Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Θα με κάνετε να πάω να το πάρω,άμα το βρω,το βίντεο είναι πέρα για πέρα κατατοπιστικό...
 
Δοκιμη κοπης χαλυβδοσωληνα νερου παχους 2mm.
Ξεκινησα με το δισκο inox bosch που ειχα πανω.
Επειτα εκοψα και με καινουργιο δισκο parkside.
Η σωληνα πιασμενη στη μεγγενη, θεωρησα οτι θα χρειαστω αρκετο χρονο για να κοψω τεμαχιο οποτε εβαλα αντιστροφη μετρηση 30’’.
Λοιπον με το bosch ξεκινησα και σε λιγοτερο απο εικοσι δευτερα το κομματι ειχε βρεθει στο πατωμα.
Τοποθετω το parkside και επισης σε λιγοτερο απο 30’’, γυρω στα 20’’ παλι το κομματι εφυγε.
Ακριβως δεν μπορω να πω γιατι ο δισκος δεν ειναι ικανος για διαμπερη κοπη οποτε ενα ελαχιστο διαστημα χρειαζετσι για να αλλαξει θεση το μηχανημα κλπ.
Συμπερασμα:
Ικανη διαφορα κοπης δεν υπαρχει.
Αν θα ελεγα λιγο οτι υπερτερει καποιο θα ηταν το δισκακι της bosch αλλα και παλι με επιφυλαξη. Επιφυλλασομαι για μελλοντικη δοκιμη σε συμπαγες σιδερο σε ορισμενο χρονο.










 
Παντως, για να ειμαστε δικαιοι, ενα αλλο τεστ (στο οποιο ισως να υπερτερει το bosch) ειναι αυτο της διαρκειας.
Μπορει στην αρχη κανενα απο τα δυο να μην εμφανιζει φθορα, αλλα μου εχει τυχει αρκετες φορες σε παρομοια, "κινεζικα" αναλωσιμα, στην αρχη να ειναι μια χαρα και απο ενα σημειο και μετα να φθειρονται πολυ πιο γρηγορα. Ισως βαζουν καλυτερα υλικο στην αρχη, για το "θεαθηναι".
Προσωπικα δεν εχω δισκακια bosch, αλλα για τα parkside θα μπορω να πω εν καιρω αν ισχυει κατι τετοιο.
 
Nεκταριε για να κοπει ο σωληνας σε λιγοτερο απο 20 δευτερολεπτα σημαινει οτι το κραμα δεν ειναι ιδιαιτερα σκληρο. Οποτε λογικο ειναι που τα δυο δισκακια ειχαν παρομοια αποδοση. Εαν πχ. κοψεις χαλκοσωληνα, αλουμινιο δεν θα υπαρχει διαφορα.

Οπως και να´χει ομως, το δισκακι της parkside απεδωσε ικανοποιητικα σε σχεση με εναν επωνυμο δισκο πραγμα που τo καθιστα VFM. Σε αντιθεση με τις λαμες σεγας και σπαθοσεγας parkside.
 
Gws 12v-76 ec

Τεσσαρα μπαταρια, η ιδια οπως προχθες.
Δοκιμη δισκακια bosch και parkside.
Μασιφ ατσαλι απο τρακτερ.
Το bosch δισκακι χρησιμοποιημενο αρκετα, το parkside δευτερη κοπη.
Ιδιος τροπος κοπης σε μορσα, ιδια πιεση και οχι γαργαλημα, κανενα σταματημα απο το εργαλειο σε συνεχομενες κοπες.

Ο χρονος λιγο παραπανω αισθητα ομως, για το parkside, για δευτερη φορα.






Θεωρουμαι ακομη το δισκακι της bosch κατωτερο του parkside?
 
Αυτά τα μπλέ της συσκευασίας είναι ίδια μ´ αυτό που φοράει ο τροχός;
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    296.1 KB · Views: 143
Εγώ πήρα το τροχάκι και ένα κουτί από κάθε συσκευασία. Αυτή με τα δύο τροχάκια για διάφορα υλικά και μαλακό σίδερο κι αυτή με τα εφτά μπλέ δισκάκια για σίδερο.
Αυτό που φοράει όμως ο τροχός είναι διαφορετικό, γι' αυτό μου φαίνεται περίεργο.
 
