Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Προσωπικά έχω χάσει τη μπάλα. Έχουμε μπλέξει σε μια απλή κουβέντα σχολεία, πανεπιστήμια, αριστερά, δεξιά, διαγωνισμούς αριστείας, μπάλα, μόνο το καράτε ξεχάσαμε...!

Φαίνεται ότι επιβεβαιώνεται αυτό που είχα πει στις πρώτες μου απαντήσεις εδώ, ότι το βασικό ζήτημα είναι το κατά πόσο θεωρούμε το σχολείο υποχρεωτικό ή όχι. Αναφέρθηκε παραπάνω ότι το σχολείο σήμερα είναι για να γινόμαστε καλοί στα μαθηματικά ή για να γίνουμε αργότερα φοιτητές. Όχι, διαφωνώ.

Στο σχολείο γινόμαστε άνθρωποι. Ναι, στο ελληνικό σχολείο, αυτό που υπάρχει σήμερα. Με εξαίρεση τις τελευταίες 1-2 τάξεις του λυκείου, όπου ο τρόμος των Πανελληνίων κάνει τα σχολεία εξεταστικά κέντρα και φροντιστηριακά βοηθήματα, το υπόλοιπο σχολείο έιναι όπως θα έπρεπε (φυσικά επιδέχεται πολλές βελτιώσεις, αλλά όχι, δεν είναι σε λάθος κατεύθυνση).

Το σχολείο αφενός δίνει στον μαθητή γνώσεις σημαντικές για τη ζωή του (ναι, και τα αρχαία, και τα μαθηματικά και η ιστορία είναι σημαντικότατα για τη ζωή του, ντάξει τα θρησκευτικά είναι άλλη συζήτηση), αφετέρου σε βάζει σε έναν κοινωνικό κύκλο, με τις απολαύσεις του και τα ζόρια του.

Η απειλή του να μείνεις στην ίδια τάξη (εξαιρώντας όπως προείπα πραγματικά μαθησιακά προβλήματα), είναι απλά η δικλείδα που χρειάζεται ένα παιδί για να αποφασίσει ότι αυτό το αγαθό πρέπει να το καταπιεί, είτε απολαμβάνοντας είτε μισώντας το. Φυσικά και ο έφηβος είναι ικανός για το καλύτερο και για το χειρότερο, όμως όπως ένας γονέας οφείλει να τον προστατεύσει στην υγεία του (να τον βοηθήσει να τρέφεται σωστά, να τον υποχρεώσει να ακολουθεί κάποια αγωγή για πιθανό πρόβλημα υγείας του, να τον ωθήσει να γυμνάζεται, να του εξηγήσει περί προφυλακτικών, ναρκωτικών και διάφορων άλλων εννοιών για τις οποίες μπορεί να ενημερωθεί "στραβά"), έτσι αντίστοιχα οφείλει να προστατεύσει τον γνωσιακό πλούτο, που θα του φανεί χρήσιμος αργότερα, είτε γίνει επιστήμονας είτε γίνει σκουπιδιάρης.

Από κει και πέρα, το πως είναι διαμορφωμένο το σχολείο είναι μια άλλη συζήτηση. Φυσικά και θα έπρεπε να υπάρχουν εργαστήρια στις θετικές επιστήμες, φυσικά και θα'πρεπε να δίνεται βάση σε κοινωνικές δραστηριότητες περισσότερο, αλλά όλα αυτά ουδεμία σχέση έχουν με το να μένει το παιδί στην ίδια τάξη. Τα πρώτα είναι καθημερινότητα, το τελευταίο είναι απλή ασφαλιστική δικλείδα.
 
το τελευταίο είναι απλή ασφαλιστική δικλείδα.

Ναι, για πες τι ακριβώς εννοείς με το ασφαλιστική δικλείδα?

