Περί photoshop, πλήρες πρόγραμμα επεξεργασίας... όλες οι εκδόσεις

Re: Περί photoshop

Το πρώτο μέτρο είναι να δηλώσεις color space ProPhoto 16bit.


Η μετατροπή σε sRGB καλά είναι να γίνει στο τέλος και του πειράγματος στο φωτοσοπ με επιλογή perceptual.


Aκολουθησα το παραπανω στο ACR, αλλα κατα τη μετατροπη απο prophoto σε sRGB, το irfan view δειχνει εντελως διαφορετικα και χάλια χρωματα απο οτι πριν τη μετατροπη.

Δεν ξερω αν ειναι παλια εκδοση ή δεν εχω σωστο color profile στο irfanview, αλλα προκειμενου να εχω περιπετειες λεω να μεινω στο sRGB απο την αρχη εως το τελος.
 
Re: Περί photoshop

Το έχω πάθει και εγώ σου λέω, Τα χρώματα στο IView και στον ΙΕ έδειχναν αλλόκοτα (υπερκορεσμένα). Δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς αλλά χρειάστηκε να κάνω δύο διορθώσεις στη διαχείρηση χρωμάτων στον πίνακα ελέγχου για να στρώσει (δήλωσα το μόνιτορ ... και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι ... ως SRGB).

Οσον αφορά το SRGB απο την αρχή ως το τέλος ... μπορεί να χάσεις κάποιους τόνους που είναι εκτυπώσιμοι αλλα μικρό το κακό. Απλά θα πρέπει να είσαι πιό συντηρητικός στη διαχείρηση του κορεσμού και κοντραστ στα πρώτα στάδια έστω και αν χρειαστεί να έχεις γενικά υποφωτισμένη εικόνα (για να αποφύγεις ανισορροπίες). Τιμές πάνω απο 240-245 έστω και σε ένα κανάλι είναι επικίνδυνες εαν πρόκειται να ακολουθήσουν κοντραστ, σατουρέισον, σαρπενινγκ.

Ρίξε μια ματιά και στο http://21stcenturyshoebox.com/tools/tonability.html
εμένα μου άρεσε αυτό που διάβασα και θα πέσει δοκιμή.
 
Re: Περί photoshop

Παιδια εχω δυο αποριες.
Εβγαλα μερικα πορτρετα(ειναι ανεβασμενα στο αντιστοιχο θεμα) και κατι δεν μου αρεσει.Το προσωπο μου βγαινει υποφωτισμενο,πως μπορω να φωτησω προσωπα με το lightroom?
Επισης,ειναι τραβηγμενες με iso 100 και εχει πολυ θορυβο,φταιει η μετατροπη του Raw σε jpeg που κανει το lightroom?
 
Re: Περί photoshop

Με τα αντιστοιχα ρυθμιστικα φωτεινοτητας στην επιλογη Adjustment Brush, αφου θελεις να φωτισεις συγκεκριμενο κοματι της φωτογραφιας.

Για το θορυβο δε νομιζω να φταιει η μετατροπη.
 
Re: Περί photoshop

michis

Κατ'αρχην το καλύτερο είναι να χρησιμοποιείς fill in flash σε λήψεις με κόντρα φως.

Οπως γράφει ο Ilias για τοπικό φωτισμό ...

ή εναλλακτικά (οχι καλύτερα αλλά δεν θέλει προσοχή στη λεπτομέρεια) ανεβάζοντας luminance (και λίγο saturation) στους τόνους της επιδερμίδας (πορτοκαλί, κόκκινο, κίτρινο) στο "hue-saturation-luminance".

Για τον θόρυβο δύσκολο να φταίει το Lightroom εκτος και εαν έκανες γερό sharpening ταυτόχρονα με μηδεν noise reduction. Ανέβασε 100% κροπ απο την πιό θορυβώδη με το πλήρες exif αν θέλεις.
 
Re: Περί photoshop

Ωραια θα τα ψαξω σημερα τα σχετικα με τον φωτισμο.
Το fill in flash μπορει να περιμενει λιγακι....Μπορεις να μου πεις Ηλια τι να ανεβασω,το jpeg ολοκληρο εννοεις?
 