Ανέφεραν ότι αυτός που φοράει δεν είναι για σκληρά μέταλλα αν θυμάμαι καλά.
 
Χαιρετω την παρεα.

Χθες αλλαξα λαδακια στο ΥΑΜΑΗΑ μου με την νεα λεκανη της LiquiMoly που εφερα απο amazon.de

https://www.amazon.de/gp/product/B0062U6628?ref=ppx_pt2_dt_b_prod_image

Το TDM εχει δυο βιδες αποστραγγισης και ολα κυλησαν ομαλα!
Και με την αλλαγη του φιλτρο καλυφθηκα απολυτα απο την λεκανη.
Μαλιστα επεσε η βιδα του καρτερ στην λεκανη και συγκρατηθηκε απο την σιτα ενω αν ειχε κοψει μπετονι θα επρεπε να την ψαρευω μεσα στα λαδια....

Ακολουθουν φωτο.

20190623-202756.jpg


20190623-204013.jpg
 
Πριν λίγες μέρες είχα αγοράσει το γωνιακό εξάρτημα για το ντρεμελ. Μετά από πέντε λεπτά δουλειά χαλάρωσε το γρανάζι από τον δεύτερο άξονα μετάδοσης κίνησης γυρίζοντας τρελά χωρίς να μεταφέρει πλέον την ενέργεια στο άκρο.
Κάποια ιδέα αν διορθώνεται εύκολα;
46cb543201e6536ead72dc391cc84b04.jpg
9e2665e1e2a0a930be480bba115ecc3c.jpg


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Νομιζω οτι εαν γεμισεις με εποξικο στοκο τον χωρο διπλα στα ρουλεμαν για να μην κινειται ο αξονας και για να ειναι σε επαφη τα γραναζια, θα εισαι οκ.
Θα σου ελεγα εποξικο κολλα, αλλα δεν βλεπω την μορφολογια του εξαρτηματος, μην γεμισει το εξαρτημα κολλα.

Βεβαια με τις χιλιαδες στροφες που γυριζει το εργαλειο και τους αντιστοιχους κραδασμους, μονο το original γωνιακο εξαρτημα της Dremel θα μπορεσει να αντεξει.
 
Ο άξονας μετάδοσης κίνησης κινείται μέσα στα ρουλεμάν; Κινείται μπρός-πίσω δηλαδή ή είναι με κάποιο τρόπο στερεωμένος;
 
Re: Απάντηση: Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Ο άξονας μετάδοσης κίνησης κινείται μέσα στα ρουλεμάν; Κινείται μπρός-πίσω δηλαδή ή είναι με κάποιο τρόπο στερεωμένος;
Ο άξονας είναι στερεωμενος, δεν πάει μπρος πίσω και τα ρουλεμάν είναι μια χαρά. Απλά το γρανάζι έπρεπε να είναι κολλημένο στον άξονα ώστε να μεταδίδει την κίνηση.
074394e2dfa368e0c01d4199eb7ee61f.jpg


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Νομιζω οτι εαν γεμισεις με εποξικο στοκο τον χωρο διπλα στα ρουλεμαν για να μην κινειται ο αξονας και για να ειναι σε επαφη τα γραναζια, θα εισαι οκ.
Θα σου ελεγα εποξικο κολλα, αλλα δεν βλεπω την μορφολογια του εξαρτηματος, μην γεμισει το εξαρτημα κολλα.

Βεβαια με τις χιλιαδες στροφες που γυριζει το εργαλειο και τους αντιστοιχους κραδασμους, μονο το original γωνιακο εξαρτημα της Dremel θα μπορεσει να αντεξει.
Πριν βάλω κόλα ή στόκο (που μάλλον δεν θα κρατήσουν και πολύ), λέω μήπως υπάρχει άλλος τρόπος.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αν εχει "ξεκαρφωθει" ξοκολησει το γραναζι απο τον αξονα του δεν υπαρχει αλλη λυση απο εξαγωγη και συγγκοληση με MIG η κατι αντιστοιχο.
Για ηλεκτροκοληση λίγο δύσκολο, είναι πολύ μικρό. Με καλάϊ ίσως;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk