Ποιά ταινία μόλις είδατε;

Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Τα DVD απο τους δύο γάμους ενός φίλου μου που χώρισε και τις δύο φορές.
Πολύ διδακτικό.

:Banane0: :Banane0: :music-smiley-005: :music-smiley-005:
:flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:

Oscar πήρε?
 
Re: Απάντηση: Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Δυστυχώς Δημήτρη αυτές οι καταστάσεις δεν είναι για γέλια...

Εγώ γέλασα Νικόλ ............ btw δεν γέλασα με την κατάσταση αλλά
με το περιεχόμενο του post (το οποίο και βρήκα πολύ ευρηματικό).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Εγώ γέλασα Νικόλ ............ btw δεν γέλασα με την κατάσταση αλλά
με το περιεχόμενο του post (το οποίο και βρήκα πολύ ευρηματικό).

Σε είπα και Δημήτρη πανάθεμα με! :frusty:

Το ξέρω γιατί γέλασες, δεν στην είπα... :ernaehrung004:
Απλά εμένα κάτι τέτοιες καταστάσεις ούτε έτσι δε μου προκαλούν γέλιο. :grinning-smiley-043
 
Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Εδώ οι ίδιοι γελάνε με τα παθήματα τους καλά κάνεις Δημήτρη και γελάς στο φινάλε δεν ειναι και κηδεία ένας χωρισμός είναι ένα τέλος αλλά και μία αρχή
 
Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Εδώ οι ίδιοι γελάνε με τα παθήματα τους καλά κάνεις Δημήτρη και γελάς στο φινάλε δεν ειναι και κηδεία ένας χωρισμός είναι ένα τέλος αλλά και μία αρχή

:grinning-smiley-043 :2thumb22sup:
 
Απάντηση: Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Εδώ οι ίδιοι γελάνε με τα παθήματα τους καλά κάνεις Δημήτρη και γελάς στο φινάλε δεν ειναι και κηδεία ένας χωρισμός είναι ένα τέλος αλλά και μία αρχή

Όπως το βλέπει ο καθένας, γιατί πέρα από τους 2 ανθρώπους που χωρίζουν υπάρχουν και παράπλευρες απώλειες ....
 
Re: Απάντηση: Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Όπως το βλέπει ο καθένας, γιατί πέρα από τους 2 ανθρώπους που χωρίζουν υπάρχουν και παράπλευρες απώλειες ....

Μόνο όταν υπάρχουν παιδιά είναι το μέγαλο πρόβλημα. Όλοι οι άλλοι το ξεπερνάνε αργά ή γρήγορα.


Ps:Το κάναμε το νήμα:furious3:
 
Απάντηση: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Κακώς μπήκε ένα τέτοιο σχόλιο τότε ... Με την άδεια του δημοσιευτή να διαγραφούν ή να μεταφερθούν στο επί παντός ...
 
Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Αψογοι ,εκτός απο αυτα είδα και το πράσινο μίλι για 3 φορά μου αρέσει πολύ σαν ταινία
 
Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Phantom of the Opera με μουσικη απο τον Andrew Lloyd Webber και σε σκηνοθεσια του πολυ Joel Schumacher. Απλα καταπληκτικο. Εχω δει και την οπερα στο Λονδινο αλλα δεν ειχα πετυχει και το καλυτερο cast τοτε..οι Αθλιοι ητανε πολυ καλυτερη παρασταση.
 
Απάντηση: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Νομίζω πως ο πρωταγωνιστής στο Phantom δεν είχε τη φωνή που θα έπρεπε.
 
Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

χθες μια κλασική ταινία με τιτλο Danger: Diabolik πολυ καλή μπορώ να πω ότι είναι ο προπομπός των patman ,spiterman ,superman την συστήνω σε όλους αλλά είναι χωρίς υπότιτλους.
 
Απάντηση: Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

χθες μια κλασική ταινία με τιτλο Danger: Diabolik πολυ καλή μπορώ να πω ότι είναι ο προπομπός των patman ,spiterman ,superman την συστήνω σε όλους αλλά είναι χωρίς υπότιτλους.

Είναι στα υπόψη για μετάφραση. Από τις επιτυχημένες μεταφορές κόμικς και έξω από τα νερά του Χόλυγουντ. Μόνο στην Ευρώπη θα μπορούσε να γυριστεί έργο όπου ο ήρωας γελοιοποιεί τις αρχές, τους κατακλέβει και δεν αρκείται να κλέβει κακούς. Δεν είναι Ρομπέν τον Δασών που κλέβει για να τα δώσει στους φτωχούς. Τα κλέβει για πάρτι του χωρίς να κάνει όμως την μεγάλη (πλούσια) ζωή. Δεν είναι άτρωτος σούπερμαν, απλά έχει τύχη και δεν σκοτώνεται. Πολύ πετυχημένη παρτενέρ του, η συχωρεμένη Marisa Mell, που πήρε ένα ρόλο που αρνήθηκε η Κατρίν Ντενέβ, φοβούμενη ότι ρόλος σε ταινία με τέτοιο στόρι, πιθανόν να έβλαπτε την καριέρα της.
 
