*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα rider,

Μπορείς να δεις αναλυτικά τις ψηφιακές πληροφορίες εδώ

Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείς

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Αυτο το εχω.Αυτο που θελω ειναι να εμφανισουν οι επιλογες στο my account
 
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια τέτοια δυνατότητα. Δεν υπάρχει απεικόνιση των ψηφιακών ευκολιών μέσω της υπηρεσίας MyAccount.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Γειά ξανά! πριν καιρό είχα ταξιδέψει με πλοίο που είχε forthnet hotspot. Είχα βάλει σαν κωδικούς το email και το password που μου είχαν δώσει από την forthnet την πρώτη φορά που ήρθα σαν συνδρομητής ιντερνετ (πριν 6-7 χρόνια) τύπου (αν θυμάμαι καλά) [email protected], pass: @@..... Τότε δεν είχαν δουλέψει και δεν μπόρεσα να συνδεθώ. Επειδή θα ταξιδέψω ξανά με ίδιο πλοίο (έχετε τα στοιχεία μου) μπορείτε να μου στείλετε, με pm, τους κωδικούς για να μπορώ να συνδεθώ σε forthnet hotspot; είναι αμαρτία γιατί πολλές φορές βρισκόμουν κοντά σε forthnet hot spot και δεν μπορούσα ποτέ να συνδεθώ. Επίσης αν όντως ισχύουν οι παλιοί αυτοί κωδικοί μπορείτε να μου τους ξαναστείλετε γιατί τους έχασα;
Ευχαριστώ!
υγ. γράφω εδώ γιατί πιστεύω ότι το internet είναι μια από τις υπηρεσίες του πακέτου NOVA 3Play που έχω, επίσης έχω μεγαλύτερο θάρρος και εμπιστοσύνη στα παιδιά εδώ.
 
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια τέτοια δυνατότητα. Δεν υπάρχει απεικόνιση των ψηφιακών ευκολιών μέσω της υπηρεσίας MyAccount.

Παναγιώτης, Forthnet Support

Τεσπα , μπορει να ειχε φαει φλασια ο browser η τα ματια μου.Το εκλεισα το ξαναανοιξα και η επιλογη που ηθελα , ισως δεν την περιεγραψα καλα, λεγεται ''αλλες επιλογες'' και ειναι κατω απο τα στοιχεια υπηρεσιας .
 
Γειά ξανά! πριν καιρό είχα ταξιδέψει με πλοίο που είχε forthnet hotspot. Είχα βάλει σαν κωδικούς το email και το password που μου είχαν δώσει από την forthnet την πρώτη φορά που ήρθα σαν συνδρομητής ιντερνετ (πριν 6-7 χρόνια) τύπου (αν θυμάμαι καλά) [email protected], pass: @@..... Τότε δεν είχαν δουλέψει και δεν μπόρεσα να συνδεθώ. Επειδή θα ταξιδέψω ξανά με ίδιο πλοίο (έχετε τα στοιχεία μου) μπορείτε να μου στείλετε, με pm, τους κωδικούς για να μπορώ να συνδεθώ σε forthnet hotspot; είναι αμαρτία γιατί πολλές φορές βρισκόμουν κοντά σε forthnet hot spot και δεν μπορούσα ποτέ να συνδεθώ. Επίσης αν όντως ισχύουν οι παλιοί αυτοί κωδικοί μπορείτε να μου τους ξαναστείλετε γιατί τους έχασα;
Ευχαριστώ!
υγ. γράφω εδώ γιατί πιστεύω ότι το internet είναι μια από τις υπηρεσίες του πακέτου NOVA 3Play που έχω, επίσης έχω μεγαλύτερο θάρρος και εμπιστοσύνη στα παιδιά εδώ.