Re: Περί photoshop

Αν έχεις RAW ανέβασέ το σε κανένα rapidshare ή κάτι αντίστοιχο.
Αν έχεις μόνο jpeg ανέβασε το αυθεντικό και αν ζορίζεσαι ανέβασε έστω 1 αντιπροσωπευτικό κομμάτι αλλά χωρίς σμίκρυνση. Και προπαντώς φρόντισε να μην σβηστεί το exif.
 
Re: Περί photoshop

Σε RAW ειναι ναι.
Θα το ψαξω και θα το ανεβασω να μου πειτε τη γνωμη σας.Ελπιζω σε μερικες μερες....
Να ειστε καλα!
 
Re: Περί photoshop

Παιδια κατι εκανα ελπιζω....
Ανεβασα το αρχειο στο rapidshare και ειναι εδω

Ας μου πει καποιος αν δουλευει, μπας και ανακαλυψω τι τρεχει με τον θορυβο....
 
Last edited:
Re: Περί photoshop

Συγγνωμη που επιμενω,αλλα με εχει απασχολησει το θεμα με τον θορυβο.Δεν μπορω να καταλαβω τι τον προκαλεσε

το exif της φωτογραφιας ειναι:
Πληροφορίες αρχείου

Μέγεθος Αρχείου: 846 KB
FNumber: f 4.5
Flash: No Flash
ISO: 100
Αρχική Ημερομηνία: 2010:03:06 16:07:03
Εστιακή απόσταση: 36 mm
Ισορροπία 'Ασπρου: 0
Μοντέλο: Canon EOS 500D
Πρόγραμμα Έκθεσης: Aperature Priority
Τρόπος Έκθεσης: 0
Χρόνος Έκθεσης: 1/800 sec

Βλεπω και στο raw οτι δεν ειναι αυτο που λεμε ολοκαθαρη η φωτογραφια και αναρωτιεμαι τι κανω λαθος,ή αν φταιει η μηχανη μου...Μηπως εχετε καμια ιδεα?
 
Re: Περί photoshop

Φίλε Michi δεν έχεις πρόβλημα θορύβου (εγώ τουλάχιστον έτσι νομίζω). Η φωτό σου είναι πάρα πολύ καλή δεδομένο και της συννεφιάς. Αυτό που σου έλειπε όπως είπε και ένας φίλος παρπάνω είναι το fill flash.. Για δες..

 
Re: Περί photoshop

Μεγαλη διαφορα!Δοκιμασα και εγω μερικες τεχνικες για να φωτιστει το προσωπο και θα τις εφαρμοζω απο εδω και περα,δεν ειναι πολυ δυσκολες.
Σε ευχαριστω παρα πολυ.
 
Re: Περί photoshop

Πάρε ένα εξωερικό φλασάκι.. Πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να βγάζουμε καλές φωτογραφίες και μετά έρχεται το photoshop.. Και εγώ στο ψάξιμο είμαι.. Καλή συνέχεια..:a0210:
 
Re: Περί photoshop

Συγγνωμη που επιμενω,αλλα με εχει απασχολησει το θεμα με τον θορυβο.Δεν μπορω να καταλαβω τι τον προκαλεσε

το exif της φωτογραφιας ειναι:
Πληροφορίες αρχείου

Μέγεθος Αρχείου: 846 KB
FNumber: f 4.5
Flash: No Flash
ISO: 100
Αρχική Ημερομηνία: 2010:03:06 16:07:03
Εστιακή απόσταση: 36 mm
Ισορροπία 'Ασπρου: 0
Μοντέλο: Canon EOS 500D
Πρόγραμμα Έκθεσης: Aperature Priority
Τρόπος Έκθεσης: 0
Χρόνος Έκθεσης: 1/800 sec

Βλεπω και στο raw οτι δεν ειναι αυτο που λεμε ολοκαθαρη η φωτογραφια και αναρωτιεμαι τι κανω λαθος,ή αν φταιει η μηχανη μου...Μηπως εχετε καμια ιδεα?

κατέβασα το raw και το παίδεψα λιγάκι (τι λιγάκι δηλαδη ... κάμποσο και λίγο λέω).

michis θα βοηθούσε τη συζήτηση αν έδειχνες ενα κροπ 100% με την δικιά σου επεξεργασία όπου ο θόρυβος είναι ενοχλητικός. Πιστεύω οτι το επεξεργάζεσαι στο ACR μια που γράφεις στο σχετικό νήμα άρα απλώς εξάγοντας ενα κροπ σε jpeg θα έχει ενσωματωμένες τις xmp πληροφορίες που θα μπορεί τις διαβάσει ο κάθε ενδιαφερόμενος με το exiftoolgui.