Απάντηση: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Το ότι δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση για το θέμα της συγκεκριμένης μεταφοράς κόμικ στην οθόνη οφείλεται προφανώς στο ότι οι νέοι την αγνοούν, οι δε μεγαλύτεροι ίσως να ήταν κουλτουριάρηδες στα νιάτα τους.
Επειδή τυχαίνει να ανήκω στην κατηγορία αυτών που σαν παιδιά διάβαζαν εξίσου Ντοστογεύσκη και κόμικ του «Γέλιο και Χαρά», παραθέτω άρθρο του περιοδικού «Σινεμά» για μόρωση και επιμόρφωση.

Το «Danger: Diabolik» αποτελεί σημείο αναφοράς για τη στρατιά των θαυμαστών του - από τους Beastie Boys και το ξεκάθαρο hommage τους στο βίντεο κλιπ τους «Βody Μovin» μέχρι τον γιο του Φράνσις Φορντ Κόπολα, Ρομάν Κόπολα, που δεν έκρυψε ποτέ τις επιρροές του στο ντεμπούτο του, «CQ»).
Και πολλοί «σοβαροί» κριτικοί, όμως, της αποδίδουν σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο της καλύτερης μεταφοράς κόμικ στη μεγάλη οθόνη.
Το «Diabolik» γυρίστηκε το 1968 υπό την επίβλεψη του Ντίνο Ντε Λαουρέντις και με την ιδιοφυή ματιά του Μάριο Μπάβα να ενορχηστρώνει τις εικόνες, τη δράση αλλά και όλο το ύφος της ταινίας. Το στόρι του καταγράφει με όλες τις camp λεπτομέρειες τις περιπέτειες του ομώνυμου ασύλληπτου διαρρήκτη, που με τη βοήθεια της λαχταριστής ξανθιάς ερωμένης του, διαπράττει τη μια εντυπωσιακή ληστεία μετά την άλλη. Ο Diabolik απολαμβάνει τους καρπούς των κόπων του στο λουσάτο υπόγειο κρησφύγετό του, αφού γελοιοποιήσει τις αρχές και την αστυνομία, που βρίσκονται συνεχώς μερικά βήματα πίσω του.
Βασισμένο σε ένα από τα πιο πετυχημένα και μακροβιότερα fumetti (διάβαζε: κόμικ) της γείτονος Ιταλίας, το φιλμ ξεκίνησε σαν μια απάντηση στην κινηματογραφική μεταφορά του «Γάλλου» Φαντομά: μόλις λίγα χρόνια πριν, ο τελευταίος είχε ξεκινήσει την καριέρα του στην οθόνη με εξαιρετική επιτυχία. Κι αν σήμερα στο Χόλυγουντ, η καθαρότητα και η άμεμπτη ηθική των κινηματογραφικών ηρώων αποτελούν προαπαιτούμενα συστατικά, στην αριστερίζουσα Ευρώπη της δεκαετίας του 60 τα πράγματα είχαν τη δυνατότητα να είναι αρκετά διαφορετικά. Ένας «κακός» δεν ήταν απαραίτητο να τιμωρείται και ένας διαρρήκτης μπορούσε να αποτελεί τον πρωταγωνιστή με τον οποίο ταυτιζόταν το κοινό της αίθουσας. Ναι, μπορεί η πολιτική να μην έχει ακριβώς θέση σε μια «ελαφριά» ταινία σαν το «Diabolik». Εντούτοις, δεν μπορείς να μην αναγνωρίσεις πως, έστω και προς χάριν της κινηματογραφικής διασκέδασης, η κοινωνική ματιά του φιλμ ήταν (κι εξακολουθεί να δείχνει) τίποτα λιγότερο από... ανατρεπτική: ο ήρωας, βλέπετε, δεν είναι ένας σύγχρονος Ρομπέν των δασών, που μοιράζει τα κλοπιμαία στους φτωχούς, αλλά ένας κοινός κλέφτης, ο οποίος χαριεντίζεται με την ερωμένη του πάνω στα κλεμμένα χρήματα του δημοσίου...
 