Καλημέρα algedan,

Για να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε με τα επιθυμητά στοιχεία, θα χρειαστεί να μας στείλεις σε pm, τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα,

Μπορείτε να μου λύσετε μια απορία; Εφόσον το συμβόλαιό μου είναι για 35 το μήνα (για 18 μήνες κατ' αρχήν αλλά και κατ' επέκταση για πάντα, όπως ήταν η προσφορά που μου έγινε) πώς γίνεται ο τελευταίος λογαριασμός μου να είναι στα 35.01 ;
Στην ανάλυση του τελευταίου λογαριασμού φαίνονται κάποιες προσθαφαιρέσεις (αφαιρείται η συνδρομή του Μαρτίου και το διάστημα 27/2 - 29/2 που έχουν ήδη πληρωθεί και προστίθεται μια νέα συνδρομή για το διάστημα 27/2 - 30/4) από τις οποίες προκύπτει αυτή η διαφορά.
Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι το πρόβλημα δεν είναι στο ένα λεπτό αλλά στο να καταλάβω για ποιο λόγο προκύπτει αυτή η παρέκκλιση από το συμφωνηθέν ποσό της συνδρομής (γιατί δυστυχώς δεν εξηγείται στο λογαριασμό) που σήμερα μπορεί να είναι ένα λεπτό αλλά εφόσον υπάρχει δε με διαβεβαιώνει κανείς ότι αύριο δε θα είναι μεγαλύτερη...

Τα στοιχεία της συνδρομής μου τα έχετε από προηγούμενο προσωπικό μου μήνυμα.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα George-Salonica,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Η παραπάνω διαφορά προκύπτει καθώς στις 27/2 έγινε η ενεργοποίηση του NovaGo. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργήσει μια χρεοπίστωση για το διάστημα από 27/2 έως 29/2, όπου λόγω αυτόματης με στρογγυλοποίησης το ποσό που αφαιρέθηκε είναι -4.65 .
Βάσει του παραπάνω το υπόλοιπο που μένει προς τακτοποίηση είναι 35,01 .

Σε κάθε περίπτωση το παραπάνω αποτελεί σαφώς ένα μεμονωμένο γεγονός και όχι κάτι το οποίο θα αλλάξει σε σχέση με την προσφορά που έχει συμφωνηθεί. Τέλος, η ενεργή παρουσία μας, αποσκοπεί αποκλειστικά στην βοήθεια των μελών του AVclub για οτιδήποτε χρειαστούν, καθώς επίσης και από όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης που διαθέτει η εταιρία, λειτουργούν προς εξυπηρέτηση του συνδρομητή.

Κώστας, Forthnet Support
 
ΟΚ, κατανοητό. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Έχω και ένα ακόμη θέμα, σχετικά με το NovaGO.

Προσπάθησα να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία στο tablet που εσείς μου δώσατε (ένα Bitmore ColorTab 7", Model: COLTAB78WH) αλλά πήρα το μήνυμα σφάλματος "rooted ή jailbroken συσκευές δεν υποστηρίζονται. Κωδικός: 107011".

Το θέμα είναι ότι το tablet δόθηκε ακριβώς για το σκοπό αυτό, για την υπηρεσία NovaGo. Σε ερώτησή μου, μάλιστα, προς την πωλήτρια η οποία μου έκανε την προσφορά αν γνωρίζει τα χαρακτηριστικά του tablet που περιλαμβάνεται στην προσφορά πήρα την απάντηση πως δεν είναι σε θέση να τα γνωρίζει αλλά μπορεί να με διαβεβαιώσει ότι θα είναι απολύτως συμβατό με την υπηρεσία NovaGO αφού γι αυτό δίνεται, ώστε να μπορεί εκεί να γίνει χρήση αυτής της υπηρεσίας.

Θεωρώ περιττό να αναφέρω πως δεν "πείραξα" το tablet με κανέναν τρόπο. Απλά εγκατέστησα την εφαρμογή NovaGO και δοκίμασα να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία. Τέλος, να αναφέρω πως αυτή τη στιγμή δεν είναι το συγκεκριμένο tablet η ενεργή μου συσκευή στην υπηρεσία NovaGO αφού μετά την αποτυχία με το tablet δοκίμασα να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία με ένα laptop χωρίς, όμως, ικανοποιητικά αποτελέσματα (έχω πολλά κολλήματα στην εικόνα σε σημείο να μην είναι δυνατή η θέαση του προγράμματος) ενώ στην προσπάθειά μου να δοκιμάσω πάλι με το tablet πήρα το γνωστό μήνυμα ότι δεν έχει λήξει η περίοδος ανανέωσης και δε μπορώ να αντικαταστήσω την ενεργή συσκευή.

