*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω απο την μεριά μου ελπίζοντας οτι εκφράζω και την γνώμη των άλλων παιδιών που συμμετέχουν στο συντονισμό της κατηγορίας για όσα προσφέρεται και για την πρόθυμη διάθεση σας ώστε να βοηθήσετε όλους τους χρήστες του Forum μας. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά του support καλή ανάσταση και καλό Πάσχα να έχετε εσείς και η αγαπημένοι σας άνθρωποι.
 
Καλησπέρα cmoustakas και Χρόνια Πολλά,

Εμείς ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια και τις ευχές!

Ευχόμαστε Καλό Πάσχα σε όλους!!!

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλή Ανάσταση σε όλη την ομάδα, υγεία και ευτυχία σε σας και στις οικογένειές σας.

Δημήτρη καλή δύναμη, και καλή συνέχεια. :smile:
 
Καλησπέρα bykrie και Χρόνια Πολλά,

Έχεις από όλους μας τις θερμότερες ευχές.

;) Σε ευχαριστώ. Καλό Πάσχα!!!

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!
Είμαι συνδρομητής 3ple play full pack, αλλά σχεδόν κάθε βδομάδα βάζω και τον κωδικό από το 1ο θέμα για να έχω το GO και σε μια δεύτερη συσκευή.
Έχω στείλει από χτες 3 φορές το μήνυμα με τον κωδικό, αλλά σιωπή - γιατί;
 
Καλησπέρα MATTHIAS και Χρόνια Πολλά,

Θα ήθελες να μας στείλεις σε pm, τον αριθμό του κουπονιού καθώς και τον αριθμό του κινητού από τον οποίο έγιναν οι προσπάθειες ώστε να το ελέγξουμε;

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Είμαστε στη διάθεσή σου!!!

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλημέρα σας. Χτες το μεσημέρι και βλέποντας NOVA εμφάνισε το μήνυμα ότι χάθηκε το σήμα. Τι restart έκανα στο δέκτη, τι επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις δεν έπιασε τίποτα.
Τώρα γράφει : No tv channels.. (Στη σάρωση δε μου βρίσκει κανένα κανάλι).
Πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν να κάνω τα πράγματα τα οποία είχα ήδη κάνει + να βγάλω και να βάλω ξανά το καλώδιο της κεραίας.
Με τα πολλά μου είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στην εγκατάσταση και ότι θα χρεωθώ 30 για την επίσκεψη του τεχνικού σας!
Να σημειώσω ότι εδώ και 2 χρόνια σχεδόν που έχω την υπηρεσία σας δεν είχα κανένα πρόβλημα. Τα καλώδια τα έλεγξα από την κεραία προς τον αποκωδικοποιητή και τα βρήκα εντάξει.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να χρεωθώ την επίσκεψη;
Αν όντως υπάρχει πρόβλημα με την εγκατάσταση άντε και να δεχτώ το ποσό για την επίλυσή του. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή αν παρουσίασε πρόβλημα ο αποκωδικοποιητής δε νομίζω να το δεχτώ.

Παρακαλώ κοιτάξτε το.
Σας ευχαριστώ.

Υ.Γ
Έχω στείλει με pm τα προσωπικά μου στοιχεία στον χρήστη: Forthnet.Nova.Rep1
 
Καλησπέρα dareios,

Έχουμε λάβει το pm και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά,

έχω τον pvr 865 περίπου από 12/2015.
Σε δύο διαφορετικές περιόδους μέχρι τώρα έχω δύο φορές πρόβλημα με τις ταινίες του on demand. Την πρώτη φορά που δεν τις κατέβασε (πριν από περίπου ενάμιση μήνα) μίλησα με το 18345, έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και την επόμενη προγραμματισμένη φορά οι ταινίες κατέβηκαν κανονικά.
Πριν από περίπου 15 ημέρες (δηλαδή λιγότερο από ένα μήνα από την πρώτη φορά) πάλι δεν κατέβασε τις ταινίες, επί δύο συνεχόμενες εβδομάδες. Έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και είδα ότι κατέβασε την 3D την περασμένη Κυριακή.
Όποτε τσεκάρω τα σήματα στα 2 tuner και όλα φαίνονται ΟΚ (μπορώ να γράψω άλλο κανάλι από αυτό που βλέπω).
Γιατί υπάρχει αυτό το πρόβλημα με τις ταινίες του on demand; Χρειάζεται τόσο συχνά επαναφορά εργοστασικών ρυθμίσεων (περίπου μιά φορά το μήνα);;
 