"Λιγα" λόγια για τον θόρυβο.

Πρώτα πρώτα αυτό που εννοούμε και αντιλαμβανόμαστε ως θόρυβο είναι ουσιαστικά ο λόγος σήματος/θόρυβο SNR και όχι ο θόρυβος αυτός καθ'αυτός που είναι μια τυχαία διακύμανση πάνω η κάτω απο την μέση (σωστή) τιμή του σήματος.

Ο θόρυβος στην ψηφιακή φωτογραφία ειναι στο συντριπτικα μεγαλύτερο ποσοστό ΦΩΤΟΝΙΚΟΣ, αποτέλεσμα της σωματιδιακής φύσης του φωτός. Και υπακούει σε μια πολύ απλή σχέση. Ειναι σε φωτόνια (στατιστικά, κατα μέσο όρο) ισος με την τετραγωνική ρίζα του συνολικού αριθμού φωτονίων.
Π.χ. 10.000 φωτόνια δίνουν 100 φωτόνια τυπική απόκλιση (SNR 100/1), 100 φωτόνια -> 10 φωτόνια (SNR 10/1).
O φωτονικός θόρυβος είναι η κύρια μορφή θορύβου σε όλα τα επιπεδα φωτεινότητας πλην των πολύ σκοτεινών. Η επήρρεια στο αποτέλεσμα δεν είναι πολύ ασχημη, μπορεί κάποιος να τον αποδεχθεί ακόμα και σε μεγάλες συγκντρώσεις.

Αρα το SNR (o "αντιληπτός θόρυβος") είναι αποτέλεσμα της ποσότητας φωτός που δέχεται ο αισθητήρας (ανοιγμα διαφράγματος Χ χρονο έκθεσης). Οσο μικρότερη τόσο περισσότερος "αντιληπτός θόρυβος". Οταν το σήμα μειώνεται κατα 4 φορές ο θόρυβος μειώνεται κατά 2 και επομένως έχουμε 1/2 "αντιληπτό θόρυβο".

Δεύτερη μορφή θορύβου είναι ο ΗΛΕΚΡΙΚΟΣ θόρυβος που προέρχεται απο τα εξαρτήματα της μηχανής και είναι σταθερός ως τιμή ανεξαρτήτως σήματος. Για να γίνει μια σωστή μοντελοποίηση πρέπει να χωριστεί σε δύο κατηγορίες: πρό και μετά την ενίσχυση ISO. Η μόνη μεταβολή του "προ" είναι αποτέλεσμα της ενίσχυσης ISO. Ο "μετά" είναι σταθερός ως τιμή.
Ο ηλεκτρικός θόρυβος (read noise) είναι η κύρια μορφή θορύβου μόνο στα πολύ σκοτεινά σημεία. Είναι ίσος σε τιμή με τον φωτονικό θόρυβο για επίπεδα σήματος μικρότερα των 200 φωτονίων δηλ περίπου 7 στοπ κάτω απο τα επίπεδα κορεσμού (καψιματος) δες μετρήσεις παρακάτω.
Η επήρρεια στο αποτέλεσμα όμως είναι πολύ άσχημη (ακόμη και στα όχι πολύ σκοτεινά), εμφανίζεται πολλές φορές συγκεντρωμένος σαν κηλίδες ή ζώνες-γραμμές και γενικά πέφτει σαν (κακοφτιαγμένο) πέπλο πάνω στις περιεχόμενο και το αλλοιώνει αφύσικα.

Σε ορολογία SNR (χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη την υφή του θορύβου) πάλι η ποσότητα του φωτός επηρεάζει τον αντιληπτό θόρυβο και μάλιστα ευθέως ανάλογα (μισό σήμα = μισό SNR) πολύ περισσότερο αποτι επηρρεάζει τον φωτονικό.