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα George-Salonica,

Αναφορικά με το σφάλμα περί root συσκευής το οποίο λαμβάνεις στο tablet σου, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με τη διεύθυνση του email σου, προκειμένου να σου αποστείλουμε σχετικό αρχείο ελέγχου και να βοηθήσουμε.

Σχετικά με το ζήτημα απόδοσης της υπηρεσίας κατά τη χρήση στο laptop, θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι δε διαπιστώνεται οποιοδήποτε ζήτημα στη παροχή της υπηρεσίας.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας NovaGO είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα της παροχής internet που χρησιμοποιείς ανά πάσα στιγμή (και όσον αφορά τη σύνδεση του internet στο χώρο που βρίσκεσαι αλλά και τη ποιότητα του ασύρματου δικτύου).

Σε περίπτωση που η χρήση της υπηρεσίας NovaGO πραγματοποιείται μέσω υπηρεσίας broadband που παρέχουμε, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να προβούμε στον απαραίτητο έλεγχο και να βοηθήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Υπάρχει περίπτωση στο μέλλον το αναβαθμισμένο novaguide να συνδέεται απευθείας με το my account και να μην χρειάζεται να κάνεις εκ νέου εγγραφή στην εφαρμογή;.

Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν και πιστεύω ότι είναι δύσκολο αν θα μπορούσαμε " εφόσον " συνδεθεί με το my account να μπορούσαμε να κάνουμε απομακρυσμένα προγραμματισμό εγγραφής από την αναβαθμισμένη εφαρμογή.

Με εκτιμηση
 
Καλησπέρα dleyteris,

Σχετικά με το ερώτημά σου, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση. Ωστόσο εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα με μοναδικό σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών μας από τους συνδρομητές μας.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλημέρα σας!

Λόγω τεχνικών εργασιών σας δεν παρέχεται προσωρινά η ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμού μέσω του nova.gr . Γνωρίζεται περίπου πότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες έτσι ώστε να καταστεί δυνατή αυτή η επιλογή πληρωμής;
 
Καλησπέρα vforvendetta85,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη καθώς αυτή τη στιγμή εκτελούνται εργασίες συντήρησης.

Αναμένεται να είναι διαθέσιμη και πάλι σύντομα, ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση ώστε να μπορέσουμε να σου μεταφέρουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αν λήξει η προθεσμία πληρωμής, μπορεί να πληρωθεί με αυτόν τον τρόπο;
 
Η πληρωμή μέσα από την σελίδα μας, αλλά και από το myaccount, μπορεί να πραγματοποιηθεί ανεξάρτητα από την ημερομηνία λήξης πληρωμής του λογαριασμού.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλησπερα ειμαι 3,5 χρονια συνδρομητης Νοva (δορυφορικη) δικαιουμαι δωρεαν αντικατασταση ελλατωματικου αποκωδικοποιητη? Αν οχι, ποσο κοστιζει ο καινουριος?

Ευχαριστω...
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις. Καλή συνέχεια!

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Με την ευκαιρία, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι εργασίες συντήρησης έχουν πλέον ολοκληρωθεί και η υπηρεσία είναι και πάλι διαθέσιμη.

Καλησπερα ειμαι 3,5 χρονια συνδρομητης Νοva (δορυφορικη) δικαιουμαι δωρεαν αντικατασταση ελλατωματικου αποκωδικοποιητη? Αν οχι, ποσο κοστιζει ο καινουριος?

Ευχαριστω...

Καλησπέρα Fixxxer,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε αναλυτικά;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα Fixxxer,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε αναλυτικά;

Αλέξης, Forthnet Support


Σας εχω στειλει ενα ερωτημα σε προσωπικο μηνυμα...

Ποια στοιχεια ακριβως θελετε?
Ο κωδικος καρτας προσβασης και το ονοματεπωνυμο ειναι αρκετα?
 
Status
Not open for further replies.