Μια μορφή εκβιασμού είναι. Που τελικά ταλαιπωρεί και το παιδί και το σύστημα που θα το "ανεχτεί" ένα ακόμη χρόνο. Γιατί το παιδί δε νιώθει σώνει και ντε ότι πρέπει να μάθει Γαλλικά και στα μαθηματικά είναι αργό.

Μια μορφή εκβιασμού που χρησιμοποιείται ως δικλείδα ασφαλείας για την προστασία ενός συστήματος ανίκανου να πραγματοποιήσει τον ουσιαστικό του ρόλο. Την πνευματική καλλιέργεια και την καλλιέργεια της προσωπικότητας του παιδιού με σεβασμό στο δικαίωμα της αυτοδιάθεσης.
 
Ναι, για πες τι ακριβώς εννοείς με το ασφαλιστική δικλείδα?

Μια μορφή εκβιασμού είναι. Που τελικά ταλαιπωρεί και το παιδί και το σύστημα που θα το "ανεχτεί" ένα ακόμη χρόνο. Γιατί το παιδί δε νιώθει σώνει και ντε ότι πρέπει να μάθει Γαλλικά και στα μαθηματικά είναι αργό.

Μια μορφή εκβιασμού που χρησιμοποιείται ως δικλείδα ασφαλείας για την προστασία ενός συστήματος ανίκανου να πραγματοποιήσει τον ουσιαστικό του ρόλο. Την πνευματική καλλιέργεια και την καλλιέργεια της προσωπικότητας του παιδιού με σεβασμό στο δικαίωμα της αυτοδιάθεσης.

Πολύ όμορφα αυτά που λες, αλλά πως ακριβώς θα τα έκανες; Ό,τι και να κάνεις πρέπει με κάποιο τρόπο να βεβαιώνεις ότι ο άλλος θα ασχοληθεί μαζί του. Και φυσικά δε γίνεται το σχολείο να προσαρμόζεται κατά 100% σε κάθε μαθητή (ωραίο ακούγεται αλλά είναι τεχνικά αδύνατο). Οπότε οποιουδήποτε είδους σχολείο, κάποια μερίδα των μαθητών θα το σνομπάρει. Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης το έχει ο καθένας μετά τα 18 του. Πριν δεν είναι σκλάβος, απλά εφοδιάζεται με πέντε πράγματα που κατά κανόνα θα του κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Δεν τον στέλνει κανείς να "σκάβει". Απλά θα αφιερώσει το 5% του χρόνου του στο να κάνει κάτι για να περάσει την τάξη. Μη γελιόμαστε, τόσο χρειάζεται.
 
το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης το αποκτά κανείς με το που γεννιέται. Νομίζω ότι αυτό είναι μη διαπραγματεύσιμο. Το να μάθει κανείς να σέβεται τον περιβάλλοντα χώρο του και να συνειδητοποιήσει την πραγματικότητα της ισοψυχίας είναι όντως κάτι που συνήθως γίνεται με τη θέσπιση κανόνων κλπ.

Τωρα βρε maestro, προφανώς εσύ δεν είχες ιδιαίτερο πρόβλημα στο σχολείο και εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια. Για το λόγο αυτό και δείχνεις ικανοποιημένος και συμβιβασμένος με την ιδέα του "κοψίματος". Οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν στο σύστημα γίνονται αντιληπτές όταν κανείς βλέπει τους ανθρώπους στους οποίους το σύστημα έχει αποτύχει και όχι στους mainstream που όπως εσύ, έτσι κι εγώ ποτέ δεν κινδυνέψαμε. Αλλά πως να το κάνουμε? Οι περισσότεροι φίλοι μου σκράπες ήτανε και σκράπες παρέμειναν μετά την τετραετή φοίτηση τους στο κάθε λογής λύκειο (γενικό ή συνδυασμός γενικού με τεχνικό, άλλη γκετοποίηση και απαξίωση κουλτούρας "οξαποδω).
 