Αποτελέσματα μετρήσεων στην 50D (ίδιος αισθητήρας με την 500D).

http://www.clarkvision.com/articles/digital.sensor.performance.summary/index.html

Canon 50D (November 2008)
Maximum Measured
ISO Gain Read Noise signal Dynamic range
e/DN (electrons) (electrons) stops

100 2.2 13.83 27300 10.95
200 1.1 7.55 16900 11.14
400 0.55 4.60 8450 10.84
800 0.27 3.23 4200 10.34
1600 0.14 2.61 2100 9.65
3200 0.07 2.69 1050 8.61

Pixel pitch: 4.7 microns.

Μια παρατήρηση για την Δυναμική περιοχή. Αυτό που μετράει ο Clark (αλλά και η DxO ) είναι το λεγόμενο "engineering DR" δηλ. διαιρεί την ανώτερη δυνατή στάθμη (27300 φωτοηλεκτρονια) με την στάθμη όπου το σημα ισούται με τον θόρυβο. Αυτό το κατώφλι όμως είναι απαράδεκτα θορυβώδες. Γενικά είναι παραδεκτό ότι το φωτογραφικά χρήσιμο όριο είναι περιπου 2 στοπ μεγαλύτερο. Και οσο πιο απαιτητικός είναι κανείς τόσο το όριο ανεβαίνει.

**Μια παρανόηση που υπάρχει είναι οτι ο θόρυβος εξαρτάται απο το ISO, όσο μεγαλύτερο τοσο περισσότερος θόρυβος. Στην πραγματικότητα η επήρρεια του ISO έναι έμμεση επειδή μεγαλύτερο ISO = μικρότερη έκθεση.
Οταν η έκθεση είναι ίδια ο θόρυβος δεν αυξάνεται μεγαλώνοντας το ISO αντίθετα ειδικά στις Canon μικραίνει (φαίνεται και στις μετρήσεις του Roger Clark). Αυτό με τις Canon συμβαίνει διότι ενω έχουν κορυφαία συμπεριφορά στα πρό ISO ενίσχυσης στάδια, στα μετά ISO (πιθανότατα το dac) δεν τα πάνε καλά.

http://translate.google.com/transla...e/iso/index.htm&langpair=es|en&hl=EN&ie=UTF-8

http://www.cryptobola.com/PhotoBola/SourceOfNoise.htm

Αυτά όσον αφορά τον θόρυβο όπως εγγράφεται στα αρχεία RAW.

Βλέποντας τωρα την φωτο αμέσως διακρίνουμε οτι είναι πολύ υποφωτισμένη.

Κάνοντας χρήση του Rawanalyze που επεξεργάζεται raw αρχεια χωρίς καμμια παρέμβαση ...

http://www.cryptobola.com/PhotoBola/RawnalyzeDownload.shtm

Είναι υποφωτισμένα ακόμη και τα πιό φωτεινά σημεία (τρυπα στα σύννεφα πάνω δεξιά) κατα 2/3 στοπ. Και αν πούμε οτι δεν μας ενδιαφέρει εκείνο το σημείο τα υπόλοιπα πιό φωτεινά σημεία (στον ορίζοντα) έχουν περιθώριο 1 στοπ καθαρό και αν δεν μας πειράζει το κέντρο των φωτεινών περιοχών να είναι καμμένο ή βασιστούμε στην ικανότητα των raw προγραμμάτων να επαναφέρουν καμμένα το περιθώριο είναι 1+1/3 στοπ.

Απορία. Γιατί χρησιμοποιήθηκε -1ev ενω η μηχανή φωτομέτρησε σωστά και συντηρητικά όπως αλλωστε συνηθίζει η Canon ?.

Δεύτερο στοιχείο. Ο φωτισμός είναι ανάμεσα σε "shadow" & "daylight" κάτι που σημαίνει οτι το ερυθρό φάσμα είναι αδύναμο σε σχέση με τα άλλα (άλλωστε φαίνεται και απο το WB όπου το κόκκινο έχει συντελεστή 2,11 σε σχέση με το πράσινο) και βλέπουμε στο rawanalyse ότι το κοκκινο καναλι είναι περιπου 1 στοπ λιγότερο εκτεθειμένο. Αυτό σημαίνει οτι μετά την εφαρμογή του WB ο θόρυβος στο κόκκινο κανάλι θα είναι Χ1,50 πιό δυνατός σε σχεση με τα άλλα κανάλια.