Απάντηση: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

Και συνεχίζω


Από το χαρτί στην οθόνη
Ο Ντε Λαουρέντις πόνταρε πολλά στην τεράστια επιτυχία του κόμικ, που εκδιδόταν ασταμάτητα από τις αρχές της δεκαετίας. Οραματίστηκε την ταινία σαν μια ανεπανάληπτου μεγέθους παραγωγή με ένα πλούσιο καστ και ένα μπάτζετ που προοριζόταν να αγγίξει το αστρονομικό για την εποχή ποσό των τριών εκατομμυρίων δολαρίων. Όταν, όμως, μετά από ένα ατυχές ξεκίνημα (με τον Αντόνιο Τσέρβι στα ηνία και τον Ζαν Σορέλ στον ρόλο του Diabolik) το σχέδιο πέρασε στα χέρια του Μάριο Μπάβα, τα πράγματα άλλαξαν ριζικά. Ο ίδιος, συνηθισμένος να γυρίζει στις σκοτεινές ταινίες τρόμου του με την απόλυτη ελευθερία που του εξασφάλιζε το συνήθως μηδαμινό του μπάτζετ, είδε στο «Diabolik» μια πρόκληση που, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, σύντομα μεταμορφώθηκε σε εφιάλτη.
Βασιζόμενος όχι στο μπάτζετ αλλά στις εξαιρετικά εμπνευσμένες του ιδέες και στην πείρα του από τις φτηνές παραγωγές, ο Μπάβα κατόρθωσε να γυρίσει εν τέλει την ταινία χρησιμοποιώντας μόνο 400 χιλιάδες δολάρια από τα χρήματα του Ντε Λαουρέντις. Ο τελευταίος έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος όχι μόνο από τη σημαντική οικονομία, αλλά και από το αποτέλεσμα. Είχε άλλωστε κάθε λόγο να νιώθει ευτυχής με τη ματιά του Μπάβα, που ήταν απόλυτα συντονισμένη με τη λογική του κόμικ. Η εικαστική προσέγγιση του σκηνοθέτη προέκυπτε από το ενδιαφέρον του για τη γραφιστική, αλλά και την ενασχόλησή του με τη ζωγραφική.. Στο πλευρό του, η Αυστριακή καλλονή Μαρίζα Μελ αντικατέστησε κάτι παραπάνω από επάξια την αρχική επιλογή του Ντε Λαουρέντις, Κατρίν Ντενέβ, η οποία φοβήθηκε τις τολμηρές (για την εποχή) ερωτικές σκηνές, αλλά και επέδειξε μηδενική ερωτική χημεία με τον Λο στα screen tests.

Το Ποπ στο σινεμά
Από τη γαλλική πλευρά της παραγωγής, παρέμεινε εντούτοις ο Μισέλ Πικολί στον ρόλο του αστυνομικού επιθεωρητή Γκίνκο, ενώ ο Βρετανός κωμικός Τέρι Τόμας και ο Ιταλός Αντόλφο Τσέλι συμπληρώνουν τους βασικούς ρόλους του καστ. Πέρα από τους ηθοποιούς, όμως, το φιλμ δείχνει σήμερα σαν μια χρονοκάψουλα της ποπ κουλτούρας των 60s: αναδεικνύει τη στιλιστική παλέτα της εποχής μέσα από τη σκηνογραφία των Πιέρο Γκεράρντι και Φλάβιο Μονγκερίνι, τις ενδυματολογικές επιλογές του Γκεράρντι και της Λουτσιάνα Μαρινούτσι και την ταιριαστή μουσική επένδυση του Ενιο Μορικόνε. Σήμερα, αυτή του ακριβώς η ελαφρότητα, οι camp υπερβολές, το υποτυπώδες σενάριο και οι ανόητοι διάλογοι κάνουν το φιλμ να μοιάζει με μια χαριτωμένη παραξενιά από τα μακρινά πολύχρωμα sixties. Κι όμως, είναι ακριβώς αυτά τα ίδια στοιχεία που, ιδωμένα με λίγο διαφορετική ματιά, το καθιστούν τόσο γοητευτικό. Η αθωότητά του, η ευκολία με την οποία ηρωοποιεί έναν κακοποιό, η ελαφρότητα με την οποία αντιπαρέρχεται τη βαρύτητα της πραγματικότητας, κάνουν το «Danger: Diabolik» όχι μόνο ένα κλασικό δείγμα ενός εμπνευσμένου ποπ σινεμά, αλλά και μια από τις πιο απολαυστικές, αφράτες και νοσταλγικές κινηματογραφικές απολαύσεις που μας χάρισε η μεγάλη οθόνη.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΡΑΣΣΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
 
Re: Ποια ταινια μόλις ειδατε?

CAST AWAY.
Δεν την ειχα δει ποτε ολοκληρη.την ειδα χθες.
απο τις καλυτερες που εχω δει και εχω καρφωθει πανω στη οθονη...