το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης το αποκτά κανείς με το που γεννιέται. Νομίζω ότι αυτό είναι μη διαπραγματεύσιμο. Το να μάθει κανείς να σέβεται τον περιβάλλοντα χώρο του και να συνειδητοποιήσει την πραγματικότητα της ισοψυχίας είναι όντως κάτι που συνήθως γίνεται με τη θέσπιση κανόνων κλπ.

Τωρα βρε maestro, προφανώς εσύ δεν είχες ιδιαίτερο πρόβλημα στο σχολείο και εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια. Για το λόγο αυτό και δείχνεις ικανοποιημένος και συμβιβασμένος με την ιδέα του "κοψίματος". Οι όποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν στο σύστημα γίνονται αντιληπτές όταν κανείς βλέπει τους ανθρώπους στους οποίους το σύστημα έχει αποτύχει και όχι στους mainstream που όπως εσύ, έτσι κι εγώ ποτέ δεν κινδυνέψαμε. Αλλά πως να το κάνουμε? Οι περισσότεροι φίλοι μου σκράπες ήτανε και σκράπες παρέμειναν μετά την τετραετή φοίτηση τους στο κάθε λογής λύκειο (γενικό ή συνδυασμός γενικού με τεχνικό, άλλη γκετοποίηση και απαξίωση κουλτούρας "οξαποδω).

Θες να πεις ότι οι επιμελείς μαθητές ή αυτοί που υπήρξαν τέτοιοι δεν έχουν δικαίωμα να εκφέρουν γνώμη για το αν πρέπει να μένει κάποιος στην ίδια τάξη; Με αυτή τη λογική οι νομοταγείς πολίτες δεν πρέπει να έχουν άποψη για την αναγκαιότητα ή όχι των φυλακών και ότι δικαιούνται να μιλούν μόνο οι κατάδικοι (οι οποίοι θα θέλαν κατάργηση των φυλακών βεβαίως-βεβαίως). Αλήθεια όσοι εκφράζονται κατά του να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη έχουν να μας αναφέρουν κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα όπου σε ΟΛΕΣ τις βαθμίδες εκπαίδευσης προάγονται ΟΛΟΙ οι μαθητές, έμαθαν δεν έμαθαν;
 
Τετοιες βλακειες λεω και δεν το καταλαβα; επισημη συγγνωμη!

Εσύ δεν τα έγραψες αυτά;

Τωρα βρε maestro, προφανώς εσύ δεν είχες ιδιαίτερο πρόβλημα στο σχολείο και εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια. Για το λόγο αυτό και δείχνεις ικανοποιημένος και συμβιβασμένος με την ιδέα του "κοψίματος".
 
Απάντηση: Re: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Θες να πεις ότι οι επιμελείς μαθητές ή αυτοί που υπήρξαν τέτοιοι δεν έχουν δικαίωμα να εκφέρουν γνώμη για το αν πρέπει να μένει κάποιος στην ίδια τάξη; Με αυτή τη λογική οι νομοταγείς πολίτες δεν πρέπει να έχουν άποψη για την αναγκαιότητα ή όχι των φυλακών και ότι δικαιούνται να μιλούν μόνο οι κατάδικοι (οι οποίοι θα θέλαν κατάργηση των φυλακών βεβαίως-βεβαίως). Αλήθεια όσοι εκφράζονται κατά του να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη έχουν να μας αναφέρουν κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα όπου σε ΟΛΕΣ τις βαθμίδες εκπαίδευσης προάγονται ΟΛΟΙ οι μαθητές, έμαθαν δεν έμαθαν;


Κώστα το παράδειγμα είναι άστοχο.
Διότι οι νομοταγείς πολίτες κινδυνεύουν από τους κατάδικους, ενώ οι "καλοί" μαθητές δεν κινδυνεύουν απο τους "κακούς"...