Καλησπέρα amerou,

Θα μπορούσες να μας αποστείλεις ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να το ελέγξουμε;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Καλημέρα!
Χρειάστηκε να μπω στην επιλογή radio του αποκωδικοποιητή γιατί ήθελα να ακούσω ραδιόφωνο. Δεν μπόρεσα να βρω τα κανάλια της ΕΡΑ, υπάρχουν στο πακέτο κανονικά ή όχι; Αν όχι σκοπεύετε να τα βάλετε;
Ευχαριστώ.
 
Καλημέρα algedan,

Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί της ΕΡΤ δεν προς το παρόν διαθέσιμοι. Αναμένουμε σχετικές διευκρινίσεις και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα
Είμαι συνδρομητής στο πακέτο nova 3play+cinema αρκετό καιρό και τελευταία αντιμετωπίζω προβλήματα με τη συνδεσή μου στο ιντερνετ. Είτε αποσυνδέεται και επανασυνδέεται μόνο του , είτε εξ αρχής δε λειτουργεί, είτε "σέρνεται". Χρησιμοποίησα δύο διαφορετικά ρούτερ, μήπως το πρόβλημα εστιαζόταν εκεί, αλλά δυστυχώς συνεχίζεται. Σε ποιό τηλέφωνο μπορώ να επικοινωνήσω με τη forthnet για την επιλύση του προβλήματος; Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα mariosdim,

Θα ήθελες να μας στείλεις ένα pm με τον αριθμό της σύνδεσης σου ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε σχετικά;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα, ήθελα να με βοηθήσετε σχετικά με την χρησιμοποίηση usb stick στον αποκωδικοποιητή μου.Εχω τον 831,είναι ενημερωμένος με το software : 65/2.0.0.41 , σύνδεσα το Sandink Cruzer Edge 16 gb και έγινε αυτομάτως διαμόρφωση,με το που τελείωσε η διαμόρφωση οποιοδήποτε πλήκτρο και αν πατήσω απο τα rewind-forward-pause-play μου εμφανίζει Ενημερωτικό μήνυμα : E101-29 NO MSK.Δοκίμασα μήπως κάνοντας επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις άλλαζε κάτι,αλλά πάλι το ίδιο μηνύμα μου εμφάνιζε.Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?
 
Καλησπέρα, ήθελα να με βοηθήσετε σχετικά με την χρησιμοποίηση usb stick στον αποκωδικοποιητή μου.Εχω τον 831,είναι ενημερωμένος με το software : 65/2.0.0.41 , σύνδεσα το Sandink Cruzer Edge 16 gb και έγινε αυτομάτως διαμόρφωση,με το που τελείωσε η διαμόρφωση οποιοδήποτε πλήκτρο και αν πατήσω απο τα rewind-forward-pause-play μου εμφανίζει Ενημερωτικό μήνυμα : E101-29 NO MSK.Δοκίμασα μήπως κάνοντας επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις άλλαζε κάτι,αλλά πάλι το ίδιο μηνύμα μου εμφάνιζε.Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?

Καλησπέρα TasosAthens13,

Μπορείς μέσω του MyAccoutn να στείλεις το απαραίτητο σήμα για το μήνυμα που λαμβάνεις. Αν ωστόσο για οποιοδήποτε λόγω δεν έχεις αυτή τη δυνατότητα ή μετά τις ενέργειες αυτές το ζήτημα επιμένει, στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία της συνδρομής ώστε να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση..Θα μπορούσατε να μου πείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω από το myaccount?
 
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση..Θα μπορούσατε να μου πείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω από το myaccount?

Καλησπέρα και πάλι,

Αφού συνδεθείς στο MyAccount ακολούθησε την διαδρομή "Εξυπηρέτηση και Υποστήριξη >> Τεχνικές Ρυθμίσεις >> Αποστολή Σήματος Κύριου Εξοπλισμού Nova". Αν το ζήτημα επιμένει μετά από αυτό στείλε μας κατευθείαν ένα pm με τα στοιχεία σου ώστε να δρομολογήσουμε εμείς τις απαραίτητες ενέργειες.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.