Ορισμένες κρίσιμες περιοχές είναι πολύ σκοτεινές. Τα μαλλιά δίπλα στο πρόσωπο αριστερά όπως βλέπουμε είναι στα -9,80r/-9.00g/-9,20b. Αδύνατον να εμφανίσεις λεπτομέρεια εκεί. Και να σηκώσεις την φωτεινότητα απλά θόρυβο θα εμφανίσεις.

Ο πάτος της τσάντας -8.00/-7,50 πάλι λογικό είναι ο θόρυβος να είναι πολύς.

Το ζητούμενο που είναι το πρόσωπο. Είναι στα -5,00/-5,50ev. Για να φωτιστεί καλά θα πρέπει να ανεβεί στα -2,00/-3,00 σχεδον 3 στοπ. Οπως είναι απείραχτη (σκοτεινό) ο θόρυβος δεν φαίνεται. Μετά τα +2-3ev θα φανεί.

Για να βάλουμε αριθμητική jpeg rgb η στάθμη στο προσωπο είναι 60/52/48 με τυπική απόκλιση γύρω στα 2,0-2,5 . Εχει διαπιστωθεί οτι τυπικές αποκλίσεις απο περίπου τρία και πάνω είναι ορατές. Μετά απο +2ev (φωτίζεται καλούτσικα) έχουμε στάθμες 118/103/95 και τυπικές αποκλίσεις γύρω στο 3,5. Αν δεν πέσει αποθορυβοποίηση ο θόρυβος θα φαίνεται και εκεί.

Αυτά για το RAW.

Γενικά βλέπω οτι οντως υπάρχει θόρυβος και δικαιολογημένα λόγω υποέκθεσης. Δεν βλέπω εμφανή αναντιστοιχία με τις μετρήσεις. Αν δεν είχε μπεί εκείνο το +1ev μάλλον δεν θα είχαμε αυτή την κουβέντα. Και (ξεχειλώνοντας το λιγο ...) πολύ πιθανόν να μην είχαμε θέμα ακόμη και αν με τις ίδιες ρυθμίσεις (ταχύτητα-διάφραγμα) είχε χρησιμοποιηθεί ISO 200.
Τώρα εαν η συγκεκριμένη 500D είναι λιγο πιο θορυβώδης απο τις όμοιές της δεν μπορει να πεί κανείς χωρί εξονυχιστικό έλεγχο. Παίζει πάντα το sample variation.

Τώρα για την επεξεργασία του RAW και μετά.

Μερικά προγράμματα raw decoding κάνουν πιό εμφανή τον θόρυβο αποτι άλλα. Αυτό συνήθως στην προσπάθεια να ανακαλύψουν λεπτομέρειες, εμφανίσουν ευκρίνεια και οξύτητα. Ο αλγόριθμος της Adobe ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Λέγεται οτι η επόμενη έκδοση ACR 5.70 και η ήδη σε κυκλοφορία Lightroom 3.0 beta τα καταφέρνει αισθητά καλύτερα.

Η αύξηση της φωτεινότητας σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να κάνει εμφανή τον σχετικά "αόρατο" θόρυβο το είπαμε ήδη.

Η αύξηση του saturation κάνει πιό εμφανή τον θόρυβο. Η αύξηση του sharpness ακόμα πιό πολύ.

Θόρυβος μπορεί να εμφανιστεί και μετά απο εντονο και ανομοιόμορφο πείραγμα στις φωτεινότητες γειτονικών χρωμάτων. Για παράδειγμα στην υπο εξέταση φωτο θα ήθελε κάποιος να αφήσει σκούρα τα σύννεφα και να φωτίσει μόνο την κοπέλλα. Αν δεν το κάνει με μασκα περιοχής μπορεί να το κάνει ανεβάζοντας τη φωτεινότητα στους τόνους της επιδερμίδας (πορτοκαλί κυρίως) και αφήνοντας-κατεβάζοντας το μπλέ. Αν μαζί με το πορτοκαλί δεν ανεβάσει (κάπως λιγότερο βέβαια) και τα γειτονικά κίτρινο-κόκκινο παρουσιάζονται ασυνέχειες και σε περιοχές εμφανίζονται ως banding, ως πιξέλιασμα-θόρυβος. Ομοίως μαζί με τα μπλέ πάνε και τα κυανό-πορφυρό.