Όσον αφορά την προτροπή για υπόδειξη εκείνου του εκπαιδευτικού συστήματος που προάγονται όλοι οι μαθητές, θα το κάνω αμέσως αφού μας υποδείξεις το πολίτευμα που είχε Δημοκρατία πριν την Αθήνα του 5ου πΧ αιώνα. Θέλω να πω ότι για να βελτιωθούμε χρειάζεται, ενίοτε, να καινοτομήσουμε.

Τι σε κρατάει μακριά από την εφεύρεση? Ο κόσμος είναι γεμάτος απο αυτές...
τα πάντα μέσα στη ζωή σου είναι μια εφεύρεση... κάτι νέο που δοκιμάστηκε και πέτυχε... μια άλλη εποχή.
 
Απάντηση: Re: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Πολύ όμορφα αυτά που λες, αλλά πως ακριβώς θα τα έκανες; Ό,τι και να κάνεις πρέπει με κάποιο τρόπο να βεβαιώνεις ότι ο άλλος θα ασχοληθεί μαζί του. Και φυσικά δε γίνεται το σχολείο να προσαρμόζεται κατά 100% σε κάθε μαθητή (ωραίο ακούγεται αλλά είναι τεχνικά αδύνατο).




Οπότε οποιουδήποτε είδους σχολείο, κάποια μερίδα των μαθητών θα το σνομπάρει. Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης το έχει ο καθένας μετά τα 18 του. Πριν δεν είναι σκλάβος, απλά εφοδιάζεται με πέντε πράγματα που κατά κανόνα θα του κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Δεν τον στέλνει κανείς να "σκάβει". Απλά θα αφιερώσει το 5% του χρόνου του στο να κάνει κάτι για να περάσει την τάξη. Μη γελιόμαστε, τόσο χρειάζεται.

Ιάσωνα άπλωσα το ποστ σου, γιατί εδώ υπάρχει ένα λογικό κενό...

Πως προκύπτει το "οπότε" και το "αδύνατο" του πράγματος...? εξερεύνησες όλες τις εκδοχές, δοκίμασες όλες τις προτάσεις?
 
Re: Απάντηση: Re: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Συγνώμη που θα σας μεταφέρω μια μαύρη εικόνα, αλλά είναι η πραγματικότητα. Αντί να γίνονται δεκτές οι απόψεις περί ελεύθερης πρόσβασης στην επόμενη τάξη κλπ. από τους πολίτες, στο εξής έχει απαγορευθεί στο αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας να εκφέρει άποψη για τα θέματα της Εκπαίδευσης, μιλώ για το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Πλέον έχει συσταθεί στο Υπουργείο μια ειδική ομάδα διαχείρισης του προσωπικού, επικεφαλής της οποίας είναι άτομο που δεν ανήκει οργανικά στο Υπουργείο, είναι ανύπαρκτος. Είναι ο Λ... ρης.

Η «ειδική ομάδα» προβλέπεται από το «Μνημόνιο 3». Βρίσκεται στο κεφάλαιο «Δράσεις για την τέταρτη αξιολόγηση» και ειδικότερα στρο υποκεφάλαιο «Αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος» προβλέπεται πως «η κυβέρνηση συστήνει μια ανεξάρτητη ειδική ομάδα εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση) και της αποτελεσματικότερης χρήσης πόρων»!

Η ομάδα αυτή έχει αναλάβει όλη τη διαχείριση της εκπαίδευσης με σκοπό να παραδώσει το 2015 μια εκπαίδευση περίπου 40% μικρότερη από την ήδη υπάρχουσα. Προσέξτε, όχι μόνο σε κόστος, αλλά και σε αριθμό μαθητών και καθηγητών. Δυστυχώς είναι μνημονιακή υποχρέωση.

