμε απαντήσει σχετικά.


Καλησπέρα σας,
Στις 16/5/2014 ανανέωσα για 12 μήνες με δώρο την υπηρεσία Multiview. Στις 1/6/15 ο δεύτερος δέκτης σταμάτησε να λαμβάνει σήμα.Στο myaccount όμως η υπηρεσία multiview φαίνεται ενεργή ενώ ο τελευταίος λογαριασμός για την περίοδο 16/05/2015 - 15/06/2015 έχει κανονικά τη χρέωση για το mutliview (9,90). Από τις πληροφορίες του δέκτη για το multiview βλέπω οτι δεν υπάρχει κωδικός ενεργοποίησης, αλλά παλμός φεύγει από το master δέκτη. Ωστόσο ο slave δέκτης δείχνει στις ίδιες πληροφορίες αναμονή επικοινωνίας και το πεδίο κωδικός ενεργοποίησης είναι επίσης κενό. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση αλλά αφού περίμενα περίπου 25 λεπτά στο τμήμα των λογαριασμών με παρέπεμψαν στο τεχνικό τμήμα με αναμονή και πάλι, και δεν μπορούσα να περιμένω άλλο. Παρακαλώ βοηθήστε λίγο, θεωρώ ότι κάποιο κόλλημα υπήρξε με τη λήξη της δωρεάν υπηρεσίας που πρέπει να λύνεται εύκολα.


Για να μπορέσουμε να εξυπηρετίσουμε θα χρειαστεί να μας στείλεις με ένα προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Forthnet support
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε λάβει και το προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες και έχουμε απαντήσει σχετικά.


Ευχαριστώ πολύ
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.