H αποθορυβοποίηση του acr κάνει δουλειά. Ειδικά η chromatic. Η Luminance εμένα τουλάχιστον δεν με ικανοποιεί αλλά αν δεν έχεις τίποτε άλλο ...

Τελος βρίσκω υπερβολική την απαίτηση να φαίνεται τέλεια μια φωτό 15Μπιξελ σε 100% στην οθόνη. Είναι σε φυσικό μέγεθος σαν εκτύπωση Α0.

Αλλά.....το downsampling που κάνουν τα προγράμματα της Adobe είναι μερικές φορές αισχρό ειδικά σε real time καταστάσεις. Απομεινάρι απο τις εποχες που τα κομπιούτερ ήταν 100φορές πιό αργά. Εφανίζουν θόρυβο aliasing moire εκεί που δεν υπάρχει.

Το irfanview που το είχα περι πολλού είναι καλό μόνο στο upsampling, στο downsampling μέτριο. Ομως το πρόσθετό του "save for web .. " που βασίζεται στο Riot.exe είναι σχεδόν τέλειο είτε σε Lanczos είται σε (κάπως πιό σοφτ) CatmullRom.


Υ.Γ. Την επεξεργασία του jhal μπορείς να την δείς ανοιγοντας με το exiftoolgui το αρχείο του (στα δεδομένα xmp). Θα ανεβάσω και εγώ μια δική μου αύριο.
 
Re: Περί photoshop

Τι plugins χρησιμοποιητε για το photoshop ?
 
Last edited:
Re: Περί photoshop

Ηλια πολυ ενδιαφερον το post σου, να μαθαινουμε και τα technical details:)
 
Re: Περί photoshop

Γεια σας, θα ηθελα βοηθεια σε ενα προβλημα που εχω συναντησει και δεν ξερω πως να το αντιμετωπισω...
κατ'αρχας, εχω μια μηχανη Canon EOS 5D Mark II.
Λοιπον,τραβαω σε αρχεια RAW,κατεβαζω τις φωτογραφιες στον Η/Υ και ενω στο Digital Photo Professional (της Canon) και στο Acdsee βλεπω τις φωτογραφιες περιπου οπως τις τραβηξα ,
οταν τις ανοιγω στο Lightroom 2.6 για 2 δευτερολεπτα τις βλεπω νορμαλ (οπως πριν)αμεσως μετα, πριν τελειωσει το Loading μου αλλαζει τα χρωματα και τον κορεσμο,προς το χειροτερο.κατι σαν αυτοματες (λαθος) ρυθμισεις.
Τι πρεπει να κανω;
Βοηθεια Please!!!
 
Last edited:
Re: Περί photoshop

Ηλια πραγματικα πολυ κατατοπιστικο το ποστ σου....
Θα εφαρμοσω ολα οσα συμβουλευεις....Πραγματικα ευχαριστω παρα πολυ!
 
Re: Περί photoshop

Γεια σας, θα ηθελα βοηθεια σε ενα προβλημα που εχω συναντησει και δεν ξερω πως να το αντιμετωπισω...
κατ'αρχας, εχω μια μηχανη Canon EOS 5D Mark II.
Λοιπον,τραβαω σε αρχεια RAW,κατεβαζω τις φωτογραφιες στον Η/Υ και ενω στο Digital Photo Professional (της Canon) και στο Acdsee βλεπω τις φωτογραφιες περιπου οπως τις τραβηξα ,
οταν τις ανοιγω στο Lightroom 2.6 για 2 δευτερολεπτα τις βλεπω νορμαλ (οπως πριν)αμεσως μετα, πριν τελειωσει το Loading μου αλλαζει τα χρωματα και τον κορεσμο,προς το χειροτερο.κατι σαν αυτοματες (λαθος) ρυθμισεις.
Τι πρεπει να κανω;
Βοηθεια Please!!!

Και σε μενα το κανει αυτο... δεν το πολυεψαξα γιατι δεν το χρησιμοποιω και τοσο πλεον, αλλα νομιζω οτι βαζει καποιες ρυθμισεις επανω στο raw ως default... δηλαδη, Blacks στο +5, brightness στο +50, contrast στο +25, το διαγραμμα του κοντραστ στο medium αντι στο linear.

Μια αλλη υποψια που εχω, ειναι οτι προσωρινα φορτωνει το jpg (που θα εδινε η μηχανη) και μετα φορτωνει το raw.