Η δημόσια εκπαίδευση θα αλλάξει άρδην από το 2013 μέχρι το 2015. Θα μικρύνει σε αριθμό εκπαιδευτικών και σε αριθμό μαθητών. Ο αριθμός των μαθητών στο Γενικό Λύκειο θα μειωθεί πολύ καθώς εισάγονται εξετάσεις πανελλαδικού τύπου απ´την Α' Λυκείου. Ερευνητές όπως ο Κάτσικας θεωρεί ότι θα αποχωρήσουν από το Λύκειο περίπου 50.000 μαθητές σε σχέση με τους ήδη υπάρχοντες. Δυο λόγοι: δεν θα μπορούν να περνούν την τάξη, και δεν θα μπορούν να πληρώνουν φροντιστήριο. Επίσης θα έχουμε υποχρεωτικές συνενώσεις τμημάατων, σχολείων κλπ. ακόμη κι εκεί που το θεωρούμε αδιανόητο. Π.χ. από τα 60 και πλέον σχολεία Α/θμιας Εκπ/σης στο Βόιο της Κοζάνης θα μείνουν περίπου 15. Οι μαθητές θα πρέπει να μετακινούνται (μιλούμε για 6-12 ετών μαθητές) κυρίως με ευθύνη των γονιών στη Σιάτιστα, Τσοτύλι, Γαλατινή, Νεάπολη. Τώρα βρείτε μου εσείς πολλούς γονείς που θα κάνουν 60 χλμ. κάθε μέρα για να πάνε τα μικρά στο σχολείο. Σίγουρα θα έχουμε μαθητική εκροή. φανταστείτε το ίδιο σε ισχυρότερο βαθμό στο Γυμνάσιο.

Το νέο πρόγραμμα φυσικά αφαιρεί κάθε αυτενέργεια από τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα πρέπει να διδάσκουν με ένα συγκεκριμένο τρόπο, να έχουν συγκεκριμένες επιδόσεις και όσοι δεν εντάσσονται σε αυτό (μαθητές και εκπαιδευτικοί) θα αποχωρούν από το σύστημα με τη μία. Για να δείτε πού είμαστε θα σας πω ότι οι καθηγητές το 2010 ήταν 103. 000 άτομα και τώρα (1/9.2013) είναι 73.000 άτομα. ΟΙ δάσκαλοι ήταν 80.000 άτομα το 2010 και τώρα είναι 70.000 άτομα. Σύμφωνα με τον Χρήστο Κάτσικα (που σπάνια κάνει λάθος στα νούμερα) το 2015 θα έχουμε μόλις 60.000 καθηγητές και 60.000 δασκάλους. Άλλοι ερευνητές υπολογίζουν (με μαθηματικά κι όχι με κουβέντες του καφενείου) ότι θα αποχωρήσσουν από την εκπαίδευση το 2014 περίπου 10.000 μαθητές διότι θα έχουν εγκαταλείψει την Ελλάδα οι γονείς τους ή δεν θα πηγαίνουν σχολείο (πρόκειτααι για παιδιά μεταναστών) κάτι που βρίσκω υπερβολικό και 8.000-10.000 μαθητές για διάφορους άλλους λόγους στο Λύκειο. Επίσσης το βρίσκω υπερβολικό αν πρόκειται για κακές επιδόσεις κλπ. όχι όμως αν καταργούνται 46 ειδικότητες στα ΕΠΑΛ και καταργούνται Λύκεια σε απόσταση 40 χλμ. από τον τόπο κατοικίας. Πάντως για το 2018 θεωρούν ότι η δημόσια εκπαίδευση θα έχει 15-18% λιγότερους μαθητές σε σχέση με το 2012. Κυρίως στο Λύκειο....

Όπως βλέπετε κύριοι Dalanik και Σωκράτη η κατάσταση θα γίνει πολύ χειρότερη.
 
Last edited:
Δυστυχώς... αντί να αυξάνονται οι μαθητές, επιδιώκουμε να λιγοστεύουν...

Η αλήθεια είναι ότι πιάσαμε ένα θέμα και αμπελοφιλοσοφήσαμε, τη στιγμή που υπάρχουν πολύ σοβαρότερα προβλήματα στη παιδεία...

Σε όλα αυτά που ανέφερες υπάρχει και μία άλλη μια κοινωνική προέκταση... κάποια χωριά θα σβήσουν χωρίς σχολείο...
Έγινε στο χωριό μου και μέσα σε 15 χρόνια έμειναν 300 άτομα... οι υπόλοιποι στοιβάχτηκαν σε γειτονικές πόλεις και κωμοπόλεις εγκαταλείποντας τις πατρογονικές εστίες...
Κάπως έπρεπε να μορφώσουν τα παιδιά τους...
 
Re: Απάντηση: Re: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Κώστα το παράδειγμα είναι άστοχο.
Διότι οι νομοταγείς πολίτες κινδυνεύουν από τους κατάδικους, ενώ οι "καλοί" μαθητές δεν κινδυνεύουν απο τους "κακούς"...

Όσον αφορά την προτροπή για υπόδειξη εκείνου του εκπαιδευτικού συστήματος που προάγονται όλοι οι μαθητές, θα το κάνω αμέσως αφού μας υποδείξεις το πολίτευμα που είχε Δημοκρατία πριν την Αθήνα του 5ου πΧ αιώνα. Θέλω να πω ότι για να βελτιωθούμε χρειάζεται, ενίοτε, να καινοτομήσουμε.

Τι σε κρατάει μακριά από την εφεύρεση? Ο κόσμος είναι γεμάτος απο αυτές...
τα πάντα μέσα στη ζωή σου είναι μια εφεύρεση... κάτι νέο που δοκιμάστηκε και πέτυχε... μια άλλη εποχή.

Η λογική πάντως είναι η ίδια.

Αλήθεια, σκέφτηκες ποτέ τις συνέπειες αυτού που προτείνεις; Αν περνάνε όλοι, σώνει και καλά όλες τις τάξεις του δημοτικού, του γυμνασίοπυ και του λυκείου μπορείς να φανταστείς τις συνέπειες στο επίπεδο γενικής μόρφωσης των μαθητών;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Η λογική πάντως είναι η ίδια.

Αλήθεια, σκέφτηκες ποτέ τις συνέπειες αυτού που προτείνεις; Αν περνάνε όλοι, σώνει και καλά όλες τις τάξεις του δημοτικού, του γυμνασίοπυ και του λυκείου μπορείς να φανταστείς τις συνέπειες στο επίπεδο γενικής μόρφωσης των μαθητών;

Σου εξήγησα Κώστα ότι δεν είναι καθόλου ίδια... άλλο το ένα άλλο το άλλο...

Το επίπεδο μόρφωσης imo θα βελτιωθεί, αρκεί να συνυπάρξουν και οι υπόλοιποι παράγοντες που αναφέρθηκαν.
Τα παιδιά θα είναι συνειδητοποιημένα, θα αποκτήσουν ενδιαφέρον για το αντικείμενο των μαθημάτων, θα μάθουν να δουλεύουν σαν ομάδα, θα κοινωνικοποιηθούν και ωριμάσουν φυσιολογικά και με μεγαλύτερη ευκολία... θα έχουν ένα όραμα χειροπιαστό για να προσπαθήσουν... για να πετύχουν...

Είναι πολλά ακόμα που πρέπει να γίνουν, ίσως γι αυτό να μην το "βλέπεις" ως μια καλή πιθανότητα βελτίωσης... από την υλικοτεχνική υποδομή, της αύξηση των δασκάλων αλλά και της συνεχούς βελτίωσής τους με σεμινάρια... μέχρι τους ειδικούς επιστήμονες και τους ενημερωμένους γονείς...

Μπορώ να δεχτώ αν το ονομάσεις ουτοπικό (ίσως και να είναι), δεν μπορώ να δεχτώ όμως το "που συνέβη αυτό ξανά" (εξήγησα και αυτό προηγουμένως).

Πάγια άποψή μου είναι ότι πρέπει να εμπιστευόμαστε τα παιδιά... ναι τα νουθετούμε, ναι να τους δίνουμε κατευθύνσεις... όμως ας διαλέγουν αυτά...
Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν κάτι... ας γίνουν ότι θέλουν. Απλά να γνωρίζουν,,, αυτό μετράει για μένα.
 
και η κρίση για το πέρασμα σε επόμενη τάξη να είναι απόφαση του μαθητή και όχι του δασκάλου (γιατί απλούστατα δεν έχει την ικανότητα και τα εχέγγυα να κρίνει).

Άρα το να ερχόταν κάποιος με την ικανότητα και τα εχέγγυα, όπως λες, να κρίνει, και να σου έλεγε "κύριε, ο υιός σας/θυγατέρα σας τυγχάνει τούβλο από τα λίγα" ή έστω απλώς "δεν τα παίρνει το παιδί, δεν υπάρχει περίπτωση να τον περάσω τάξη" να συμπεράνω πως θα το δεχόσουν. Αφού όπως καταλαβαίνω για εσένα το ζήτημα είναι εγγυήσεων. Θέλεις έναν ειδικό πώς να το κάνουμε, ο απλός καθηγητής δεν σου αρκεί.
 
Kι όμως, όπως ξαναέγραψα, δεν έχει καμία σχέση το σχολείο με το Πανεπηστήμιο.

Αν σκεφτείς τι σκοπό εξυπηρετούν οι δύο αυτές βαθμίδες, θα καταλάβεις και τη διαφορά.

Το δημοκρατικό "5" μετά το Γυμνάσιο (ίσως και το Λύκειο) είναι λάθος. Ποτέ δεν συμφώνησα ούτε το υπερασπίστηκα.
Βγάζει επαγγελματία ανέτοιμο και κατα συνέπεια λιγότερο έτοιμο απο το αναμενόμενο...

Στο σχολείο όμως τι βγάζει?
Απλά κάποιον ανέτοιμο για το πανεπιστήμιο... θα πάει και θα το διαπιστώσει...

Ξέρω αρκετές δουλειές που θέλουν απολυτήριο γυμνασίου. Μερικές και λυκείου. Φαντάζομαι ότι θεωρείται αυτονόητο ότι αυτό το απολυτήριο αντανακλά ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων. Γι' αυτό και καλείται απολυτήριο, και όχι πιστοποιητικό παρακολούθησης. Ή τουρισμού.
 
Ναι σωστα γιατι αλλο τετραετης τουριστας και αλλο τριετης. Απο την αλλη το αγχος που δινει φτερα στον μαθητη και περνα με 11 γενικο τον κανει χρησιμο και ετοιμο για την κοινωνια σε σχεση με το ρεμπεσκε του 9.
 
Άρα το να ερχόταν κάποιος με την ικανότητα και τα εχέγγυα, όπως λες, να κρίνει, και να σου έλεγε "κύριε, ο υιός σας/θυγατέρα σας τυγχάνει τούβλο από τα λίγα" ή έστω απλώς "δεν τα παίρνει το παιδί, δεν υπάρχει περίπτωση να τον περάσω τάξη" να συμπεράνω πως θα το δεχόσουν. Αφού όπως καταλαβαίνω για εσένα το ζήτημα είναι εγγυήσεων. Θέλεις έναν ειδικό πώς να το κάνουμε, ο απλός καθηγητής δεν σου αρκεί.

Σίγουρα θα είχα μια καλύτερη ένδειξη, απ'ότι αν ερχόταν να μου το πει ο δάσκαλος που δεν τα έχει.
Απο εκεί και πέρα θα αξιολογούσα όσο μπορώ καλύτερα βάσει όσων γνωρίζω για το παιδί, σίγουρα θα συζητούσα μαζί του... και ναι οι πιθανότητες να συνηγορούσα θα ήταν πολλές.
(τα πως να το κάνουμε και το υφάκι, είναι βάσει του απολυτηρίου λυκείου ή χρειάστηκε το πανεπιστήμιο για την τελειοποίησή του ?)

Ξέρω αρκετές δουλειές που θέλουν απολυτήριο γυμνασίου. Μερικές και λυκείου. Φαντάζομαι ότι θεωρείται αυτονόητο ότι αυτό το απολυτήριο αντανακλά ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων. Γι' αυτό και καλείται απολυτήριο, και όχι πιστοποιητικό παρακολούθησης. Ή τουρισμού.

Οι δουλειές που ξέρεις έχουν εργοδότες ή διαχειριστές του προηγούμενου αιώνα...
Σήμερα οι προσλήψεις σε επιχειρήσεις που σέβονται τον εαυτό τους, γίνονται με συνεντεύξεις, προηγούμενη εμπειρία κτλ.

Όπως είπε και ο Θανάσης πριν λίγο το απολυτήριο σήμερα δεν έχει καμία αξία. Και καλά κάνει...
Χρειάζεται κάτι παραπάνω για όλες τις δουλειές.
Λέγεται επιδεξιότητα, λέγεται εμπειρία, λέγεται εξειδίκευση...

Το πιστοποιητικό τουρισμού δεν προσφέρει τέτοιες πληροφορίες.

Α, και κάτι ακόμα.
Αντί να κουράζεσαι με αυτο το υφάκι, δεν δίνεις και καμιά απάντηση με τη σειρά σου σε όσα κάνω το κόπο να σου απαντάω?
Αυτό με το κόψιμο των δασκάλων και την σύγχυση μαθητή - φοιτητή έμεινε μετέωρο...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Συγνώμη που θα σας μεταφέρω μια μαύρη εικόνα, αλλά είναι η πραγματικότητα. Αντί να γίνονται δεκτές οι απόψεις περί ελεύθερης πρόσβασης στην επόμενη τάξη κλπ. από τους πολίτες, στο εξής έχει απαγορευθεί στο αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας να εκφέρει άποψη για τα θέματα της Εκπαίδευσης, μιλώ για το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Πλέον έχει συσταθεί στο Υπουργείο μια ειδική ομάδα διαχείρισης του προσωπικού, επικεφαλής της οποίας είναι άτομο που δεν ανήκει οργανικά στο Υπουργείο, είναι ανύπαρκτος. Είναι ο Λ... ρης.

Ο Άγγελος Λάσκαρης ή ο κύριος "στα αρχ...α μου".
Επικεφαλής της ομαδούλας του Αρβανιτόπουλου, έχει αυτονομηθεί πλήρως, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, ώστε να μην αναγνωρίζεται ως συνομιλητής από θεσμοθετημένα όργανα του υπουργείου.
Βίος και πολιτεία ο "κύριος", προερχόμενος από το βρόμικο χώρο των Μ.Κ.Ο. και των σκοτεινών επιδοτήσεων.
Διαβάστε και φρίξτε, ειδικά όσοι νομίζουν ακόμα ότι αυτοί θα φτιάξουν την παιδεία.


http://www.egnomi.gr/article.php?id=35712&category_id=136

http://www.zougla.gr/politiki/article/i-an8ropi-ton-ipourgon

http://piazzadelpopolo.blogspot.gr/2013/03/blog-post_1069.html

Για την πάρτη του έχουν κατατεθεί μέχρι και ερωτήσεις στη βουλή:

http://www.stauroulaxoulidou.gr/ero...esdieukrineseis-apo-ton-upourgo-paideias.html

Όταν ακούω το επάγγελμα "επικοινωνιολόγος" στο 95% των περιπτώσεων πρόκειται περί απατεώνα.